مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)

doc,پایان نامه بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدیریت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد سرمایه های اجتماعی,مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)(فصل دوم) در 59 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:مقدمهچنانچه نظری گذرا به سالهای 1950 تا دهه حاضر بیندازیم شاید بتوانیم این دوره زمانی را به لحاظ تمرکز در بازاریابی به صورت زیر تقسیم نماییم:دهه 1950: سالهای معرفی تکنیکهای مدیریت برای مدرنیزه کردندهه 1960:دهه کاهش هزینه ها و بهای تمام شدهدهه 1970:دهه تمرکز بر روی کیفیت و تکنیکهای مربوط به آندهه 1980:اهمیت یافتن تنوع بخشی به محصولات به منظور پاسخ گویی به تقاضای متنوع مشتریاندهه 1990)پرداختن به مفهوم اساسی بازاریابی سنتی یعنی رضایتمندی مشتریاناما در دهه حاضر به دنبال وفاداری ،تعهد و مفاهیمی از این قبیل هستیم . اکثر سازمانها دریافته اند که بقا و حیات آنها در گرو داشتن مشتریان وفادار است نه صرفا مشتریان راضی یا خشنود.که این امر یک نکته کلیدی در ادامه یافتن فعالیت این شرکتهاست و اینکه می بایست برای بهبود وفاداری مشتریان به دنبال استراتژیهای گوناگون مدیریتی باشند.(صفاییان،1391)بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مند هنر کسب وکار امروز است. براي حفظ مشتريان کليدي (سود آور) موجود، مهارت در ايجاد ارتباط صحيح با مشتري ضروري است. تئوري بازار يابي بدوي يا کلاسيک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتريان اهميتي نمي داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسياري از بازارها و تغييرات پيوسته در محيط و ترکيب جمعيت، شرکتها با اين واقعيت روبرو شدند که امروزه ديگر مانند گذشته شرکتها با يک نظام اقتصادي روبه گسترش و بازارهاي درحال رشد روبرو نيستند. امروزه هر مشتري ارزش ويژه خود را دارد و اينک شرکتها براي به دست آوردن سهم بيشتري از بــــازار ثابت يا روبه کاهش بايد مبارزه کنند، بنابراين هزينه هاي جذب مشتريان جديد روبه افزايش نهاده است.کاتلر(1999) می گوید: تحقيقات نشان مي دهند که هزينه جذب مشتريان جديد 5 برابر هزينه حفظ مشتريان کنوني است. شرکتها دريافته اند که از دست دادن يک مشتري چيزي بيش ازدست دادن يک قلم فروش است، بلکه به معني از دست دادن کل جريان خريدهايي است که مشتــري مي توانسته در طول زندگي يا دوره زماني که مشتري بوده، انجام دهد. همچون بسياري از ايده هاي نوين کسب وکار که وارد ادبيات بازاريابي شده اند، بازاريابي رابطه مند در سالهاي اخير به طور گسترده اي استفاده شده است. اما از آنجا که شک و ترديد بسياري در معني و مفهوم بازاريابي رابطه مند به چشم مي خورد کمي دقت و تأمل بيشتر در اين رابطه ضروري به نظر مي رسد. به لحاظ مفهوم، بازاريابي رابطه مند در ميان مجموعه اي از تاکتيک هاي بازاريابي جاي داده شده که به تحليل و تعامل بين خريداران و فروشندگان مي پردازد. براي بعضي، بازاريابي رابطه مند تنها به معني پايگاه داده اي از مشتريان است. اما اين درحالي است که هسته مفهومي آن به تعهد و اعتماد اشاره دارد..( سالاری،1383)به گفته گرونروس(1994) در اوايل دهه ١٩۶٠ پروفسور نيل بوردن  از دانشکده بازرگاني هاروارد، گروهي از فعاليت هاي هر شرکت را شناسايي کرد که بر خريد محصولات تأثيرگذار هستند. او اين عوامل مؤثر را آميخته بازاريابي ناميد. آميخته بازاريابي در واقع ليستي از طبقه بندي هاي متغيرهاي بازاريابي مي باشد. يک ليست هرگز کليه عناصر مشابه را شامل نمي شود و در هر شرايطي مناسب نيست. حال سؤال اين است که تا چه اندازه آميخته بازاريابي در طراحي و هدايت فعاليت هاي شرکت به سمت نيازها ومطلوبيت هاي مشتري در انتخاب بازارهاي هدف مناسب است؟