مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری خانواده(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري سازگاری خانواده,پيشينه,پيشينه نظري اختلالات سازگاری,چارچوب نظري دیدگاه های سازگاری,دانلود مباني نظري سازگاری و ناسازگاری,فصل دوم پایان نامه ارشد سازگاری,مباني نظري سازگاری زناشویی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) سازگاری خانواده دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی کارگاه آبکاری قطعات پلاستیکی

    پروژه آبکاری,پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه آبکاری قطعات پلاستیکی,دانلود طرح کارافرینی آبکاری قطعات صنعت,طرح توجیهی آبکاری قطعات پلاستیکی,طرح توجیهی جدید ابکاری قطعات,طرح کارافرینی پلاستیک آبدیده,طرح کسب و کار راه اندازی تولید قطعات پلاستیکی دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه ريزي استراتژیک

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه ريزي استراتژیک دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه ريزي استراتژیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : برنامه ¬ ريزي استراتژیک الف ) برنامه ¬ ريزي استراتژیک…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق اختلال نارسا توجه فزون کنشی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق اختلال نارسا توجه فزون کنشی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق اختلال نارسا توجه فزون کنشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال نارسا توجه / فزون کنشی اختلال…

  • پیشینه و مبانی نظری روابط با دیگران

    پیشینه و مبانی نظری روابط با دیگران دانلود پیشینه و مبانی نظری روابط با دیگران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روابط با دیگران در این بخش به مباحث مربوط به روابط با دیگران…

  • پیشینه و مبانی نظری ضرورت های پوشش و حجاب اسلامی

    پیشینه و مبانی نظری ضرورت های پوشش و حجاب اسلامی دانلود پیشینه و مبانی نظری ضرورت های پوشش و حجاب اسلامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ضرورتهای پوشش وحجاب…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه ای از زندگانی امام حسین علیه السلام

    دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه ای از زندگانی امام حسین علیه السلام برچسب ها: خلاصه زندگی امام حسین برای کودکانزندگینامه امام حسین از تولد تا شهادتزندگینامه امام حسین عتحقیق کوتاه در مورد امام حسینخلاصه زندگی امام حسنزندگینامه امام حسین pdfانشا…

  • پاورپوینت در مورد طیف سنجی جرمی

    پاورپوینت در مورد طیف سنجی جرمی دانلود پاورپوینت در مورد طیف سنجی جرمی دسته بندي : سایر جزئیات و دریافت گزارش فایل طیف‎سنج جرمی، دستگاهی است که برای آنالیز جرمی استفاده می‌شود. اساس کار این دستگاه جداسازی یون‌های متحرک از…

  • پیشینه و مبانی نظری عدم اطمینان

    پیشینه و مبانی نظری عدم اطمینان دانلود پیشینه و مبانی نظری عدم اطمینان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عدم اطمینان محیطی 2 - 3 ماتریس عدم اطمینان محیطی نظریه های عدم اطمینان محیطی…

  • پاورپوینت معماری شهر میبد

    پاورپوینت معماری شهر میبد برچسب ها: 09358978227نگار زمانیمعماری شهر میبددانلود پاورپوینت معماری شهر میبددانلود تحقیق معماری شهر میبددانلود معماری شهر میبدخرید پاور پوینت معماری شهر میبدمعماری شهر میبدمیبدشهر میبدرشته معماریمعماریدانلود تحقیق رشته معماریدانلود پاورپوینت رشت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • فایل پاورپوینت ایمنی درعمليات ساختمانی

    فایل پاورپوینت ایمنی درعمليات ساختمانی برچسب ها: دانلود پاورپوینت ایمنی درعمليات ساختمانیایمنی درعمليات ساختمانیتجهيزات و ماشين آلات ساختمانيﺍﯾﻤﻨﯽ دﺭ ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ مصالح ایمنی در عملیات خاکیایمنی قالب بندیایمنی داربستهاپاورپوینت ایمنی درعمليات ساختمانیآشنایی با ایمنی درعمليات ساختمانی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت سينماتيك مستقيم

