مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم

پایان نامه بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري ابعاد بازاریابی رابطه ای,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازاریابی رابطه ای,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم,مقاله بازاریابی رابطه مند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (فصل دوم) در 115 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:مقدمهسيستم مديريت ارتباط با مشتري يكي از ابزارها و سيستمهاي موجود و در دسترس سازمانها و موسسات جهت برآورده ساختن نيازهاي مشتريان بنحو احسنت مي باشد كه نتيجه بكارگيري و پياده سازي اين سيستم دستيابي به رضايت مشتريان است. با دسترسي به رضايت مشتريان علاوه بر حفظ مشتريان فعلي كه هدف بسياري از موسسات در بازار رقابتي امروزه است مي توان بعنواني ابزاري براي جذب مشتريان جديد از آن بهره مند شد. با توجه به اين مطالب در فصل حاضر ابتدائا خود سيستم مديريت ارتباط با مشتري، مزايا و پيامدهاي پياده سازي آن مورد بررسي قرار مي گيرد و در بخشهاي ديگر به بررسي و معرفي نمونه هايي از تحقيقات انجام گرفته در اين موضوع پرداخته مي شود.تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM )در طی 50 سال گذشته تغییرات بسیار چشم گیری در بازارهای هدف، تنوع خواسته های مشتریان و پیشرفت در رویکردهای بازاریابی اتفاق افتاده است. شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با CRM را در سه دوره خلاصه نمود: بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر): در ابتدا بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر) وجود داشت. در عصر تولید انبوه  دیگر سفارشی سازی امکان پذیر نبود. در سال 1915 هنری فورد  تعداد 355276 خودرو مدل  Tفروخت و جالب اینکه تمامی مشتریان رنگ سیاه را انتخاب نمودند. در واقع نبود تنوع برای مشتریان کاملاً پذیرفته شده بود (حاجی زمانعلی، 1383، ص 9). در عصر تولید انبوه، حفظ مشتری تنها در صورتی که سهم بازار کمتر می شد می توانست اتفاق بیفتد. زیرا برقراری ارتباط بطور همزمان با جمعیت بالایی از مشتریان به هیچ عنوان به صرفه نبود و این در حالی بود که داشتن سهم بالاتر در بازار در اولویت اهداف شرکت ها قرار داشت. بازاریابی هدف  (ارتباط یک نفر با گروه هدف): در اوایل دهه 80  رویکرد بازاریابی از راه دور از طریق ایمیل مستقیم و ارتباط مستقیم با گروهی از مشتریان قابل اجرا گردید. بازاریابی بر مبنای پایگاه  های اطلاعاتی مربوط به مشتریان به هدفمندتر شدن بازاریابی و سوق دادن آن به سمت مشتریان بالقوه منجر گشت. امّا بازاریابی بر این اساس تصادفاً نتایج متوسطی را نیز به همراه دارد (موسوی و دیگران، 1386).    از نظر تاریخی و تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روش‌های جدید و متعاقب آن مصرف انبوه به سرعت رشد کرد، واسطه‌ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده و رابطه سنتی بین تولیدکنندگان و مشتریان از هم گسسته شد. براساس دیدگاه بازاریابی مبادله، صرف نظر از اینکه مشتری قدیمی باشد یا جدید، برنامه‌های بازاریابی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بتوانند مبادله تولیدات و کالاها را تسهیل کنند و تلاش اندکی جهت ایجاد رابطه پایدار و با ثبات با مشتریان قدیمی و حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود انجام می پذیرفت. با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روابط به جای تمرکز بر روی مبادله هستیم. در شرایطی که میزان عرضه زیاد است و بیشتر بازارها به مرحله اشباع رسیده اند نمی توان مشتریان جدیدی پیدا کرد. علاوه بر این، اعلام شده است که کسب یک مشتری جدید حدود 6 الی 9 برابر حفظ مشتری قبلی هزینه در بر خواهد داشت. بنابراین نیاز مبرم به نگهداری مشتریان فعلی به شدت در شرکت ها و بنگاه ها احساس می شود (گلچین فر و بختیاری، 1385).