انجمن بازاريابي امريکا و بسياري از محققان ديگر در اين زمينه به بحث پرداختند و بيان کردند که مشکل تعداد يا مفهوم سازي متغيرهاي تصميم گيري نيست بلکه مشکل طبيعت نظري آن است .به گفته پالمر و سایرین (1994)بازاريابي رابطه مند اولين بار در دهه 1980 توسط تني چند از صاحب نظران بازاريابي مطرح شد. اما اساس و پايه اين شاخه از بازاريابي که رابطه تنگاتنگي هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقيقات مربوط به روابط بين خريــــــدار و فروشنده در کسب و کارهاي متوسط و نسبتاً بزرگ بيرون آمده است. در اين پارادايم به جاي نگرش خصمـــانه به مقوله چانه زني در هر معامله خريدار و فروشنده براي رسيـــدن به اهداف خود با يکديگر به توافق مي رسند و در يک قـــــالب طرح ريزي شده نسبت به هم تعهداتي پيدا کرده و روابط خود را شکل مي دهند. (صادقی و دیگران،1388)به گفته شت(1998) در واقع سه عامل باعث ایجاد و محبوبیت بازاریابی رابطه مند در اواخر سال 1980 و اوایل سال 1981 شد.اولین دلیل بحران انرژی در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بی سابقه در قیمت مواد اولیه تولیدی شد و بسیاری از شرکتهای آمریکایی فعال در زمینه صنایع الکترونیک،فولاد،آلمینیوم،مواد شیبمیایی  و منسوجات تحت فشار رقبای خارجی از میدان خارج شدند.بنابراین نگهداری مشتریان و برقراری روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت. (سالار و دیگران،1391)بازاريابي رابطه مند به ايجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههاي ذينفع اشاره مي کند و اساس آن برقراري ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ ونگهداري آنهاست. در بين گروههاي ذينفع، مشتــري مهمترين بوده و بازاريابي رابطه مند مشتـــــري را به ديده يک دارايي مي نگرد که مستهلک نمي شود و اگر چه در ترازنامه شرکتها جايي ندارد اما درحقيقت از همه آن اقلام مهمتــر است. بازاريابــــي رابطه مند، صرفاً به دنبال اين نيست که خدمات را در مکان، زمان و قيمت موردتقاضاي بازار هدف، دراختيارش قرار دهد، بلکه مي خواهد چنان روابطي با بازار هدف ايجاد کند که مجدداً در آينده از او خريد و ديگران را نيز به اين کار ترغيب کنند. بازاريابي رابطه مند به دنبال آن است که مشتريان بيشتري را حفظ کرده و مشتريان کمتري را از دست بدهد. (سالاری،1383)به نظر تاکالا و یوسیتالو(1996)در مجموع مهمترين ملزومات روابط پايدار در بازاريابي رابطه مند به شرح زير است: نقطه شروع بازاريابي، مشتريان و نيازهايشان مي باشد.اهداف خريدار-فروشنده، روابط دو جانبه را تحت تأثير قرار مي دهد.مبادله که مفهوم مرکزي در بازاريابي رابطه مند مي باشد. مقاصد مختلفي براي ايجاد ارتباط وجوددارد. براي حفظ روابط، بايد به وعده ها عمل شود. اعتماد دوطرفه، عامل اصلي در ارتباطات پايدار مي باشد. وابستگي و تعهد در روابط وجود دارد. برقراري ارتباط ضروري است. (حق گویی،1389)به نظر جان تودر(2002) سوالي که ممکن است مطرح شود آن است که: مشتريان چه احتياجي به روابط دارند؟اصولاً روابط در هر جايي که جرياني از منــــافع برقرار باشد به وجود مي آيد. در دنياي امروز خريداران براي تصميم گيري در فرايند خريد، با سوالات و اما و اگرهاي بسياري روبرو هستند. کالاها و محصولات مشابه باعث شده مشتريان با حق انتخابهاي فراوان روبرو شوند، پيچيدگيها، تغييرات مداوم کالاها و خدمات، عدم قطعيتها همه و همه بر دشواريهـاي فرايند خريد مي افزايند. لذا مشاهده مي شود که مشتريان هم از ايجاد روابط، منافع و اهداف خاص خود را دنبــال مي کنند(سالاری،1383).