مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهي – بيش فعالي1

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهي – بيش فعالي1 دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهي – بيش فعالي1 دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پيشينه نظري پژوهش : اختلال کم توجهي…

  • بررسی تأثیر سرمایه فکری در کاهش احتمال وقوع آشفتگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

    بررسی تأثیر سرمایه فکری در کاهش احتمال وقوع آشفتگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار برچسب ها: بررسی تأثیر سرمایه فکری در کاهش احتمال وقوع آشفتگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتأثیر سرمایه فکری…

  • تحقیق حقوق کودک در اسلام

    تحقیق حقوق کودک در اسلام دانلود تحقیق حقوق کودک در اسلام دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق حقوق کودک در اسلام ، در حجم 13 صفحه آماده پرینت. بخشی از متن: مقدمه…

  • بررسی علل تشویق دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی آنها

    تشویق,تنبیه,دانش آموز,سطح دانش,یادگیری دانلود فایل اصلی بررسی علل تشویق دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی آنها از سایت دانلود فایل مقاله بررسی علل تشویق دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی آنها  در حجم 15 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…

  • دانلود مقاله اثر بازدارندگی نایسین و دمای نگهداری بر روی رشد و فعالیت باکتری کلستریدیوم پرفرینجنس در

    اثر,بازدارندگی,باکتری,پرفرینجنس,دانلود,دمای,رشد,روی,فعالیت,کلستریدیوم,مقاله,نایسین,نگهداری دانلود فایل اصلی دانلود مقاله اثر بازدارندگی نایسین و دمای نگهداری بر روی رشد و فعالیت باکتری کلستریدیوم پرفرینجنس در از سایت دانلود فایل چکیده یکی از مشکلات پنیر لاکتیکی ، ایجاد فساد گازی همراه با بوی نامطبوع است…

  • پیشینه و مبانی نظری تفکر انتقادی

    پیشینه و مبانی نظری تفکر انتقادی دانلود پیشینه و مبانی نظری تفکر انتقادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تفکر انتقادی تعریف تفکر انتقادی : مربیان بزرگ تفکر را مبنا و اساس تعلیم و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف هوش معنوی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی(فصل 2)

    ارتباط بین هوش معنوی و تعهدسازمانی,پیشینه پژوهش هوش معنوی ومولفه های آن,رضایت شغلی و تعهد سازمانی,عوامل موثربر رضایت شغلی,مبانی نظری رضایت شغلی وابعاد آن,مبانی نظری هوش معنوی وهوش,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف هوش معنوی,نظریه شغلی کوک وراک دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انسان و موسيقي و موسیقی درمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انسان و موسيقي و موسیقی درمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انسان و موسيقي و موسیقی درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق انسان…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق سود و پیش بینی سود آتی و سرمایه گذاران و واکنش های آنان (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیقسود و پیش بینی سود آتی و سرمایه گذاران و واکنش های آنان (فصل دوم),مبانی نظری پیشینه تحقیقسود و پیش بینی سود آتی و سرمایه گذاران و واکنش های آنان (فصل دوم),مبانی نظری سود و پیش…

  • مبانی نظری گشتالت درمانی

    مبانی نظری گشتالت درمانی دانلود مبانی نظری گشتالت درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گشتالت درمانی مقدمه 2 - 1 - 1 ریشه های فلسفی و تجربی گشتالت درمانی به طور کلی می…

  • تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز

    اوقات فراغت,پیشرفت تحصیلی دانلود فایل اصلی تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز از سایت دانلود فایل تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز در حجم 80 صفحه و در قالب word و قابل…

  • بررسی رابطه فلسفه اخلاقی و رفتار فرانقش کارکنان شرکت گاز استان گیلان

    اهمیت رفتار فرانقش در سازمانها,بررسی رابطه فلسفه اخلاقی و رفتار فرانقش کارکنان,پیشینه تاریخی فلسفه اخلاق,رابطه فلسفه اخلاقي و رفتار فرانقش,سياستهاي تقويت رفتارفرانقش,عوامل تاثير گذار بر بروز رفتار فرانقش,مفهوم فلسفه اخلاقی دانلود فایل اصلی بررسی رابطه فلسفه اخلاقی و رفتار فرانقش…

