مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها

    پاورپوینت انواع درز ساختمانی,پاورپوینت درز انقطاع چیست؟,پاورپوینت درز های ساختمانی,پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها,دانلود پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها,درز انبساط,درز انقطاع,درز حرکتی,درز های ساختمانی و کاربرد آنها دانلود فایل اصلی پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد…

  • پيشينه پژوهش پايان نامه رضایت زناشویی

    پيشينه پژوهش پايان نامه رضایت زناشویی دانلود پيشينه پژوهش پايان نامه رضایت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت زناشویی تاریخچه رضایت زناشویی رضایت از زندگی زناشویی مفهومی است که از سالیان بسیار…

  • ادبیات نظری تحقیق رهبری، رهبری تحول گرا، سبک های رهبری

    ادبیات نظری تحقیق رهبری، رهبری تحول گرا، سبک های رهبری دانلود ادبیات نظری تحقیق رهبری، رهبری تحول گرا، سبک های رهبری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مقدمه جریانی گسترده از تغییرات و تحولات از…

  • مبانی نظری تقلید،مدگرایی،یادگیری

    مبانی نظری تقلید،مدگرایی،یادگیری دانلود مبانی نظری تقلید،مدگرایی،یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تقلید ، مدگرایی ، یادگیری فصل دوم ( ادبيات و پيشينه تحقيق ) تقليد و مدگرايي در يادگيري بوسيكه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ازدواج و ملاک های آن (فصل دوم)

    ادبیات نظری ملاک های ازدواج,پیشینه پژوهش ازدواج و ملاک های آن,پیشینه تحقیق ازدواج و ملاک های آن,چارچوب نظری ملاک های ازدواج,فصل دوم تحقیق ازدواج و ملاک های آن,مبانی نظری تحقیق ازدواج و ملاک های آن دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • تحقیق تربیت کودک در اسلام

    تحقیق تربیت کودک در اسلام دانلود تحقیق تربیت کودک در اسلام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تربیت از نظر دین مقدس اسلام، امری ضروری در حیات بخش است. دوران کودکی و حتی قبل…

  • پاورپوینت پل ملینیوم لندن

    پاورپوینت پل ملینیوم لندن دانلود پاورپوینت پل ملینیوم لندن دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت پل ملینیوم لندن (هزارحلقه-هزاره لندن)،در حجم 34 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.   بخشی از متن:…

  • پاورپوینت سختی گیر رزینی

    پاورپوینت سختی گیر رزینی برچسب ها: پاورپوینت سختی گیر رزینی مفهوم سختي آبسختي موقت آبسختي دائمروش احياء سختيگير با شير چند راههموارد کاربرد سختی گیرها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سختی گیر رزینی دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب و یادگیری اضطراب

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب و یادگیری اضطراب دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب و یادگیری اضطراب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب ویادگیری اضطراب فصل دوم…

  • دانلود مباني نظري مفهوم استرس والدگری

    دانلود مباني نظري مفهوم استرس والدگری دانلود دانلود مباني نظري مفهوم استرس والدگری دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل استرس والدگری : تولد فرزند یک تغییر بزرگی در زندگی والدین است که بدنبال خود استرس خاصی…

  • هشت مقاله در باب انقلابهای مخملی

    انقلاب مخملی دانلود فایل اصلی هشت مقاله در باب انقلابهای مخملی از سایت دانلود فایل هشت مقاله در باب انقلابهای مخملی در حجم 66 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:در پايان جنگ…

  • دانلود مقاله تکنیکهای همکاری در شبکههای رادیو شناختی

    تکنیکهای,دانلود,رادیو,شبکههای,شناختی,مقاله,همکاری دانلود فایل اصلی دانلود مقاله تکنیکهای همکاری در شبکههای رادیو شناختی از سایت دانلود فایل چکیده به علت رو به اتمام بودن فرکانسهای رادیویی قابلاستفاده و قیمت بسیار بالای باند فرکانس در کشورهای مختلف، بهینهسازی استفاده از طیف فرکانسی…

  • پاورپوینت معرفی انواع سقف

    پاورپوینت معرفی انواع سقف دانلود پاورپوینت معرفی انواع سقف دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت معرفی انواع سقف های رایج در ساختمان سازی ،در حجم 30اسلاید قابل ویرایش. در این فایل چند نمونه از…

  • ادبیات نظری سبک های دلبستگی،مدل و نظریه های آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سبک های دلبستگی,چارچوب نظری سبک های دلبستگی,فصل دوم پایان نامه سبک های دلبستگی,مبانی نظری سبک های دلبستگی,مدل و نظریه های آن,مدل و نظریه های سبک های دلبستگی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری سبک های دلبستگی،مدل و نظریه های…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی ساختمان اداري نظام مهندسي

    پایان نامه معماری ساختمان اداري نظام مهندسي,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی سالن موسیقی سمفونیک,رساله معماري طراحی ساختمان اداري نظام مهندسي,ظوابط و استانداردهای طراحی ساختمان اداري نظام مهندسي,مطالعات معماري طراحی ساختمان نظام مهندسي دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري…

  • مروری بر ریبودیوزاید M و کاهش تلخی شیرین کننده استویا در فرمولاسیون مواد غذایی

    استویا,تلخی,ریبودیوزاید,شیرین,غذایی,فرمولاسیون,کاهش,کننده,مروری,مواد دانلود فایل اصلی مروری بر ریبودیوزاید M و کاهش تلخی شیرین کننده استویا در فرمولاسیون مواد غذایی از سایت دانلود فایل شیرین کننده استویا بهعلت کم کالری بودن و شیرینی معادل 200 تا 350 برابر شکر، جایگزین مناسبی در…

  • پیشینه ومبانی نظری پژوهش حافظه

    پیشینه ومبانی نظری پژوهش حافظه دانلود پیشینه ومبانی نظری پژوهش حافظه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حافظه حافظه گذرا یا کوتاه مدت حافظه توالی حافظه حسی حافظه بینایی : پیشینه تحقیق : تحقیقات…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری مدیریت استراتژيک منابع انسانی

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری مدیریت استراتژيک منابع انسانی دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری مدیریت استراتژيک منابع انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت استراتژيک منابع انسانی مقدمه 2 - 1 - 2 )…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت عمومی تعاریف سلامت عمومی سلامت عمومی عبارت است از اينكه فرد چه…

  • پرسشنامه ارزيابي خلاقيت دانش آموزان توسط معلمين

    پرسشنامه ارزيابي خلاقيت دانش آموزان توسط معلمين دانلود پرسشنامه ارزيابي خلاقيت دانش آموزان توسط معلمين دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه ارزيابي خلاقيت دانش آموزان توسط معلمين اين آزمون ( ضميمه شماره 3 ) در…

  • نقش خانواده در ایجاد مهربانی و عطوفت در کودکان

    مهربانی و عطوفت دانلود فایل اصلی نقش خانواده در ایجاد مهربانی و عطوفت در کودکان از سایت دانلود فایل تحقیق نقش خانواده در ایجاد مهربانی و عطوفت در کودکان در حجم 43 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…

  • بررسی عوامل تحقق قراردادهای عمرانی با استفاده از تحلیل (Swot)

    بررسی عوامل تحقق قراردادهای عمرانی با استفاده از تحلیل (Swot) برچسب ها: مدیریت پروژه قراردادعمرانی تحلیل swotپایان نامه بررسی عوامل تحقق قراردادهای عمرانی با استفاده از تحلیل (Swot)پروژه بررسی عوامل تحقق قراردادهای عمرانی با استفاده از تحلیل (Swot)مقاله بررسی عوامل…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و انعطاف پذیری مالی

    انعطاف پذیری مالی doc,دانلود مباني نظري انعطاف پذیری مالی,فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و انعطاف پذیری مالی,مباني نظري حسابداري انعطاف پذیری مالی چیست,مباني نظري ساختار سرمایه,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)ساختار سرمایه دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت درباره اختلالات رفتاری