پیشینه پژوهش در سال 2012 تحقیقی توسط گودفرد یاو کوی،جویس کوی و جاناتان ان او در کشور غنا با عنوان بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری انجام گرفت. مورد مطالعه مخابرات کشور غنا انتخاب شد.در این تحقیق تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ،کیفیت خدمات،درک قیمت،تصویر برند و ارزش ادراک شده توسط مشتری ، انتخاب شد.در این تحقیق نیز مانند تحقیقات قبل مشخص شد که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ارتباط مثبت و معناداری با وفاداری دارند و این تاکتیکها به طور مستقیم به وفاداری منجر می شوند.  در سال 2011 تحقیقی توسط سه ایرانی به نامهای آناهیتا باقرزاده،علیرضا چاووش و سحر حسینی خواه  در کشور مالزی انجام شد.عنوان این تحقیق تاثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در رابطه سازمان به مشتری بود.تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری در این پژوهش ارتباطات و شخصی سازی در نظر گرفته شد.مورد مطالعه در این پژوهش شرکتهای مسافرتی و مشتریان این شرکتها در مالزی انتخاب شد.در این پژوهش رضایت مشتریان از رابطه نیز به عنوان متغیر واسط در نظر گرفته شد. یعنی ابتدا ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آنها بر رضایت مشتریان رابطه(متغیر وابسته)  بررسی گردید. سپس رضایت مشتری از ارتباط به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آن بر متغیر وابسته که وفاداری بود بررسی گردید.نتایج پژوهش از این قرار بود:این تحقیق نشان داد رابطه مثبت و معناداری بین ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل ،و رضایت مشتریان از رابطه، به عنوان متغیر وابسته،وجود دارد.همچنین وجود رابطه مثبت و معنادار بین رضایت مشتریان از رابطه به عنوان متغیر مستقل و وفاداری به عنوان متغیر مستقل ،نشان داد که افزایش در رضایت باعث افزایش در وفاداری مشتریان می شود.فهرست مطالب مقدمه                      1-2) بازاریابی رابطه مند                1-1-2)تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری               1-1-1-2) کیفیت خدمات(محصولات)                 2-1-1-2)درک قیمت                    3-1-1-2)تصور ذهنی از برند               4-1-1-2)ارزش ادراک شده                 2-1-2)کیفیت رابطه                     1-2-1-2)اعتماد                   2-2-1-2)رضایت                 3-1-2)هزینه های جابجایی               4-1-2)وفاداری                    2-2)بیشینه تحقیق             1-2-2)تحقیقات در جهان                   2-2-2-)تحقیقات در ایران                  3-2)شرکت پارس خزر در یک نگاه           1-3-2)محصولات شرکت                    2-3-2)گواهی نامه ها و افتخارات شرکت             3-3-2)مزیت های رقابتی شرکت                  4-3-2)شرکتهای همبسته پارس خزر           5-3-2)زمینه برقراری ارتباز با مشتری         6-3-2)چشم انداز                   7-3-2)ارزش های بنیادین            8-3-2)خط مشی کیفیت             9-3-2)حمایت از حقوق مصرف کننده                10-3-2)شرکت هولدینگ           11-3-2)شرکتهای همبسه و اقماری       12-3-2)محیط زیست              13-3-2)صادرات محصولات و بازارهای خارجیمنابع پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند پایان نامه بازاریابی رابطه مند مدیریت ارتباط با مشتری doc مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند مباني نظري مدیریت