    پاورپوینت سينماتيك مستقيم برچسب ها: سینماتیک معکوس چیستسینماتیک مستقیم و معکوسرباتیک فرادرسسینماتیک چیستنمايش مجموعه هاي فازيساخت مجموعه هاي فازي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سينماتيك مستقيم دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا

    بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا برچسب ها: اثربخشی رسانه ها تبلیغات مدل آیدابررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیداپایان نامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیداپروژه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی…

  • بررسی ارزیابی عملکرد نمایندگی های بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده هابا خروجی نامطلوب

    بررسی ارزیابی عملکرد نمایندگی های بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده هابا خروجی نامطلوب برچسب ها: تحلیل پوششی داده ها کارایی شبکه فروش صنعت بیمه خروجی نامطلوبپروژه بررسی ارزیابی عملکرد نمایندگی های بیمه ایران با استفاده از…

  • فایل پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان شمس تبریزی (دوه چی)

    فایل پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان شمس تبریزی (دوه چی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان شمس تبریزی (دوه چی)تحلیل فضای شهری خیابان شمس تبریزی (دوه چی)خیابان شمس تبریزی (دوه چی)پروژه شناخت و تحلیل فضای شهریتحلیل خیابان شمس…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش عدم ارتقای شغلی بانوان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش زنان در مديريت,پيشينه تحقيق انتصاب زنان در پست های مدیریتی مديران,دانلود مباني نظري نقش و حقوق زن در جامعه,فصل دوم پايان نامه ارشد ارتقای شغلی بانوا,مباني نظري زن در جامعه ايران,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش عدم ارتقای…

  • طرح توجیهی و کارافرینی احداث سالن استخر ، سونا و جکوزی سر پوشیده

    پروژه کارآفرینی راه اندازی و احداث سالن استخر,دانلود پروژه کارآفرینی احداث استخر سرپوشيده,سونا و جکوزی,سونا و جکوزی سر پوشیده,طرح توجیهی سالن ورزشی,طرح توجیهی و کارافرینی احداث سالن استخر,کارآفرینی احداث استخر,کارافرینی احداث سالن استخر دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارافرینی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان و دیدگاههای مختلف آن

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان و دیدگاههای مختلف آن دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان و دیدگاههای مختلف آن دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال…

  • پاورپوینت اهمیت و نقش جنگل ها

    پاورپوینت اهمیت و نقش جنگل ها برچسب ها: فایده های جنگل را بنویسیدفواید جنگلنقش جنگل در محیط زیستاثرات مفید جنگلهاتعریف جنگلفواید جنگل های ایراننابودی جنگل هافواید جنگل برای کودکان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اهمیت و نقش جنگل ها دسته…

  • پاورپوینت عنصر خوانایی(نمونه موردی محدوده خیابان طبرسی)

    بررسی خیابان طبرسی مشهد,پاورپوینت عنصر خوانایی(نمونه موردی محدوده خیابان طبرسی),دانلود پاورپوینت عنصر خوانایی(نمونه موردی محدوده خیابان طبرسی),عنصر خوانایی در شهر,عنصر خوانایی(نمونه موردی محدوده خیابان طبرسی),عوامل موثر بر خوانایی شهر دانلود فایل اصلی پاورپوینت عنصر خوانایی(نمونه موردی محدوده خیابان طبرسی) از…

  • دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجهفرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی

    دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجهفرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی برچسب ها: دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجهفرنگی نوع خشک پایلوتی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجهفرنگی در…

  • ادبیات نظری تحقیق شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل، شخصیت حقوقی افراد

    ادبیات نظری تحقیق شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل، شخصیت حقوقی افراد دانلود ادبیات نظری تحقیق شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل، شخصیت حقوقی افراد دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و…

  • پاورپوینت سوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی

    پاورپوینت سوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی برچسب ها: تعریف سوخت های فسیلیکاربرد سوخت های فسیلی در زندگیمعایب سوخت های فسیلیعکس سوخت های فسیلیسوخت های فسیلی را تعریف کنیدتاثیر سوخت های فسیلی بر محیط زیستسوخت های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس ، نظریه ها و علل آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس ، نظریه ها و علل آن دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس ، نظریه ها و علل آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب :…