کاربردهای سیستم مدیریت روابط با مشتریان به اوایل سال های 1990 بر می گردد (اخوان صراف و عبدالباقی، 1383). نسل اوّل این کاربردها معطوف به راه حل های مبتنی بر ایجاد وظایف منفرد بود که معمولاً شامل مجموعه فعالیت های ویژه ای برای تسریع در انجام وظایف واحدهای خاص نظیر واحد فروش، واحد بازاریابی و نظایر آن می گردید. این کاربردها علیرغم آنکه به کارکنان سازمان ها در راستای انجام کارها به صورت مناسب تر و در جهت ارائه خدمات بیشتر به مشتریان کمک می‌نمود، اما به طور مستقیم برای مشتریان قابل دستیابی نبود. نسل دوم کاربردهای مدیریت روابط با مشتریان به منظور ارتقاء سطح وظایف سازمانی، شامل مجموعه نرم افزارهایی می‌گردید که به منظور گسترش هر چه بیشتر روابط با مشتریان توسعه یافتند. این کاربردها به صورت بسته‌های نرم افزاری بودند که فعالیت‌های بازاریابی، فروش، انجام تجزیه و تحلیل‌های متنوع، خدمات دهی مشتریان و نظایر آن را پوشش می‌دادند. وظیفه اصلی این مجموعه‌ها ارتقاء کمی و کیفی توانایی های کارکنان به منظور ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات به مشتریان و با استفاده از مجموعه ای از پایگاه های منسجم اطلاعاتی تعیین گردید. در حقیقت نسل دوم کاربردهای مدیریت روابط با مشتریان نیز به منظور پشتیبانی از فعالیت‌های کارکنان توسعه یافت و کماکان مشتریان به صورت مستقیم به این نوع کاربردها دسترسی نداشتند (بارنت و کان ، 2002، ص 25-37). با پیشرفت تکنولوژی، مدیریت روابط با مشتریان به تدریج به فرایندهایی تبدیل گردید که امکان تعاملات همه جانبه بین سازمان‌ها، شرکت‌ها و مشتریان آن‌ها را فراهم می‌آورد. بدین ترتیب عملیات ایجاد، انسجام و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان و کاربرد نتایج حاصل از آن در ارائه خدمات از اهم وظایف  این سیستم‌ها به شمار می‌رود.از دیدگاه نیکولت و گیلبرت  (2000) به طور کلی روند تکاملی نگرش سیستماتیک به مدیریت ارتباط با مشتری را می‌توان در سه دوره زمانی بررسی نمود: الف) دهه 1980، دهه بازاریابی براساس بانک اطلاعات مشتریان به شمار می‌آمد. هدف از این سیستم، نگهداری اطلاعات و حساب‌ها مشتریان بوده است. از معایب آن می‌توان به دشواری تکمیل داده‌ها و جمع-آوری آن اشاره کرد. اطلاعاتی که در این سیستم نگهداری می‌شد، شامل اقلام خریداری شده توسط مشتریان و میزان خرید مشتریان بود.ب)دهه 1990، دهه تمرکز این سیستم بر برنامه‌های وفاداری مشتری بود که هدف آن، وفادار نمودن مشتریان به سازمان و تضمین خرید مجدد آنان از بنگاه اقتصادی، کاهش نارضایتی مشتریان، ارائه قیمت پیشنهادها و محصولات متفاوت به مشتریان مختلف بوده است.ج)دهه آخر قرن بیستم، دهه مدیریت ارتباط با مشتریان به شمار می‌آید.پیشینه پژوهشاستون در سال 2003 به نقش موثر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در مدیریت داده های مشتریان در شرکت بیمه انیشورکو آمریکا پرداخته است. این شرکت بیمه با استفاده از مجموعه متعددی از داده هایی که قبلاً دارا بوده است، به ایجاد مراکز مشتری پرداخت و عملیات جمع آوری اطلاعات خود را با همکاری یکی از شرکت های مشاوره ای صورت داد تا داده های لازم را جمع آوری و روش ها و ابزارهای عملیاتی-سازی آن ها را تدوین نماید و بر همین اساس با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبادرت به تنظیم و دسته بندی اطلاعات مشتریان این شرکت نمود.   جانسون و فردریک در سال 2002 به نقش استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در کاهش هزینه ها و افزایش فروش شرکت خودروسازی اسکانیا سوئد پرداختند. اسکانیا تلاش بسیاری را صرف تبدیل شدن به یک شرکت مشتری گرا کرده است که هدف اولیه آن از چنین کاری سودآوری در بلندمدت بوده است؛ لذا به همین منظور مبادرت به پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری نموده و با بکارگیری این سیستم، شرکت در حال حاضر طراحی محصول را در یک کلینیک و با همکاری نزدیک تر واحدهای فروش و بازاریابی نسبت به قبل اجرا می کند. در این کلینیک کارشناسان اسکانیا با همدیگر همکاری می کنند تا محصول جدیدی را با همکاری مشتریانی که به کلینیک دعوت می شوند به نوعی طراحی کنند تا مشتریان نیازها و خواسته-هایشان را در مرحله اولیه طراحی محصول بیان نمایند.    