چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • صندوق بین المللی پول

    صندوق بین المللی پول دانلود فایل اصلی صندوق بین المللی پول از سایت دانلود فایل پاورپوینت صندوق بین المللی پول در حجم 83 اسلاید و در قالب ppt و قابل ویرایش و با فهرست موضوعی زیر:فهرست مطالب:پیدایش فلسفه وجودیتصویب اساسنامهاهداف…

  • رساله معماری طراحی خانه کودک

    پایان نامه,پایان نامه با موضوع رساله معماری خانه کودک,پایان نامه رساله معماری خانه کودک,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله,معماری خانه کودک دانلود فایل اصلی رساله معماری طراحی خانه کودک از سایت دانلود فایل دانلود…

  • تحقیق بررسی نماز، بندگی و داشتن خانواده متعالی

    بندگی و داشتن خانواده متعالی,پایان نامه نماز,پروژه نماز,تحقیق بررسی نماز,تحقیق رایگان نماز,مقاله رایگان عبادت,مقاله نماز دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی نماز، بندگی و داشتن خانواده متعالی از سایت دانلود فایل دانلود تحقیق بررسی نماز، بندگی و داشتن خانواده متعالی در…

  • بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک در بین دانش آموزان

    بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک در بین دانش آموزان برچسب ها: بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک در بین دانش آموزانتعریف وابستگی اعتیاد اینترنتیفیسبوک چیست؟تاثیرات فیس بوک بر ابعاد مختلف زندگیهوش…

  • ادبیات نظری تحقیق سکوت در آثار سعدی

    ادبیات نظری تحقیق سکوت در آثار سعدی دانلود ادبیات نظری تحقیق سکوت در آثار سعدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - منزلت وجايگاه سكوت وخاموشي در آثار سعدي آثار سعدي چه منظوم و…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و علل پیدایش کشاورزی پایدار (فصل دوم)

    pdf,ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و علل پیدایش کشاورزی پایدار (فصل دوم),پيشينه پژوهش توسعه پایدار کشاورزی,پيشينه تحقيق انواع کشاورزی,پيشينه نظري اهداف کشاو,چارچوب نظري کشاورزی پایدار ppt,مباني نظري کشاورزی پایدار,مقاله کشاورزی پایدار دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی…

  • تحقیق آشنایی با هیپنوتیزم

    تحقیق آشنایی با هیپنوتیزم برچسب ها: هیپنوتیزمجزوه هیپنوتیزمآشنایی با هیپنوتیزمدانلود آشنایی با هیپنوتیزمهیپنوتیزم چیستتاریخچه هیپنوتیزمکاربردهای هیپنوتیزمفواید هیپنوتیزمهیپنوتیزم را یاد بگیریدریلکسیشنمعنی کلمه هیپنوتیزممعنی هیپنوتیزم رفتن به سایت اصلی تحقیق آشنایی با هیپنوتیزم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سوگیری توجه (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سوگیری توجه,پیشینه پژوهش سوگیری توجه,پیشینه تحقیق سوگیری توجه,چارچوب نظری سوگیری توجه,فصل دوم پایان نامه سوگیری توجه,مبانی نظری سوگیری توجه دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سوگیری توجه (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري کمال گرایی,پيشينه پژوهش پايان نامه کمالگرایی,پيشينه تحقيق کمال گرایی,پيشينه نظري کمال گرایی,چارچوب نظري کمال گرایی,دانلود مباني نظري کمالگرایی,فصل دوم کمالگرایی,مباني نظري کمالگرایی چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش کمال گرایی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال…

  • پاورپوینت تحلیل و آنالیز مجتمع تجاری تیراژه

    پاورپوینت تحلیل و آنالیز مجتمع تجاری تیراژه دانلود پاورپوینت تحلیل و آنالیز مجتمع تجاری تیراژه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تحلیل و آنالیز مجتمع تجاری تیراژه،در حجم 42 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.…

  • مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل رابطه بین انعطاف پذیری و کاهش کیفیت حسابرسی با توجه نقش پارادایم

    مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل رابطه بین انعطاف پذیری و کاهش کیفیت حسابرسی با توجه نقش پارادایم برچسب ها: تجریه و تحلیل مقاله حسابداری ترجمه مقالهISI کیفیت حسابرسیپارادایم استرس رفتن به سایت اصلی مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و استراتژی های سرمایه در گردش (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و مفاهیم سیاست های ارزیابی عملکرد,اهمیت مدیریت سرمایه درگردش,پيشينه پژوهش فروش و سرمايه درگردش,پيشينه تحقيق راهبردهای سرمایه درگردش,مباني نظري ماهیت سرمایه درگردش,متغیرهای سرمایه درگردش دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و…

  • پاورپوینت روباتهاي هوشمند

    پاورپوینت روباتهاي هوشمند برچسب ها: ربات هوشمند چیستهوشمند ترین ربات جهانخرید ربات هوشمندربات اسباب بازی هوشمندخرید ربات اسباب بازی هوشمندخرید ربات سگربات های اسباب بازیخرید ربات کنترلی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روباتهاي هوشمند دسته بندي : کامپیوتر و IT…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش ماهیت خانواده و انتظارات والدین

    ادبیات,انتظارات,پژوهش,پیشینه,خانواده,ماهیت,نظری,والدین دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش ماهیت خانواده و انتظارات والدین از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ماهیت خانواده و انتظارات والدین (فصل دوم) در 55 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا

    بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا برچسب ها: اثربخشی رسانه ها تبلیغات مدل آیدابررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیداپایان نامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیداپروژه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت استراتژيک منابع انسانی (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش تعریف مدیریت منابع انسانی,پيشينه تحقيق تحلیل استراتژیک مدیریت منابع انسانی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سرمایه در گردش و ريسک و بازده,فصل دوم پايان نامه ارشد مفه,مباني نظري مدیریت استراتژیک منابع انسانی چیست دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی،اسباب بازی،کودکان پیش دبستانی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی،اسباب بازی،کودکان پیش دبستانی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی،اسباب بازی،کودکان پیش دبستانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی ، اسباب بازی ، کودکان پیش…

  • بررسی آموزش صفر تا صد طرح ها و کارهای عمرانی

    بررسی آموزش صفر تا صد طرح ها و کارهای عمرانی برچسب ها: بررسی آموزش صفر تا صد طرح ها و کارهای عمرانیپروژه آموزش صفر تا صد طرح ها و کارهای عمرانیآموزش صفر تا صد طرح ها و کارهای عمرانیاموزش کارهای…

  • دانلود مقاله مسئولیت مدنی دکتر داروساز در داروخانه از منظر فقه و حقوق

    دانلود مقاله مسئولیت مدنی دکتر داروساز در داروخانه از منظر فقه و حقوق برچسب ها: دانلود مقاله مسئولیت مدنی دکتر داروساز داروخانه منظر فقه حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله مسئولیت مدنی دکتر داروساز در داروخانه از منظر فقه…

  • دوره آموزش HTML

    Html,آموزش,دوره دانلود فایل اصلی دوره آموزش HTML از سایت دانلود فایل دوره آموزش HTML برچسب ها: دوره آموزش HTML

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تحقیق نظریه ها و دیدگاه های رضایت زناشویی(فصل دوم روانشناسی)

    پایان نامه,پيشينه رضایت زناشویی,پيشينه نظري رضایت زناشویی,تعریف رضایت زناشویی,رضایت زناشویی,رضایت زناشویی چیست,عوامل موثر بر رضایت زناشویی,مباني نظري رضایت زناشویی,مباني نظري و پيشينه پژوهش رضایت زناشویی دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تحقیق نظریه ها و دیدگاه های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بین درگیری و وفاداری به برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بین درگیری و وفاداری به برند دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بین درگیری و وفاداری به برند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2…

  • پاورپوینت با موضوع کشف حجاب

    پاورپوینت با موضوع کشف حجاب دانلود پاورپوینت با موضوع کشف حجاب دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل شرکت در مراسم کشف حجاب 17دی اختیاری نبود. تمام دختران باید شرکت می کردند بنابراین عده ای از…