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • دانلود پرسشنامه سازگاری نوجوانان دبیرستانی

    پرسشنامه روانشناسی,پرسشنامه سازگاری جوانان,پرسشنامه سازگاری دانشجویان,پرسشنامه سازگاری نوجوانان,دانلود پرسشنامه سازگاری نوجوانان دبیرستانی,دانلود رایگان پرسشنامه دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سازگاری نوجوانان دبیرستانی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه سازگاری نوجوانان دبیرستانی در 3 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسي نوين در ايران ، حسابرسي داخلي و كنترلـهاي داخلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسي نوين در ايران ، حسابرسي داخلي و كنترلـهاي داخلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسي نوين در ايران ، حسابرسي داخلي و كنترلـهاي داخلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پیشینه تحقیق اعتیاد

    پیشینه تحقیق اعتیاد دانلود پیشینه تحقیق اعتیاد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل چارچوب نظری پایان نامه روانشناسی با موضوع اعتیاد اعتیاد اعتیاد کلمه ای است عربی از ریشه عاد و به معنای چیزی…

  • پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و سلامت روانی

    پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و سلامت روانی دانلود پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و سلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وسلامت روانی فصل…

  • پاورپوینت درباره اختلالات رفتاری

    پاورپوینت درباره اختلالات رفتاری دانلود پاورپوینت درباره اختلالات رفتاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع اختلالات رفتاری؛ در قالب ppt و در 19 اسلاید و قابل ویرایش.     بخشی…

  • بررسی تأثیر مهارت های زندگی در امنیت اجتماعی و روانی

    امنیت اجتماعی,روانی,مهارت دانلود فایل اصلی بررسی تأثیر مهارت های زندگی در امنیت اجتماعی و روانی از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی تأثیر مهارت های زندگی در امنیت اجتماعی و روانی در حجم 21 صفحه و در قالب word و قابل…

  • پاورپوینت آشنایی با رادیوگرافی صنعتی

    پاورپوینت آشنایی با رادیوگرافی صنعتی دانلود پاورپوینت آشنایی با رادیوگرافی صنعتی دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با رادیوگرافی صنعتی ، در حجم 119 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف NDT: استفاده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه ها و سبکهای فرزند پروری (فصل 2)

    پيشينه,پيشينه پژوهش سبک فرزندپروری,پيشينه نظري فرزندپروری,چارچوب نظري فرزندپروری چیست,دانلود مباني نظري شیوه های فرزندپروری,فصل دوم پايان نامه ارشد سبکهای فرزندپروری,مباني نظري نظریه های فرزندپروری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) فرزندپروری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نازل‌ها، الگو‌هاي پاشش و پمپ‌ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع نازل‌ها، الگو‌هاي پاشش و پمپ‌ها برچسب ها: نازل سمپاش تی جتانواع لانس سمپاشیکاربرد نازل هاانواع نازل های سمپاشفروش نازل سمپاشنازل تی جتقیمت نازل سمپاشقیمت لانس سمپاشی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نازل‌ها، الگو‌هاي…

  • دانلود طرح توجیهی تولید صفحه کلید کامپیوتر

    پروژه تولید صفحه کلید,پروژه کارافرینی تولید صفحه کلید,توجیه اقتصادی تولیدی صف,دانلود طرح توجیهی تولید صفحه کلید,طرح توجیهی تولید کیبورد کامپیوتر,طرح تولید صفحه کلید کامپیوتر,طرح کارافرینی تولیدی صفحه کلید کامپیوتر,طرح کسب و کار تولید صفحه کلید دانلود فایل اصلی دانلود طرح…

  • پیشینه و مبانی نظری خانواده الگو های انفرادی

    پیشینه و مبانی نظری خانواده الگو های انفرادی دانلود پیشینه و مبانی نظری خانواده الگو های انفرادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خانواده الگو های انفرادی دنیا از آغاز کودکی به ما نقش…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: نظریه های مدیریت دولتی توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی

    Developments in Public Management Theory,Theories of Public Management,توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی,دانلود مقاله توسعه هایی در مدیریت,دانلود مقاله نظریه مدیریت دولتی,نظریه مدیریت دولتی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: نظریه های مدیریت دولتی توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی…

  • بررسی رابطه بین مدیریت سود وتغییرات آن وپیش بینی سودهای آتی درشرکت های پذیرفته شده دربورس

    بررسی رابطه بین مدیریت سود وتغییرات آن وپیش بینی سودهای آتی درشرکت های پذیرفته شده دربورس برچسب ها: بررسی رابطه بین مدیریت سود وتغییرات آن وپیش بینی سودهای آتی درشرکت های پذیرفته شده دربورستحقیق مدیریت سودپروژه مدیریت سود و تغییرات…

