مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت تفسير سوره مبارکه حضرت هود

    پاورپوینت تفسير سوره مبارکه حضرت هود برچسب ها: خلاصه تفسیر سوره هوددانلود سوره هودخواص سوره هودمتن و معنی سوره هودعلت نامگذاری سوره هوداستخاره سوره هودتفسیر سوره هود قرائتیسوره هود چندمین سوره قرآن است رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تفسير سوره…

  • طرح توجیهی دستگاه‌هاي شيردوش تمام خودكار

    احداث کارخانه دستگاه شیردوشی,توجیه مالی قیمت شیردوش دستی,خرید پروژه کارآفرینی شیردوشی گاو,طرح توجیهی دستگاه های شیردوش,طرح توجیهی قیمت دستگاه شیردوش گاو,کارافرینی دستگاه های شیردوشی گاوداری,کسب و کار شیردوشی گاوداری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی دستگاه‌هاي شيردوش تمام خودكار از سایت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری دلبستگی فردی(فصل دوم)

    ادبيات نظري نظریه های دلبستگی,پيشينه تحقيق دلبستگی زناشویی,پیشینه نظری دلبستگی زناشویی,چارچوب نظري دلبستگی زناشویی,دانلود مباني نظري انواع دلبستگی,فصل دوم دلبستگی,مباني نظري دلبستگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش دلستگی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری دلبستگی فردی(فصل دوم) از…

  • بررسی مسیر پیشرفت شغلی

    تحقیق مسیر شغلی چیست,تعریف پیشرفت شغلی,طراحی مسیر شغلی,کارراهه یا توسعه مسیر شغلی,مدیریت مسیر شغلی,مراحل مسیر شغلی,مسیر پیشرفت شغلی,مسیر پیشرفت شغلی در مدیریت منابع انسانی,مقاله مسیر پیشرفت شغلی دانلود فایل اصلی بررسی مسیر پیشرفت شغلی از سایت دانلود فایل دانلود تحقیق…

  • مسائل مربوط به حافظه

    تمرکز فکری,حافظه,فراموشی,یادگیری دانلود فایل اصلی مسائل مربوط به حافظه از سایت دانلود فایل تحقیق مسائل مربوط به حافظه در حجم 97 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرست مطالبحافظه ۴ انواع حافظه ۵ جنبه…

  • بررسی رابطه بین جو سکوت سازمانی ادراک شده و نگرش شغلی با توجه به میانجی گری رفتار سکوت در کارکنان

    پایان نامه سکوت سازمانی ادراک شده,پروژه بررسی را,پروژه بررسی رابطه بین جو سکوت سازمانی ادراک شده و نگرش شغلی,مبانی نظری سکوت سازمانی ادراک شده,مقاله بررسی رابطه بین جو سکوت سازمانی ادراک شده و نگرش شغلی با توجه به میانجی گری…

  • بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات

    بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات برچسب ها: بیمه های زندگی کیفیت خدمات بیمه ای پایان نامه بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغاتپروژه بررسی…

  • مبانی نظری اصول معنا درمانی

    مبانی نظری اصول معنا درمانی دانلود مبانی نظری اصول معنا درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اصول معنا درمانی : فرانکل سه قانون بنیادی را در معنا درمانی مطرح می کند : 1…

  • پاورپوینت اصول گودبرداری و ایمن سازی

    پاورپوینت اصول گودبرداری و ایمن سازی برچسب ها: دانلود پاورپوینت اصول گودبرداری و ایمن سازیاصول گودبرداریایمن سازی گود روش های ایمن سازی گودبرداری هاپاورپوینت عمرانیمهار گودروش های مهار گودپایدار سازی گودپاورپوینت ایمن سازی گودپاورپوینت روش های ایمن سازی گودپاورپوینت مهار…

  • ریاضی اول دبستان درس هشتم

    ریاضی اول دبستان درس هشتم برچسب ها: ریاضی اول دبستان درس هشتم رفتن به سایت اصلی ریاضی اول دبستان درس هشتم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: ریاضی اول دبستان درس هشتمقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • نقش ابعاد دلبستگی در راهکارهای انطباقی و غیرانطباقی تنظیم هیجان با واسطه‌گری ظرفیت شناختی

    نقش ابعاد دلبستگی در راهکارهای انطباقی و غیرانطباقی تنظیم هیجان با واسطه‌گری ظرفیت شناختی برچسب ها: تحقیق اضطراب دلبستگیتحقیق اجتناب دلبستگیراهکارهای انطباقی تنظیم هیجانراهکارهای غیرانطباقی تنظیم هیجانخودکارآمدی اجتماعیخودافشاسازی و ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواستهراهکارهای تنظیم هیجاندلبستگی و تنظیم هیجانمدل‌های کارکردی…

