مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان,پيشينه پژوهش اهمیت رضایت مشتری,پيشينه تحقيق رضایت مشتری چیست,پيشينه نظري وفاداری مشتری,چارچوب نظري تعریف وفاداری مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری چیست,مباني نظري رضایت مشتریان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • تحقیق با موضوع تاریخچه کامپیوتر

    تحقیق با موضوع تاریخچه کامپیوتر دانلود تحقیق با موضوع تاریخچه کامپیوتر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل چرتکه،‌ که حدود 5000 سال پیش در آسیای میانه اختراع کرد و هنوز مورد استفاده است، می…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیمی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري یادگیری خودتنظیمی,پيشي,پيشينه پژوهش نظریه های خودتنظیمی,پيشينه نظري نظریه های خودتنظیمی,چارچوب نظري خودتنظیمی,دانلود مباني نظري خودتنظیمی,فصل دوم خودتنظیمی,مباني نظري راهبردهای خودتنظیمی,مباني نظري و پيشينه پژوهش یادگیری خودتنظیمی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیمی(فصل دوم…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وتعاریف آن

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وتعاریف آن دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وتعاریف آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وتعاریف آن فصل دوم 14…

  • زبان بدن,آموزش زبان بدن ویژه گوشی اندروید

    آموزش تصویری زبان بدن,آموزش زبان بدن,ارتباط با اطرافیان با زبان بدن,ارتباط با مشتری با زبا,دانلود آموزش زبان بدن,دانلود نرم افزار اندرویدی تصویری زبان بدن,رازهای زبان بدن,راستی آزمایی با زبان بدن,زبان بدن و ارتباط با مشتری,موفقیت با زبان بدن دانلود فایل…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تحقیق نظریه ها و دیدگاه های رضایت زناشویی(فصل دوم روانشناسی)

    پایان نامه,پيشينه رضایت زناشویی,پيشينه نظري رضایت زناشویی,تعریف رضایت زناشویی,رضایت زناشویی,رضایت زناشویی چیست,عوامل موثر بر رضایت زناشویی,مباني نظري رضایت زناشویی,مباني نظري و پيشينه پژوهش رضایت زناشویی دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تحقیق نظریه ها و دیدگاه های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد سازماني(فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد مشتری و وفاداری مشتریان(فصل دوم),مبانی نظری اعتماد سازماني(فصل دوم),مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد سازماني(فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد سازماني(فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعریف جرأت ورزی

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعریف جرأت ورزی دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعریف جرأت ورزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف جرأت ¬ ورزی تعاریف جرأت ¬ ورزی - رفتار منفعلانه : رفتار…

  • پاورپوینت درس1- کتابخانه ی کلاس ما(فارسی دوم دبستان)

    پاورپوینت درس1- کتابخانه ی کلاس ما(فارسی دوم دبستان) برچسب ها: کتابخانه ی کلاس ما(فارسی دوم دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درس1- کتابخانه ی کلاس ما(فارسی دوم دبستان) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سنجش ارزیابی عملکرد (فصل 2)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سنجش ارزیابی عملکرد (فصل 2),پيشينه نظري سیستمهای ارزیابی عملکرد,چارچوب نظري روشهای ارزیابی عملکرد,دانلود مباني نظري تعاریف ارزیابی عملکرد,مباني نظري تاریخچه ارزيابي عملكرد,مباني نظري مدیریت ديدگاههاي در ارزيابي عملكرد دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازپروری

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازپروری دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازپروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازپروری معتادان فهرست 2 - 1 - انواع تیپ شخصیتی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق همگرایی و نظریات مربوط به آن

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق همگرایی و نظریات مربوط به آن دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق همگرایی و نظریات مربوط به آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ............................................................................................................................................ 25 بخش اول…

  • پاورپوینت رصدخانه

    پاورپوینت رصدخانه دانلود پاورپوینت رصدخانه دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل رصدخانه، جایی است که برای مشاهده و بررسی و اندازه‌گیری پدیده‌های آسمانی درست شده‌است. رصدخانه‌ها شامل ابزارهای ستاره‌شناسی بود. رصدخانه‌های امروزی معمولاً تلسکوپ‌های بزرگ نوری یا…

