چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی،فناوری اطلاعات

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی،فناوری اطلاعات دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی،فناوری اطلاعات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی ، فناوری اطلاعات فصل دوم : ادبيات…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی مخزن الاسرار

    ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی مخزن الاسرار دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی مخزن الاسرار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار اجتماعی در مخزن الاسرار نظامی گنجوی مخزن الاسرار « مقالت سوم در…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ازدواج و طلاق

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ازدواج و طلاق دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ازدواج و طلاق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ازدواج و طلاق فهرست مطالب : ازدواج 1 - 1 - 1 -…

  • بررسی شیوه ی ارتکاب قتل ، نوع قتل و انگیزه های قاتلان سریالی

    بررسی شیوه ی ارتکاب قتل ، نوع قتل و انگیزه های قاتلان سریالی برچسب ها: تحقیق شیوه ارتکاب قتلمقاله نوع قتلتحقیق انگیزه قتل پروژه قاتل سریالیبررسی شیوه ی ارتکاب قتل نوع قتل و انگیزه های قاتلان سریالیمفهوم بزهکارینظریه های بزهکارینظریه…

  • پاورپوینت درس من حق دارم درس1 مطالعات هفتم

    پاورپوینت درس من حق دارم درس1 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت درس من حق دارم مطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درس من حق دارم درس1 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل اول زنگ علوم

    پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل اول زنگ علوم برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل اول زنگ علوم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل اول زنگ علوم دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و…

  • پاورپوینت ابوعبدالله جعفر بن محمد رودكي سمرقندي

    پاورپوینت ابوعبدالله جعفر بن محمد رودكي سمرقندي برچسب ها: پاورپوینت ابوعبدالله جعفر بن محمد رودكي سمرقندي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ابوعبدالله جعفر بن محمد رودكي سمرقندي دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:پاورپوینت…

  • پیشینه و مبانی نظری برون سپاری

    پیشینه و مبانی نظری برون سپاری دانلود پیشینه و مبانی نظری برون سپاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل برون سپاری امروزه بسیاری از سازمانها برای حفظ مزیت رقابتی خود در بازارهای جهانی وکاهش…

  • کتاب آموزش برنامه نویسی شی گرایی جاوا در 21 روز

    09358978227,برنامه نویسی,برنامه نویسی شی گرایی جاوا,جاوا,دانلود برنامه نویسی شی گرایی جاوا,دانلود کتاب برنامه نیسی شی گرایی,شی گرایی,شی گرایی جاوا,کتاب,نگار زمانی دانلود فایل اصلی کتاب آموزش برنامه نویسی شی گرایی جاوا در 21 روز از سایت دانلود فایل کتاب آموزش برنامه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آناليز مقدماتی خطر PHA

    دانلود پاورپوینت با موضوع آناليز مقدماتی خطر PHA برچسب ها: جدول phaچک لیست phaنمونه ارزیابی ریسک به روش phaارزیابی ریسک به روش phlانواع روش های ارزیابی ریسکpdf رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع آناليز مقدماتی خطر PHA دسته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی ،استرس و فشار روانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی ،استرس و فشار روانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی ،استرس و فشار روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي

    مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي دانلود مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 12 2 - 1 - مقدمه 12 2 - 2 - تعريف فن‌آوري اطلاعات 13…

  • پاورپوینت آشنایی با خطرات و تکنیک FMEA

    پاورپوینت آشنایی با خطرات و تکنیک FMEA دانلود پاورپوینت آشنایی با خطرات و تکنیک FMEA دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با خطرات و تکنیک FMEA ، در حجم 42 اسلاید قابل ویرایش…

  • فایل پاورپوینت تحلیل ویلا ساوای

    فایل پاورپوینت تحلیل ویلا ساوای برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل ویلا ساوایتحلیل ویلا ساوایپاورپوینت تحلیل و بررسی ویلا ساوایویلا ساوای اثر لوکوربوزیه Villa savoyeپاورپوینت تحلیل ویلا ساوایویلا ساوایتحلیل و بررسی ویلا ساوایپاورپوینت Villa savoye رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت…

