مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری بهداشت روانی وبیماری سرطان

    پیشینه و مبانی نظری بهداشت روانی وبیماری سرطان دانلود پیشینه و مبانی نظری بهداشت روانی وبیماری سرطان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وبیماری سرطان فصل دوم پيشينه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي-ترويجي و کيوي فروت (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي,ترويج,ترويجي و کيوي فروت,تعيين نيازهاي آموزشي,چارچوب نظری تعيين نيازهاي آموزشي,فصل دوم پایان نامه تعيين نيازهاي آموزشي,مبانی نظری تعيين نيازهاي آموزشي دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي-ترويجي و کيوي فروت (فصل دوم…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی شرکت فناوری اطلاعات

    پروژه کارافرینی تاسیس شرکت فناوری اطلاعات,دانلود طرح توجیهی it,دانلود طرح توجیهی فناوری اطلاعات,طرح توجیهی رشته فناوری اطلاعات,طرح توجیهی شرکت فناوری اطلاعات,طرح جامع فناوری اطلاعات شرکت,طرح کسب و کار IT,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی…

  • بررسي تأثير آموزش شناختي رفتاري بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسي زنان

    بررسي تأثير آموزش شناختي رفتاري بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسي زنان برچسب ها: بررسي تأثير آموزش شناختي رفتاري بر دانش نگرش و اعتماد به نفس جنسي زناننگرش و اعتماد به نفس جنسي زنانتکنیک های درمان شناختی رفتاریکتاب…

  • پاورپوینت داده های ساختمان زمین شناسی

    پاورپوینت داده های ساختمان زمین شناسی برچسب ها: زمین شناسی ساختمانی pdfدانلود کتاب زمین شناسی ساختمانی و تکتونیکدانلود رایگان کتاب زمین شناسی ساختمانی حسن مدنیدانلود کتاب زمین شناسی ساختمانی حسن مدنیدانلود رایگان کتاب زمین شناسی ساختمانی و تکتونیک حسن مدنیلایه…

  • پاورپوینت ملات ها

    پاورپوینت ملات ها برچسب ها: دانلود پاورپوینت ملات هاملات هاپاورپوینت آشنایی با انواع ملاتهاانواع ملات ساختمانیملات بنائیملات قیرملات آهک و گچپاورپوینت ملات هاپاورپوینت ملات ساختمانیملات ساختمانیملات ساروج رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ملات ها دسته بندي : عمران جزئیات و…

  • ارزيابي ارتباط محافظه كاري سود و زياني و محافظه كاري ترازنامه ای

    ارزيابي ارتباط محافظه كاري سود و زياني و محافظه كاري ترازنامه ای برچسب ها: پایان نامه محافظه كاريتحقیق در مورد عدم تقارن زماني سودمقاله بررسی اقلام تعهديبررسی جريان وجه نقد عملياتيارزيابي ارتباط محافظه كاري سود و زياني و محافظه كاري…

  • پیشینه ومبانی نظری مفهوم رضایت شغلی

    پیشینه ومبانی نظری مفهوم رضایت شغلی دانلود پیشینه ومبانی نظری مفهوم رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مفهوم رضایت شغلی : 2 - 3 - دلایل اهمیت رضایت شغلی…

  • دانلود پاورپوینت دانش خانواده و جمعیت

    دانش خانواده و جمعیت,دانش خانواده و جمعیت pdf,دانش خانواده و جمعیت پیام نور,دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان,دانش خانواده و جمعیت جمهی از نویسندگان,دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی,دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم دانلود فایل اصلی دانلود…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: مواد و روش ها برای افزایش عملکرد جستجو برای رمزگذاری پایگاه داده ها

    ترجمه مقاله انگلیسی: مواد و روش ها برای افزایش عملکرد جستجو برای رمزگذاری پایگاه داده ها برچسب ها: Methods to increase search performance for encrypted databasesمقالهترجمهترجمه مقالهفروش دانلودخریدپایگاه داده رمزنگاریدانلود مقاله مواد و روش هاافزایش عملکرد09358978227نگار زمانیانجام ترجمه مقالهانجام ترجمه…

  • فایل پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمان

    فایل پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمان برچسب ها: دانلود پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمانسد و نیروگاه مسجد سلیمانپاورپوینت سد مسجد سلیمانپاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمانپروژه درس سدسد مسجد سلیمانسیستم انحراف آب سد و سرریزپاورپوینت آشنایی با سد…

  • فایل پاورپوینت طرح‌ تفصيلی منطقه 5

    فایل پاورپوینت طرح‌ تفصيلی منطقه 5 برچسب ها: دانلود پاورپوینت طرح‌ تفصيلی منطقه 5طرح‌ تفصيلی منطقه 5پاورپوینت بررسی طرح‌ تفصيلی منطقه 5پروژه طرح تفضیلی تهرانپاورپوینت بررسی طرح‌ تفصيلي منطقه 5 تهرانطرح‌ تفصيلیمنطقه5 تهرانپاورپوینت طرح‌ تفصيلی منطقه 5پروژه طرح تفضیلی رفتن…

  • قالب پاورپوینت حقوق شماره 6

    قالب پاورپوینت حقوق شماره 6 دانلود قالب پاورپوینت حقوق شماره 6 دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت حقوق شماره 6 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پاورپوینت توسعه و رشد سیستم عصبی

    پاورپوینت توسعه و رشد سیستم عصبی دانلود پاورپوینت توسعه و رشد سیستم عصبی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت مطالعه توسعه و رشد سیستم عصبی، در حجم 68 اسلاید قابل ویرایش. در این فایل…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش خانواده و سبک های فرزند پروری

    مباني نظري و پيشينه پژوهش خانواده و سبک های فرزند پروری دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش خانواده و سبک های فرزند پروری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل خانواده خانواده جامعه کوچک است که معمولاً…

  • پیشینه و مبانی نظری رفتار پیشرفت گرا

    پیشینه و مبانی نظری رفتار پیشرفت گرا دانلود پیشینه و مبانی نظری رفتار پیشرفت گرا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار پیشرفت گرا ساختار نظريه اتكينسون اتكينسون رفتار…

  • تحقیق بررسی رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان

    بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM),پروژه بررسی کیفیت ز,تحقیق بررسی رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان,دانلود رایگان پایان نامه کیفیت زندگی…

  • دانلود پرسشنامه موانع خلاقیت سازمانی

    ارزیابی موانع خلاقیت,پرسشنامه استاندارد خلاقیت سازمانی,پرسشنامه خلاقيت سازماني,پرسشنامه موانع خلاقیت,پرسشنامه موانع خلاقیت سازمانی,پرسشنامه موانع شخصی خلاقیت,خلاقیت سازمانی,سنجش موانع خلاقیت,مقیاس موانع خلاقیت,موانع خلاقیت دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه موانع خلاقیت سازمانی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه موانع خلاقیت سازمانی در…

  • پاورپوینت سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار

    پاورپوینت سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار برچسب ها: واحد کنترل مرکزیوظیفه پمپ سوختسیستم سوخت فشار بالاانژکتور قابل تطبیق محدود کننده جریان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار دسته بندي : تمیرات خودرو…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعهد سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعهد سازمانی برچسب ها: مبانی نظری پیشینه پژوهش تعهد سازمانی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعهد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خدمات مشاوره…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت در اداره ثبت اسناد و املاک

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت در اداره ثبت اسناد و املاک برچسب ها: گزارش کاراموزي اداره ثبت اسناد و املاککاراموزي اداره ثبت اسناد و املاککارورزي اداره ثبت اسناد و املاکدانلود گزارش کارآموزي اداره ثبت اسناد و املاکاداره ثبت اسناد…

  • طرح کارآفرینی بهره برداری و استخراج پوکه معدنی

    استخراج پوکه معدنی,پروژه استخراج پوکه معدنی,پروژه پوکه م,پروژه کارآفرینی استخراج مواد معدنی,پوکه معدنی,دانلود پروژه کارآفرینی رشته عمران,دانلود پروژه کارآفرینی معدن,كارآفرينی احداث معدن,کارآفرینی استخراج پوکه معدنی,کارگاه استخراج پوکه معدنی دانلود فایل اصلی طرح کارآفرینی بهره برداری و استخراج پوکه معدنی از…

  • كاربرد ميكروكنترلرها در وسايل الكترونيكي و كامپيوترها

    میکروکنترل دانلود فایل اصلی كاربرد ميكروكنترلرها در وسايل الكترونيكي و كامپيوترها از سایت دانلود فایل تحقیق كاربرد ميكروكنترلرها در وسايل الكترونيكي و كامپيوترها در حجم 90 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالب:مقدمه2-1 اصطلاحات…

  • پیشینه و مبانی نظری سرشت و منش

    پیشینه و مبانی نظری سرشت و منش دانلود پیشینه و مبانی نظری سرشت و منش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرشت و منش شخصیت کلمه شخصیت معادل کلمه ی Personality انگلیسی یا Personalite…

  • مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای

    مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای دانلود مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) بخش…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق توفیق در تجارت

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق توفیق در تجارت دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق توفیق در تجارت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توفیق در تجارت 2 - 2 - 2 . انواع هوش چندگانه کدامند…

  • پیشینه و مبانی نظری مفاهیم و تعاریف شبیه سازی

    پیشینه و مبانی نظری مفاهیم و تعاریف شبیه سازی دانلود پیشینه و مبانی نظری مفاهیم و تعاریف شبیه سازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری شبیه سازی ، مفاهیم و تعاریف :…

  • تحقیق پینگ پنگ

    تحقیق پینگ پنگ دانلود تحقیق پینگ پنگ دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل ورزش پینگ پنگ اولین بار در سال ۱۳۱۷ هجری شمسی توسط خارجی های مقیم آبادان و مسجد سلیمان به ایرانیان معرفی شد تا…

  • كاربردهاي ليزر در پزشكي و خصوصاً در فيزيوتراپي

    پزشکی,فیزیوتراپی,لیزر دانلود فایل اصلی كاربردهاي ليزر در پزشكي و خصوصاً در فيزيوتراپي از سایت دانلود فایل تحقیق كاربردهاي ليزر در پزشكي و خصوصاً در فيزيوتراپي در حجم 225 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آميخته هاي بازاريابي سبز

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آميخته هاي بازاريابي سبز دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آميخته هاي بازاريابي سبز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول : مباني نظري 16 1 - 2…

  • پاورپوینت با موضوع اضطراب کودکان

    پاورپوینت با موضوع اضطراب کودکان دانلود پاورپوینت با موضوع اضطراب کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل همه انسان ها اضطراب را در زندگی خود تجربه می‌کنند و طبیعی است که مردم هنگام مواجهه…

  • بررسی رابطه ساختار مالکیت و نگهداری موجودی های نقدی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق

    بررسی رابطه ساختار مالکیت و نگهداری موجودی های نقدی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق برچسب ها: تحقیق بررسی سهامداران نهادیمبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیتفصل دوم پایان نامه مالکیت دولتیپیشینه و مبانی نظری ساختار مالکیت و…

  • پاورپوینت قوانین و مقررات در پرستاری

    پاورپوینت قوانین و مقررات در پرستاری دانلود پاورپوینت قوانین و مقررات در پرستاری دسته بندي : پرستاری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت قوانین و مقررات در پرستاری،در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:  قانون یک…

  • پاورپوینت درمورد معادله(ریاضی سوم فصل هفتم)

    پاورپوینت درمورد معادله(ریاضی سوم فصل هفتم) برچسب ها: پاورپوینت درمورد معادله(ریاضی سوم فصل هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد معادله(ریاضی سوم فصل هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد معادله(ریاضی سوم فصل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی–حرکتی نوجوانان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خلاقیت و معلولیت جسمی,پیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی,چارچوب نظری خلاقیت و معلولیت جسمی,حرکت,حرکتی نوجوانان,فصل دوم پایان نامه خلاقیت و معلولیت جسمی,مبانی نظری خلاقیت و معلولیت جسمی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت…