مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • دانلود پاورپوینت با موضوع هزينه يابي برمبناي هدف

    دانلود پاورپوینت با موضوع هزينه يابي برمبناي هدف برچسب ها: هزینه یابی بر مبنای هدفpdfپاورپوینت هزینه یابی بر مبنای هدفهزینه یابی هدف چیستدانلود مقاله هزینه یابی هدفمقاله هزینه یابی بر مبنای هدفهزینه یابی بر مبنای هدفpptهزینه یابی کایزنروش هزینه یابی…

  • طرح توجیهی تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی

    توجیه اقتصادی چیپس,توجیه مالی چیپس,دانلود طرح توجیهی تولید چیپس,ﻃﺮح ﺗﻮﺟﻴﻬﻲ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﭼﻴﭙﺲ,طرح توجیهی تولید چیپس سیب زمینی,طرح توجیهی روش خشک کردن میوه جات,طرح توجیهی میوه خشک pdf,طرح کسب و کار چیپس سیب زمینی,کارافرینی بسته بندی چیپس دانلود فایل اصلی طرح…

  • پیشینه و مبانی نظری خلاقیت سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری خلاقیت سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری خلاقیت سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاقیت سازمانی تعاریف خلاقیت همواره مفهومی اسرار آمیز وسیع و بسیار پیچیده بوده است .…

  • جزوه خلاصه نکات مبحث 11 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی

    جزوه خلاصه نکات مبحث 11 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی برچسب ها: مبحث 11اجرای صنعتی ساختمانهاپانل پیش ساختهسیستم عایق ماندگارآزمون نظارتآزمون اجراآزمون نظام مهندسیمبحث یازدهمکلید واژه رفتن به سایت اصلی جزوه خلاصه نکات مبحث 11 همراه با حل…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری امید به زندگی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری امید به زندگی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری امید به زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اُمید به زندگی : یکی دیگر از جنبه های روان شناختی…

  • دانلود مباني نظري رابطه بین حاکمیت شرکتی و مدیریت سود

    دانلود مباني نظري رابطه بین حاکمیت شرکتی و مدیریت سود دانلود دانلود مباني نظري رابطه بین حاکمیت شرکتی و مدیریت سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مروری بر ادبيات تحقيق 1…

  • دانلود پرسشنامه تعارض کار- خانواده کارلسون و همکاران 2000

    پرسشنامه تعارض کار,پرسشنامه تعارض کار خانواده,پرسشنامه رایگان,تأثير آموزش مديريت زمان بر تعارض كار,تاثیر کار بر خانواده,خانواده,خانواده کارلسون,دانلود پرسشنامه تعارض کار و خانواده,دانلود رایگان پرسشنامه تعارض کار,نگین فای دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه تعارض کار- خانواده کارلسون و همکاران 2000 از…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان (فصل دوم)

    آموزش انگیزه پیشرفت,دانلود مبانی نظری انگیزه پیشرفت تحصیلی,دانلود مبانی نظری رایگان مدیریت,مبانی نظری پيشرفت تحصيلي,مبانی نظری زمینه اجتماعی انگیزه پیشرفت,مبانی نظری نظريه ها ي انگيزه پیشرفت,مدل پيشرفت اتكينسون دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت تحصیلی…

  • پاورپوینت بازاریابی و تکنولوژی اطلاعات

    پاورپوینت بازاریابی و تکنولوژی اطلاعات دانلود پاورپوینت بازاریابی و تکنولوژی اطلاعات دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بازاریابی و تکنولوژی اطلاعات(تکنولوژی اطلاعات در مدیریت خدمات و فروش )، در حجم 26 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری (فصل 2)

    پيشينه,پيشينه نظري,چارچوب نظري,دانلود مباني نظري شاخص سرمايه ي فکري,فصل دوم پايان نامه ارشد اجزاء مدل سرمايه فکري,مباني نظري حسابداري تعاريف سرمايه ي فکري,مباني نظري مفهوم سود از ديدگاه حسابداري,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری دانلود فایل اصلی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی شغلی کارکنان (فصل دوم)

