چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • بررسي رابطه بين رضایتمندی شغلي و خلاقیت در بين کارمندان ادارات شهرستان شیراز

    خلاقیت,رضایتمندی شغلی دانلود فایل اصلی بررسي رابطه بين رضایتمندی شغلي و خلاقیت در بين کارمندان ادارات شهرستان شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي رابطه بين رضایتمندی شغلي و خلاقیت در بين کارمندان ادارات شهرستان شیراز  در حجم 69 صفحه…

  • مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی

    مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی دانلود مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : مبانی…

  • پاورپوینت قانون گذاری درس 4 مطالعات هفتم

    پاورپوینت قانون گذاری درس 4 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت قانون گذاری مطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت قانون گذاری درس 4 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت قانون گذاری    …

  • پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهران

    پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهران برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهرانتحلیل و شناخت اقلیم تهرانپاورپوینت اقلیم تهرانپاورپوینت بررسی اقلیم و معماری تهرانبررسی اقلیم و معماری مناطق گرم و خشکاقلیم تهرانپاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهرانپاورپوینت تحلیل…

  • پاورپوینت سخت افزار رايانه

    پاورپوینت سخت افزار رايانه برچسب ها: سخت افزار کامپیوتر چیستآشنایی با سخت افزار کامپیوترتعریف سخت افزارسخت افزار کامپیوتر pdfمقاله در مورد سخت افزار کامپیوترمعرفی قطعات سخت افزاری کامپیوترانواع سخت افزارسخت افزار و نرم افزار چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پيشينه نظري نظریه یادگیری سازمانی

    پيشينه نظري نظریه یادگیری سازمانی دانلود پيشينه نظري نظریه یادگیری سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل یادگیری سازمانی تعریف یادگیری سازمانی : امروزه واژه يادگيري برداشت جديدي دارد كه با مفهوم آن در…

  • آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل چهارم ریاضی یازدهم تجربی ( مثلثات )

    پیش نویس کتاب ریاضی یازدهم,ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی سال یازدهم,کتاب ریاضی صنف یازدهم,کتاب ریاضی یازدهم دانلود فایل اصلی آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل چهارم ریاضی یازدهم تجربی ( مثلثات )…

  • پیشینه و مبانی نظری پژوهش جراحی زیبایی

    پیشینه و مبانی نظری پژوهش جراحی زیبایی دانلود پیشینه و مبانی نظری پژوهش جراحی زیبایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جراحی زیبایی : توجه به ظاهر در چارچوب اجتماعی ، امری بهنجار ،…

  • پاورپوینت من کجا زندگی میکنم؟ درس 9 مطالعات هفتم

    پاورپوینت من کجا زندگی میکنم؟ درس 9 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینتپاورپوینت من کجا زندگی میکنممطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت من کجا زندگی میکنم؟ درس 9 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت مطالعات فضاهای مسکونی

    پاورپوینت تعريف طراحي از نظر معماري,پاورپوینت مطالعات فضاهای مسکونی,تحقیق بررسی ابعاد استاندارد فضاهاي مسكوني,تحقیق بررسی مطالعات روي واحدهاي مسكوني,دانلود پاورپوینت مطالعات فضاهای مسکونی,مقاله نام فضاهاي يك خانه مسكوني دانلود فایل اصلی پاورپوینت مطالعات فضاهای مسکونی از سایت دانلود فایل دانلود…

  • دانلود مقاله ایابی بهینه ادوات FACTS به منظور کاهش تلفات و بهبود تراکم در سیستم انتقال با استفاده از

    FACTS,ادوات,استفاده,انتقال,ایابی,بهبود,بهینه,تراکم,تلفات,دانلود,سیستم,کاهش,مقاله,منظور دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ایابی بهینه ادوات FACTS به منظور کاهش تلفات و بهبود تراکم در سیستم انتقال با استفاده از از سایت دانلود فایل چکیده در این مقاله از ادوات FACTS به عنوان یکی از ابزارهای کنترلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق دینداری و طلاق (فصل دوم )

    ادبیات نظری دینداری و طلاق,پیشینه پژوهش دینداری و طلاق,پیشینه تحقیق دینداری و طلاق,چارچوب نظری دینداری و طلاق,فصل دوم پایان نامه دینداری و شخصیت,مبانی نظری دینداری و طلاق دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق دینداری و طلاق (فصل دوم…

