چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری و فصل دوم خانواده(فصل 2 پایان نامه)

    ادبيات نظري خانواده,پيشينه پژوهش خانواده,پيشينه تحقيق خانواده,پيشينه نظري خانواده,چارچوب نظري گونه های خانواده,دانلود مباني نظري مفهوم خانواده,فصل دوم خانواده,مباني نظري دیدگاه های خانواده,مباني نظري و پيشينه پژوهش خانواده,نگین فایل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و فصل دوم خانواده(فصل 2 پایان…

  • کارت ویزیت پخش مواد غذایی

    کارت ویزیت پخش مواد غذایی دانلود کارت ویزیت پخش مواد غذایی دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: کارت ویزیت پخش مواد غذایی با فرمت فایل psd،طراحی شده با فتوشاپ. مشخصات فایل : رزولیشن فایل…

  • طرح توجیهی احداث گلخانه، جهت توليد گل رز شاخه بريده

    توجیه فنی و اقتصادی گلخانه گل,توجیه مالی مزرعه گل,خرید پروژه کارآفرینی تولید گل رز,طرح توجیهی گل,طرح تولید گلخانه,کارآفرینی تولید گل,گلخانه گل رز شاخه بریده دانلود فایل اصلی طرح توجیهی احداث گلخانه، جهت توليد گل رز شاخه بريده از سایت دانلود…

  • رساله معماری مجتمع مسکونی

    پایان نامه با موضوع رساله معماری مجتمع مسکونی,پایان نامه رساله معماری مجتمع مسکونی,پروژه طراحی معماری مجتمع مسکونی,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله طراحی مجتمع آپارتمانی,رساله طراحی مجتمع مسکونی,مقاله معماری مجتمع مس دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)

    AISS,پرسشنامه AISS,پرسشنامه سازگاري سينها و سينگ,پرسشنامه سازگاری,پرسشنامه سازگاری اجتماعی,پرسشنامه سازگاری تحصیلی دانش آموزان,پرسشنامه سازگاری تحصیلی هنری بارو,پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS),دانلود پرسشنامه رایگان دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)…

  • پاورپوینت هورمون رشد

    پاورپوینت هورمون رشد دانلود پاورپوینت هورمون رشد دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع هورمون رشد؛ در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: هورمون رشد یک هورمون…

  • ادبیات نظری تحقیق اضطراب و تعلل ورزی

    ادبیات نظری تحقیق اضطراب و تعلل ورزی دانلود ادبیات نظری تحقیق اضطراب و تعلل ورزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب و تعلل ورزی مقدمه فصل 2 14 اضطراب…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان

    برنامه فیزیکی بیمارستان,پایان نامه طراحی بیمارستان,رساله معماری طراحی بیمارستان,ریز فضاهای طراحی بیمارستان,ظوابط و استانداردهای طراحی بیمارستان,کاملترین رساله طراحی بیمارستان,مطالعات معماری طراحی بیمارستان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله…

  • دانلود مقاله بررسی اثر گذاری رنگ نمای مصالح ساختمانی در کارایی انرژی گرمایی خورشیدی (نمونه موردی نما

    اثر,انرژی,بررسی,خورشیدی,دانلود,رنگ,ساختمانی,کارایی,گذاری,گرمایی,مصالح,مقاله,موردی:,نما,نمای,نمونه دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثر گذاری رنگ نمای مصالح ساختمانی در کارایی انرژی گرمایی خورشیدی (نمونه موردی نما از سایت دانلود فایل چکیدهانرژی برخوردی خورشید به سطح دیوار یک ساختمان، تابعی از موقعیت جغرافیایی منطقه موردنظر، جهتگیری…

  • دانلود پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ(1993)

    پرسشنامه 25 سوالی فرسودگی شغلی,پرسشنامه فرسودگی شغلی کارکنان,پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ(1993),پرسشنامه فرسودگی شغلی معلمان,تفسي,تفسیر پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش,روایی و پایایی پرسشنامه فرسودگی شغلی,نمره گذاری پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ(1993) دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ(1993) از سایت دانلود فایل…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد اهمال کاری یا تعلل ورزی تاکمن

    اهمال کاری یا تعلل ورزی تاکمن,پرسشنامه استاندارد اهمال کاری یا تعلل ورزی تاکمن پرسشنامه استاندارد اهمال کاری,پرسشنامه اهمال کاری یا تعلل ورزی تاکمن 1991,پرسشنامه تاک,پرسشنامه تعلل ورزی تاکمن,دانلود آزمون اهمال کاری,مقیاس تعلل ورزی یا اهمال کاری دانلود فایل اصلی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري خودپنداره راجرز,پيشينه پژوهش خودپنداره تحصیلی,پيشينه تح,پيشينه نظري خودپنداره تحصیلی,چارچوب نظري خودپنداره,دانلود مباني نظري خودپنداره,فصل دوم خودپنداره کودکان,مباني نظري خودپنداره تحصیلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش خودپنداره تحصیلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی(فصل دوم پایان…

  • تحقیق بررسی رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان

    تحقیق بررسی رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان برچسب ها: تحقیق هوش اخلاقیمقاله مهارت های اجتماعیپروژه عملکرد تحصیلی دانش آموزانتحقیق بررسی رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزانابعادهوش اخلاقی…

  • پاورپوینت هنر و معماری صدر مسیحیت

    آشنایی با معماری صدر مسیحیت,پاورپوینت معماری مسیحیت,پاورپوینت هنر و معماری صدر مسیحیت,دانلود پاورپوینت هنر و معماری صدر مسیحیت,کلیسای سانتاکوستانستا,کلیسای قدیمی سن پیترو رم,نقش عمده معماری مسیحیت در معماری,هنر و معماری صدر مسیحیت دانلود فایل اصلی پاورپوینت هنر و معماری صدر…

  • پاورپوینت بیوپلیمرها

    پاورپوینت بیوپلیمرها دانلود پاورپوینت بیوپلیمرها دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با بیوپلیمرها،در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: درطول 50 سال اخیر، استفاده از پلاستیک ها صنعت بسته بندی انواع…

  • بررسي برآورد و نحوة گذراندن فعالیتهای فوق برنامه دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر شیراز

    فعالیتهای فوق برنامه دانلود فایل اصلی بررسي برآورد و نحوة گذراندن فعالیتهای فوق برنامه دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي برآورد و نحوة گذراندن فعالیتهای فوق برنامه دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر…

  • پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و قدرت

    پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و قدرت دانلود پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و قدرت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات و قدرت فصل دوم : بررسی پیشینه پژوهش…

  • پیشینه ومبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

    پیشینه ومبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دانلود پیشینه ومبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ): فهرست مطالب : مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم واگرایی در سود حسابداری (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش محافظه کاری و مفهوم آن,پيشينه تحقيق مفهوم سودآوری,دانلود مباني نظري مفهوم سود از دیدگاه ساختاری,فصل دوم پايان نامه ارشد,مباني نظري سود حسابداری و نحوه ی محاسبه ی آن,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم واگرایی در سود حسابداری (فصل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمايه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)

    چارچوب نظری بازار پول,دانلود مباني نظري بازار سرمایه چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف بازار سرمایه,مباني نظري بورس اوراق,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازاریابی رابطه ای,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمايه و بورس اوراق بهادار دانلود فایل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول کار گاوآهن های برگرداندار

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول کار گاوآهن های برگرداندار برچسب ها: اجزای گاوآهن برگردان دارگاوآهن بشقابیگاو آهن برگردان دار دو طرفهتنظیم گاوآهنانواع گاو اهنفروش گاوآهن کورلندگاواهن دوطرفهقیمت گاوآهن رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع اصول کار گاوآهن های…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیدایش اعتیاد(فصل 2)

    پيشينه پژوهش نظریه های اعتیاد,پيشينه تحقيق پيشگ,پيشينه نظري اعتیاد جوانان,چارچوب نظري مصرف مواد مخدر,دانلود مباني نظري پیدایش اعتیاد,فصل دوم پايان نامه ارشد علل اعتیاد جوانان,مباني نظري گرایش به اعتیاد,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اعتیاد بازیهای رایانه ای دانلود…