  • پاورپوینت فرهنگ و سبک در معماری

    پاورپوینت سبک در معماری,پاورپوینت فرهنگ در معماری,پاورپوینت فرهنگ و سبک در معماری,پروژه معماری,دانلود پاورپوینت فرهنگ و سبک در معماری,سبک در معماری,سرچشمه فرهنگ,فرهنگ در معماری,فرهنگ و سبک در معماری دانلود فایل اصلی پاورپوینت فرهنگ و سبک در معماری از سایت دانلود…

  • تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و کاربرد آن

    تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و کاربرد آن دانلود تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و کاربرد آن دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و…

  • اصول حسابداری 1

    اصول حسابداری دانلود فایل اصلی اصول حسابداری 1 از سایت دانلود فایل جزوه اصول حسابداری 1 در حجم 41 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:چكيدهمقدمهتاريخچه حسابداريماهيت حسابداريتعريف حسابداريمراحل حسابدارياصول پذيرفته حسابداريمعادله حسابداريبدهي‌هاسرمايهدفتر كلصورت حقوق…

  • مقاله بررسی تاثیر تغذیه بر رشد تحصیلی دانش آموزان

    تغذیه,رشدتحصیلی,مقاله بررسی تاثیر تغذیه بر رشد تحصیلی دانش آموزان دانلود فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تغذیه بر رشد تحصیلی دانش آموزان از سایت دانلود فایل بررسی تاثیر تغذیه بر رشد تحصیلی دانش آموزان در حجم 137 صفحه و در قالب…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگی واختلالات افسردگی وصرع (فصل دوم)

    مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگی واختلالات افسردگی وصرع (فصل دوم) دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگی واختلالات افسردگی وصرع (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی واختلالات افسردگی…

  • پاورپوینت رفتار لرزه ایی پل های بتنی

    پاورپوینت رفتار لرزه ایی پل های بتنی برچسب ها: دانلود پاورپوینت رفتار لرزه ایی پل های بتنیپاورپوینت بررسي رفتار لرزه اي پلهاي بتني چند دهانه با دال پيوندپل بتنی پند دهانه با دال پیوندبررسی رفتار لرزه ایی پل بتنیپل های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمايه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)

    چارچوب نظری بازار پول,دانلود مباني نظري بازار سرمایه چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف بازار سرمایه,مباني نظري بورس اوراق,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازاریابی رابطه ای,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمايه و بورس اوراق بهادار دانلود فایل…

  • ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های ارزیابی عملکرد سازمانی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های ارزیابی عملکرد سازمانی (فصل دوم),پيشينه پژوهش اهداف ارزیابی عملکرد سازمانی,پيشينه تحقيق مدل های ارزیابی عملکرد,چارچوب,فصل دوم پايان نامه ارشد مزایایی ارزیابی عملکرد,مباني نظري تعریف عملکرد سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق…

  • پاورپوینت در مورد عزت نفس

    پاورپوینت در مورد عزت نفس دانلود پاورپوینت در مورد عزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عزت نفس از دو قسمت مهم تشکیل می شود: باور خود توانمندی به معنای داشتن اطمینان به…

  • مقاله بررسی تورم و چالش دولتها

    تورم,مقاله بررسی تورم و چالش دولتها دانلود فایل اصلی مقاله بررسی تورم و چالش دولتها از سایت دانلود فایل بررسی تورم و چالش دولتها در حجم  101 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن…

  • پیشینه و مبانی نظری توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی

    پیشینه و مبانی نظری توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی دانلود پیشینه و مبانی نظری توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - گردشگری 7 2 - 2…

  • تحقیق ایجاد ایمنی، راحتی و سهولت تردد وسائط نقلیه و عابرین

    تحقیق ایجاد ایمنی، راحتی و سهولت تردد وسائط نقلیه و عابرین دانلود تحقیق ایجاد ایمنی، راحتی و سهولت تردد وسائط نقلیه و عابرین دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تحقیق ایجاد ایمنی، راحتی…

