مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا

    پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا دانلود پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق روشهای حسابداری موجودی کالا فصل…

  • بررسی رابطه بین مدیریت جریان وجوه نقد و میزان بدهی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی رابطه بین مدیریت جریان وجوه نقد و میزان بدهی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت جریان وجوه نقد و میزان بدهی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق…

  • مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)

    مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق) دانلود مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات…

  • دانلود مقاله بررسی عملکرد سیستم نورگیری انیدولیک در شرایط آب و هوایی واقعی در مالزی

    انیدولیک,بررسی,دانلود,سیستم,شرایط,عملکرد,مالزی,مقاله,نورگیری,هوایی,واقعی دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی عملکرد سیستم نورگیری انیدولیک در شرایط آب و هوایی واقعی در مالزی از سایت دانلود فایل چکیده: نور روز یکی از منابع طبیعی برای روشنایی فضای معماری است. استفاده از روشنایی روز مناسب…

  • پاورپوینت مجموعه فرهنگی باغ غدیر اصفهان

    پاورپوینت مجموعه فرهنگی باغ غدیر اصفهان دانلود پاورپوینت مجموعه فرهنگی باغ غدیر اصفهان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مجموعه فرهنگی باغ غدیر اصفهان ،در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم

    دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم برچسب ها: آموزش مجازیفناوری اطلاعاتانقلاب علمی سوم فناوري اطلاعاتفناوري اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در آموزشکاربرد فناوري اطلاعات در آموزش از راه دوردانشگاه مجازي اهميت آموزش مجازي…

  • پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل دوم : سلام به من نگاه کن (حواس پنجگانه )

    پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل دوم : سلام به من نگاه کن (حواس پنجگانه ) برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل دوم سلام به من نگاه کن (حواس پنجگانه ) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی…

  • تحقیق رابطه بین متغیرهای مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام در بورس اوراق بهادار تهران

    انواع بازده سهام,بازده چیست و انواع آن کدام است,بررسي رابطه بين نسبت هاي مالي و نرخ بازده سهام,پایان نامه مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام,تحقیق رابطه بین متغیرهای مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام در بورس,تعریف نرخ بازده,فرمول بازده سهام,نرخ…

  • رابطه بین دستیابی به منابع حمایتی وبه کارگیری تدابیرمقابله ای،با فشار روانی وپیشرفت تحصیلی دانشجویان

    فشار روانی,منابع حمایتی دانلود فایل اصلی رابطه بین دستیابی به منابع حمایتی وبه کارگیری تدابیرمقابله ای،با فشار روانی وپیشرفت تحصیلی دانشجویان از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه بین دستیابی به منابع حمایتی وبه کارگیری تدابیرمقابله ای،با فشار روانی وپیشرفت تحصیلی…

  • مبانی نظری سیستم اطلاعات منابع انسانی

    مبانی نظری سیستم اطلاعات منابع انسانی دانلود مبانی نظری سیستم اطلاعات منابع انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سیستم اطلاعات منابع انسانی سیستم اطلاعات مدیریت 2 - 2 - 2 - تکنولوژي پيشرفته…

  • پیشینه و مبانی نظری مفاهیم برند

    پیشینه و مبانی نظری مفاهیم برند دانلود پیشینه و مبانی نظری مفاهیم برند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفاهیم برند تعاريف متنوعي از برند ارائه شده است و رويكردهاي مختلفي در اين تعاريف…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تنظیم شناختی هیجان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نقش واسطه‌ای تنظیم شناختی هیجان,پيشينه تحقيق مقایسه تنظیم شناختی هیجان,چارچوب نظ,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تنظیم شناختی هیجان (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف تنظیم شناختی هیجان,مباني نظري راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻫﻴﺠﺎن دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه اصفهان

    بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه اصفهان برچسب ها: بازاریابی دهان به دهان ارزش فرهنگی فردگرایی مردگرایی فاصله قدرت اجتناب از عدم اطمینانپایان نامه بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مفهوم و تاریخچه تبلیغات اینترنتی,پيشينه تحقيق دیدگاه های دانشمندان درباره تبلیغات اینترنتی,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,فصل دوم پايان نامه ت,مباني نظري نظریه ها و ابعاد تبلیغات اینترنتی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • جزوه نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی فیزیک 3 رشته تجربی