    ادبيات نظري دلبستگی شغلی,پيشينه پژوهش دلبستگی شغلی,پیشینه تحقیق مفاهیم دلبستگی شغلی,چارچوب ادبيات نظري دلبستگی شغلی کارکنان,دانلود مباني نظري دلبستگی شغلی,مباني نظري مفاهیم دلبستگی شغلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش دلبستگی شغلی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • مبانی نظری مفاهیم سود غیرمنتظره، بازده غیرمنتظره و ریسک عدم پرداخت (فصل دوم)

    بازده غیرمنتظره و ریسک عدم پرداخت (فصل دوم),بازده و بازده غیر منتظرهعدم قابلیت پیش بینی,پيشينه پژوهش روش های پیش بینی سود,پيشينه تحقيق مفاهیم سود و سود غیرمنتظره,چارچوب نظري ریسک عد,مباني نظري واکنش بازار سرمایه,مبانی نظری مفاهیم سود غیرمنتظره دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری شخصیت و مؤلفه های ویژگی شخصیت

    پیشینه و مبانی نظری شخصیت و مؤلفه های ویژگی شخصیت دانلود پیشینه و مبانی نظری شخصیت و مؤلفه های ویژگی شخصیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری شخصیت تعاریف شخصیت : مسئله…

  • تم پاورپوینت پزشکی

    تم پاورپوینت پزشکی دانلود تم پاورپوینت پزشکی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی تم و…

  • مبانی نظری تحقیق بهداشت روانی و سلامت روانی

    ادبیات نظری بهداشت روانی و سلامت روانی,پیشینه نظری بهداشت روانی و سلامت روانی,چارچوب نظری بهداشت روانی و سلامت روانی,فصل دوم پایان نامه بهداشت روانی و سلامت روانی,مبانی نظری تحقیق بهداشت روانی و سلامت روانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق…

  • دانلود مقاله ارزیابی روش های جستجو و انتخاب وب سرویس

    ارزیابی,انتخاب,جستجو,دانلود,روش,سرویس,مقاله,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی روش های جستجو و انتخاب وب سرویس از سایت دانلود فایل چکیده خدمات وب(وب سرویس) فناوری های کلیدی برای کاربردهای وب هستند که با استفاده از معماری مبتنی بر خدمات (SOA) طراحی شدهاند.بسیاری…

  • بررسی نقش سرمایه اجتماعی در اصلاح الگوهای مصرف

    الگوهای مصرف,تاثیر افول سرمایه اجتماعی در الگوهای مصرف,تعریف سرمایه اجتماعی,سرمایه اجتماعی,صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف,ظهور اقتصاد و روانشناسی مصرف,مدیریت صنعتی و الگوهای مصرف,مصرف گرایی,نظریه های مصرف دانلود فایل اصلی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در اصلاح الگوهای مصرف از سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش جرات ورزی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش جرات ورزی برچسب ها: مبانی نظری پیشینه پژوهش جرات ورزی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش جرات ورزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی:…

  • دانلود مباني نظري سبک زندگی

    دانلود مباني نظري سبک زندگی دانلود دانلود مباني نظري سبک زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک زندگی پیشینه مطالعه تحقیقات صورت گرفته در داخل و خارج کشور : در مطالعه ای که…

  • پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير

    پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير برچسب ها: ایران چندمین کشور فقیر جهان استفقیر ترین کشور جهان در جدولرتبه ایران در کشورهای ثروتمندثروتمندترین کشورهای جهانثروت کشورهافقیرترین کشور جهان کجاستثروتمندترین کشور جهان کجاستکشورهای ثروتمند اروپا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تفاوت…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف خلاقیت و نوآوری (فصل دوم)

    انواع خلاقیت,تعاریف خلاقیت و نوآوری,خلاقیت پایدار,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,فرآيند نوآوري درسازمان,مؤلفه های خلاقیت,ويژگي هاي افراد خلاق و نوآور,ویژگی های فرآیند نوآوری دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش و دوره پیش دبستانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش ودوره پیش…

  • دانلود مقاله بررسی معماری پایدار

    بررسی,پایدار,دانلود,معماری,مقاله دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی معماری پایدار از سایت دانلود فایل ×چکیده معماری پایدار به عنوان یکی از مصادیق معماری مدرن درصدد برقرار کردن آرامش و آسایش انسان امروز در محیط زندگی خویش میباشد. از آنجا که در…

  • پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : پیام رمز را پیدا کن

    پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : پیام رمز را پیدا کن برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث پیام رمز را پیدا کن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : پیام رمز را پیدا…

  • پیشینه و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خلاقیت

    پیشینه و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خلاقیت دانلود پیشینه و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خلاقیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاقیت یکی از ویژگی‌ها و صفات شناختی که در مباحث مختلف…

  • پاورپوینت سیلو

    پاورپوینت سیلو برچسب ها: داخل سیلو گندمروش نگهداری گندم در سیلوهزینه نگهداری گندم در سیلوسیلوهای گندم ایرانروش نگهداری گندم در خانهنحوه ساخت سیلوانواع سیلو ذرتطراحی سیلو گندم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیلو دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت معماری هایتک و اکوتک

    پاورپوینت معماری هایتک و اکوتک دانلود پاورپوینت معماری هایتک و اکوتک دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری هایتک و اکوتک ،در حجم 79 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه. بخشی…

  • بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتی

    بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتی برچسب ها: بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتیتحقیق مفهوم مدیریت سودانواع روشهای مدیریت سوداقلام…

  • مجموعه قالب های پاورپوینت آماده با موضوع خودرو

    مجموعه قالب های پاورپوینت آماده با موضوع خودرو دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده با موضوع خودرو دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه 4 قالب یا تم پاورپوینت آماده برای موضوع خودرو قالب های پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و ابعاد کمالگرایی (فصل دوم پایان نامه)

    تست کمال گرایی,چارچوب نظري,دانلود مباني نظري درمان کمال گرایی,فصل دوم پايان نامه ارشد پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی,کمال گرایی pdf,کمال گرایی در ازدواج,کمال گرایی منفی,مباني نظري ابعاد کمالگرایی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)کمالگرایی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • ادبیات نظری تحقیق خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان (فصل دوم )

    ادبیات نظری خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان,تحقیق خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان,چارچوب نظری خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنس,فصل دوم پایان نامه انحرافات جنسی در نوجوانان,مبانی نظری خصوصیات دوران نوجوانی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران

    تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران برچسب ها: دانلود پایان نامه تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایراندانلود پروژه تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایرانتحقیق تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات…

  • تحقیق ابعاد و تعاریف نابهنجار شخصیت (فصل دوم)

    تحقیق ابعاد و تعاریف نابهنجار شخصیت (فصل دوم) برچسب ها: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و تعاریف نابهنجار شخصیتمفهوم شخصیتماهیت شخصیت انسانعوامل مؤثر در شخصیتنقش وراثت زیستی در رشد شخصیتعوامل پنج گانه شخصیتنظریه ویژگی های شخصیتابعاد نابهنجار شخصیت رفتن…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت (فصل دوم )

    ادبیات نظری فراشناخت,پیشینه پژوهش فراشناخت,پیشینه تحقیق فراشناخت,دانلود چارچوب نظری روانشناسی فراشناخت,فصل دوم پایان نامه فراشناخت,مبانی نظری درمان فراشناخت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت سيستم خريد اينترنتي

    پاورپوینت سيستم خريد اينترنتي برچسب ها: خرید اینترنتی سوختسایت سامانه فروش اینترنتی شرکت نفتسیستم فروش نفتیسامانه درخواست فرآورده های نفتیتجارت اسان سامانه سوختسامانه مدیریت سوختسامانه سوخت گازوئیلفروش اینترنتی سایپا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سيستم خريد اينترنتي دسته بندي :…