  • گزارش کارآموزی طراحی سایت

    طراحی سایت,گزارش کارآموزی دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی طراحی سایت از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی طراحی سایت در حجم 233 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:فصل اول :آشنایی با مکان کارآموزیفصل…

  • تحقیق دفاتر اقتصادی

    دفاتر اقتصادی دانلود فایل اصلی تحقیق دفاتر اقتصادی از سایت دانلود فایل تحقیق دفاتر اقتصادی در حجم 119 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:تاريخچه :از مطالعات تاريخي ميتوان دريافت كه استراتژي هاي…

  • پروژه بررسی برآورد اختلالات خلقی در مردان بازنشسته و شاغل

    اختلالات خلقی,بازنشسته,پروژه بررسی برآورد اختلالات خلقی در مردان بازنشسته و شاغل,شاغل دانلود فایل اصلی پروژه بررسی برآورد اختلالات خلقی در مردان بازنشسته و شاغل از سایت دانلود فایل بررسی برآورد اختلالات خلقی در مردان بازنشسته و شاغل در حجم 72…

  • آزمون عملکردی درس علوم تجربی پایه پنجم

    آزمون عملکردی درس علوم تجربی پایه پنجم دانلود آزمون عملکردی درس علوم تجربی پایه پنجم دسته بندي : دانش آموزش جزئیات و دریافت گزارش فایل شامل تمامی آزمون های عملکردی مهم و مفید برای پایه پنجم دبستان 12 آزمون عملکردی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه ازدواج،عوامل زناشویی و عشق ازدواج

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه ازدواج،عوامل زناشویی و عشق ازدواج دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه ازدواج،عوامل زناشویی و عشق ازدواج دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه پژوهش فرهنگ کیفیت محور و نوآوری,تحقیق,چارچوب نظری فرهنگ کیفیت محور و نوآوری,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پایان نامه فرهنگ کیفیت محور و نوآوری,مبانی نظری فرهنگ کیفیت محور و…

  • پاورپوینت آشنایی با استان ايلام

    پاورپوینت آشنایی با استان ايلام برچسب ها: پاورپوینت استان ايلام رودخانه هاموقعیت اقتصادی و اجتماعیبناهای یادبود تاریخیبناهای یادبود مذهبی جاذبه های طبیعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنایی با استان ايلام دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع الگو

    دانلود پاورپوینت با موضوع الگو برچسب ها: شکست الگوهاالگوی دفاعبرترین الگو برای حل مشکلالگو گیریالگوی ساده حل مشکلات رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع الگو دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود…

  • جزوه نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی فیزیک پیش دانشگاهی (رشته های تجربی و ریاضی)

    امتحان نهایی فیزیک پیش دانشگاهی,جزوه فیزیک پیش دانشگاهی رشته ریاضی,جزوه کامل فیزیک پیش دانشگاهی,فیزیک پیش دانشگاهی,فیزیک پیش دانشگاهی رشته تجر,نمونه سوالات امتحانات نهایی فیزیک پیش دانشگاهی,نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی فیزیک سوم دانلود فایل اصلی جزوه نمونه سوالات…

  • پاورپوینت درمورد کودک آزاری و حمایت های کیفری

    به چه رفتارهایی کودک آزاری می گوییم,پاورپوینت درمورد کودک آزاری و حمایت های کیفری,کودک آزاری چگونه صورت می گیرد,کودک آزاری چیست,نشانه ها در والدین یا مراقبین,نشانه های احتمالی آزار جسمی نشانه ها در کودکان,نشانه های احتمالی غفلت نشانه ها در…

  • تحقیق بررسی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با استفاده از مدل DEA

    پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمانها,پایان نامه بررسی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اج,پروژه ارزیابی عملکرد سازمانها با استفاده از مدل DEA,تحقیق بررسی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با استفاده از مدل DEA,تحقیق عملکرد سازمانها دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک های دلبستگی

    پیشینه و مبانی نظری سبک های دلبستگی دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک های دلبستگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل به نام خدا پایان نامه روانشناسی در مورد سبک های دلبستگی دلبستگي دلبستگي…