  • ادبیات نظری تحقیق ساختار خانواده و قدرت زنان در خانواده، توزیع قدرت در خانواده

    ادبیات نظری تحقیق ساختار خانواده و قدرت زنان در خانواده، توزیع قدرت در خانواده دانلود ادبیات نظری تحقیق ساختار خانواده و قدرت زنان در خانواده، توزیع قدرت در خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت اصول نمونه برداری و ارسال نمونه های طیور

    پاورپوینت اصول نمونه برداری و ارسال نمونه های طیور برچسب ها: نمونه برداری و مدیریت آزمایشگاه دامپزشکیدستورالعمل نمونه برداریاصول کالبدگشایی طیوراصول نمونه برداریبیماریهای ویروسیبیماریهای باکتریاییبیماریهای انگلی و قارچی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول نمونه برداری و ارسال نمونه های…

  • پاورپوینت پايداري شيب ها

    پاورپوینت پايداري شيب ها برچسب ها: اصول پايداري شيب ها پايداري شيب ها پايداري شيب های خاکی پايداري شيب های سنگی تحلیل پايداري شيب ها تحلیل پايداري شيب های خاکی تحلیل پايداري شيب های سنگی روش پايداري شيب ها روش…

  • دانلود پاورپوینت دعای جوشن کبیر

    پاورپوینت دعای جوشن کبیر,ترجمه کامل جوشن کبیر,جوشن کبیر,دانلود پاورپوینت جوشن کبیر,دانلود ترجمه دعای جوشن کبیر,دانلود جوشن کبیر,دانلود جوشن کبیر به همراه ترجمه,دانلود دعای جوشن کبیر,دعای جوشن کبیر دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت دعای جوشن کبیر از سایت دانلود فایل پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اثرات لايه اوزون بر محيط زيست

    دانلود پاورپوینت با موضوع اثرات لايه اوزون بر محيط زيست برچسب ها: فواید لایه اوزونتخریب لایه اوزونعوامل تخریب لایه ازنگازهای مخرب لایه ازن کدامندلایه اوزون چیستتاثیر آلودگی هوا بر لایه اوزونعکس لایه اوزونسوراخ لایه اوزون رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ویژگی های اخلاق حرفه ای و سبک های رهبری (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نظریه های اخلاق حرفه ای,پيشينه تحقيق نظریه های سبک رهبری,پيشينه نظري اخلاق,چارچوب نظري سبک رهبری,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف,فصل دوم پايان نامه بررسی اخلاق حرفه ای,مباني نظري اخلاق حرفه ای و سبک رهبری دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت معماری و گردشگری

    پاورپوینت معماری و گردشگری برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری و گردشگریپاورپوینت جاذبه های گردشگری ایران و جهانپاورپوینت معماری و گردشگریمعماری و گردشگریپاورپوینت جاذبه های گردشگری ایرانپاورپوینت جاذبه های گردشگری جهانمکان های دیدنی ایران و جهاننقش معماری در صنعت گردشگری رفتن…

  • مقایسه شاخص قدرت نسبی با میانگین متحرک همگرا واگرا روش تحلیل تکنیکال در گروه فلزات اساسی بورس

    مقایسه شاخص قدرت نسبی با میانگین متحرک همگرا واگرا روش تحلیل تکنیکال در گروه فلزات اساسی بورس برچسب ها: مقایسه شاخص قدرت نسبی با میانگین متحرک همگرا واگرا روش تحلیل تکنیکال در گروه فلزات اساسی بورستحقیق حسابداری انواع شاخص بورس…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه تحقیق در پایان نامه تست کمال گرایی,چارچوب نظری تحقیق در پا,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پایان نامه انواع کمال گرایی,مبانی نظری پایان نامه کمال گرایی pdf,نمونه فصل دوم پایان نامه کمال…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هوش معنوی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هوش معنوی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هوش معنوی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش معنوی نظریه هوش معنوی پس از آنکه برای…

  • دانلود مقاله اهمیت انتخاب تامین کننده سبز بر اساس مدیریت زنجیره تامین سبز

    پایان نامه اهمیت انتخاب تامین کننده,پروژه اهمیت انتخاب تامین کننده سبز بر اساس مدیریت زنجیره تامین سبز,تحقیق اهمیت انتخاب تامین کننده سبز بر اساس مدیریت زنجیره تامین سبز,دانلود مقاله اهمیت انتخاب تامین کننده سبز بر اساس مدیریت زنجیره تامین سبز…

  • تحقیق اختلالات خواب

    اختلالات خواب دانلود فایل اصلی تحقیق اختلالات خواب از سایت دانلود فایل تحقیق اختلالات خواب در حجم 38 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: برچسب ها: اختلالات خواب تحقیق اختلالات خواب در…

  • پاورپوینت بیمه و ریسک

    پاورپوینت بیمه و ریسک دانلود پاورپوینت بیمه و ریسک دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بیمه و ریسک ،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: بیمه چیست؟ تعریف واحدی از بیمه وجود…

  • مبانی نظری استرس و سن

    مبانی نظری استرس و سن دانلود مبانی نظری استرس و سن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استرس و سن بلوغ وانواع آن مقدمه دوران کودکی ( تولد تا 12 سالگی ) کودکی اول…

  • پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی

    پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جامع و کامل روش تحقیق در تربیت بدنی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و…

  • طرح توجیهی و کارافرینی تولید و فروش مواد و تجهیزات چشم پزشکی

    پروژه کارافرینی شرکت تجهیزات چشم پزشکی,تجهیزا,توجیه مالی فروش تجهیزات چشم پزشکی,طرح توجیه کارخانه تولید لوازم پزشکی,طرح توجیهی آشنایی با تجهیزات پزشکی,طرح توجیهی تجهیزات چشم پزشکی,طرح کارافرنی تولید لوازم چشم پزشکی,طرح کسب و کار تجهیزات پزشکی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • پاورپوینت سبك گوتيك

    پاورپوینت سبك گوتيك برچسب ها: معماری گوتیک pdfخط گوتیکتزیینات معماری گوتیکسبک گوتیک در لباستفاوت معماری گوتیک و رنسانسپاورپوینت معماری گوتیکویژگی نقاشی گوتیکاستایل گوتیک چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سبك گوتيك دسته بندي : باستان شناسی جزئیات و دریافت گزارش…

  • بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری

    افزایش,بررسی,بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری,تاثیرتشویق,نحوه,یادگیری دانلود فایل اصلی بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه روانشناسی بررسی نحوه تاثیر تشویق در افزایش یادگیری مقدمهشايد براي عده اي تصور اينكه بتوان در مدرسه اي…

  • فایل پاورپوینت باغ دولت آباد یزد

    فایل پاورپوینت باغ دولت آباد یزد برچسب ها: دانلود پاورپوینت باغ دولت آباد یزدباغ دولت آباد یزدپاورپوینت آشنایی با باغ دولت آباد یزد پاورپوینت باغ دولت آبادبررسی و تحلیل باغ دولت آبادپروژه باغپاورپوینت باغ دولت آباد یزدباغ دولت آباد رفتن…

  • پاورپوینت ارز دیجیتال بیت کوین

    پاورپوینت ارز دیجیتال بیت کوین دانلود پاورپوینت ارز دیجیتال بیت کوین دسته بندي : باستان شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع ارز دیجیتال بیت کوین،در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:و.…

  • طرح توجیهی كارگاه تولید كابينت سازي

    پروژه کارآفرینی تولید کابینت ام دی اف,طرح توجیهی تولید کابینت MDF,طرح توجیهی كارگاه تولید كابينت سازي,طرح توجیهی کارگاه ساخت درب کابینت دکوراسیون,طرح توجیهی کارگاه کابینت سازی,طرح راه اندازی کارگاه کابینت سازی,طرح کسب و کار کابینت سازی دانلود فایل اصلی طرح…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یادگیری(فصل دوم)

    مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یادگیری(فصل دوم) برچسب ها: دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ونظریات روش تدریس ویژگی‌های تدریس روش‌های نوین یاددهی و یادگیری (فصل 2)مبانی نظری دیدگاه های…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت سود و حاکمیت شرکتی

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت سود و حاکمیت شرکتی دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت سود و حاکمیت شرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت سود فصل دوم :…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع طراحي فرايند جوشكاري انفجاري صفحات برنج و فولاد

    دانلود پاورپوینت با موضوع طراحي فرايند جوشكاري انفجاري صفحات برنج و فولاد برچسب ها: جوشکاری انفجاری pdfتحقیق جوشکاری انفجاریجوشکاری انفجاری پاورپوینتجوشکاری انفجاری چیستدانلود مقاله جوشکاری انفجاریفیلم جوشکاری انفجاریجوش انفجاری مس رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع طراحي فرايند…