  • پاورپوینت ویژگی فاضلاب صنایع آرد و نان و روش تصفیه مورد استفاده

    پاورپوینت ویژگی فاضلاب صنایع آرد و نان و روش تصفیه مورد استفاده برچسب ها: ویژگی فاضلاب صنایع آرد و نان و روش تصفیه مورد استفادهانواع فاضلابخواص فاضلاب اهداف و مقررات تصفیه خانه ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ویژگی فاضلاب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سود و تغییرات و هموارسازی آن با مسله پیش بینی (فصل دوم )

    ادبیات نظری سود و تغییرات و هموارسازی آن با مسله پیش بینی,پیشینه تحقیق سود و تغییرات و هموارسازی آن با مسله پیش بینی,چارچوب,فصل دوم پایان نامه سود و تغییرات و هموارسازی آن با مسله پیش بینی,مبانی نظری سود و تغییرات…

  • کاخ های معروف استانبول

    کاخ های معروف استانبول دانلود کاخ های معروف استانبول دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل کاخ های معروف استانبول فهرست کاخ دولما باغچهبرج گالاتابرج دختر استانبول(کیز کولسی)کاخ توپکاپیکاخ گوک سو یا کاخ کوچوک سوکاخ چراغان استانبولکاخ ییلدیز…

  • پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو

    پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو دانلود پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو ، در حجم 14…

  • الگوهای معماری ایرانی

    الگوهای معماری ایرانی دانلود الگوهای معماری ایرانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل الگوهای معماری ایرانی فهرست حیاطحوضخانهکریاسورودی حیاط در هر حیاط، حداقل یک حوض وجود دارد. به همراه تبخیر تدریجی آب از سطح حوض، فضای داخل…

  • پيشينه تحقيق بیماری عروق کرونر

    پيشينه تحقيق بیماری عروق کرونر دانلود پيشينه تحقيق بیماری عروق کرونر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بیماری عروق کرونر همه گیر شناسی بیماری قلبی _ عروقی بر اساس اطلاعاتی که از پژوهش های…

  • بررسی رابطه بین مدیریت سود و جنسیت مدیران شرکت های پذیرفته شوده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی رابطه بین مدیریت سود و جنسیت مدیران شرکت های پذیرفته شوده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: پروژه بررسی رابطه بین مدیریت سود و جنسیت مدیران شرکت های پذیرفته شوده در بورس اوراق بهادار تهرانپایان نامه بررسی رابطه…

  • پاورپوینت الگویابی(فصل سوم ریاضی هفتم)

    پاورپوینت الگویابی(فصل سوم ریاضی هفتم) برچسب ها: پاورپوینت الگویابی(فصل سوم ریاضی هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت الگویابی(فصل سوم ریاضی هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت الگویابی(فصل سوم ریاضی هفتم)قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • پیشینه و مبانی نظری شاخص بورس درايران، روش هاي پيش بيني قيمت اوراق بهادار

    پیشینه و مبانی نظری شاخص بورس درايران، روش هاي پيش بيني قيمت اوراق بهادار دانلود پیشینه و مبانی نظری شاخص بورس درايران، روش هاي پيش بيني قيمت اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اجتماع درمان مدار(فصل دوم پایان نامه روانشناسی)

    ادبیات نظری تحقیق اجتماع درمان مدار,تعریف مبانی نظری تحقیق اجتماع درمان مدار,چارچوب نظری تحقیق اجتماع درمان مدار,مبانی نظری اجتماع درمان مدار,مبانی نظری اختلال اعتیاد از دیدگاه TC,نگین فایل,نمونه پی,نمونه یک پیشینه تحقیق فرد معتاد از دیدگاه TC دانلود فایل اصلی…

  • دانلود مقاله تبیین جایگاه هویت قومی در کتاب درسی تعلیمات اجتماعی دوره های ابتدایی و راهنمایی

    ابتدایی,اجتماعی,تبیین,تعلیمات,جایگاه,دانلود,درسی,دوره,راهنمایی,قومی,کتاب,مقاله,های,هویت دانلود فایل اصلی دانلود مقاله تبیین جایگاه هویت قومی در کتاب درسی تعلیمات اجتماعی دوره های ابتدایی و راهنمایی از سایت دانلود فایل چکیدهامروزه هرچند جوامع بشری دارای نوعی وفاق اجتماعی و انسجام ملی هستند ولی افراد آن از…

  • پیشینه و مبانی نظری گوشت و تغذیه

    پیشینه و مبانی نظری گوشت و تغذیه دانلود پیشینه و مبانی نظری گوشت و تغذیه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق گوشت وتغذیه فصل دوم : پيشينه تحقيق اهميت گوشت…

