چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • دانلود پاورپوینت با موضوع ماهيت پرخاشگری در انسان

    دانلود پاورپوینت با موضوع ماهيت پرخاشگری در انسان برچسب ها: انواع پرخاشگریدرمان پرخاشگری نوجوانانمقاله پرخاشگریپرخاشگری در جوانانتعریف علمی پرخاشگریپرخاشگریpdfتعریف پرخاشگری از دیدگاه روانشناسانعلل پرخاشگری رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع ماهيت پرخاشگری در انسان دسته بندي : روانشناسی…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحلیل محتوا

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحلیل محتوا دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحلیل محتوا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تحلیل محتوا تحلیل محتوا از تکنیک‌های مربوط به روش اسنادی در پژوهش علوم اجتماعی می‌باشد…

  • بررسی موانع استقراربودجه ریزی عملیاتی در دستگاههای اجرایی

    بررسی موانع استقراربودجه ریزی عملیاتی در دستگاههای اجرایی برچسب ها: عوامل محيطي عوامل اجرايی عوامل كنترلي بودجه ریزی عملیاتی سازمان های دولتیپایان نامه بررسی موانع استقراربودجه ریزی عملیاتی در دستگاههای اجرایی رفتن به سایت اصلی بررسی موانع استقراربودجه ریزی عملیاتی…

  • پیشینه و مبانی نظری حاكميت شركتي

    پیشینه و مبانی نظری حاكميت شركتي دانلود پیشینه و مبانی نظری حاكميت شركتي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حاكميت شركتي بررسی متون متعدد و معتبر نشان می‌دهد که اولین و قدیمی ترین مفهوم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باور و تفکرهای منطقی و غیرمنطقی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری باورهای غیرمنطقی,پیشینه پژوهش تفکرهای منطقی و غیرمنطقی,پیشینه تحقیق باور و تفکرهای منطقی و غیرمنطقی,چارچوب نظری باورهای غیرمنطقی,فصل دوم پایان نامه تفکرهای منطقی و غیرمنطقی,مبانی نظری باور و تفکرهای منطقی و غیرمنطقی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت با موضوع دراز نشست

    پاورپوینت با موضوع دراز نشست دانلود پاورپوینت با موضوع دراز نشست دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: دراز و نشست سبب بهبود عملکرد فرد در فعالیت‌های روزمره و ورزشی می‌شود. همچنین به‌صورت…

  • پاورپوینت بررسی نقش و جایگاه دولت در تامین مسکن

    پاورپوینت بررسی نقش و جایگاه دولت در تامین مسکن دانلود پاورپوینت بررسی نقش و جایگاه دولت در تامین مسکن دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی نقش و جایگاه دولت در تامین مسکن،در حجم…

  • ادبیات نظری ی و پیشینه تحقیق صمیمیت زناشویی و صمیمیت جنسی ( فصل دوم)

    pdf,پيشينه پژوهش صمیمیت زناشویی,پيشينه تحقيق رابطه صمیمیت و رضایت جنسی,چارچوب نظري تاثير آموزش جنسي بر صميميت,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق صمیمیت زناشویی و صمیمیت جنسی ( فصل دوم),فصل دوم پايان نامه صمیمیت جنسی,مباني نظري تعریف صمیمیت زناشویی دانلود فایل…

  • گزارش تخصصی راه های افزایش اعتماد به نفس و خوباوری در دانش آموزان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی

    گزارش تخصصی راه های افزایش اعتماد به نفس و خوباوری در دانش آموزان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی برچسب ها: اعتماد به نفسدانش آموزپیشرفت تحصیلیخوباوری در دانش آموزان نقش پیشرفت تحصیلی رفتن به سایت اصلی گزارش تخصصی راه های…