  • پاورپوینت فارماكولوژي داروهاي موثر بر سيستم اوتونوم

    پاورپوینت فارماكولوژي داروهاي موثر بر سيستم اوتونوم برچسب ها: فارماكولوژي داروهاي موثر بر سيستم اوتونوماعمال پاراسمپاتيكآشنایی کلی با اعمال سمپاتیک و پارا سمپاتیکآشنایی با سیستم کولینرژیک و متابو لیسم آنرسپتور های استیل کولیناثرات دارو های کولینو میمتیکاثرات دارو های کولینو…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق بزهکاری و قتل های سریالی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق بزهکاری و قتل های سریالی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق بزهکاری و قتل های سریالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بزهکاری 8 مفهوم بزهکاری 9 انواع بزهکاری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بهداشت و سلامت روانی (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بهداشت و سلامت روانی (فصل دوم ) برچسب ها: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بهداشت و سلامت روانی (فصل دوم پایان نامه)پیشینه تحقیق بهداشت و سلامت روانی ادبیات نظری بهداشت و سلامت روانی مبانی نظری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ماهیت یادگیری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ماهیت یادگیری,پیشینه پژوهش ماهیت یادگیری,پیشینه تحقیق ماهیت یادگیری,چارچوب نظری ماهیت یادگیری,فصل دوم پایان نامه ماهیت یادگیری,مبانی نظری کامل در مورد ماهیت یادگیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ماهیت یادگیری (فصل دوم پایان نامه) از سایت…

  • چگونگی بازاریابی صادرات

    بازاریابی صادرات دانلود فایل اصلی چگونگی بازاریابی صادرات از سایت دانلود فایل تحقیق چگونگی بازاریابی صادرات در حجم 37 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرستچکیدهفصل اولمقدمهتعریف صادراتشرایط صادراتشناخت بازارحرفه ای های بازار پنج…

  • تحقیق بررسی رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک

    پایان نامه یادگیری محوری,پایان نامه یادگیری و ارزش مشتری,پروژه مدیریت یادگیری محوری و ارزش مشتری از نظر بانک,تحقیق ارزش مشتری در بانکها,تحقیق بررسی رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک,مقاله ارزش از دیدگاه مشتری دانلود فایل اصلی تحقیق…

  • پاورپوینت بررسي اجزاء يك ربات

    پاورپوینت بررسي اجزاء يك ربات برچسب ها: بررسي اجزاء يك رباتمیکروکنترلر هااولين پروژه با ميكروساخت رباتربات چیستاحزاء رباتتحقیقاولین ربات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسي اجزاء يك ربات دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…

  • پاورپوینت با موضوع تفسیرسوره توحید

    پاورپوینت با موضوع تفسیرسوره توحید دانلود پاورپوینت با موضوع تفسیرسوره توحید دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل سوره اخلاص یا توحید صد و دوازدهمین سوره و از سوره‌های مکی قرآن است که در جزء سی‌ام جای…

  • پاورپوینت با موضوع سیاره زحل

    پاورپوینت با موضوع سیاره زحل دانلود پاورپوینت با موضوع سیاره زحل دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت سیاره زحل،در 22 اسلاید و قابل ویرایش.   بخشی از متن فایل: سیاره زحل، پس از مشتری دومین…

  • مبانی نظری تفكر استراتژيك

    مبانی نظری تفكر استراتژيك دانلود مبانی نظری تفكر استراتژيك دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تفكر استراتژيك 2 - 2 - 1 - 1 - ماهيت تفكر استراتژيك : شكل ( 2 - 1…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم تقسیم سود (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم گمرک و گمرک الکترونیک,اهداف سياست تقسيم سود,حداکثر سود قابل تقسیم,سود سهمی یا سهام جایزه,سود قابل تقسیم چیست,سود قابل تقسیم در قانون تجارت,نحوه تقسیم سود در شرکتهای سهامی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد همدلیeinfuhlung (فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري همدلی,پيشينه پژوهش همدلی,پيشينه تحقيق همدلی,پيشينه نظري همدلی,چارچوب نظري ابعاد همدلی,دانلود مباني نظري همدلی و هوش عاطفی,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های همدلی,مباني نظري ابعاد همدلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) همدلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پاورپوینت سدهای خاکی و نفوذ آب

    پاورپوینت سدهای خاکی و نفوذ آب دانلود پاورپوینت سدهای خاکی و نفوذ آب دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی سدهای خاکی و نحوه جلوگیری از نفوذ آب ، در حجم 77 اسلاید قابل…