  • پاورپوینت مناقصه

    پاورپوینت مناقصه دانلود پاورپوینت مناقصه دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با مناقصه،در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مناقصه چیست؟ مناقصه فرآیندی اسـت رقابتـی برای تأمین کیفیت مـورد نظر (طبق…

  • گزارش کارآموزی اداره مالیات (2)

    گزارش کارآموزی,مالیات دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی اداره مالیات (2) از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی اداره مالیات (2) در حجم 46 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرستمقدمهفصل اول:کلیات1-کلیات 1-1-تعریف حسابداری1-2-تعریف مالیات1-2-1-انواع مالیات1-2-2-اشخاص مشمول…

  • پاورپوینت با موضوع خود شناسی

    پاورپوینت با موضوع خود شناسی دانلود پاورپوینت با موضوع خود شناسی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل خود شناسی به معنای ‌شناخت‌ خود با همه استعدادها‌ و نیروها برای رسیدن به ‌کمال‌، که مورد تاکید آیات‌ و…

  • دانلود پاورپوینت فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع تکانه (اندازه حرکت)

    دانلود پاورپوینت فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع تکانه (اندازه حرکت) برچسب ها: اندازه حرکت زاویه ایمعادله اندازه حرکت سیالاتمعنی تکانهرابطه تکانه و انرژی جنبشیقانون بقای مومنتوم در سیالاتگزارش کار اصل بقای اندازه حرکت خطیمعنی تکانه در روانشناسیآزمایش پایستگی…

  • پیشینه و مبانی نظری روشهای تامین مالی شرکت ها، هزينه هاي تامين مالي

    پیشینه و مبانی نظری روشهای تامین مالی شرکت ها، هزينه هاي تامين مالي دانلود پیشینه و مبانی نظری روشهای تامین مالی شرکت ها، هزينه هاي تامين مالي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • فایل اکسل آنالیزبهای کلیه فهارس 1398

    فایل اکسل آنالیزبهای کلیه فهارس 1398 دانلود فایل اکسل آنالیزبهای کلیه فهارس 1398 دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل فایل کمیاب و بسیار باارزش اکسل آنالیز کلیه فهارس بهای 1398 این فایل شامل آنالیز تمامی فهارس بهای…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش دیدگاه ها و نظریه های سلامت روانی (فصل 2)

    pdf,تعریف سلامت روان در روانشناسی,تعریف سلامت روانی,چارچوب نظري سلامت روان دا,دانلود مباني نظري نظریه های سلامت روان,سلامت روان,فصل دوم پايان نامه ارشد سلامت روان,مباني نظري دیدگاه های سلامت روان,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سلامت روانی دانلود فایل اصلی…

  • مقایسه گرایش به انواع مواد مخدر بر اساس ویژگی های شخصیتی در دانشجویان زن و مرد دانشگاه پیام نور واحد

    مقایسه گرایش به انواع مواد مخدر بر اساس ویژگی های شخصیتی در دانشجویان زن و مرد دانشگاه پیام نور واحد برچسب ها: تیپ شخصیت اعتیاد مواد مخدر سیگار الکل تسبیح (مواد مخدر جدید) رفتن به سایت اصلی مقایسه گرایش به…

  • قالب پاورپوینت داروسازی 2

    قالب پاورپوینت داروسازی 2 دانلود قالب پاورپوینت داروسازی 2 دسته بندي : داروسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت داروسازی 2 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …     اسلاید…

  • پرسشنامه استرس ناشی از هواداران ورزشی

    پرسشنامه استرس ناشی از هواداران ورزشی دانلود پرسشنامه استرس ناشی از هواداران ورزشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه استرس ناشی از هواداران ورزشی Stress Questionnaire of sports fans این پرسشنامه به صورت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق پان تركيسم

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق پان تركيسم دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق پان تركيسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : پيشينه موضوع و چارچوب نظري آن 8 نگاهي به سابقه تاريخي پان…