مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)

ادبیات نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p,ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی,پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p,فصل دوم پایان نامه بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)در 65 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری: بازاریابی چیست؟   انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه¬ریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :1-    تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها2-    طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .3-    تعیین قیمت مناسب4-    توزیع کالا و خدمت در زمان  و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .5-    ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم6-    بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش7-    نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)   یک بازاریابی در بازار داخلی  باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد . بازاریابی بین المللی   چارچوب بنیادی بازاریابی بین المللی با بازاریابی داخلی تفاوتی ندارد. به عبارت دیگر شناخت بازار هدف، طراحی و ایجاد کالا یا خدمت، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات اساس بازاریابی و بازاریابی بین المللی را تشکیل می دهند .(کریس فلیپ، 1955)   اما بازاریابی بین المللی چیست ؟ بازاریابی بین المللی در ساده ترین وجه عبارت است از اجرای یک و یا چند مورد از فعالیتهای بازاریابی از این سو به آن سوی مرزهای ملی یک کشور. مانند شرکت کوچکی که صرفاً کالای خود را به یک کشور خارجی صادر می کند و مسئولیت قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع با عقد قراردادی، به عهده نماینده خارجی خواهد بود. در پیچیده ترین وجه، بازاریابی بین المللی عبارت از برنامه ریزی و اجرای تمام فعالیتهای بازاریابی در بسیاری از کشورها است. (کریس فلیپ، 1955)قسمتی از پیشینه تحقیق:ضربی (1385) تحقیقی تحت عنوان ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری انجام داد. در این تحقیق به بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر روی ارزش ویژه مارک تجاری پرداخته شده است. عناصر آمیخته بازاریابی در این تحقیق، قیمت، تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات، حجم(پوشش) توزیعی و ترفیعات مبتنی بر قیمت می‌باشند، که از طریق تأثیر بر ابعاد ارزش ویژه مارک تجاری(شامل کیفیت دریافت شده، وفاداری و تداعی(آگاهی) از مارک تجاری)، بر ارزش ویژه مارک تجاری تأثیر می‌گذارند. تجزیه و تحلیل نتایج تحقیق براساس مد‌ل‌یابی معادلات ساختاری انجام گرفت. نتایج حاصل از تحقیق نشان می‌دهند که تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات و حجم(پوشش) توزیعی تأثیر مثبت و مستقیمی بر ارزش ویژه مارک تجاری دارند، بطوری که ارائه محصولات در فروشگاهی با تصویر ذهنی خوب، تبلیغات گسترده و توزیع گسترده محصولات، سبب تقویت ارزش مارک تجاری می‌شوند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش :بازاریابی چیست؟جدول 2-1 عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در فرایند بازاریابی2-2- بازاریابی بین المللی2-3- تعریف محصول5- اعتبار مصرف کننده 6- تعمیر و نگهداری7- آب و هوا8- اندازه محصول9- تأمین انرژی10- وجود سایر کالاها11- مواد خام12- ذوق و سلیقه مصرف کننده13- عادتهای مصرف14- نفوذ دولت15- تاریخچه شرکت و عملیات آن2-5- برنامه ریزی محصول برای بازارهای بین المللی2-6- کاربردهای محصول و تغییر موضع آن 2-7- بسته بندی 2-7-1- نوشته های مندرج در بسته بندی 1-    زبان2-    قوانین و مقررات3-    اطلاعات مربوط به مصرف کننده2-8- سیاست های ضمانت و خدمت 2-9- ضمانت کالا2-10- خدمات کالامنحنی عمر کالا شکل 2-1-  سه سطح مختلف محصول2-4- عوامل موثر در تطبیق کالاها با بازارهای گوناگون1- سطح مهارت فنی2- هزینه نیروی انسانی3- سطح بیسوادی4- سطح درآمدشکل 2-2  :  فروش و سود در منحنی عمر کالا از تولد تا مرگ2-11-1- منحنی عمر محصول در تجارت بین المللی2-12- استراتژیهای طراحی و ساخت2-13- طراحی و ساخت محصولات برای بازارهای جهانی 2-13-1 ایجاد ایده برای محصول جدید2-13-2- غربال ایده ها2-13-3- پروراندن ایده و آزمایش آن 2-13-4- آزمایش ایده های پرورانده شده2-13-5- ایجاد استراتژی بازاریابی2-13- 6-تجزیه و تحلیل بازرگانی2-13-7 طراحی و ساخت محصول2-13-8  آزمایش بازار یابی2-13-9 تجاری کردن محصول شکل 2-3  :  مراحل عمده در ایجاد محصول2-14- قیمت2-14-1- عوامل داخلی شرکت 2-14-1-1- اهداف شرکت 2-14-1-2- تاثیر هزینه بر قیمت2-14-1-3- هزینه حمل و نقل2-14-1-4- عوارض گمرکی2-14-1-5- هزینه تولید محلی2-14-1-6- مخارج کانال توزیع2-14-2- عوامل بازار و محصول2-14-2-1- تداوم در خرید2-14-2-2- میزان اساسی بودن کالا 2-14-2-3- قیمت واحد2-14-2-4- درجه مقایسه2-14-2-5- میزان وجهه و تبعیت از مدموضع دهی قیمت2-14-3- عوامل محیطی قیمت گذاری2-14-3-1- نوسانات نرخ ارز2-14-3-2- تورم2-14-3-3- کنترل قیمت2-14-3-4- مقررات دامپینگ2-15- استراتژیهای قیمت گذاری2-16- تعیین قیمت2-17- مفهوم تبلیغات (ترفیع )2-17-1- ابزار تبلیغات 2-17-2- فرآیند ارتباط2-17-3- فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی2-18- استراتژیهای تبلیغات بین المللی2-18-1- استراتژی رانششکل 2-6- استراتژی رانش2-18-2- استراتژی کشششکل 2-7- استراتژی کشش2-18-3- استراتژی کشش یا «رانش» ؟2-19- فروش شخصی2-20- توزیع2-20-1- واسطه های بازاریابی2-20-1-1- عمده فروش ها2-20-1- 2-واسطه های تاجر2-20-1-3- واسطه های نماینده2-20-1-4- خرده فروشان2-20-1-5- خرده فروشی در کشورهای توسعه نیافته2-20-2- خرده فروشی در کشورهای در حال توسعه2-20-3- خرده فروشی در کشورهای ثروتمند2-21- واسطه های بین المللی2-21-1- واسطه های صادرات2-21-2- واسطه های واردات2-22- توزیع فیزیکی در بازارهای بین المللی2-23- انبارکردن در بازاریابی بین المللی2-24- کنترل موجودی در بازارهای بین المللی2-25- نظام اطلاعاتی بازاریابی جهانی2-26- تحقیقات بازاریابی2-27- سهم بازار2-28-فروش در بازارهای خارجیشکل 2-8 خط مشی¬ های ورود به بازار خارجی2-29-برنامه بازاریابی بین المللی2-30- سازمان¬دهی بازاریابی بین المللیپیشینه تحقیقالف) تحقیقات داخلیب) تحقیقات خارجیمنابع فارسیمنابع انگلیسیپشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p فصل دوم پایان نامه بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p ادبیات نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)در 65 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده

  • فناوری TRIZ

    triz دانلود فایل اصلی فناوری TRIZ از سایت دانلود فایل تحقیق فناوری TRIZ در حجم 77 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:کاربردهای TRIZاگر چه TRIZ در دنياي تكنيكي و صنعتي متولد شده…

  • پاورپوینت جبر و مقابله خیام

    پاورپوینت جبر و مقابله خیام برچسب ها: پاورپوینت جبر و مقابله خیام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جبر و مقابله خیام دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت جبر و مقابله خیامقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق تعریف و نظریه های طلاق (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش تعاریف و دیدگاه های طلاق,پيشينه نظري عوارض طلاق,چارچوب نظري علل طلاق,دانلود مباني نظري طلاق عاطفی,فصل دوم پايان نامه ارشد تاثیر طلاق و اختلافات زناشویی بر زنان,مباني نظري کودکان طلاق,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) نظریه ها طلاق…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تضمین بقای برند,پيشينه تحقيق تضمین بقای سازمان,چارچوب نظري بدهی ش,دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه صادرات تضمین بقای یک شرکت,مباني تضمین بقای شرکت‌ها با کاهش بهای تمام‌شده…

  • پرسشنامه اضطراب کتل (CAQ)

    پرسشنامه اضطراب کتل (CAQ) دانلود پرسشنامه اضطراب کتل (CAQ) دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل بنام خدا مقیاس اضطراب کتل منبع : کتاب روانشناسی بالینی مولفان : پرون و پرون مترجمان : دکتر پریرخ دادستان دکتر…

  • بررسی عدم اطمینان اطلاعاتی و واکنش کمتر از حد سرمایه گذاران

    بررسی عدم اطمینان اطلاعاتی و واکنش کمتر از حد سرمایه گذاران برچسب ها: عدم اطمینان اطلاعاتیواکنش کمتر از حد سرمایه گذاران فرضیه بازار های کارا مالی رفتاریبررسی عدم اطمینان اطلاعاتی و واکنش کمتر از حد سرمایه گذارانانواع بازار کاراانواع کارایی…

  • بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از طریق نگرش آنها در شرکت سهامی آب

    بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از طریق نگرش آنها در شرکت سهامی آب برچسب ها: سرمایه اجتماعی عملکرد شغلی رفتار شهروندی سازمانی تعهد سازمانی تعهد به کیفیت خدمات پایان نامه بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم آزمون و هنجار (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ارزيابي و تحليل و روانسنجي آزمون ها,پيشينه تحقيق بررسی آزمون و هنجار,چارچوب نظري,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند و برندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد ارزشیابی ملاکی و هنجاری,مباني نظري…

  • تحقیق اضطراب

    اضطراب دانلود فایل اصلی تحقیق اضطراب از سایت دانلود فایل تحقیق اضطراب در حجم 51 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر: نحوه رویارویی با رنج ناشی از تغییرات جسمانی تغییرات ناشی از دوران بلوغ…

  • پاورپوینت جامع و کامل یادگیری و انواع آن

    پاورپوینت جامع و کامل یادگیری و انواع آن برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل یادگیری و انواع آنسبک یادگیری learning styleانواع سبک های یادگیریسبک جذب کننده Assimilator روشهای کار ساز در مطالعهروش های بهسازی مهارت گوش دادنشیوه های یاداشت بر…

  • بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک

    بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک برچسب ها: مدیریت بازاریابی نگرش مصرف کننده کشور محل ساختپایان نامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاکپروژه بررسی نگرش مصرف…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهروری واثربخشی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهروری واثربخشی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهروری واثربخشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه .............................................................................................................................................. 16 2 - 2 بهره ‌وري ....................................................................................................................................... 19 2 -…

  • پرسشنامه وسواس فکری- عملی مادزلی

    پرسشنامه استاندارد وسواس فكري عملي ييل براون,پرسشنامه رایگان وسواس فکری,پرسشنامه وسواس فكري و عملي,پرسشنامه وسواس فکری,عملی,عملی مادزلی,عملی ییل,مقیاس وسواس فکری,وسواس فکری عملی لينفيلد دانلود فایل اصلی پرسشنامه وسواس فکری- عملی مادزلی از سایت دانلود فایل پرسشنامه وسواس فکری- عملی مادزلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بهسازی لرزه ای ساختمانهای موجود

    دانلود پاورپوینت با موضوع بهسازی لرزه ای ساختمانهای موجود برچسب ها: پاورپوینت بهسازی لرزه ای ساختمانهای موجودمشخصات مصالح و ارزیابی وضعیت موجودملزومات و فرضیات طراحی بهسازی لرزه ای ساختمانهای موجود مشخصات مصالح و ارزیابی وضعیت موجود ملزومات و فرضیات طراحی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی ) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی ) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم :…

  • پاورپوینت تفکر سیستمی

    پاورپوینت تفکر سیستمی برچسب ها: تفکر سیستمی pptانواع تفکر سیستمیتفکر سیستمی در سازمانکتاب تفکر سیستمیتفکر سیستمی pdfمثال تفکر سیستمیتفکر سیستمی به انگلیسیتفکر سیستمی به زبان ساده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تفکر سیستمی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • بررسی تاثیر عوامل انگیزش یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان

    بررسی تاثیر عوامل انگیزش یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان برچسب ها: انگیزش یادگیری شخصیت دانشجویان عملکرد اساتید نفوذ همتایان پشتیبانی و مشارکت خانواده امکانات یادگیری عملکرد یادگیریپروژه بررسی تاثیر عوامل انگیزش یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان رفتن به سایت اصلی…

  • پيشينه تحقيق سبک مدیریت

    پيشينه تحقيق سبک مدیریت دانلود پيشينه تحقيق سبک مدیریت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تعریف مدیریت مدیریت در مفهوم کلی و عام آن ، به گونه ها و با دیدگاه های…