  • مطالعات معماری کلینیک و بیمارستان

    مطالعات معماری کلینیک و بیمارستان دانلود مطالعات معماری کلینیک و بیمارستان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مطالعات معماری کلینیک و بیمارستان فهرست : فصل اول : تاریخچهفصل دوم : تعاریف فصل سوم : ضوابط فصل چهارم…

  • قالب پاورپوینت گیاهان شماره 2

    قالب پاورپوینت گیاهان شماره 2 دانلود قالب پاورپوینت گیاهان شماره 2 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت گیاهان شماره 2   قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو

    ارگونومی در دربهای واگنها,ارگونومی در سیستم برق مترو,ارگونومی در سیستم تهویه مترو,ارگونومی در سیستم نور رسانی مترو,ارگونومی در واگنهای مترو,پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو,پروژه ارگونومی,دانلود پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو دانلود فایل اصلی پاورپوینت ارگونومی در واگنهای مترو از سایت…

  • بررسي رابطه بين عقاید نسنجیده و ميزان اضطراب در دانشجويان پسر

    اضطراب,عقاید نسنجیده دانلود فایل اصلی بررسي رابطه بين عقاید نسنجیده و ميزان اضطراب در دانشجويان پسر از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي رابطه بين عقاید  نسنجیده و ميزان اضطراب در دانشجويان پسر و دختر در حجم 80 صفحه و در…

  • پاورپوینت آموزش اتوکد لنداسکیپ

    پاورپوینت آموزش اتوکد لنداسکیپ دانلود پاورپوینت آموزش اتوکد لنداسکیپ دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آموزش اتوکد لنداسکیپ ، در حجم 88 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: برخی کاربردهای AutoCad Land در طراحی…

  • پاورپوینت تاثير نيروي باد در طراحي مخازن

    پاورپوینت تاثير نيروي باد در طراحي مخازن برچسب ها: تاثير نيروي باد در طراحي مخازنگروه هاي بار گذاريانواع بار گذارياستانداردهاي مورد استفادهاستاندارد UBCنيروي باد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاثير نيروي باد در طراحي مخازن دسته بندي : صنایع جزئیات…

  • پاورپوینت زندگی نامه آیزاک نیوتن

    پاورپوینت زندگی نامه آیزاک نیوتن دانلود پاورپوینت زندگی نامه آیزاک نیوتن دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل عناوین مطالب: تولد و سال های ابتدایی کشف استعداد کشفیات نیوتن حرکت سیارات و قانون جاذبه دوران میان سالی و…

  • نقش بازار در توسعه شهر

    نقش بازار در توسعه شهر دانلود نقش بازار در توسعه شهر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نقش بازار در توسعه شهر فهرست تعریف بازارانواع بازارتصاویری از بازارهای ایرانراسته بازار، قیصریه، دالان، کاروانسرا، سرا،…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پوشال کولر آبی

    توجیه فنی راه اندازی کارخانه ساخت,دانلود پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر,دانلود طرح توجیهی تولید پوشال کولر,دانلود طرح توجیهی تولید پوشال کولر آبی,دانلود کارافرینی تولید پوشال کولر,طرح توجیهی پوشال کولر,کسب و کار احداث کارخانه تولید پوشال کولر دانلود فایل اصلی طرح…

  • تحقیق تعیین عوامل مؤثر بر سرمایه فکری و اولویت بندی آن ها با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP)

    ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل های ارائه شده,تحقیق تعیین عوامل مؤثر بر سرمایه فکری و اولویت بندی آن ها با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP),تشریح فرآی,تعاریف ارائه شده از سرمایه فکری,شاخص های مؤثر بر سرمایه فکری,معرفی مدل های…

  • پیشینه و مبانی نظری منبع کنترل

    پیشینه و مبانی نظری منبع کنترل دانلود پیشینه و مبانی نظری منبع کنترل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مباحث نظری کانون کنترل سلامت منبع کنترل مفهوم منبع کنترل که نخستین بار به وسیله…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش اختلالات اضطراب اجتماعی - سوگیری توجه (فصل 2 پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش اختلالات اضطراب اجتماعی,چارچوب نظري مؤلفه‌های,دانلود مباني نظري اضطراب اجتماعی,سوگیری توجه,فصل دوم پايان نامه ارشد اضطراب اجتماعی,مباني نظري اضطراب اجتماعی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختلال یادگیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نظام سلامت در کشور افریقای جنوبی

    دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نظام سلامت در کشور افریقای جنوبی برچسب ها: بررسی نظام سلامت در کشور افریقای جنوبیبیمه و نظام سلامت آفریقاوضعیت شاخصهای بهداشتینظام تامین مالی سلامتبررسی نظام های بهداشتی و درمانی توسط سازمان بهداشت جهانیبررسی عملکرد هزینه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع صنعت نفت و گاز

    دانلود پاورپوینت با موضوع صنعت نفت و گاز برچسب ها: صنعت نفت ایراننفت و گاز چیستتاریخچه صنعت نفت ایراننوع نفت ایرانتاریخچه نفتنفت چیستتاریخچه نفت در جهاننفت خام رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع صنعت نفت و گاز دسته…

  • پاورپوینت روشهای بیوتکنولوژی اصلاح گیاهان دارویی

    پاورپوینت روشهای بیوتکنولوژی اصلاح گیاهان دارویی دانلود پاورپوینت روشهای بیوتکنولوژی اصلاح گیاهان دارویی دسته بندي : علوم آزمایشگاهی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت روشهای بیوتکنولوژی اصلاح گیاهان دارویی،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ¥اگرچه…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق دینداری وطلاق

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق دینداری وطلاق دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق دینداری وطلاق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق دینداری وطلاق فصل دوم : دین و تعاریف آن دو معنی…

  • پایان نامه و رساله رشته معماري طراحي مجتمع تجاری

    برنامه فیزیکی طراحي مجتمع تجاری,پایان نامه معماري طراحي مجتمع تجاری,رساله معماري طراحي مجتمع تجاری,طراحي مجتمع تجاری,ظوابط و استانداردهای طراحي مجتمع تجاری,مطالعات معماري طراحي مجتمع تجاری,معماري مجتمع تجاری دانلود فایل اصلی پایان نامه و رساله رشته معماري طراحي مجتمع تجاری از…

  • بررسی تاثیر سرمایه فکری برارزش افزوده اقتصادی شرکت های پذیرفته شده دربورس

    بررسی تاثیر سرمایه فکری برارزش افزوده اقتصادی شرکت های پذیرفته شده دربورس برچسب ها: پایان نامه بررسی تاثیر سرمایه فکری برارزش افزوده اقتصادی شرکت های پذیرفته شده دربورسمقاله بررسی تاثیر سرمایه فکری برارزش افزوده اقتصادی شرکت های پذیرفته شده دربورسپروژه…

  • بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله بر افزایش رضایت زناشویی بیماران معتاد درطول درمان

    بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله بر افزایش رضایت زناشویی بیماران معتاد درطول درمان برچسب ها: پایان نامه آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله پایان نامه رضایت زناشویی اعتیادعوامل مؤثر در رشد خودآگاهياهميت خودآگاهي در روابط زوجينابعاد…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزش کارکنان

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزش کارکنان دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزش کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت آموزش کارکنان مقدمه آموزش كاركنان شبيه نگهداري ماشين‌آلات…

  • پاورپوینت اقتصاد ايران وفرصت هاي سرمايه گذاري پسا تحريم

    پاورپوینت اقتصاد ايران وفرصت هاي سرمايه گذاري پسا تحريم برچسب ها: پاورپوینت اقتصاد ايران وفرصت هاي سرمايه گذاري پسا تحريم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اقتصاد ايران وفرصت هاي سرمايه گذاري پسا تحريم دسته بندي : علوم سیاسی جزئیات و…

  • پاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور و صدا)

    پاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور و صدا) برچسب ها: دانلود پاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور و صدا)تاسیسات الکتریکی(نور و صدا)پاورپوینت تاسیسات الکتریکی در ساختماننورپردازی اماکننورپردازی در فضاهای مسکونیلامپپاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور و صدا)صوت وملاحظات آن در معمارینور و صدا در معماری رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی ارزيابي نقش تسهيلات اعطايي بانكداري اسلامي

    بررسی ارزيابي نقش تسهيلات اعطايي بانكداري اسلامي برچسب ها: تسهیلات اعطایی صندوق مهر امام رضا موفقیت بانکداری اسلامیپایان نامه بررسی ارزيابي نقش تسهيلات اعطايي بانكداري اسلاميپروژه بررسی ارزيابي نقش تسهيلات اعطايي بانكداري اسلاميمقاله بررسی ارزيابي نقش تسهيلات اعطايي بانكداري اسلامي…