  • مبانی نظری راهبردهای افزایش اثربخشی نیروی کار

    اثربخشی,مبانی نظری راهبردهای افزایش اثربخشی نیروی کار,نیروی کار دانلود فایل اصلی مبانی نظری راهبردهای افزایش اثربخشی نیروی کار از سایت دانلود فایل مبانی نظری تحقیق راهبردهای افزایش اثربخشی نیروی کار در حجم 27 صفحه و در قالب word و قابل…

  • بررسی رابطه بین فرهنگ و میزان اشتباهات حسابداری کشف شده توسط حسابرسان

    بررسی رابطه بین فرهنگ و میزان اشتباهات حسابداری کشف شده توسط حسابرسان برچسب ها: اشتباهات حسابداری کشف شده توسط حسابرسان تاثیرات فرهنگی فردگرایی فاصله قدرتبررسی رابطه بین فرهنگ و میزان اشتباهات حسابداری کشف شده توسط حسابرسانتحقیق حسابداری رایگاننگین فایل رفتن…

  • بررسی رابطه بین ساختار مالکیت و مدیریت موجودی‌ها

    بررسی رابطه بین ساختار مالکیت و مدیریت موجودی‌ها برچسب ها: بررسی حاکمیت شرکتی تحقیق ساختار مالکیتمقاله مدیریت موجودی هاپروژه حسابداری سرمایه گذاران نهادیمقاله بررسی مالکیت عمدهبررسی رابطه بین ساختار مالکیت و مدیریت موجودی‌ها رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه بین…

  • بررسی برآورد تاثیرگذاری روش تدریس پرورش خلاقیت و روش رایج،بریادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آمو

    انگیزش,پرورش خلاقیت,یادگیری دانلود فایل اصلی بررسی برآورد تاثیرگذاری روش تدریس پرورش خلاقیت و روش رایج،بریادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آمو از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی برآورد تاثیرگذاری روش تدریس پرورش خلاقیت  و روش رایج،بریادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی…

  • دانلود پرسشنامه خود بیمار انگاری

    آزمون خود بیمار انگاری,اختلال خود بیمار انگاری,بیماری خود بیمار انگاری,پرسشنامه خود بیمار انگاری,پرسشنامه خود بیمار انگاری ایوانز,پرسشنامه روانشناسی,خود بیمار انگاری تست خود,خود بیمار انگاری سرطان,علایم خود بیمار انگاری,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه خود بیمار انگاری از سایت دانلود…

  • فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل میدان فردوسی

    فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل میدان فردوسی برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل میدان فردوسیبررسی و تحلیل میدان فردوسیپاورپوینت تحلیل میدان فردوسیمیدان فردوسی تهرانپاورپوینت آشنایی با میدان فردوسی تهرانپاورپوینت تحلیل میدان فردوسی تهرانمیدان فردوسیآشنایی با میدان فردوسی تهرانپروژه رفتن…

  • پروژه پاورپوینت اضطراب

    اضطراب,اضطراب در افسردگی,بیشگیری ازحملات اضطرابی,تنیدگی (استرس)یا اضطراب,درمان عوامل جانبی مؤثر دراضطراب,علایم اضطراب,علایم شایع اضطراب دانلود فایل اصلی پروژه پاورپوینت اضطراب از سایت دانلود فایل مقدمهيك نوازنده ي حرفه اي ويولن درمي يابد كه هنگام نواختن درحضور تماشاچيان انگشتانش بي حس…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی,پیشینه پژو,پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی,چارچوب نظری حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی,فصل دوم پایان نامه حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی…

  • پیشینه تحقیق سلامت سازماني

    پیشینه تحقیق سلامت سازماني دانلود پیشینه تحقیق سلامت سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت سازماني تاريخچه سلامت سازماني سازمان سالم اصول اساسي سازمان ¬ هاي سالم اصل اول : ايجاد تيمي متحد…

  • پاورپوینت اختلالات هیپرتانسیو حاملگی

    پاورپوینت اختلالات هیپرتانسیو حاملگی برچسب ها: اختلالات دوران بارداریاختلالات روانپزشکی و حاملگیاختلالات روانی دوران بارداری بررسی افسردگی دوران بارداری و عوامل آناختلالات روانپزشکی و حاملگیاختلالات دوران بارداری ترومبوفیلیا چیستاختلالات ناشی از مضطرب بودن در حاملگیاختلالات هیپرت رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت مزاج شناسی

