مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم)

ارز ش چرخه عمر مشتری CLV,استراتژی ها برای کاربرد CLV,بکارگیری CLV در صنعت بانکداری,چرخه عمر مشتری چیست,مؤلفه های چرخه عمر مشتری CLV,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم),محاسبه ارزش دوره عمر مشتری
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم) در 22 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:ارزش چرخه عمر مشتریدر دهه های گذشته تمایل عموم شرکت ها بر دو موضوع کم کردن هزینه و رشد سود متمرکز بود. هرگاه شرکتی یکی از این دو رویکرد را انتخاب می نمود دیگری را بطور کامل فراموش می کرد. این بدین معنی است که اگر یک شرکت فقط بر روی رشد عایدی تمرکز کند بدون تکیه بر مدیریت هزینه بطور قطع در ماکزیمم کردن رضایت مندی مشتری شکست خواهد خورد، بطور مشابه کاهش هزینه بدون در نظر داشتن افزایش سود بر عملکرد تجاری شرکت تاثیر خواهد گذاشت. موضوعی که در اینجا در نظر داشتن آن لازم به نظر می رسد رویکردی است که بین این دو تعادل ایجاد نماید یعنی رشد در بازار با در نظر داشتن سوددهی و میزان برگشت سرمایه در بازار. رویکرد فوق مبنایی برای تعیین ارزش مربوط به هر مشتری و بکارگیری استراتژی های گوناگون بر اساس ارزش مربوط به هر مشتری و بکارگیری استراتژی های گوناگون بر اساس ارزش هر مشتری برای سازمان می باشد. اما ارزش یک مشتری چه مقداری می باشد؟ آیا تنها با در نظر داشتن سهم گذشته می توان مشتری ها را ارزش گذاری نمود؟ بهترین معیار در مشخص کردن ارزش آتی یک مشتری کدام معیار است؟ سوالات فوق سوال هایی هستند که یک شرکت می بایست پیش از ارزش گذاری مشتریان خود به آنها پاسخ دهد. عموم مشتریان متمایل هستند تا سازمان ها بیشتر از سودی که برای سازمان دارند برای آنها ارزش قائل شوند، چیزی که مشخص است این موضوع می باشد که ارزش یک مشتری ارزشی است که مشتری در طول دوره عمرش برای سازمان ایجاد می کند. مطالعاتی که در سال های گذشته انجام شده است نشانگر این واقعیت است که سهم سود یک مشتری در گذشته همیشه منعکس کننده سود آینده او برای شرکت نمی باشد. بنابر این یک معیار که بطور عینی تعیین کننده سوددهی آینده مشتری برای شرکت باشد، مورد نیاز می باشد. CLV  یک اندازه گیری است که موجب می شود تا یک مشتری بیش از دوره عمرش ارزش داشته باشد. چرخه عمر مشتری سه مرحله دارد:بدست آوردن مشتری        افزایش ارزش مشتری          حفظ کردن مشتری های خوبمشتری انتظار دارد که از کالاها و خدماتی که دریافت می کند ارزشی را بدست آورد و در اغلب موارد متمایل است که ارزش را تا نهایت ممکن بیافزاید. هدف اصلی محاسبه CLV ایجاد یک برداشت وزنی از مشتری به منظور تخصیص منابع به مشتری مشخص می باشد، که به برنامه CLV برای آن مشتری بستگی دارد. عوامل مختلفی در محاسبه CLV موثر هستند. از جمله:1.    نرخ واقعی نگهداری مشتری. 2.    میانگین هزینه ای که برای هر مشتری پرداخت می گردد. 3.    تعداد سفارش های هر مشتری در سال. 4.    هزینه های مستقیم و غیر مستقیم. 5.    سود حاصل از هر سفارش. 6.    هزینه های بدست آوردن مشتری و. . . . از موارد مهم بمنظور اندازه گیری CLV، دسته بندی مشتریان است. معیارهای دسته بندی از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت است و همین موضوع سبب ایجاد روش های متنوعی گردیده است. بعد از دسته بندی مشتریان، سازمان می تواند برای هر دسته استراتژی هایی را مشخص کرده و بر مبنای آنها عمل نماید تا بتواند به ارزش ایجاد شده توسط مشتریانش بیافزاید. یکی از دسته بندی هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دسته بندی بر اساس نوع و مدت زمان مشتری با سازمان می باشد. بدین صورت که مشتریان به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند:1.    مشتریان بالقوه ای که سازمان می بایست برای بدست آوردن آنها تلاش کند. 2.    مشتریانی که با سازمان شروع بکار کرده اند و سازمان می بایست برای حفظ و نگهداری آنها تلاش نماید. 3.    مشتریانی که مدتی از کسب و کار آنها با سازمان گذشته و سازمان باید آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل کند (قنبری، 1385: 41-42). در مجموع، هدف اصلی از محاسبه CLV یک برداشت وزنی از مشتری به منظور تخصیص منابع به مشتری است. محاسبه CLV کمک می کند روشی برای مقایسه مشتریان به دست آورده شود و اگر صنعت مذکور صنعتی باشد که امکان ارائه محصولات متمایز وجود داشته باشد، این امکان فراهم می شود که خدمات بهتر به مشتریانی با CLV بالاتر ارائه شود. تعاریف مختلفی از مفهوم CLV ارائه شده که برخی از آن ها عبارت اند از: «ارزش حال تمام سودهای آینده حاصل از مشتری». «سود یا زیان خالص بنگاه اقتصادی از یک مشتری در طول حیات مبادلاتی آن مشتری با سازمان». «سود انتظاری از مشتریان منهای هزینه های مدیریت مشتری» (سهرابی و همکاران، 1390: 226). قسمتهایی از پیشینه پژوهش: داير  (1989) گفته است که CLV ارزش سود خالص مورد انتظار وارده منهای هزینه وارده به یک موسسه اقتصادی است. برای محاسبه آن می توان دو رویکرد را با مرور ادبیات موضوع یافت. الف) رویکرد اول که اشاره دارد به استفاده از مدل های ریاضی جهت محاسبه CLV و در اکثر تحقیقات بدان ها اشاره شده است. این مدل ها را می توان در سه گروه مختلف قرار داد (سهرابی و همکاران، 1390):گروه اول شامل مدل هایی است که اثر برنامه های بازاریابی را بر روی مفاهیمی مانند جذب و حفظ مشتری بررسی می کنند. از جمله تحقیقات انجام شده در این مورد می توان به الگوی ارائه شده بوسیله ی کومار  و همکاران در سال 2006 اشاره نمود. گروه دوم، شامل مدل هایی است که ارتباط بین اجزای مختلف CLV را بررسی می کنند. به عنوان مثال توماس  در سال 2001 ارتباط بین جذب مشتری و حفظ مشتری را نشان داد که این مفاهیم هر دو ارتباط مستقیمی با CLV دارند. گروه سوم، الگوهایی هستند که ارزش CLV را به ارزش بنگاه مربوط می کنند. یک نمونه از این الگوها تحقیق گاپتا  و همکاران (2004) است که با استفاده از داده های 5 شرکت ثابت کردند که CLV نماینده خوبی برای بیان ارزش یک بنگاه است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم) مؤلفه های چرخه عمر مشتری CLV ارز ش چرخه عمر مشتری CLV بکارگیری CLV در صنعت بانکداری استراتژی ها برای کاربرد CLV چرخه عمر مشتری چیست محاسبه ارزش دوره عمر مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابعاد تربیت معنوی(فصل دوم)