  • پاورپوینت انواع فازها در سيمان و تركيبات شيميايي

    پاورپوینت انواع فازها در سيمان و تركيبات شيميايي برچسب ها: فرمول شیمیایی سیمانسیمان پرتلند چیستکلینکر سیمان چیستمقاله سیمانفازهای سیمانساخت سیمان در خانهتحقیق کامل درباره سیمانph سیمان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انواع فازها در سيمان و تركيبات شيميايي دسته بندي…

  • پیشینه ومبانی نظری بیماری عروق کرونر

    پیشینه ومبانی نظری بیماری عروق کرونر دانلود پیشینه ومبانی نظری بیماری عروق کرونر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بیماری عروق کرونر همه گیر شناسی بیماری قلبی _ عروقی بر اساس اطلاعاتی که از…

  • پیشینه و مبانی نظری معنای زندگی

    پیشینه و مبانی نظری معنای زندگی دانلود پیشینه و مبانی نظری معنای زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل معنای زندگی در تعریف معنای زندگی باید گفت زندگی برای مردم زمانی معنادار است که…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه سيستم مديريت ارتباط با…

  • پاورپوینت مخابرات طیف گسترده

    پاورپوینت مخابرات طیف گسترده برچسب ها: جزوه مخابرات طیف گستردهدانلود کتاب مخابرات طیف گستردهدانلود جزوه طیف گستردهمدولاسیون طیف گستردهطیف گسترده پرش فرکانسیطیف گسترده دنباله مستقیممعنی طیف چیستdsss چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مخابرات طیف گسترده دسته بندي : کامپیوتر…

  • تحقیق زندگی‌نامه شهید مطهری

    تحقیق زندگی‌نامه شهید مطهری برچسب ها: زندگینامه شهید مطهری و روز معلمشهید مطهری کی بودوصیت نامه شهید مطهریشهادت شهید مطهریخصوصیات اخلاقی شهید مطهرینقش شهید مطهری در انقلابآثار شهید مطهریکتاب های شهید مطهری رفتن به سایت اصلی تحقیق زندگی‌نامه شهید مطهری…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نگرش مذهبی و دینداری

    بررسی ارتباط بین نگرش مذهبی با سلامت روان,بررسی نگرش مذهبی دانش آموزان,پیشینه تحقیق نظریه دینداری گلاک و استاک,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نگرش مذهبی و دینداری,مبانی نظری نظریه های مربوط به دینداری,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: کاربرد شبکه های اجتماعی و تکنولوژی وب معنایی در مهندسی نرم افزار

    Using social networking,الگو,ترجمه Using social networking and semantic web technology in software,دانلود ترجمه Using,دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی,دانلود مقاله کاربرد شبکه های اجتماعی,شبکه,شبکه های اجتماعی,کاربر شبکه های اجتماعی,مطالعه موردی,مهندسی نرم افزار,وب معنایی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: کاربرد شبکه…

  • ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی تاریخچه و تعاریف بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی تاریخچه و تعاریف بانکداری الکترونیکی (فصل دوم),پيشينه پژوهش ويژگي‏هاي بانکداري الکترونيک و سنتي,پيشينه تحقيق توسعه بانكداري الكترونيكي,فصل دوم پايان نام,مباني نظري خدمات الکترونيک در بانکداري,مزاياي بانکداري الکترونيک دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول آموزش و یادگیری

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول آموزش و یادگیری برچسب ها: اصول یادگیری چیستاصول یادگیری در روانشناسیاصول آموزش و پرورشنگرشهاي مختلف يادگيرينظريه سازنده نگري در يادگيريانگيزش و تعليم و تربيتالگويي براي افزايش انگيزهاصول آموزشي مرتبط با تقويت هوشآموزش و پرورش و…

  • پژوهش هوش هیجانی وخودکارآمدی

    پژوهش هوش هیجانی وخودکارآمدی دانلود پژوهش هوش هیجانی وخودکارآمدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پژوهش با موضوع هوش هیجانی وخودکارآمدی، در قالب doc و در 39 صفحه، قابل ویرایش.    …