    پاورپوینت مزاج شناسی دانلود پاورپوینت مزاج شناسی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب: مزاج کیفیت اخلاط چهارگانه علائم غلبه خلط خون علائم غلبه خلط بلغم علائم غلبه خلط صفرا علائم غلبه خلط سودا انواع مزاج…

  • ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه),ادبیات نظری تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه)…

  • تحقیق : ازدواج از دیدگاه قرآن

    تحقیق ازدواج از دیدگاه قرآن,دانلود ازدواج از دیدگاه قرآن,دانلود تحقیق ازدواج,دانلود تحقیق ازدواج از دیدگاه قرآن,دانلود تحقیق دیدگاه قرآن دانلود فایل اصلی تحقیق : ازدواج از دیدگاه قرآن از سایت دانلود فایل  عنوان تحقیق : ازدواج از دیدگاه قرآنفرمت :…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه ريزي استراتژیک(فصل دوم)

    ادبيات نظري برنامه ریزی استراتژیک,پيشينه پژوهش پايان نامه برنامه ریزی استراتژی,چارچوب نظري برنامه ریزی استراتژیک,دانلود مباني نظري برنامه ریزی استراتژیک,فصل دوم برنامه ریزی استراتژیک,مباني نظري و پيشينه پژوهش برنامه ریزی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه…

  • ادبیات نظری تحقیق شیعیان سیستان

    ادبیات نظری تحقیق شیعیان سیستان دانلود ادبیات نظری تحقیق شیعیان سیستان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - شیعیان سیستان مذهب تشیع در سیستان با سه شاخصه امامی ، زیدیه و اسماعیلیه حضور داشته…

  • پرسشنامه آزمون شخصیتی کرنل C-I فرمN2

    پرسشنامه آزمون شخصیتی کرنل C-I فرمN2 دانلود پرسشنامه آزمون شخصیتی کرنل C-I فرمN2 دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل C - I – فرم N2 نام ...................................... نام خانوادگی ................................................................. سن ................................... تاریخ ........................…

  • پاورپوینت پرسشنامه کارگاه

    پاورپوینت پرسشنامه کارگاه برچسب ها: پاورپوینت پرسشنامه کارگاه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پرسشنامه کارگاه دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت پرسشنامه کارگاهقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:34قسمتی از پاورپوینتپرسشنامهپرسشنامه حاوي مجموعه اي از سئوالات است…

  • پاورپوینت عبارت های جبری( فصل سوم ریاضی هفتم)

    پاورپوینت عبارت های جبری( فصل سوم ریاضی هفتم) برچسب ها: پاورپوینت عبارت های جبری( فصل سوم ریاضی هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عبارت های جبری( فصل سوم ریاضی هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • بررسی رابطه تمركز مالكيت،عملكرد شركت و سياست تقسيم سود در شرکتهای پذیرفته شده در صنایع مواد غذايي

    بررسی رابطه تمركز مالكيت،عملكرد شركت و سياست تقسيم سود در شرکتهای پذیرفته شده در صنایع مواد غذايي برچسب ها: تحقیق بررسی تمركز مالكيت سهامداران عمده شركت هاي فعال مبانی نظری عملكرد شركتمبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ بازده دارايي هابررسی…

  • پاورپوینت برنامه اجرایی کار پیمانکاران

    پاورپوینت برنامه اجرایی کار پیمانکاران دانلود پاورپوینت برنامه اجرایی کار پیمانکاران دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت برنامه اجرایی کار پیمانکاران ،در حجم 20 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن:…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق افشا و مفهوم آن در حسابداری ساختار مالکیت و سودآوری و تاثیر آن بر افشاء

    پيشينه پژوهش نظریه های سودآوری,چارچوب نظري دی,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق افشا و مفهوم آن در حسابداری ساختار مالکیت و سودآوری و تاثیر آن بر افشاء,فصل دوم پايان نامه بررسی سودآوری و تاثیر آن بر افشاء,مباني نظري نظریه ها…

  • بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی

    بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی برچسب ها: بازاریابی سیستم نوین بانکداری اعتماد تضمین تعهد مدیریت ارتباط با مشتریپایان نامه بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملیپروژه بررسی نقش بازاریابی بر…