    پاورپوینت درباره اختلالات رفتاری دانلود پاورپوینت درباره اختلالات رفتاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع اختلالات رفتاری؛ در قالب ppt و در 19 اسلاید و قابل ویرایش.     بخشی…

  • پاورپوینت ارگونومی در حمل دستی بار و اختلالات اسكلتي و عضلاني ناشي از كار

    پاورپوینت ارگونومی در حمل دستی بار و اختلالات اسكلتي و عضلاني ناشي از كار برچسب ها: پاورپوینت ارگونومی در حمل دستی بار و اختلالات اسكلتي و عضلاني ناشي از كارريسك فاكتورهاي آسيب به كمرراههاي كاهش ريسك فاكتورهاي كمر دردبلند کردن…

  • پاورپوینت توسعه و رشد سیستم عصبی

    پاورپوینت توسعه و رشد سیستم عصبی دانلود پاورپوینت توسعه و رشد سیستم عصبی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت مطالعه توسعه و رشد سیستم عصبی، در حجم 68 اسلاید قابل ویرایش. در این فایل…

  • بررسی رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

    بررسي رابطه مدیریت عملکرد و رضایت شغلی کارکنان,بررسی رابطه بین مدیریت دانش با بهسازی,بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد شغلی,بررسی رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان,بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد سازمانی,تسهيم دانش در سازمان,عوامل مو دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم طرحواره درمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری طرحواره درمانی pdf,پیشینه تحقیق طرحواره درمانی چیست,دانلود مباني نظري انواع طرحواره ها,دانلود مبانی نظری معنی طرحواره در روانشناسی,سوابق تحقیق تکنیک های طرحواره درمانی,مباني نظري طرحواره چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درمانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بيماري پاژه استخوان

    دانلود پاورپوینت با موضوع بيماري پاژه استخوان برچسب ها: بیماری پوستی پاژهتصاویر بیماری پاژهدرمان بيماري پاژه سينهبیماریهای جمجمهبرامدگی استخوان جمجمهبیماری استخوان مرمرین چیستورم استخوان جمجمهبیماری استخوانی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع بيماري پاژه استخوان دسته بندي :…

  • پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع

    پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع دانلود پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه طرح کانال توزیع طرح کانال توزیع بررسی نیازهای خدماتی مصرف…

  • پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک

    پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک برچسب ها: حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیکمکانیزم حرکتمعادلات حاکم برای csfانواع مدل های ویسکوالاستیکمعادلات پایا و ضربانی درلوله صلب و مستقیمتغییر شکل تیوب الاستیک خطی و حرکت دیوارمعادلات حاکم بر فرمولاسیون ALE…

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان بیام رمز را پیدا کن 1

    پاورپوینت علوم دوم دبستان بیام رمز را پیدا کن 1 برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان بیام رمز را پیدا کن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان بیام رمز را پیدا کن 1 دسته بندي : زیست شناسی…

  • ادبیات نظری تحقیق مشارکت، انواع مشارکت و مشارکت اجتماعی

    ادبیات نظری تحقیق مشارکت، انواع مشارکت و مشارکت اجتماعی دانلود ادبیات نظری تحقیق مشارکت، انواع مشارکت و مشارکت اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه مشارکت : اگرچه مشارکت به عنوان یکی از…

  • دانلود پرسشنامه رضایت زناشویی - فرم بلند انریچ

    پرسشنامه انریچ,پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ,پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ فرم بلند,پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ فرم کوتاه,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت زناشویی,نمره گذاری پرسشنامه رضایت زناشویی,نمره گذاری پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه رضایت زناشویی - فرم بلند انریچ از…

  • مبانی نظری استرس و فشارخون

    مبانی نظری استرس و فشارخون دانلود مبانی نظری استرس و فشارخون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فشارخون مقدمه تعريف فشار خون موقعیت فرد در زمان سنجش فشارخون تکنیک روش ثبت فشارخون طبقهبندی فشارخون…