مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود پرسشنامه استاندارد مهارتهای ارتباطی (بارتون .جی، 1990)

    پرسشنامه استاندارد مهارتهای ارتباطی,پرسشنامه بارتون,پرسشنامه مهارت ار,پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون,دانلود پرسشنامه,دانلود رایگان پرسشنامه مهارتهای ارتباطی,سنجش مهارت ارتباطی,مهارتهای ارتباطی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد مهارتهای ارتباطی (بارتون .جی، 1990) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه مهارتهای ارتباطی (بارتون .جی،…

  • تحقیق گوشه گیری و کمرویی کودکان

    تحقیق گوشه گیری و کمرویی کودکان برچسب ها: بررسی عوامل کمرویی و گوشه گیری در کودکانپایه ریزی عزت نفس خودپررویی کودکانتعریف کمروییعلایم و نشانه های کمرویی رفتن به سایت اصلی تحقیق گوشه گیری و کمرویی کودکان دسته بندي : روانشناسی…

  • ادبیات نظری تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,چارچوب نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,فصل دوم پایان نامه شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,مبانی نظری شواهد و قضاوت حرفه…

  • تحقیق بررسی ساده سازي روش تحليل آسیب پذيري ساختمان هاي متداول فولادی به كمك روش طراحي براساس عملكرد

    ارزیابي لرزه ای ساختمان ها,پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسي عمران,تاريخچه ارزيابي آسيب پذيري لرزه اي ساختمان ها,تحقیق بررسی ساده سازي روش تحليل آسیب پذيري ساختمان هاي متداول فولادی به كمك روش طراحي براساس عملكرد,روش های تحلیل آسیب پذیری,زلزله دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ترس از ارزیابی منفی (فصل دوم روانشناسی)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ترس از ارزیابی منفی (فصل دوم روانشناسی) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ترس از ارزیابی منفی (فصل دوم روانشناسی)ادبیات نظری ترس از ارزیابی منفیپرسشنامه ترس از ارزیابی منفی تحقیق ترس از…

  • دانلود مقاله بررسی جایگاه فرایند طراحی معماری پارامتریک در رویکردهای خطی و غیرخطی

    اصول معماری پارامتریک,دانلود مقاله بررسی جایگاه فرایند طراحی معماری پارامتریک در رویکردهای خطی و غیرخطی,فرایند طراحی پارامتریک,فرایند طراحی خطی,فرایند طراحی غیرخطی,معماران سبک پارامتریک,معماری پارامتریک pdf,معماری پارامتریک در ایران,مقاله معم دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی جایگاه فرایند طراحی معماری پارامتریک…

  • تحقیق نقش زنان روستايي در اقتصاد روستا

    اقتصاد روستا,زنان روستا دانلود فایل اصلی تحقیق نقش زنان روستايي در اقتصاد روستا از سایت دانلود فایل تحقیق نقش زنان روستايي در اقتصاد روستا در حجم 92 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن…

  • پاورپوینت مشاوره در ایدز

    پاورپوینت مشاوره در ایدز دانلود پاورپوینت مشاوره در ایدز دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع مشاوره در ایدز، در قالب ppt و در 41 صفحه، قابل ویرایش.     بخشی از…

  • پاورپوینت با موضوع دراز نشست

    پاورپوینت با موضوع دراز نشست دانلود پاورپوینت با موضوع دراز نشست دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: دراز و نشست سبب بهبود عملکرد فرد در فعالیت‌های روزمره و ورزشی می‌شود. همچنین به‌صورت…

  • پاورپوینت نظام های کنترل،تعاریف و کارکردها

    پاورپوینت نظام های کنترل،تعاریف و کارکردها برچسب ها: روش های کنترل در سازماننظارت و کنترل در مدیریت pptسیستم کنترل مدیریت pdfنظارت و کنترل در مدیریت pdfویژگی های کنترلاصول کنترلنظارت و کنترل در نظام ادارینظارت و کنترل در مدیریت اسلامی رفتن…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی ارزیابی و نظریه های ارزیابی عملکرد مالی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی ارزیابی و نظریه های ارزیابی عملکرد مالی (فصل دوم),پایان نامه عملکرد مالی,پيشينه پژوه,پيشينه تحقيق معیارهای ارزیابی عملکرد مالی,عملکرد مالی شرکت چیست,مباني نظري ارزیابی عملکرد مالی,مفهوم عملکرد مالی,مقاله عملکرد مالی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • بررسی امکان سنجی پیاده سازی ارزیابی متوازن در گروه شرکتهای سیمان فارس و خوزستان