نیکول در سال 2004 به بررسی نقش استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در دگرگونی نوع خدمت رسانی و افزایش رضایت مشتریان در شرکت پست کانادا پرداخته است. این شرکت در جهت حمایت از اولویت استراتژیک خود پروژه دگرگون سازی کسب و کارش را در میان شرکت های پست کانادا بسط داد. با در نظر گرفتن نگرش کلی سازمان در زمینه ارزش بالاتری به مشتریان شرکت مذکور نه تنها در هدف اول خود موفق گردید بلکه سکوها و روش هایی را برای ارائه چارچوب آینده خود به سمت آینده ای پایدار بنا گذاشت. این رویکرد دگرگون ساز سبب تقویت موفقیت شرکت پست کانادا به عنوان یک رهبر جهانی شده است. فهرست مطالب:2-1. مقدمه     2-2. تحولات بازاریابی در دهه های اخیر     2-2-1. تحول در مفهوم بازاریابی رابطه ای     2-2-1-1. تعریف بازاریابی رابطه ای     2-2-2. پیشرفت فناوری اطلاعات     2-2-3. تغییر رفتار، عادات خرید و انگیزش مشتری     2-3. مشتری مداری اساس فرآیند بازاریابی امروزی     2-3-1. ابعاد مدیریت مشتری مدار     2-3-2. تامین رضایت مشتری     2-4. مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-1. تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)     2-4-2. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-3. محرك هاي توجه به مديريت ارتباط با مشتري     2-4-4. اصول مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-5. مفروضات اساسي مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-6. اهميت مدیریت ارتباط با مشتری در محيط كسب و كار امروز     2-4-7. اهميت مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-8. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-9. بازاريابي رابطه و مديريت روابط با مشتري     2-4-10. بازاريابي رابطه و استرانژي هاي آن     2-4-11. برخي ديدگاه هاي موجود نسبت به مديريت ارتباط با مشتري     2-4-12. رويكردي استراتژيك به مديريت ارتباط با مشتري و استراتژي آن     2-4-13. موضاعات مورد بحث در مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-13-1. مشتري     2-4-13-1-1. حفظ مشتري     2-4-13-1-2. رضايت مشتري، وفاداري، عملكرد تجاري     2-4-13-2. ارتباط     2-4-13-3. مديريت     2-4-14. انواع فناوري هاي مديريت ارتباط با مشتري     2-4-14-1. مديريت ارتباط با مشتري مبتني بر موبايل     2-4-15. مديريت الكترونيكي ارتباط با مشتري     2-4-16. اجزاء سازنده مديريت ارتباط با مشتري     2-4-16-1. تمركز بر مشتريان اصلي     2-4-16-2. سازمان مديريت ارتباط با مشتري   2-4-16-3. مديريت دانش     2-4-16-4. مديريت ارتباط با مشتري مبتني بر فن آوري     2-5. فرايند پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-1. مراحل ارائه خدمت در مديريت ارتباط با مشتري     2-5-2. مراحل اجراي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3. ارزيابي آمادگي سازمان براي اجراي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3-1. بعد فكري مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3-2. بعد اجتماعي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3-3. بعد فناوري مديريت ارتباط با مشتري     2-6. اثرات پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري بر ساختار سازمان     2-7. عوامل كليدي در اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري     2-7-1. عوامل موفقيت مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه برادشاو و براش     2-7-2. عوامل اصلي موفقيت از ديدگاه توماس     2-7-3. عوامل اصلي موفقيت از ديدگاه كينگ و برگس     2-8. عوامل موثر در شكست پروژه هاي مديريت ارتباط با مشتري    2-9. پيشينه تحقيق   2-9-1. تحقيقات داخلي   2-9-2. تحقيقات خارجي     2-10. مدل مفهومي تحقيق     منابع پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازاریابی رابطه ای دانلود مباني نظري ابعاد بازاریابی رابطه ای مقاله بازاریابی رابطه مند پایان نامه بازاریابی رابطه مند