  • پاورپوینت مطالعات اولیه برای طراحی مدرسه ابتدایی در دامغان

    پاورپوینت طراحی مدرسه ابتدایی در دامغان,پاورپوینت مطالعات اولیه برای طراحی مدرسه ابتدایی در دامغان,دانلود پاورپوینت مطالعات اولیه برای طراحی مدرسه ابتدایی در دامغان,مطالعات اولیه برای طراحی مدرسه ابتدایی در دامغان,مطالعات اولیه مدرسه ابتدایی دانلود فایل اصلی پاورپوینت مطالعات اولیه برای…

  • دانلود پرسشنامه چند عاملی رهبری MLQ

    پرسشنامه MLQ,پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه استاندارد چند عاملی رهبری,پرسشنامه چند عاملی رهبری,پرسشنامه رهبری,پرسشنامه رهبری MLQ چند عاملی رهبری,دانلود پرسشنامه,دانلود پرسشنامه MLQ,مقیاس چند عاملی رهبری,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه چند عاملی رهبری MLQ از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه چند عاملی…

  • برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی

    حسابرسی دانلود فایل اصلی برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی از سایت دانلود فایل تحقیق برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی در حجم 16 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالبمقدمه     1برنامه ريزي حسابرسي   …

  • پیشینه و مبانی نظری جامعه پذیری و نظریه های ان

    پیشینه و مبانی نظری جامعه پذیری و نظریه های ان دانلود پیشینه و مبانی نظری جامعه پذیری و نظریه های ان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق جامعه پذیری ونظریه…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: رایانش ابری اجتماعی با استفاده از شبکه‌ی اجتماعی

    ترجمه مقاله انگلیسی: رایانش ابری اجتماعی با استفاده از شبکه‌ی اجتماعی برچسب ها: رایانش ابریشبکه اجتماعیرایانششبکهاجتماعیکلود09358978227دانلودSocial Cloud Computing Using Social Networkترجمه مقاله Social Cloud Computing Using Social Networkمقاله Social Cloud Computing Using Social Networkترجمه مقاله رایانش ا رفتن به سایت…

  • حاضر شیوع¬شناسی آسیب¬های روانی، اختلالات شخصیت و آسیب¬های شخصیت در بانوان والیبالیست شهر تهران

    حاضر شیوع¬شناسی آسیب¬های روانی، اختلالات شخصیت و آسیب¬های شخصیت در بانوان والیبالیست شهر تهران برچسب ها: آسیب های روانی اختلالات شخصیت آسیب¬های شخصیت بانوان والیبالیست رفتن به سایت اصلی حاضر شیوع¬شناسی آسیب¬های روانی، اختلالات شخصیت و آسیب¬های شخصیت در بانوان…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم تعاریف مدیریت سود (فصل2)

    ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم تعاریف مدیریت سود (فصل2),پيشينه نظري ط,چارچوب نظري ارزیابی مدیریت سود,دانلود مباني نظري مفهوم سود,فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاههای مدیریت سود,مباني نظري تاریخچه مدیریت سود,مباني نظري مدیریت تعاریف مدیریت سود دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پاورپوینت و اسلاید درمورد مورچه

    پاورپوینت و اسلاید درمورد مورچه دانلود پاورپوینت و اسلاید درمورد مورچه دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : پاورپوینت و اسلاید درمورد مورچهتعداد صفحه و اسلاید 48 صفحه فرمت فایل PPTX و PDF بخشی از متن…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تغذيه و بيماريهای قلبی عروقی

    دانلود پاورپوینت با موضوع تغذيه و بيماريهای قلبی عروقی برچسب ها: طرز تهیه غذا برای بیماران قلبیصبحانه بیماران قلبیشام برای بیماران قلبیدستور پخت چند غذا برای بیماران قلبیغذاهای خوشمزه برای بیماران قلبیبیماران قلبی چه بخورندرژیم غذایی بعد از سکته قلبیرژیم…