    امتحان نهایی فیزیک 3 رشته تجربی,جزوه فیزیک 3 رشته تجربی,جزوه کامل فیزیک سوم دبیرستان,سرفصل های امتحانی فیزیک 3,فیزیک 3 در کنکور,فیزیک پایه یازدهم,نمونه سوالات امتحانات نهایی فیزیک 3 تجربی,نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی فیزیک سوم دانلود فایل اصلی…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید ورق های گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی

    پروژه کارآفرینی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی,طرح توجیهی تولید گالوانیزه,طرح توجیهی تولید ورق گالوانیزه,طرح توجیهی گالوانیزه کردن,طرح توجیهی گالوانیزه گرم,طرح توجیهی ورق گالوانیزه,طرح کسب و کار تولید ورق گالوانیزه دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید ورق های گالوانیزاسیون گرم…

  • پاورپوینت پايداري شيب ها

    پاورپوینت پايداري شيب ها برچسب ها: اصول پايداري شيب ها پايداري شيب ها پايداري شيب های خاکی پايداري شيب های سنگی تحلیل پايداري شيب ها تحلیل پايداري شيب های خاکی تحلیل پايداري شيب های سنگی روش پايداري شيب ها روش…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش اختلالات اضطراب اجتماعی - سوگیری توجه (فصل 2 پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش اختلالات اضطراب اجتماعی,چارچوب نظري مؤلفه‌های,دانلود مباني نظري اضطراب اجتماعی,سوگیری توجه,فصل دوم پايان نامه ارشد اضطراب اجتماعی,مباني نظري اضطراب اجتماعی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختلال یادگیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش…

  • دانلود رساله معماری طراحی کتابخانه

    پایان نامه با موضوع رساله طراحی کتابخانه,پایان نامه رساله طراحی کتابخانه,پایان نامه طراحی کتابخانه,پروژه معماری طراحی کتابخانه,تحقیق رایگان طراحی کتابخانه,دانلود پایان نامه با موضوع رساله طراحی اقامتگاه بین راهی,رساله طراحی کتابخانه دانلود فایل اصلی دانلود رساله معماری طراحی کتابخانه از…

  • دانلود مباني نظري نظریه های ذهن آگاهی

    دانلود مباني نظري نظریه های ذهن آگاهی دانلود دانلود مباني نظري نظریه های ذهن آگاهی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل 5 - 2 - 2 - ذهن آگاهی در سراسر تاریخ ، بشر تلاش می…

  • پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکردو معرفی فضا

    پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکردو معرفی فضا برچسب ها: انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکردو معرفی فضاظرفیت ودرجه بندی هتلانواع هتلهتلهای زنجیره ای هتل فرودگاهیهتلهای خاص یا غیرمتعارف رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انواع…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع محيط سازمان

    دانلود پاورپوینت با موضوع محيط سازمان برچسب ها: انواع محیط سازمانیمحیط سازمانی pdfمحیط سازمانی چیستعوامل محیطی موثر بر سازمانمحیط سازمان مقالهتاثیر محیط بر سازمانمدیریت محیط سازمانیمحیط داخلی و خارجی سازمان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع محيط سازمان…

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : از گذشته تا آینده ( نان )

    پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : از گذشته تا آینده ( نان ) برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث از گذشته تا آینده ( نان ) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : از گذشته تا…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع ساختمان چشم انسان

    دانلود پاورپوینت با موضوع ساختمان چشم انسان برچسب ها: عکس ساختمان چشماجزای چشم انسانآناتومی چشم pdfآناتومی چشم به زبان سادهصلبیه چشمچشم چیستساختمان چشم انسان به زبان سادهتحقیق در مورد ساختمان چشم رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع ساختمان…

  • مبانی نظری تعارضات زناشویی

    مبانی نظری تعارضات زناشویی دانلود مبانی نظری تعارضات زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : مبانی نظری تعارضات زناشویی در 41 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.   بخشی از متن :…

  • جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 2

    جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 2 برچسب ها: جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 2جزوه حقوق بین الملل خصوصی 2حقوق بین الملل خصوصی 2دانلود جزوه بین الملل خصوصیدانلود جزوه احدزادهاحدزادهعباس احدزادهدانلود جزوه رشته حقوقدانلود جزوات رشته حقوقدانلود…

  • سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز

    پروژه سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز,حفاری نفت و گاز,سیمانکاری دانلود فایل اصلی سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز از سایت دانلود فایل پروژه سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز در حجم 42 صفحه و در قالب…

  • مبانی نظری عملکرد

    مبانی نظری عملکرد دانلود مبانی نظری عملکرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ارزیابی عملکرد تعاریف تعاریف عملکرد تعریف ارزیابی تعریف ارزیابی عملکرد روش های ارزیابی عملکرد اهمیت و سودمندی ارزیابی عملکرد مبنای ارزیابی…

  • پاورپوینت بازیافت انواع زباله های پلاستیکی

    پاورپوینت بازیافت انواع زباله های پلاستیکی برچسب ها: بازیافت پلاستیکبازیافت پلاستیک pdfانواع پلاستیکبازیافت پلاستیک در خانهانواع بازیافتبازیافت شیمیایی پلاستیککیسه های پلاستیکی قابل بازیافتکارگاه بازیافت پلاستیک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بازیافت انواع زباله های پلاستیکی دسته بندي : صنایع جزئیات…

  • پاورپوینت خانه وارد دبلیو ویلیتس

    پاورپوینت خانه وارد دبلیو ویلیتس برچسب ها: دانلود پاورپوینت خانه وارد دبلیو ویلیتسخانه وارد دبلیو ویلیتسبررسی و تحلیل خانه وارد دبلیو ویلیتسخانه وارد دبلیو ویلیتس اثر فرانک لوید رایتپاورپوینت تحلیل خانه وارد دبلیو ویلیتسپاورپوینت خانه وارد دبلیو ویلیتسنقشه های خانه…

  • بررسی درمان قطع مصرف مواد افراد وابسته به مواد مخدر و پیشگیری از برگشت آنها و افزایش عملکرد خانواده

    بررسی درمان قطع مصرف مواد افراد وابسته به مواد مخدر و پیشگیری از برگشت آنها و افزایش عملکرد خانواده برچسب ها: تحقیق خانواده درمانی راه حل مدارساختاریپایان نامه عملکرد خانوادهپایان نامه مصرف مواد مخدرتحقیق اعتیادارتباط بین عملکرد خانواده و سوء…

  • پاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربرد آن

    پاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربرد آن برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربرد آنبررسی تناسبات طلایی و کاربرد آنتناسبات طلایی پاورپوینت تناسبات طلایی در معماریاهراممستطیل طلایی ویژهتوالی فیبوناچیپاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربردنسبت طلایی برای طراحانعدد طلائی…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي برج های سبز متحرک با رویکرد معماری پایدار

    پایان نامه معماری برج های بلند,رساله معماري طراحي برج های سبز متحرک پایدار,رساله معماری طراحی آسمان خراش,طراحي معماری,طراحي معماری برج های سبز متحرک پایدار,مبانی نطری مجتمع های مسکونی,مطالعات معماري طراحي برج های سبز متحرک پایدار,معماری پایدار دانلود فایل اصلی مطالعات…

  • دانلود پرسشنامه خودكارآمدي بندورا

    پرسشنامه خود,پرسشنامه خودکارآمدی اجتماعی,پرسشنامه خودکارآمدی شرر,پرسشنامه خودکارآمدی شوارتز,پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شوارتز,دانلود پرسشنامه خودکارآمدی بندورا,دانلود رایگان پرسشنامه خودکارآمدی بندورا,دانلود رایگان پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه خودكارآمدي بندورا از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه خودكارآمدي بندورا در 6…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفاهیم و مدلهای رهبری تحول آفرین و مدیریت دانش (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مفهوم مدیریت دانش,پيشينه تحقيق تسهیم و انتقال دانش,دانلود مباني نظري تعريف رهبري تحول آفرين,فصل دوم پايان نامه ارشد نظريه,مباني نظري مدل راهبردي مديريت دانش,مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفاهیم و مدلهای رهبری تحول آفرین و مدیریت دانش دانلود…