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • ادبیات نظری تحقیق راهبردهای پلیس برای کاهش ترس از جرم

    ادبیات نظری تحقیق راهبردهای پلیس برای کاهش ترس از جرم دانلود ادبیات نظری تحقیق راهبردهای پلیس برای کاهش ترس از جرم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل راهبردهای کلاسیک پلیس برای کاهش ترس از…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات و مدیریت منابع انسانی (فصل 2)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم گمرک و گمرک الکترونیک,دانلود مباني نظري مقاله نقش فناوری اطلاعات در نحوه عملکرد مدیریت منابع انسانی,مباني نظري بررسی نقش فناوری اطل,مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت منابع انسانی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه سازمانی مقدمه در محیط نامطمئن امروز ، شرکتها باید برای رویارویی با رقابت جهانی…

  • مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل رابطه بین انعطاف پذیری و کاهش کیفیت حسابرسی با توجه نقش پارادایم

    مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل رابطه بین انعطاف پذیری و کاهش کیفیت حسابرسی با توجه نقش پارادایم برچسب ها: تجریه و تحلیل مقاله حسابداری ترجمه مقالهISI کیفیت حسابرسیپارادایم استرس رفتن به سایت اصلی مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل…

  • بررسي رابطه نوآوری و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر كلاس چهارم دو تا از مدارس شیراز

    پایان نامه بررسي رابطه نوآوری و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر كلاس چهارم دو تا از مدارس شیراز,پیشرفت,نوآوری دانلود فایل اصلی بررسي رابطه نوآوری و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر كلاس چهارم دو تا از مدارس شیراز از…

  • بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

    بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری برچسب ها: مديريت دانش فنآوري اطلاعات و ارتباطات مديريت ارتباط با مشتريپایان نامه بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتریپروژه بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت…

  • پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت

    پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت دانلود پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ریسک‌های بانکی: شناسایی و مدیریت، در حجم 51 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در…

  • پاورپوینت آشنایی با سئو

    پاورپوینت آشنایی با سئو دانلود پاورپوینت آشنایی با سئو دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با سئو (SEO) ، در حجم 58 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: وبومتریک: حجم اطلاعات…

  • مقایسه تطبیقی سرمایه اجتماعی در بانک های ایران

    مقایسه تطبیقی سرمایه اجتماعی در بانک های ایران برچسب ها: سرمایه اجتماعی رفتن به سایت اصلی مقایسه تطبیقی سرمایه اجتماعی در بانک های ایران دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه مقایسه تطبیقی سرمایه اجتماعی در…

  • پاورپوینت با موضوع ابوریحان بیرونی

    پاورپوینت با موضوع ابوریحان بیرونی دانلود پاورپوینت با موضوع ابوریحان بیرونی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل ابوریحان بیرونی در سال ۳۶۲ هجری قمری در منطقه خوارزم متولد شد. او پدر علم انسان شناسی، زمین سنجی، بنیان…

  • پاورپوینت زندگینامه ملاصدرا

    پاورپوینت زندگینامه ملاصدرا دانلود پاورپوینت زندگینامه ملاصدرا دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل صدرالدین محمد ملقب به ملاصدرا یا صدرالمتالهین از بزرگ‌ترین دانشمندان مسلمان بوده است. پدرش ابراهیم قوامی شیرازی نام داشت که فردی ثروتمند…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازاریابی تلفنی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازاریابی تلفنی برچسب ها: نمونه مکالمه بازاریابی تلفنینمونه متن مکالمه بازاریابی تلفنیکتاب بازاریابی تلفنیدر بازاریابی تلفنی چه بگوییمبازاریابی تلفنیpdfمتن بازاریابی تلفنینکات بازاریابی تلفنیشرکت بازاریابی تلفنی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازاریابی…

  • پاورپوینت جامع و کاملAPA

    پاورپوینت جامع و کاملAPA برچسب ها: پاورپوینت جامع و کاملAPAارجاع به اثر ترجمه شده در داخل جمله رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جامع و کاملAPA دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت جامع و کاملAPAقالب…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز اطلاع رساني

