مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری تنظیم شناختی هیجان

    پیشینه و مبانی نظری تنظیم شناختی هیجان دانلود پیشینه و مبانی نظری تنظیم شناختی هیجان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تنظیم شناختی هیجان پژوهش‌های تجربی در مورد تنظیم شناختی با مطالعات…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي بانک

    برنامه فیزیکی طراحي بانک,پایان نامه طراحي معماري بانک,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي باغ کودکان,رساله معماري طراحي بانک,طراحي بانک,طراحي معماري بانک,ظوابط و استانداردهای طراحي بانک دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي بانک از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت وارسی و اعتبارسنجی

    پاورپوینت وارسی و اعتبارسنجی برچسب ها: وارسی و اعتبارسنجیفرق بین وارسی واعتبارسنجی نرم افزارمفهوم وارسی واعتبارسنجیآشنایی با بازرسی های برنامه به عنوان روشی برای کشف نقص ها اعتبارسنجی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت وارسی و اعتبارسنجی دسته بندي : مدیریت…

  • دانلود کارآموزی در اداره آموزش پرورش‎

    دانلود کارآموزی در اداره آموزش پرورش‎ برچسب ها: استفاده از روتر در یک شبکه LANبوق های مربوط به مادربردرم در کارت گرافیکمفاهیم اولیه شبکهیو پی اس رفتن به سایت اصلی دانلود کارآموزی در اداره آموزش پرورش‎ دسته بندي : برق…

  • پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده)

    پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده) دانلود پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده) دسته بندي : فنی و حرفه ای جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره طراحی اجزاء،در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه     طراحان چرخدنده همیشه…

  • پاوزپوینت ذرات یکسان

    پاوزپوینت ذرات یکسان برچسب ها: ذرات تشکیل دهنده اتمانواع اتماتم چیست به زبان سادهالکترون و پروتون و نوترون چیستتوزیع فرمی دیراکتاریخچه اتمنقش نوترون در هسته اتمنام تمام ذرات زیر اتمی رفتن به سایت اصلی پاوزپوینت ذرات یکسان دسته بندي :…

  • پاورپوینت اصول تغذیه صحیح

    پاورپوینت اصول تغذیه صحیح دانلود پاورپوینت اصول تغذیه صحیح دسته بندي : تغذیه جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه اصول تغذیه سالم و صحیح،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش.   بخشی از متن: برای تغذیه…

  • پاورپوینت آشنایی با گچ و خاک

    پاورپوینت آشنایی با گچ و خاک دانلود پاورپوینت آشنایی با گچ و خاک دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با گچ و خاک (کاربرد در ساختمان سازی)، در حجم 68 اسلاید قابل ویرایش…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل درمان مبتنی بر پذیرش و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش (فصل2)

    دانلود مباني نظري انواع آموزش الکترونیکی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم),سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی,فصل دوم پاي,مباني نظري سیستم آموزش الکترونیکی,مباني نظري مديريت تعريف سيستم مديريت یادگیری دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • تحقیق مهندسی ارزش

    تحقیق مهندسی ارزش برچسب ها: اساس مهندسی ارزشاصول پیاده سازی مهندسی ارزشبهبود ارزش محصولفرآیند مهندسی ارزشمفاهیم مهندسی ارزش رفتن به سایت اصلی تحقیق مهندسی ارزش دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع مهندسی…

  • دانلود پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده

    : انطباق پذیری خانواده انعطاف پذیری خانواده پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری خانواده,پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده,پرسشنامه ارزیابی خانواده,پرسشنامه انطباق پذیری,پرسشنامه همبستگی خانوادگی,روانشناسی و مشاوره همبستگی خانو,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده…

  • پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگی بازار، نقد شوندگی سهام و عوامل مربوط به آن

    پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگی بازار، نقد شوندگی سهام و عوامل مربوط به آن دانلود پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگی بازار، نقد شوندگی سهام و عوامل مربوط به آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم وابعاد کیفیت (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ابعاد و شاخص های سنجش کیفی,پيشينه تحقيق مفهوم کیفیت خدمات,تعاریف مفاهیم و ابعاد کیفیت,دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی,مباني نظري مروری بر مفاهیم مدیریت کیفیت,مقاله بازشناسی مفاهیم کیفیت دانلود فایل اصلی مبانی…

  • طرح توجیهی تولید رو فرشی پارچه ای

    پروژه کارافرینی تولید پارچه مخمل,دانلود طرح توجیهی تولید روفرشی,طرح توجيهي احداث کارخانه توليد روفرشي,طرح توجیهی تولید رو فرشی پارچه ای,طرح توجیهی تولید نخ ریسی پنبه ای,طرح کسب و کار احداث کارگاه تولید,طرح های توجیهی تولید لباس و پوشاک و پارچه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکشی و افکار خودکشی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري انواع خودکشی,پيشينه پژوهش خودکشی,پيشينه تحقيق خودکشی,پيشينه نظري علل خودکشی,چارچوب نظري خودکشی,دانلود مباني نظري افکار خودکشی,فصل دوم نظریه های خودکشی,مباني نظري اقدام به خودکشی,مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکشی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکشی و…

  • پاورپوینت عمل و جاودانگی اخلاق

    پاورپوینت عمل و جاودانگی اخلاق دانلود پاورپوینت عمل و جاودانگی اخلاق دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت عمل و جاودانگی اخلاق(درس اخلاق اسلامی) ، در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پاورپوینت انواع آسیب های اجتماعی

    پاورپوینت انواع آسیب های اجتماعی دانلود پاورپوینت انواع آسیب های اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با انواع آسیب های اجتماعی ، در حجم 20 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پاورپوینت تحلیل منظر شهری

