مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت سخت افزار رايانه

    پاورپوینت سخت افزار رايانه برچسب ها: سخت افزار کامپیوتر چیستآشنایی با سخت افزار کامپیوترتعریف سخت افزارسخت افزار کامپیوتر pdfمقاله در مورد سخت افزار کامپیوترمعرفی قطعات سخت افزاری کامپیوترانواع سخت افزارسخت افزار و نرم افزار چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت افزايش توان رقابت پذيري با کاهش هزينه

    پاورپوینت افزايش توان رقابت پذيري با کاهش هزينه برچسب ها: افزايش توان رقابت پذيري با کاهش هزينههزینه های مطرح در سرفصل کاهش هزینهفعالیت های پشتیبانی اطلاعات تبعات راهبرد کاهش هزینهدانستن فاصله خویش با مثلث راهبردیمفاهیم ساخت و ساز ناببرای کاستن…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی

    پیشینه تحقیق ابعاد كيفيت زندگي,دانلود مبانی نظری ابعاد سرمايه اجتماعي,فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی,قصل دوم پایان نامه كيفيت زندگي و مفاهيم مرتبط,مبانی نظری رضايت از زندگي,نظريه‌هاي سرمايه اجتماعي دانلود فایل…

  • پاورپوینت تجزيه اسپينودالي

    پاورپوینت تجزيه اسپينودالي برچسب ها: تجزيه اسپينوداليفرضيات سيستم اسپينوداليحضور منطقه نقص انحلالمحل تشكيل خوشه هاوانرژي كرنشيسرعت دگرگوني اسپينودالي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تجزيه اسپينودالي دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع تجزيه…

  • پاورپوینت اصول تهویه مکانیکی

    پاورپوینت اصول تهویه مکانیکی برچسب ها: پاورپوینت اصول تهویه مکانیکیهدف از تهویه مکانیکی تکامل راه های هوایی تکامل ریه عملکرد تهویه مکانیکیکنترل دستگاه تهويه مکانیکینسبت زمان دم به بازدم تعدادتنفس دستگاه (rate) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول تهویه مکانیکی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكانه هاي نفتي و اقصاد دولت (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تكانه هاي نفتي و اثرات پوياي آن بر متغيرهاي كلان اقتصادي,پيشينه تحقيق تکانه های نفتی و تاثیرات آن بر اقتصاد,فصل دوم پايان نامه تكانه هاي نفتي,مباني نظري تکانه‌های نفتی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكانه هاي نفتي و اقصاد…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی کارگاه آبکاری قطعات پلاستیکی

    پروژه آبکاری,پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه آبکاری قطعات پلاستیکی,دانلود طرح کارافرینی آبکاری قطعات صنعت,طرح توجیهی آبکاری قطعات پلاستیکی,طرح توجیهی جدید ابکاری قطعات,طرح کارافرینی پلاستیک آبدیده,طرح کسب و کار راه اندازی تولید قطعات پلاستیکی دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و…

  • پیشینه تحقیق سرمایه فکری

    پیشینه تحقیق سرمایه فکری دانلود پیشینه تحقیق سرمایه فکری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه فکری تعریف سرمایه فکری سنجش سرمایه فکری دلایل سنجش سرمایه فکری شاخص ¬ های متداول برای اندازه گیری…

  • پاورپوینت مدیریت انگیزش در سازمانها و اهمیت آن در جهت ارتقای بهره وری

    پاورپوینت مدیریت انگیزش در سازمانها و اهمیت آن در جهت ارتقای بهره وری دانلود پاورپوینت مدیریت انگیزش در سازمانها و اهمیت آن در جهت ارتقای بهره وری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت…

  • ادبیات نظری تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران و شرایط شکلی و مهر آن (فصل دوم )

    ادبیات نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران و شرایط شکلی و مهر آن,تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران و شرایط شکلی آن,فصل دوم پایان نامه جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران و شرایط شکلی و مهر آن,مبانی نظری…

  • پاورپوینت پارادایم شناسی روش پژوهش و سلامت درقرآن

    پاورپوینت پارادایم شناسی روش پژوهش و سلامت درقرآن برچسب ها: پارادایم شناسی روش پژوهش و سلامت درقرآنروش تحقیق در حوزه قرآناهميت تحقيق در رهنمودهاي دينيچيستي تحقيق و معرفت علميتعريف پارادايم و جايگاه آن در تحقيق علميپارادايم معرفت توسعه قرآنی علم…

  • قالب پاورپوینت گیاهان شماره 1

    قالب پاورپوینت گیاهان شماره 1 دانلود قالب پاورپوینت گیاهان شماره 1 دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت گیاهان شماره 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری کم توانی هوشی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری کم توانی هوشی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری کم توانی هوشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کم توانی هوشی مفهوم کم توانی هوشی ( عقب ماندگی ذهنی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع زیست‌شناسی جانوری(جزوه درسی)

    دانلود پاورپوینت با موضوع زیست‌شناسی جانوری(جزوه درسی) برچسب ها: بازار کار رشته زیست شناسی جانوریارشد زیست شناسی جانوریبازار کار رشته زیست شناسی تکوینی جانوریگرایش های زیست جانوریزیست شناسی گیاهیزیست شناسی جانوری به انگلیسیچارت درسی رشته زیست شناسی جانوریزیست شناسی سلولی…

  • پاورپوینت سیستمِ متدولوژی های سیستمی

    پاورپوینت سیستمِ متدولوژی های سیستمی دانلود پاورپوینت سیستمِ متدولوژی های سیستمی دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت سیستمِ متدولوژی های سیستمی ،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: علم سایبرنتیک…

  • پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها

    پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها دانلود پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها. این فایل در ارتباط با تجزیه و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات سازمانها(فصل دوم پایان نامه مدیریت)

    (فصل دوم پایان نامه مدیریت),ادبیات تحقیق كيفيت خدمات,پیشینه پژوهش کیفیت خدمات,پیشینه تحقیق کیفیت خدمات,مبانی نظری عوامل موثر بر کیفیت خدمات,مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات سازمانها,مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری سانسور و روشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی

    پیشینه و مبانی نظری سانسور و روشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دانلود پیشینه و مبانی نظری سانسور و روشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری عملکرد تحصیلی مطالعه عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی طی سه دههی اخیر بیش…

  • فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل سد شهریار

    فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل سد شهریار برچسب ها: دانلود پاورپوینت سد شهریارپاورپوینت بررسی و تحلیل سد شهریارسد و نیروگاه شهریارپاورپوینت بررسی سد شهریارپروژه درس مهندسی سدسد شهریارپاورپوینت سد شهریارپاورپوینت سدپروژه تحلیل سد شهریارآشنایی با سد شهریار رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب پایداری اقلام تعهدی (فصل دوم),مبانی نظری اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب پایداری اقلام تعهدی و ضریب پایداری جریانهای نقدی,مبانی نظری پیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب…

  • پیشینه ومبانی نظری يژوهش بهزیستی روان‌شناختی

    پیشینه ومبانی نظری يژوهش بهزیستی روان‌شناختی دانلود پیشینه ومبانی نظری يژوهش بهزیستی روان‌شناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست : بهزیستی روان‌شناختی مفهوم بهزیستی روان‌شناختی جدول 4 - 2 ، تحقیقات انجام‌شده در…

  • پیشینه و مبانی نظری روان درماني تفكرات غير منطقي و اضطراب

    پیشینه و مبانی نظری روان درماني تفكرات غير منطقي و اضطراب دانلود پیشینه و مبانی نظری روان درماني تفكرات غير منطقي و اضطراب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق روان…

  • پیشینه تحقیق پرخاشگری

    پیشینه تحقیق پرخاشگری دانلود پیشینه تحقیق پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری پرخاشگری به عنوان یک غریزه 2 - 2 - 3 - 2 - پرخاشگری رفتاری 2 - 2 - 3…

  • ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان مازندران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها

    ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان مازندران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها برچسب ها: پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان مازندران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‌هاپروژه ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان مازندران با…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بطری پلاستیکی

    تولید بطری پلاستیکی,دانلود طرح توجیهی بطری پلاستیکی,طرح توجیهی تولید بطری پت,طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی,طرح توجیهی تولید بطری شیشه ای,طرح توجیهی تولید درب بطری,طرح کسب و کار تولید بطری پلاستیکی,کارافرینی تولید بطری پلاستیکی دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و…

  • مقایسه ویژگی¬های شخصیتی و شادکامی در بین زوجین مصرف کننده مواد و زوجین عادی -پايان نامه

    مقایسه ویژگی¬های شخصیتی و شادکامی در بین زوجین مصرف کننده مواد و زوجین عادی -پايان نامه برچسب ها: ویژگی¬های شخصیتی شادکامی سوء مصرف کننده مواد رفتن به سایت اصلی مقایسه ویژگی¬های شخصیتی و شادکامی در بین زوجین مصرف کننده مواد…

  • پاورپوینت شناخت فضای شهری اراک

    پاورپوینت شناخت فضای شهری اراک دانلود پاورپوینت شناخت فضای شهری اراک دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت تحلیل و شناخت فضای شهری اراک،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. در این…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب کودکان و نگرش های فرزندپروری (فصل2)

    پيشينه پژوهش فرزندپروری,پيشينه تحقيق اختلالات اضطراب کودکان,دانلود مباني نظري اضطراب کودکان,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب کودکان و نگرش های فرزندپروری,فصل دوم,مباني نظري سبکهای فرزندپروری,مباني نظري مديريت سبکهای فرزندپروری دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مالیات و فرار و اجتناب مالیاتی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش راه های جلوگیری از فرار مالیاتی,پيشينه تحقيق دیدگاه های فرار مالیاتی,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق مالیات وفرار واجتناب مالیاتی (فصل دوم),فرار مالیاتی در ایران,فصل دوم پايان نام,مباني نظري نظریه های فرار مالیاتی,مقاله فرار مالیاتی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پرسشنامه افسردگی دانشجویان USDI

    افسردگی دانشجویان,افسردگی و دانشجویان,بررسی شیوع افسردگی در دانشجویان,پرسشنامه USDI,پرسشنامه افسردگی,پرسشنامه افسردگی در دانشجویان,دانلود پرسشنامه افسردگی دانشجویان USDI,علل افسردگی در دانشجویان,مقیاس افسردگی دانشجویان USDI,میزان افسردگی در دانلود فایل اصلی پرسشنامه افسردگی دانشجویان USDI از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی…

  • پاورپوینت کتاب اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی تالیف Richard C.Detmer ترجمه هاشمی اصل و مشحون

    پاورپوینت کتاب اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی,دانلود کتاب اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی,کتاب اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلیRichard C Detmer دانلود فایل اصلی پاورپوینت کتاب اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی تالیف Richard…

  • دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر

    پروژه فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر,تحقیق فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر,تحقیق کیفیت زندگی,دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر,مقاله کیفیت زندگی شهری دانلود فایل اصلی دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر…

  • پیشینه و مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه

    پیشینه و مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه دانلود پیشینه و مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل چارچوب نظری پایان نامه در مورد طرحواره های ناسازگار اولیه طرحواره…

  • دانلود پرسشنامه ابزار سنجش خانواده(FAD)

    ابزار استاندارد سنجش خانواده,پرسشنامه ابزار سنجش خانواده,پرسشنامه استاندارد سنجش خانواده,پرسشنامه سنجش خانواده,پرسشنامه عملکرد,پرسشنامه عملکرد خانواده بلوم,دانلود پرسشنامه ابزار سنجش خانواده,دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد خانواده,سنجش خانواده دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه ابزار سنجش خانواده(FAD) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه ابزار…