    بررسی امکان سنجی پیاده سازی ارزیابی متوازن در گروه شرکتهای سیمان فارس و خوزستان برچسب ها: بررسی امکان سنجی پیاده سازی ارزیابی متوازن در گروه شرکتهای سیمان فارس و خوزستانارزشیابی کارکنان شرکت نفتارزیابی متوازن چیستپیاده سازی erp در سازمانمدل های…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیتی (فصل دوم روانشناسی)

    ادبیات نظری تعریف ویژگی های شخصیتی,پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیتی pdf,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی شخصیت فردی,لیست ویژگی ها,مبانی نظری ویژگی های شخصیتی افراد,ویژگی های شخصیتی doc,ویژگی های شخصیتی نئو,ویژگی های فردی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هشتم (My hobbies: سرگرمی های من)

    آموزش زبان انگلیسی,درس هفتم زبان هشتم,زبان انگلیسی به زبان ساده,زبان انگلیسی پایه هشتم,زبان انگلیسی دوم راهنمایی دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هشتم (My hobbies: سرگرمی های من) از سایت دانلود فایل کتاب زبان انگلیسی پایه…

  • پاورپوینت کامپیوترهای قابل پوشیدن

    پاورپوینت کامپیوترهای قابل پوشیدن دانلود پاورپوینت کامپیوترهای قابل پوشیدن دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کامپیوترهای قابل پوشیدن ، در حجم 84 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: از mainframe ها تا…

  • دانلود پرسشنامه شوخ طبعی افراد (SHQ)

    آموزش شوخ طبعی,ابزار شوخ طبعی (SHQ,پرسشنامه shq,پرسشنامه سبکهای شوخ طبعی,پرسشنامه سلامت روان,پرسشنامه شوخ طبعي,پرسشنامه شوخ طبعي (shq),پرسشنامه شوخ طبعی خشوعی,پرسشنامه شوخ طبعی مارتین,دانلود رایگان پرسشنامه شوخ طبعی,مقیاس شوخ طبعی (SHQ) دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه شوخ طبعی افراد (SHQ) از…

  • پاورپوینت درمورد I2C BUS

    پاورپوینت درمورد I2C BUS برچسب ها: منافع توليد کننده و طراحپروتکل ارتباطي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد I2C BUS دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد I2C BUSقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام

    پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام دانلود پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار سرمایه ونقد…

  • پاورپوینت بازآفرینی شهری در بافت های ناکارآمد

    پاورپوینت بازآفرینی شهری در بافت های ناکارآمد دانلود پاورپوینت بازآفرینی شهری در بافت های ناکارآمد دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بازآفرینی شهری در بافت های ناکارآمد،در حجم 14 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بالاست مهتابی

    پروژه کارافرینی تولید ترانس و بالاست مهتابی,دانلود طرح توجیهی تولید مهتابی,طرح توجیهی تولید بالاست مهتابی,طرح توجیهی تولید ترانس مهتابی,طرح توجیهی جدید تولید مهتابی,طرح تولید مهتابی,طرح کسب و کار تولید بالاست مهتابی,کارافرینی تولید لامپ مهتابی دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی…

  • پيشينه تحقيق مهارتهای اجتماعی

    پيشينه تحقيق مهارتهای اجتماعی دانلود پيشينه تحقيق مهارتهای اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مهارتهای اجتماعی مهارت اجتماعی و سازگاري اجتماعی فرایندي است که افراد را قادر میسازد تا رفتار دیگران…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خانواده و روابط خانوادگی،خشم و كنترل خشم (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خانواده و روابط خانوادگی,پیشینه تحقیق خانواده و روابط خانوادگی,چارچوب نظری خانواده,خشم و كنترل خشم,فصل دوم پایان نامه خشم و كنترل خشم,مبانی نظری خانواده دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خانواده و روابط خانوادگی،خشم و كنترل خشم…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش جرات ورزی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش جرات ورزی برچسب ها: مبانی نظری پیشینه پژوهش جرات ورزی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش جرات ورزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی:…