    برنامه فیزیکی طراحی مرکز اطلاع رساني,پایان نامه معماري مرکز اطلاع رساني,رساله معماري طراحی مرکز اطلاع رساني,ظوابط و استانداردهای طراحی مرکز اطلاع رساني,مطالعات معماري طراحی مرکز اطلاع رساني,معماري مرکز اطلاع رساني دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز…

  • پاورپوینت هوشمند سازی تقاطعات و چهارراه های سطح شهر اردبیل

    پاورپوینت هوشمند سازی تقاطعات و چهارراه های سطح شهر اردبیل برچسب ها: سيستمهاي هوشمند چراغ ها پورتال شهرداری قزوینتقاطعات سطح شهر به سامانه کنترل هوشمند جریان ترافیک مجهز می شوند رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هوشمند سازی تقاطعات و چهارراه…

  • دانلود پرسشنامه روش های کنار آمدن لازاروس

    پرسشنامه راه های کنار آمدن با خیانت,پرسشنامه راه های کنار آمدن با مشکلات,پرسشنامه روش های کنار آمدن لازاروس,دانلود پرسشنامه روش های کنار آمدن لازاروس,راه های کنار آمدن با شکست عشقی,روش های کنار آمدن,کنار آمدن با تنهایی دانلود فایل اصلی دانلود…

  • بررسي تاثير شناخت پیچیدگی هاي زندگي بر خودباوری، تناسب اجتماعي، پيشرفت تحصيلي، نگرانی حالت و نگرانی

    پیشرفت تحصیلی,تناسب اجتماعی دانلود فایل اصلی بررسي تاثير شناخت پیچیدگی هاي زندگي بر خودباوری، تناسب اجتماعي، پيشرفت تحصيلي، نگرانی حالت و نگرانی از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي تاثير شناخت پیچیدگی هاي زندگي بر خودباوری، تناسب اجتماعي، پيشرفت تحصيلي، نگرانی…

  • بررسی رابطه بين كيفيت خدمات شهري و تمايل شهروندان به پرداخت عوارض برای نوسازی و عمران شهري

    بررسی رابطه بين كيفيت خدمات شهري و تمايل شهروندان به پرداخت عوارض برای نوسازی و عمران شهري,بررسی مدیریت کیفیت خدمات شهری,تاثير عملکرد مديريت شهري,تحقیق کیفیت خدما,ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺷﻬﺮي و ﺗﻌﻬﺪات ﺷﻬﺮوﻧﺪي,مبانی نظری كيفيت خدمات شهري,مقاله عوارض شهرسازی دانلود فایل اصلی…

  • سقف کاذب

    سقف کاذب دانلود سقف کاذب دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل سقف کاذب به نام خدا سقف کاذب سقفی است که به اسکلت ساختمان متصل بوده و بار آن به سازه اصلی ، ساختمان وارد می شود.…

  • تم پاورپوینت پزشکی

    تم پاورپوینت پزشکی دانلود تم پاورپوینت پزشکی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی تم و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی، عملکرد شغلی و مهارتهای ارتباطی (فصل 2)

    چارچوب نظري نظریه های عمل,دانلود مباني نظري عملکرد شغلی,عملکرد شغلی و مهارتهای ارتباطی,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های هوش هیجانی,مباني نظري مهارتهای ارتباطی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) هوش هیجانی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی دانلود فایل…

  • پاورپوینت ارسی در معماری سنتی - 33 اسلاید

    پاورپوینت ارسی در معماری سنتی - 33 اسلاید برچسب ها: دانلود پاورپوینت ارسی در معماری سنتیارسی در معماری سنتیارسیپاورپوینت ارسی در معماریارسی پنجره های رو به نورپاورپوینت آشنایی با ارسیپاورپوینت ارسی در معماری سنتیپاورپوینت ارسیپنجرهشیشه رنگی رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئتها ورزشی ،مدیریت دانش وهوش سازمانی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئتها ورزشی ،مدیریت دانش وهوش سازمانی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئتها ورزشی ،مدیریت دانش وهوش سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیئتها ورزشی ،…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق طرح واره های ناسازگار اولیه (فصل دوم )