    پاورپوینت تحلیل منظر شهری دانلود پاورپوینت تحلیل منظر شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تحلیل منظر شهری،در حجم 28اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: بیش از یک دهه است…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ونظریات اخلاق (فصل 2)

    پيشينه پژوهش اخلاق اسلامی چیست,پيشينه پژوهش ت,پيشينه تحقيق مقاله اخلاق,پيشينه نظري اخلاق چیست,چارچوب نظري انواع اخلاق,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فصل دوم پايان نامه تعریف اخلاق چیست؟,مباني نظري علم اخلاق دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت ضرورت كار تیمي

    پاورپوینت ضرورت كار تیمي برچسب ها: روانشناسی کار گروهیتقویت کار تیمیبازیهای کار تیمیتاثیر کار گروهی بر یادگیریمدل های کار تیمیمشکلات کار گروهی در ایرانتمرین کار تیمیجملات کار تیمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ضرورت كار تیمي دسته بندي : علوم…

  • پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی

    پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی دانلود پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • تحقیق مقایسه آسایش و شادکامی زنان شاغل و زنان خانه دار شهرستان شیراز

    زنان خانه دار,زنان شاغل دانلود فایل اصلی تحقیق مقایسه آسایش و شادکامی زنان شاغل و زنان خانه دار شهرستان شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق مقایسه آسایش و شادکامی زنان شاغل و زنان خانه دار شهرستان شیراز در حجم 61…

  • مبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی

    مبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی دانلود مبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استعدادخستگی شغلی ریشه لغوی خستگی 2 - 1 - 2 - مفاهيم و تصورات خستگي…

  • فایل پاورپوینت مقایسه خانه های سنتی،نیمه سنتی ومدرن روستایی میرودپشت بابل

    فایل پاورپوینت مقایسه خانه های سنتی،نیمه سنتی ومدرن روستایی میرودپشت بابل برچسب ها: دانلود پاورپوینت روستای میرودپشت پاورپوینت مطالعه روستای میرود پشت بابلپاورپوینت معماریمقایسه خانه های سنتینیمه سنتی ومدرن روستاییپاورپوینت روستادانلود بررسی روستای میرودپشتمقایسه خانه های سنتی و مدرنپروژه روستاروستای…

  • پیشینه و مبانی نظری اصول رشد شناختی،تربیت وا قسام آن،باورهای دینی

    پیشینه و مبانی نظری اصول رشد شناختی،تربیت وا قسام آن،باورهای دینی دانلود پیشینه و مبانی نظری اصول رشد شناختی،تربیت وا قسام آن،باورهای دینی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اصول…

  • پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : اگر تمام شود

    پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : اگر تمام شود برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث اگر تمام شود رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : اگر تمام شود دسته بندي : زیست شناسی…

  • بررسی عوامل تاثیر گذار بر تقلب در بین دانشجویان حسابداری

    بررسی عوامل تاثیر گذار بر تقلب در بین دانشجویان حسابداری برچسب ها: تقلب تحصیلی فریبکاریدزدی ادبی دانشجویان حسابداریبررسی عوامل تاثیر گذار بر تقلب در بین دانشجویان حسابداریتحقیق حسابدارینگین فایلعوامل تقلب در دانشجویان رفتن به سایت اصلی بررسی عوامل تاثیر گذار…

  • پاورپوینت عقاید و سبک زندگی مردم در ایران باستان درس 23 مطالعات هفتم

    پاورپوینت عقاید و سبک زندگی مردم در ایران باستان درس 23 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت عقاید و سبک زندگی مردم در ایران باستانمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عقاید و سبک زندگی مردم در ایران باستان درس 23…

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : اشکال هندسی

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : اشکال هندسی برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث اشکال هندسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : اشکال هندسی دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تاسیس شرکت تولیدی نرم افزار های کامپیوتری

    احداث شرکت تولید کننده نرم افزار,دانلود پروژه کارآفرینی رشته کامپیوتر,دانلود طرح توجیهی نرم افزار های کامپیوتر,طرح توجیهی,طرح توجیهی تاسیس شرکت تولید نرم افزار,طرح توجیهی تولید نرم افزار های کامپیوتری,طرح کسب و کار تولید نرم افزار های کامپیوتری دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع راه نیک بختی

    دانلود پاورپوینت با موضوع راه نیک بختی برچسب ها: آرایه های شعر راه نیک بختیراه نیک بختی از ایرج میرزامعنی کلمات درس راه نیک بختی فارسی هشتممعنی شعر راه نیک بختی کلاس هشتممعنی شعر راه نیک بختی ایرج میرزامعنی شعر…

  • مبانی نظری عملکرد صادراتی

    مبانی نظری عملکرد صادراتی دانلود مبانی نظری عملکرد صادراتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد صادراتی 1 . 2 عوامل موثر بر عملکرد صادراتی 2 . 2 اندازه گیری عملکرد صادراتی 3 .…

  • بررسي وضعیت مديريت و تاثير آن بر راندمان و کارکرد كاركنان

    کارکرد کارکنان,مدیریت دانلود فایل اصلی بررسي وضعیت مديريت و تاثير آن بر راندمان و کارکرد كاركنان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي وضعیت مديريت و تاثير آن بر راندمان و کارکرد كاركنان 131 صفحه و در قالب word و قابل…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بتن سبک گازی

    پروژه کارافرینی تولید بتن آماده,دانلود طرح توجیهی تولید بتن سبک,دانلود کارافرینی تولید بتن سبک,طرح توجیهی تولید بتن,طرح توجیهی تولید بتن پیش ساخته,طرح تولید بتن,طرح کارافرینی تولید بتن,طرح کسب و کار تولید بتن سبک گازی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح…