مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • تحقیق تعیین تفاوت بین تیپ A و B از نظر میزان افسردگی

    افسردگی دانلود فایل اصلی تحقیق تعیین تفاوت بین تیپ A و B از نظر میزان افسردگی از سایت دانلود فایل تحقیق تعیین تفاوت بین تیپ  A و B از نظر میزان افسردگیتعداد صفحات :۴۴نوع فایل : ورد و قابل ویرایشچکیدهافسردگی…

  • رساله طراحی فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی

    رساله طراحی فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی دانلود رساله طراحی فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه با موضوع رساله فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی در قالب Word و 225…

  • تحقیق کهکشان راه شیری

    تحقیق کهکشان راه شیری دانلود تحقیق کهکشان راه شیری دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل کهکشان راه شیری مدت های طولانی وجود داشته است. سن کهکشان ما تقریبا ۱۳/۶ میلیارد سال است که ۲۰۰ میلیون سال پس…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع کــلزا

    دانلود پاورپوینت با موضوع کــلزا برچسب ها: کلزا چیستخواص کلزاروغن کلزاخواص دانه کلزاروش کاشت کلزاروغن کلزا قیمتقیمت دانه کلزاکلزا در ایران رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع کــلزا دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت اهرام مصر

    پاورپوینت اهرام مصر دانلود پاورپوینت اهرام مصر دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اهرام مصر ،در حجم 31 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: در حدود2هزار و630 سال قبل از…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سرمایه فکری

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سرمایه فکری دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سرمایه فکری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 مقدمه 15 2 - 2 ( سرمایه های فکری 15…

  • پاورپوینت برهان صدیقین

    پاورپوینت برهان صدیقین برچسب ها: برهان صدیقین سادهبرهان صدیقین در قرآنتاریخچه برهان صدیقینتقریرهای برهان صدیقینمتن برهان صدیقینتقریر ساده برهان صدیقینبرهان صدیقین جوادی آملیبرهان سینوی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت برهان صدیقین دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش…

  • دانلود پرسشنامه بیگانگی شغلی

    آزمون بیگانگی شغلی,ارزیابی بیگانگی در کار,ارزیابی بیگانگی شغلی,پرسشنامه از خودبیگانگی,پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه بیگانگی,پرسشنامه بیگانگی از کار,پرسشنامه بیگانگی شغلی,دانلود پرسشنامه,دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش بیگانگی شغلی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه بیگانگی شغلی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه  بیگانگی شغلی در…

  • بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان

    بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان برچسب ها: پروژه بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستانپایان نامه بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان رفتن به سایت…

  • بررسی اثربخشی آموزش گروهی ابراز وجود برکاهش اضطراب ،پرخاشگری و فرسودگی شغلی

    بررسی اثربخشی آموزش گروهی ابراز وجود برکاهش اضطراب ،پرخاشگری و فرسودگی شغلی برچسب ها: پایان نامه آموزش گروهی ابراز وجودمبانی نظری ابراز وجودتحقیق اضطرابپرخاشگریمبانی نظری فرسودگی شغلیمبانی نظری مهارت های زندگیمبانی نظری متغیرپرخاشگریآموزش ابراز وجود و فرسودگی شغلیپرسشنامه پرخاشگری باس…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی ونارضایتی شغلی

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی ونارضایتی شغلی دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی ونارضایتی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه افسردگی ونارضایتی شغلی فهرست مطالب : پــیشینـه تــحقيــق تعریف افسردگی…

  • پاورپوینت درمورد گرما وبهینه سازی فیزیک هفتم -فصل 10

    پاورپوینت درمورد گرما وبهینه سازی دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد گرما وبهینه سازی فیزیک هفتم -فصل 10 از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد گرما وبهینه سازی فیزیک هفتم -فصل 10قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 5محتویاتقسمتی از پاورپوینت- اجسام تیره…

  • پاورپوینت مفاهیم و کاربردهای عملی دانایی‌صفر

    پاورپوینت مفاهیم و کاربردهای عملی دانایی‌صفر برچسب ها: تاریخچۀ اثبات دانایی صفرتعریف دانایی صفرپروتکل حل یک مسئلۀ دشوارویژگی‌های پروتکل دانایی صفرروش‌های استفاده از پروتکل‌های دانایی صفر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مفاهیم و کاربردهای عملی دانایی‌صفر دسته بندي : کامپیوتر…

  • بررسي رابطه بين تصوير ذهني از خدا و خود شکوفايي با اضطراب مرگ در دانشجویان

    بررسي رابطه بين تصوير ذهني از خدا و خود شکوفايي با اضطراب مرگ در دانشجویان برچسب ها: تحقیق تصویر ذهنی از خدامقاله خود شکوفاییتحقیق اضطراب مرگپایان نامه دلبستگیبررسي رابطه بين تصوير ذهني از خدا و خود شکوفايي با اضطراب مرگ…

  • دانلود پرسشنامه دلبستگی بزرگسال AAI

    پرسش‌نامه دلبستگي بزرگسالان هازن و شيور,پرسشنامه سبک های دلبستگی بزرگسال کولین,پرسشنامه سبک های دلبستگی بزرگسالان سیمپسون ۱۹۹۰,پرسشنامه مقیاس دلبستگی بزرگسال,پرسشنامه مقیاس دلبستگی بزرگسال aai,دانلود پرسشنامه مقیاس دلبستگی بزرگسال AAI,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه دلبستگی بزرگسال AAI از سایت…

  • پاورپوینت درباره فضاهای شهری

    پاورپوینت درباره فضاهای شهری دانلود پاورپوینت درباره فضاهای شهری دسته بندي : برنامه ریزی شهری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره فضاهای شهری،در قالب پاورپوینت با فرمت ppt در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • بررسی اثربخشي روان نمايشگري با محتواي معنوي بر ميزان شادي، لذت و سلامت روان دانشجويان

    بررسی اثربخشي روان نمايشگري با محتواي معنوي بر ميزان شادي، لذت و سلامت روان دانشجويان برچسب ها: تحقیق روان نمايشگريمقاله سلامت روانتعریف سلامت روان در روانشناسیتحقیق بررسی اثربخشي روان نمايشگري با محتواي معنوي بر ميزان شادي لذت و سلامت روان…

  • پاورپوینت تأثیرات نور بر زیبائی فضاهای شهری

    پاورپوینت تأثیرات نور بر زیبائی فضاهای شهری دانلود پاورپوینت تأثیرات نور بر زیبائی فضاهای شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تأثیرات نور بر زیبائی فضاهای شهری ،در حجم 74 اسلاید قابل ویرایش،همراه با…

  • بررسی تاثیر حافظه سازمانی و قابلیت های یادگیری بر مزیت رقابتی پایدار

    بررسی تاثیر حافظه سازمانی و قابلیت های یادگیری بر مزیت رقابتی پایدار برچسب ها: حافظه سازمانی قابلیت‏های یادگیری مزیت رقابتی پایدارپایان نامه بررسی تاثیر حافظه سازمانی و قابلیت های یادگیری بر مزیت رقابتی پایدارپروژه بررسی تاثیر حافظه سازمانی و قابلیت…

  • پاورپوینت همه چیز درباره دستگاه عصبی

    پاورپوینت همه چیز درباره دستگاه عصبی برچسب ها: پاورپوینت همه چیز درباره دستگاه عصبی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت همه چیز درباره دستگاه عصبی دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت همه چیز درباره…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش انعطاف پذیری کنشی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش معنی انعطاف پذیری,پيشينه نظري انواع انعطاف پذیری,چارچوب نظري انعطاف پذیری در زندگی,دانلود مباني نظري پرسشنامه انعطاف پذیری کنشی,فصل دوم پايان نامه ارشد انعطاف پذیری در روانشناسی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) انعطاف پذیری کنشی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت آتشفشان ها و فرآیندهای آتشفشانی

    پاورپوینت آتشفشان ها و فرآیندهای آتشفشانی دانلود پاورپوینت آتشفشان ها و فرآیندهای آتشفشانی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آتشفشان ها و فرآیندهای آتشفشانی ، در حجم 49 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پیشینه و مبانی نظری برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP

    پیشینه و مبانی نظری برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP دانلود پیشینه و مبانی نظری برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • نقش خانواده در ایجاد مهربانی و عطوفت در کودکان

    مهربانی و عطوفت دانلود فایل اصلی نقش خانواده در ایجاد مهربانی و عطوفت در کودکان از سایت دانلود فایل تحقیق نقش خانواده در ایجاد مهربانی و عطوفت در کودکان در حجم 43 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری مفهوم دانش و انواع آن

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری مفهوم دانش و انواع آن دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری مفهوم دانش و انواع آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت دانش مفهوم دانش و انواع آن 2 -…

  • پاورپوینت ملات ها

    پاورپوینت ملات ها برچسب ها: دانلود پاورپوینت ملات هاملات هاپاورپوینت آشنایی با انواع ملاتهاانواع ملات ساختمانیملات بنائیملات قیرملات آهک و گچپاورپوینت ملات هاپاورپوینت ملات ساختمانیملات ساختمانیملات ساروج رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ملات ها دسته بندي : عمران جزئیات و…

  • شناخت هویت و بایدها و نبایدهای جوانان

    جوانان دانلود فایل اصلی شناخت هویت و بایدها و نبایدهای جوانان از سایت دانلود فایل تحقیق شناخت هویت و بایدها و نبایدهای جوانان در حجم 60 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر: فصل…

  • پیشینه و مبانی نظری هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی فرهنگ…

  • پیشینه و مبانی نظری تعريف و مفاهیم ازدواج

    پیشینه و مبانی نظری تعريف و مفاهیم ازدواج دانلود پیشینه و مبانی نظری تعريف و مفاهیم ازدواج دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعريف ازدواج تشكيل خانواده و ازدواج واقعه اجتماعي مهمي است كه…

  • پاورپوینت تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و شورای عالی استان ها تاریخ

    پاورپوینت تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و شورای عالی استان ها تاریخ برچسب ها: پاورپوینت تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و شورای عالی استان ها تاریخموضوع تفاهم نامهاقدامات سازماناقدامات شورای عالی استان هااقدامات مشترکنظارت و هماهنگی…

  • پیشینه تحقیق پيش بيني و مدل هاي پيش بيني

    پیشینه تحقیق پيش بيني و مدل هاي پيش بيني دانلود پیشینه تحقیق پيش بيني و مدل هاي پيش بيني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پيش ¬ بيني و مدل ¬ هاي پيش ¬…

  • پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالی

    پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالی دانلود پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت خلاقیت ، کارآفرینی، خوداشتغالی،در حجم 151 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: هر روز صبح غزال آفریقایی از خواب…

  • تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشان

    تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشان برچسب ها: استراتژي تحول اثربخشي سازماني مدل ويزبرد مدل پارسونز تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشانپایان نامه تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشانپروژه تاثيراستراتژي‌هاي تحول براثربخشي سازماني درشهرداري کاشان رفتن به سایت اصلی تاثيراستراتژي‌هاي…

  • بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران

    بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران برچسب ها: پذیرش بانکداری اینترنتی مدل پذیرش تکنولوژیپایان نامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایرانپروژه بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایرانتحقیق بررسی عوامل موثر بر…

  • بررسی ارزیابی مدلی برای پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان بر اساس ایمان مذهبی، با میانجی‌گری شادکامی

    بررسی ارزیابی مدلی برای پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان بر اساس ایمان مذهبی، با میانجی‌گری شادکامی برچسب ها: تحقیق سلامت روانیایمان مذهبیمقاله شادکامیسبک دل بستگی دوسوگراپروژه منبع کنترلتحقیق بررسی ارزیابی مدلی برای پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان بر اساس ایمان مذهبی با…