  • پیشینه ومبانی نظری كيفيت زندگي

    پیشینه ومبانی نظری كيفيت زندگي دانلود پیشینه ومبانی نظری كيفيت زندگي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : كيفيت زندگي تعاریف کیفیت زندگی ویژگی های کیفیت زندگی 3 - 2 - 2…

  • بررسي وضعیت مديريت و تاثير آن بر راندمان و کارکرد كاركنان

    کارکرد کارکنان,مدیریت دانلود فایل اصلی بررسي وضعیت مديريت و تاثير آن بر راندمان و کارکرد كاركنان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي وضعیت مديريت و تاثير آن بر راندمان و کارکرد كاركنان 131 صفحه و در قالب word و قابل…

  • پاورپوینت مباحثی در ترموديناميک توليد آهن

    پاورپوینت مباحثی در ترموديناميک توليد آهن برچسب ها: پاورپوینت مباحثی در ترموديناميک توليد آهن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مباحثی در ترموديناميک توليد آهن دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مباحثی در…

  • ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی

    ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی دانلود ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - تعریف رسانه برای شناخت و معرفت بیشتر درباره یک موضوع…

  • پیشینه ومبانی نظری استرس و سن

    پیشینه ومبانی نظری استرس و سن دانلود پیشینه ومبانی نظری استرس و سن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استرس و سن مقدمه استرس جایگاه مهمی در مباحث روان‌شناسی‌ دارد و روان‌شناسان چگونگی واکنش…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مسئله و ابعاد آسيب شناسي نظام آموزشي

    دانلود پاورپوینت با موضوع مسئله و ابعاد آسيب شناسي نظام آموزشي برچسب ها: آسیب شناسی نظام آموزشی ایرانآسیب شناسی آموزش و پرورشمشکلات آموزش و پرورش و راهکارهای آن pdfپاورپوینت مسئله و ابعاد آسيب شناسي نظام آموزشي رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن ها

    پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن ها دانلود پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن ها دسته بندي : داروسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن ها ، در حجم 70 اسلاید قابل ویرایش …

  • دانلود پاورپوینت کتاب طرح ريزي واحدهاي صنعتي عبدالرسول انتظاری هروی

    دانلود کتاب طرح ريزي واحدهاي صنعتي عبدالرسول انتظاری هروی,کتاب طرح ريزي واحدهاي صنعتي انتظاری هروی,کتاب طرح ريزي واحدهاي صنعتي رسول انتظاری هروی,کتاب طرح ريزي واحدهاي صنعتي عبدالرسول انتظاری هروی,کتاب طرح ريزي واحدهاي صنعتي هروی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت کتاب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش ابعاد پنج گانه شخصیت و سازگاری زناشویی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش سازگار,پيشينه نظري نظریه پنج عاملی شخصیت,تعریف اختلالهای شخصیت,چارچوب نظري تعارضات زوجین,فرهنگ و شخصیت,فصل دوم پايان نامه ارشد سازگاری و ناسازگاری زناشویی در اعتیاد,مباني نظري پنج عامل شخصیت,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)پنج عامل شخصیت دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت تربيت اسلامى (روش پاداش و تنبيه)

    پاورپوینت تربيت اسلامى (روش پاداش و تنبيه) برچسب ها: اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلامتعریف تعلیم و تربیت اسلامیتربیت از منظر قرآن و حدیثارکان تربیت اسلامیتربیت اسلامی فرزنداناصول تربیت فرزند از دیدگاه اسلامتربیت اجتماعی از دیدگاه اسلامتربیت از نظر…

  • تحقیق بررسی عوامل گرایش به اعتیاد در بین جوانان 15 تا 25 سال همراه با پرسشنامه

    بررسی علل گرایش اعتیاد جوانان,پایان نامه علل اعتیاد جوانان و نوجوانان,پروژه اعتیاد جوانان,تحقیق بررسی عوامل گرایش به اعتیاد در بین جوانان,تحقیق در مورد اعتیاد جوانان,گرایش جوانان به اعتیاد,مقاله اعتیاد,مقاله مصرف موادمخدر جوانان,نگین فایل دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی عوامل گرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرن

    پاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرن دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرن دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرن ، در حجم 53 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی (فصل دوم)

    پیشینه پژوهش امنیت و مسئله اجتماعی,پیشینه نظریه های امنیت اجتماعی,چارچوب نظری ایجاد سرمایه اجتماعی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی,مبانی نظری ابعاد سرمایه های اجتماعی,مبانی نظی رویکردهای امنیت اجتماعی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع شبكه هاي كامپيوتري

    دانلود پاورپوینت با موضوع شبكه هاي كامپيوتري برچسب ها: انواع توپولوژی شبکه های کامپیوتریهمه چیز در مورد شبکه های کامپیوتریشبکه های کامپیوتری pdfانواع شبکه کامپیوتریشبکه های کامپیوتری چیستمزایای شبکه های کامپیوتریتعریف شبکه های کامپیوتریروش کار شبکه های داخلی رفتن به…

  • در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه

    در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه برچسب ها: در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها برچسب ها: پروژه تجزیه و تحلیل و طراحی سیستممقاله در مورد تجزیه و تحلیل سیستم هامراحل تجزیه و تحلیل سیستمجزوه تجزیه و تحلیل سیستم هاتجزیه و تحلیل سیستم های اطلاعاتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه و مبانی نظری فیزیولوژی بسکتبال، اسیدلاکتیک، ضربان قلب بالا، دقت و کنترل

    پیشینه و مبانی نظری فیزیولوژی بسکتبال، اسیدلاکتیک، ضربان قلب بالا، دقت و کنترل دانلود پیشینه و مبانی نظری فیزیولوژی بسکتبال، اسیدلاکتیک، ضربان قلب بالا، دقت و کنترل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار بورس و تأمین مالی ناشی از بدهی های عملیاتی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تأمین مالی ناشی از بدهی های عملیاتی و بازار بورس,پیشینه تحقیق بازار بورس و تأمین مالی ناشی از بدهی های عملیاتی,چارچوب نظری تأمین ما,فصل دوم پایان نامه بازار بورس و تأمین مالی,مبانی نظری بازار بورس و تأمین مالی…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی مرکز تجاری خرید

    برنامه فیزیکی پاساژ,پایان نامه معماری مرکز تجاری خرید,رساله معماری مرکز تجاری خرید,ظوابط و استانداردهای پاساژ,مطالعات معماری پاساژ,مطالعات معماری مرکز تجاری خرید,معماری مرکز تجاری خرید دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی مرکز تجاری خرید از سایت دانلود فایل…

  • پاورپوینت مالکيت معنوي اثر پژوهشي و اخلاق در انتشارات

    پاورپوینت مالکيت معنوي اثر پژوهشي و اخلاق در انتشارات برچسب ها: تست استعداد نویسندگیمعرفی کتاب آموزش نویسندگیتست نویسندگینویسندگی خلاقآموزش نویسندگی pdfاخلاق پژوهش در علوم اجتماعی ایرانراهنماي اخلاق در انتشارات علمي دانشگاهچاپ کتاب شماچاپ رایگان کتابهزینه چاپ کتاب در ایرانهزینه ی…

  • اکوپارک

    اکوپارک دانلود اکوپارک دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل اکوپارک فهرست چکيده    تاريخچه    مدل هاي گذشته پارک ها    پارک ها از گذشته تا به امروز    شکلگيري اکوپرک ها    خصوصيات اکوپارک ها    ويژگي پارک هاي اکولوژيکال    شاخصه هاي…

  • پیشینه و مبانی نظری مدلهای تصمیم گیری در سیاست خارجی

    پیشینه و مبانی نظری مدلهای تصمیم گیری در سیاست خارجی دانلود پیشینه و مبانی نظری مدلهای تصمیم گیری در سیاست خارجی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه ............................................................................................................................................................. 11…