  • پاورپوینت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با مدل CMMI

    پاورپوینت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با مدل CMMI برچسب ها: پاورپوینت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با مدل CMMIتاریخچه تعاریف و ویژگیهای پروژه و مدیریت پروژهتفاوت پروژه با فرآیندهای عملیاتlذینفعان پروژه و تاخیرهای پروژهمجموعه دانش مدیریت پروژه (PMBOK) شرح…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مشتری گرایی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مشتری گرایی,ارتباط مثبت مشتری گرایی با قابلیت بازاریابی,پیشینه پژوهش مشتری گرایی,پیشینه تحقیق مشتری گرایی,پیشینه نظری مشتری گرایی,چارچوب نظری مشتری گرایی,دانلود مبانی نظری مشتری گرایی,فصل دوم پایان نامه مشتری گرایی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مشتری…

  • پاورپوینت مدیریت ریسک

    پاورپوینت مدیریت ریسک دانلود پاورپوینت مدیریت ریسک دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک؛ در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: حوزه مدیریت ریسک…

  • پاورپوینت درمورد احتمال یا اندازه گیری شانس(فصل نهم ریاضی سال هفتم)

    پاورپوینت درمورد احتمال یا اندازه گیری شانس(فصل نهم ریاضی سال هفتم) برچسب ها: پاورپوینت درمورد احتمال یا اندازه گیری شانس(فصل نهم ریاضی سال هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد احتمال یا اندازه گیری شانس(فصل نهم ریاضی سال هفتم) دسته…

  • پاورپوینت کف و کفسازها

    پاورپوینت کف و کفسازها دانلود پاورپوینت کف و کفسازها دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کف و کفسازها ،در حجم 125 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف کف :هر مایعی که تولید…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سرمایه در گردش و ریسک و بازده (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سرمایه در گردش و ریسک و بازده (فصل دوم) دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سرمایه در گردش و ریسک و بازده (فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و…

  • تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : صنعت آسانسور)

    تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : صنعت آسانسور) برچسب ها: پروژه تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : صنعت آسانسور)پایان نامه تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر…

  • رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران

    عملکرد,نگرش ایجابی دانلود فایل اصلی رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران در حجم 61 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی…

  • مبانی نظری تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن

    مبانی نظری تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن دانلود مبانی نظری تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری در کودکان و نوجوانان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل2)

    پيشينه پژوهش بازی درمانی,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري مهارتهای اجتماعی,چارچوب نظري کودکان درخودمانده,دانلود مباني نظري مهارتهای اجتماعی,فصل دوم پايان نامه ارشد هیجان های بنیادی,مباني نظري اختلال درخودماندگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اتیسم دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب

    پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب دانلود پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری نمایش خلاق

    پیشینه و مبانی نظری نمایش خلاق دانلود پیشینه و مبانی نظری نمایش خلاق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نمایش خلاق نمایش : نمايش به عنوان يك شيوة ارتباطي خاص ، در ابعاد گوناگون…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سوگیری توجه

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سوگیری توجه دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سوگیری توجه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : پیشینه‌ی سوگیری توجه پیشینه اصلاح سوگیری توجه پیشینه ابزارهای سنجش سوگیری توجه…

  • پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادث درس 5 مطالعات هفتم

    پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادث درس 5 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادثمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادث درس 5 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آشنائی با بیمارستان-پرونده پزشکی اندازه گیری علائم حیاتی

    دانلود پاورپوینت با موضوع آشنائی با بیمارستان-پرونده پزشکی اندازه گیری علائم حیاتی برچسب ها: نمونه پرونده پزشکیفرمهای استاندارد مدارک پزشکیترتیب اوراق پرونده پزشکی بیماراوراق اصلی پرونده پزشکینمونه پرونده پزشکی بیمارترتیب اوراق پرونده های پزشکیمدارک پزشکی بیمارستاننمونه فرم پرونده پزشکی بیمار…

  • پاورپوینت مدیریت انبارداری

    پاورپوینت مدیریت انبارداری دانلود پاورپوینت مدیریت انبارداری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت انبارداری؛در قالب پاورپوینت و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: یکی از مزیت ها و…

  • تحقیق کامل درباره گندم و تاریخچه گندم

    تحقیق کامل درباره گندم و تاریخچه گندم دانلود تحقیق کامل درباره گندم و تاریخچه گندم دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق کامل درباره گندم و تاریخچه گندم ، دارای 69 صفحه در قالب…