  • دانلود مقاله استفاده از پلاسمای سرد فشار اتمسفری در باکتری زدایی اشرشیاکولی از شیر

    باکتری اشرشیاکولی,پروژه استفاده از پلاسمای س,پلاسمای سرد فشار اتمسفری,تحقیق استفاده از پلاسمای سرد فشار اتمسفری در باکتری زدایی اشرشیاکولی از شیر,دانلود مقاله استفاده از پلاسمای سرد فشار اتمسفری در باکتری زدایی اشرشیاکولی از شیر,میکروب زدایی شیر دانلود فایل اصلی دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم کارآفرینی سازمانی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم سرمایه انسانی و شایستگی کارکنان,پیشینه تحقیق مدل هاي كارآفريني سازماني,عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی,فرآیند کارآفرینی سازمانی,كارآفريني سازماني تامپسون,مبانی نظری کارآفرینی سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف…

  • بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش بر تغییرات قیمت سهام و ارزش افزوده نقدی

    بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش بر تغییرات قیمت سهام و ارزش افزوده نقدی برچسب ها: دانلود مقاله بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش بر تغییرات قیمت سهام و ارزش افزوده نقدیپروژه بررسی تاثیر استراتژی های…

  • ادبیات نظری تحقیق تحول دیدگاه ترکیه ، تغییر و بهبود رابطه با امریکا، نقش ترکیه در ناتو

    ادبیات نظری تحقیق تحول دیدگاه ترکیه ، تغییر و بهبود رابطه با امریکا، نقش ترکیه در ناتو دانلود ادبیات نظری تحقیق تحول دیدگاه ترکیه ، تغییر و بهبود رابطه با امریکا، نقش ترکیه در ناتو دسته بندي : علوم اجتماعی…

  • مقدمه ای بر آناتومی

    آناتومی,تحقیق مقدمه ای بر آناتومی دانلود فایل اصلی مقدمه ای بر آناتومی از سایت دانلود فایل تحقیق مقدمه ای بر آناتومی در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:آناتومي گوشدیدکلیگوش از…

  • پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی

    پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی ، در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: آشنایی با شبکه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تأثیر حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود (فصل 2)

    چارچوب نظ,چارچوب نظری حاکمیت شرکتی,دانلود مباني نظري دلایل اهمیت حاکمیت شرکتی,فصل دوم پايان نامه ارشد حاکمیت شرکتی,مباني نظري حسابداري مدیریت سود,مباني نظري مفاهیم حاکمیت شرکتی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تأثیر حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود (فصل 2) دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت مدیریت سرمایه در گردش

    پاورپوینت مدیریت سرمایه در گردش برچسب ها: مدیریت سرمایه در گردش docپایان نامه مدیریت سرمایه در گردشپروژه مالی مدیریت سرمایه در گردشتحلیل مدیریت سرمایه در گردشتاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر عملکرد شرکتجزوه مدیریت سرمایه در گردشمدیریت سرمایه در گردش…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خانواده و شیوه های فرزندپروری(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري روش های فرزند پروری,پيشينه نظري نقش والدی,چارچوب نظري خانواده,دانلود مباني نظري سبک فرزند پروری,فصل دوم خانواده و شیوه های فرزند پروری,مباني نظري خانواده و شیوه های فرزندپروری,مباني نظري و پيشينه پژوهش خانواده و سبک های فرزند پروری دانلود…

  • پاورپوینت رسیدن به سن تکلیف و وظایف کلی خاص در دوران بلوغ

    پاورپوینت رسیدن به سن تکلیف و وظایف کلی خاص در دوران بلوغ برچسب ها: تعریف بلوغتحقیق بلوغبلوغ چیستمشکلات دوران بلوغ پسرانتحقیق کوتاه در مورد بلوغبلوغ دخترانه چیستبلوغ فکریسن بلوغ پسران در اسلام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رسیدن به سن…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و استراتژی های سرمایه در گردش (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و مفاهیم سیاست های ارزیابی عملکرد,اهمیت مدیریت سرمایه درگردش,پيشينه پژوهش فروش و سرمايه درگردش,پيشينه تحقيق راهبردهای سرمایه درگردش,مباني نظري ماهیت سرمایه درگردش,متغیرهای سرمایه درگردش دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و…