    ادبیات نظری طرح واره های ناسازگار اولیه,پیشینه پژوهش طرح واره های ناسازگار اولیه,پیشینه تحقیق طرح واره های ناسازگار اولیه,چارچوب نظری طرح واره های ناسازگار اول,فصل دوم پایان نامه طرح واره های ناسازگار اولیه,مبانی نظری طرح واره های ناسازگار اولیه دانلود…

  • ادبیات نظری تحقیق نظریه ها و رویکردهای صمیمیت زناشویی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری صمیمیت زناشویی,چارچوب نظری صمیمیت زناشویی,فصل دوم پایان نامه صمیمیت زناشویی,مبانی نظری صمیمیت زناشویی,نظریه ها و رویـکردهای صمیمیت زناشویی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق نظریه ها و رویکردهای صمیمیت زناشویی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل…

  • پاورپوینت تئوري هاي مديريت كلاسيك

    پاورپوینت تئوري هاي مديريت كلاسيك برچسب ها: پاورپوینت تئوري هاي مديريت كلاسيكمفروضات اصلي مكتب كلاسيكنگاهي بر مكتب كلاسيك رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تئوري هاي مديريت كلاسيك دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت تئوري…

  • دانلود مباني نظري واقعیت درمانی

    دانلود مباني نظري واقعیت درمانی دانلود دانلود مباني نظري واقعیت درمانی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 4 - واقعیت درمانی 2 - 4 - 1 - تاریخچه واقعیت درمانی ویلیام گلاسر در سال…

  • فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه چند نمونه ترمینال در ایران(ترمینال داخلی)

    فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه چند نمونه ترمینال در ایران(ترمینال داخلی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت معرفی نمونه ترمینالترمینال مسافربریترمینال صفه اصفهانترمینال کاوه اصفهانترمینال TWAترمینال بیهقی تهران (آرژانتین)ترمینال جنوب تهرانپاورپوینت ترمینالپاورپوینت مطالعه ترمینال در ایرانپاورپوینت نمونه داخلی ترمینال رفتن به سایت…

  • پاورپوینت در مورد اقلیم سرد و کوهستانی

    پاورپوینت در مورد اقلیم سرد و کوهستانی دانلود پاورپوینت در مورد اقلیم سرد و کوهستانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل بارش برف در نواحی شمال و شمال غربی منطقه بیش از نواحی جنوب غربی آن است.…

  • پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمان

    پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمان برچسب ها: پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمان دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مراقبتهاي پس از زایمانقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • مصرف انرژی در ساختمان

    مصرف انرژی در ساختمان دانلود مصرف انرژی در ساختمان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مصرف انرژی در ساختمان فهرست مقدمهسیستم گرمایشیسیستم سرمایشیسیستم روشناییBMSمزایای BMSزیر مجموعه های سیستم BMSسیستم های کنترلی در Room Automationسیستم های کنترلی در…

  • ادبیات نظری تحقیق تناسب جرم و مجازات

    ادبیات نظری تحقیق تناسب جرم و مجازات دانلود ادبیات نظری تحقیق تناسب جرم و مجازات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : - اهمیت تناسب جرم با مجازات مجازات متناسب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و کاربردهای عدالت سازمانی (فصل دوم )

    ادبیات نظری مفاهیم و کاربردهای عدالت سازمانی,پیشینه تحقیق مفاهیم و کاربردهای عدالت سازما,فصل دوم بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی تبیین نقش شخصیت سالم سازمانی,فصل دوم بررسی رابطه بین ادراک از عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی دانلود…

  • جذب متان، اتان و ترکیبات دوگانۀ آنها با 41-MCM

    اتان,متان دانلود فایل اصلی جذب متان، اتان و ترکیبات دوگانۀ آنها با 41-MCM از سایت دانلود فایل تحقیق جذب متان، اتان و ترکیبات دوگانۀ آنها با 41-MCM در حجم 122 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با…

  • پاورپوینت جنگ نرم: مباني، ابزارها، شگردها و راه‌هاي مقابله

    پاورپوینت جنگ نرم: مباني، ابزارها، شگردها و راه‌هاي مقابله برچسب ها: اسلاید جنگ نرمپروپوزال جنگ نرمپاورپوینت نقش رسانه ها در جنگ نرمجنگ نرم دفاعی نهمپاورپوینت آموزش نظامیدانلود رایگان پاورپوینت برندپاورپوینت آماده رایگان حسابداریدانلود پاورپوینت در مورد رشته کامپیوتر رفتن به…