    ادبيات نظري تربیت معنوی,پيشينه پژوهش تربیت معنوی,پيشينه تحقي,پيشينه نظري تربیت معنوی,چارچوب نظري روشهای تربیت معنوی,دانلود مباني نظري تربیت معنوی کودکان,فصل دوم تربیت معنوی فرزندان,مباني نظري تربیت کودکان,مباني نظري و پيشينه پژوهش تربیت معنوی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسئله

    پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسئله دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسئله دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسئله ، در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پیشینه و مبانی نظری مهارت های مدیریتی

    پیشینه و مبانی نظری مهارت های مدیریتی دانلود پیشینه و مبانی نظری مهارت های مدیریتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مفهوم شناسی مهارت های مدیریتی مهارت در فرهنگ دهخدا به معني…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری اخلاق حرفه ای,پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای,پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای,چارچوب نظری اخلاق حرفه ای,فصل دوم پایان نامه اخلاق حرفه ای,مبانی نظری اخلاق حرفه ای دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای (فصل دوم…

  • پیشینه و مبانی نظری دارایی و شیوه ها و روشهای ارزشیابی سهام

    پیشینه و مبانی نظری دارایی و شیوه ها و روشهای ارزشیابی سهام دانلود پیشینه و مبانی نظری دارایی و شیوه ها و روشهای ارزشیابی سهام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • تحقیق درباره حرکات اصلاحی

    تحقیق درباره حرکات اصلاحی دانلود تحقیق درباره حرکات اصلاحی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تحقیق حرکات اصلاحی دارای 129 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : تعریف مفاهیم  1-…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم تقسیم سود (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم گمرک و گمرک الکترونیک,اهداف سياست تقسيم سود,حداکثر سود قابل تقسیم,سود سهمی یا سهام جایزه,سود قابل تقسیم چیست,سود قابل تقسیم در قانون تجارت,نحوه تقسیم سود در شرکتهای سهامی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • آزمایه پروب دات