  • پاورپوینت خودشکوفایی و پیشرفت شغلی

    پاورپوینت خودشکوفایی و پیشرفت شغلی برچسب ها: خودشکوفایی و پیشرفت شغلیارتقای شغلیپیشرفت در شغل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت خودشکوفایی و پیشرفت شغلی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع خودشکوفایی و پیشرفت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای رایانه ای

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای رایانه ای دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای رایانه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای رایانه ای…

  • دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی

    پایان نامه مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو,پودر گوجه فرنگی,تحقیق مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی,خشک کن خورشیدي,خشک کن کابینی,دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو…

  • ادبیات نظری تحقیق سبق و رمایه (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات تحقیق ادله ی حرمت قمار,ادبیات نظری تحقیق سبق و رمایه,چارچوب نظری سبق و رمایه,فصل دوم پایان نامه سبق و رمایه,مبانی نظری سبق و رمایه,مبانی نظری قمار در اصطلاح فقها دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق سبق و رمایه (فصل…

  • پاورپوینت جامع و کامل درمورد خلاقیت

    پاورپوینت جامع و کامل درمورد خلاقیت برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل درمورد خلاقیت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جامع و کامل درمورد خلاقیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت جامع…

  • پیشینه و مبانی نظری فرسودگي شغلی و حمايت شغلي

    پیشینه و مبانی نظری فرسودگي شغلی و حمايت شغلي دانلود پیشینه و مبانی نظری فرسودگي شغلی و حمايت شغلي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرسودگي شغلی و حمايت شغلي چهار چوب پژوهش چهارچوب…

  • دانلود ادبیات نظری وسوابق تحقیق مدلهای سرمایه فکری (فصل2)

    پیشینه پژوهش تعاریف سرمایه فکری,پیشینه تحقیق مدلهای اندازه گیری سرمایه فکری,چارچوب نظري سرمایه فکری,دانلود ادبیات نظری وسوابق تحقیق مدلهای سرمایه فکری (فصل2),دانلود مباني نظري ابعاد و مدلهای اندازه گیری سرمایه فکری,مباني نظري مديريت سرمایه فکری دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات…

  • پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی

    پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی دانلود پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خانواده وروابط خانوادگی فهرست مطالب : تعريف…

  • پاورپوینت سرطان دهان

    پاورپوینت سرطان دهان برچسب ها: متخصص سرطان دهاناشکال مختلف سرطان دهانآیا سرطان دهان کشنده استسن سرطان دهانعامل سرطان دهانفرق آفت و سرطان دهانعکس سرطان دهان و زبانازمایش تشخیص سرطان دهان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سرطان دهان دسته بندي :…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توریسم درمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توریسم درمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق توریسم درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه 12 2 - 2 گردشگری 12 2 - 2…

  • پاورپوینت طراحی پارک پیاده روی بابلسر

    پاورپوینت طراحی پارک پیاده روی بابلسر دانلود پاورپوینت طراحی پارک پیاده روی بابلسر دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت طراحی پارک پیاده روی بابلسر،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه بیمه در ایران

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه بیمه در ایران دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه بیمه در ایران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه بیمه در ایران 2 - 3 بازاریابی بیمه 2 -…

  • مبانی نظری رضایت شغلی

    مبانی نظری رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت شغلی تعاریف رضایت شغلی 2 _ 16 ) ابعاد رضایت شغلی 2 _ 17 ) نظریه های رضایت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری سلامت روانی و بهداشت روانی(فصل دوم)

    ادبيات نظري سلامت روانی,پيشينه,پيشينه پژوهش اصول بهداشت روانی,پیشینه نظری سلامت روانی,چارچوب نظري بهداشت نظری,دانلود مباني نظري بهداشت روانی,فصل دوم نظریه های بهداشت روانی,مباني نظري نظریه های سلامت روانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش سلامت روانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار

    پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار دانلود پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…