  • مفاهیم و تعریف روابط بین فردی - پایان نامه رشته روان شناسی

    مفاهیم و تعریف روابط بین فردی - پایان نامه رشته روان شناسی برچسب ها: روابط بین فردی روابط خانواده روابط همسالان رفتن به سایت اصلی مفاهیم و تعریف روابط بین فردی - پایان نامه رشته روان شناسی دسته بندي :…

  • بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری

    بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری برچسب ها: اطمینان پذیری بانکداری خدمات الکترونیکی تلفن همراه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتریپایان نامه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتریپروژه بررسی رابطه کاربرد…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان

    برنامه فیزیکی طراحی,پایان نامه معماري طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان,رساله معماري طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان,ظوابط و استانداردهای طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان,مطالعات معماري طراحی مجتمع مجتمع ورزشی بانوان و کودکان دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی خسرو و شیرین

    ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی خسرو و شیرین دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی خسرو و شیرین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار اجتماعی در خسرو و شیرین نظامی گنجوی خسرو و شیرین…

  • پاورپوینت انرژهای نو در دنیای امروزی

    پاورپوینت انرژهای نو در دنیای امروزی دانلود پاورپوینت انرژهای نو در دنیای امروزی دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت انرژهای نو در دنیای امروزی،در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید الکل خرما

    پروژه کارافرینی تولید الکل,تولید الکل خرما,تولید الکل خرمالو,دانلود طرح کارافرینی تولیدالکل خرما,روش تولید الکل از خرما,طرح توجیهی تولید,طرح توجیهی تولید الکل خرما,طرح توجیهی خواص الکل,طرح کسب و کار تولید الکل خرما خوراکی,کارخانه تولید الکل دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پاورپوینت تثبیت فیزکی وانتقال مصدوم

    پاورپوینت تثبیت فیزکی وانتقال مصدوم برچسب ها: تثبیت فیزکی وانتقال مصدومانتقال مصدوم به آمبولانس تثبیت وفیکس کردن مصدوم جابجایی و انتقال مصدومحالت های مختلف مصدوم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تثبیت فیزکی وانتقال مصدوم دسته بندي : پزشکی جزئیات و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بيولوژي ،اكولوژي كژدم ها وپيشگيري از گزش آنها

    دانلود پاورپوینت با موضوع بيولوژي ،اكولوژي كژدم ها وپيشگيري از گزش آنها برچسب ها: اسپرماتوفورهای کژدم اکولوژی کژدم ها پاورپوينت بيولوژی و اكولوژی كژدم ها و پيشگيری از گزش آنها پاورپوینت پاورپوینت رایگان جفت گیری کژدم جفتگیری کژدم دانلود پاورپوینت…

  • دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی

    پایان نامه مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو,پودر گوجه فرنگی,تحقیق مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو نوع خشک کن پایلوتی,خشک کن خورشیدي,خشک کن کابینی,دانلود مقاله مطالعه ویژگی هاي کیفی پودر گوجه فرنگی در دو…

  • پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی تبریز

    پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی تبریز دانلود پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی تبریز دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی تبریز ، در حجم 23 اسلاید قابل ویرایش با افکت مناسب…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تاسیس کارگاه تولید حوله (با ظرفیت 120 تن در سال)

    پروژه کارآفرینی تولید حوله,پروژه کارآفرینی فروش حوله,توجیه فنی کارخانه تولید حوله,توجیه مالی احداث کارخانه تولید حوله,تولید حول,خرید طرح تولید حوله زنانه,دانلود امکان سنجی راه اندازی خط تولید حوله,طرح توجیهی تولید حوله های رنگی,طرح تولید حوله دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…