    آزمایه پروب دات دانلود آزمایه پروب دات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آزمایه پروب دات این ابزار هم برای سنجش سوگیری توجه و هم برای اصلاح آن مورد استفاده قرار می‌گیرد . در…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش فلسفه برای کودکان (فصل 2)

    پيشينه پژوهش آموزش فلسفه,پيشينه ت,پيشينه نظري دانشگاه و آموزش فلسفه,چارچوب نظري فلسفه چیست,دانلود مباني نظري آموزش فلسفه,فصل دوم پايان نامه ارشد یادگیری فلسفه کوکان,مباني نظري فلسفه کودکان,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آموزشهای مهارتی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • فایل پاورپوینت فضا در معماری

    فایل پاورپوینت فضا در معماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت فضا در معماریفضا در معماریآشنایی با انواع فضاها در معماریفضاهای عمومیمفهوم فضا از نظر اندیشمندانپاورپوینت انواع فضاها در معماریپاورپوینت فضا در معماریبررسی انواع فضاها در معماری رفتن به سایت اصلی فایل…

  • مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار (فصل دوم)

    ادبیات نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,چارچوب نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,فصل دوم پایان نامه معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دانلود فایل اصلی مبانی نظری معماری بازارهای…

  • مبانی نظری بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش

    مبانی نظری بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش دانلود مبانی نظری بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری بازی با شطرنج و چهل…

  • پاورپوینت معرفی شاعر معاصر سهراب سپهری

    پاورپوینت معرفی شاعر معاصر سهراب سپهری برچسب ها: ازدواج سهراب سپهریآثار سهراب سپهریزندگینامه کوتاه سهراب سپهریسهراب سپهری شعرگزیده ای از اشعار سهراب سپهرینام کتاب های سهراب سپهریخلاصه زندگی نامه سهراب سپهریزندگینامه سهراب سپهری به زبان خودش رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت انواع قدرت

    پاورپوینت انواع قدرت برچسب ها: انواع قدرت در سازمانانواع قدرت سیاسیانواع قدرت سازمانیقدرت یعنی چهانواع قدرت در ورزشتعریف قدرت در سازمانتعريف قدرتتعریف قدرت در مدیریت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انواع قدرت دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست…

  • مبانی نظری خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت

    مبانی نظری خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت دانلود مبانی نظری خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : 2 -…

  • شیشه های خود تمیز شونده

    شیشه های خود تمیز شونده دانلود شیشه های خود تمیز شونده دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل شیشه های خود تمیز شونده فهرست مقدمهشیشه های خود تمیز شوندهشیشه آب دوستتهیه‌ی شیشه‌های خودتمیزشونده و سازوکار آنزاویه‌ی تماس آب و…

  • پیشینه و مبانی نظری ارزش افزوده اقتصادی و شاخص های ارزیابی عملکرد

    پیشینه و مبانی نظری ارزش افزوده اقتصادی و شاخص های ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزش افزوده اقتصادی و شاخص های ارزیابی عملکرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری سوگیری توجه

    پیشینه و مبانی نظری سوگیری توجه دانلود پیشینه و مبانی نظری سوگیری توجه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه‌ی سوگیری توجه رابینسون و بریدج ( 1993 و 2001 ) معتقدند که سوگیری توجه…

  • پاورپوینت کتاب تاریخ(1) درس مطالعه و کاوش در گذشته های دور

    پاورپوینت کتاب تاریخ(1) درس مطالعه و کاوش در گذشته های دور برچسب ها: دوره های تاریخی ایران به ترتیبخلاصه تاریخ ایرانتاریخ ایران قبل از اسلامتاریخ ایران از ابتدا تا کنونقدمت ایران باستانقدمت ایران چند سال استقدیمی ترین شهرهای ایران به…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روانشناسی رنگها و شحصیت (فصل دوم )

    ادبیات نظری روانشناسی رنگها و شحصیت,پیشینه پژوهش روانشناسی رنگها و شحصیت,چارچوب نظری روانشناسی رنگها و شحصیت,فصل دوم پایان نامه روانشناسی رنگها و شحصیت,مبانی نظری روانشناسی رنگها و شحصیت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روانشناسی رنگها و شحصیت…

  • تحقیق درمورد اقدامات تاميني و تربيتي در لبنان

    تحقیق درمورد اقدامات تاميني و تربيتي در لبنان برچسب ها: تحقیق درمورد اقدامات تاميني و تربيتي در لبنان رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد اقدامات تاميني و تربيتي در لبنان دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگی بازار، نقد شوندگی سهام و عوامل مربوط به آن

    پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگی بازار، نقد شوندگی سهام و عوامل مربوط به آن دانلود پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگی بازار، نقد شوندگی سهام و عوامل مربوط به آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • بررسی رابطه اضطراب و انگيزه پيشرفت در بين دانشجويان دختر و پسر

    بررسی رابطه اضطراب و انگيزه پيشرفت در بين دانشجويان دختر و پسر برچسب ها: بررسی رابطه اضطراب و انگيزه پيشرفت در بين دانشجويان دختر و پسررابطة بین انگیزة پیشرفت هوش هیجانی و اضطراب کلاسدانلود مقاله رابطه اضطراب و انگیزه پیشرفتمقاله…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی تکثر رسانه ها و رادیو تلویزیون اسلامی (فصل دوم)

    پیشینه تحقیق صداوسیما,چارچوب نظری فراوانی رسانه های اسلامی,مبانی نظام متکثر رسانه ای در نظریه انقلاب اسلامی,مبانی نظری فراوانی رسانه ها و صداوسیما,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی تکثر رسانه ها و رادیو تلویزیون اسلامی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • عایق کاری

    عایق کاری دانلود عایق کاری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل عایق کاری فهرست مقدمهانواع عایق کاریچگونگی ارزیابی عایقمکان های مورد استفاده از عایقراهنمایی کلی نصبدرزگیربلوک شیشه اییطریقه نصب ورق مات رو شیشهپشم سنگمعرفی چند مورد عایق…

  • ادبيات نظري رفتار شهروندی سازمانی

    ادبيات نظري رفتار شهروندی سازمانی دانلود ادبيات نظري رفتار شهروندی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رفتار شهروندی سازمانی مفهوم رفتار شهروندی سازمانی اولین بار توسط اورگان و همکاران وی در سال (…

  • بررسی ارتباط انتقال مهارت های مدیریتی به زیردستان و جانشین پروری

    بررسی ارتباط انتقال مهارت های مدیریتی به زیردستان و جانشین پروری برچسب ها: پایان نامه مهارت های مدیریتیتحقیق جانشین پروریمفهوم شناسی مهارت های مدیریتیمهارت هاي انساني بر اساس مدل كاتز مهارت های ادراکیانواع مهارت‌هاي مديريتيمفهوم شناسی جانشین پروریتوسعه شغلی کارکنانمدیریت…

  • بررسی رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه

    بررسی رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه,بررسی رابطه میان رضایت شغلی و بهبود کیفیت خدمات,پایان نامه رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان,رضایت شغلی ک,رضایت مشتری و وفاداری,مقاله ارتباط میان رضایت شغلی کارکنان…

  • پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان

    پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان دانلود پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توانمندسازی کارکنان ۱ - ۳ - ۲ : تعاريف توانمندسازي 2 - 3 - 2 : رويكردهاي توانمندسازي رويكرد…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مراحل امحاي اوراق قابل امحاء

    دانلود پاورپوینت با موضوع مراحل امحاي اوراق قابل امحاء برچسب ها: نحوه امحاء اسنادنمونه فرم امحاء اوراق امتحانیدستورالعمل امحاء اسناد اداریآیین نامه امحاء اسنادقانون امحاء اسناد دولتیقانون امحاء اسناد مالیصورتجلسه امحاء اوراق امتحانیمدت نگهداری اسناد مالی رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی رابطه متغیرهای حسابداری و حجم معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی رابطه متغیرهای حسابداری و حجم معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش حجم معاملات سهامتعریف حجم معاملات در بورسحجم معاملات در تحلیل تکنیکالمقاله در مورد حجم معاملات سهامبررسی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ....................................................................................................................................................................................... 54 مبناي اجتماعي بازاريابي : تأمين نيازهاي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مقايسه نظام اقتصادي اسلام با نظام اقتصادي سرمايه داري

    دانلود پاورپوینت با موضوع مقايسه نظام اقتصادي اسلام با نظام اقتصادي سرمايه داري برچسب ها: انواع نظام های اقتصادیتعریف نظام اقتصادینظام سرمایه داری و کمونیستینظام اقتصادی ایران چیستاقتصاد سوسیالیستینظام سرمایه داری در ایراننظام سرمایه داری چیستاصول نظام سرمایه داریاقتصاد اسلامی…

  • مبانی نظری مدل DEA شبکه ای

    مبانی نظری مدل DEA شبکه ای دانلود مبانی نظری مدل DEA شبکه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدل DEA شبکه ای Fare و Grosskopf در سال 2000 رویکرد DEA شبکه ای را…