مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی,پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی,پيشينه نظري مدل های باز,چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست,مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم),مقاله
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاریابی داخلی یكی از مباحث بازاریابی است كه حدود 30 سال قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسائل و مشكلات مربوط به كاركنان سازمانها و ارائه خدمات با كیفیت به آنان توسط بری  (1981) مطرح گردید. باوجود گسترش مفهوم در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده كمی از آن شده است. مباحث بعدی كه در زمینه بازاریابی داخلی انجام پذیرفت بیانگر این واقعیت بودند كه این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع تری است. مفهوم بازاریابی داخلی عبارت است از جذب، توسعه، انگیزش، و تداوم كیفیت كاركنان از طریق شغل به عنوان یك محصول و ارضای نیازمندی های آنها. به عبارت دیگر، بازاریابی داخلی فلسفه رابطه و پیمان مشترك بین مشتریان و كاركنان (مشتریان داخلی)  سازمان است. به تعبیری، بازاریابی داخلی به عنوان یك شناخت آكادمیك، علمی و تجاری در زمینه ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان و كاركنان مطرح است. این شاخه از علم بازاریابی تا حدود زیادی متاثر از مدیریت كیفیت و بازاریابی خدمات است كه براهمیت و ضرورت ایجاد كیفیت در كل فرایند ارائه خدمات تاكید دارد. این حیطه از علم بازاریابی به بحث پیرامون رابطه مشتریان و عرضه كنندگان داخلی سازمان در ایجاد ارزش برای مشتریان خارجی می پردازد، كه این امر می تواند به صورت یك زنجیره ارزش و ابزاری برای توسعه كیفیت محصولات و خدمات و تعاملات بین سازمانی و برون سازمانی در سازمان ظاهر گردد. بنابراین، هدف بازاریابی داخلی ایجاد اطمینان از رضایتمندی بین كاركنان سازمان و توسعه كیفیت محصولات و خدمات به منظور دستیابی به رضایت مشتریان خارجی سازمان است، كه این امر به صورت فرایندی از مشتریان داخلی به سمت مشتریان خارجی سازمان جریان دارد. مطالعات انجام گرفته در این زمینه بیانگر ارتباط مثبت بین رضایت مشتریان داخلی سازمان (كاركنان) و رضایت شغلی مشتریان خارجی آن است. مطالعات بارتل  (2004) بیانگر این واقعیت است كه رضایت كاركنان (مشتریان داخلی) بر كیفیت محصولات تاثیر بسزایی داشته و در نتیجه رضایت مشتریان خارجی داشته و در نهایت وفاداری مشتریان خارجی نسبت به سازمان را در پی دارد. باتوجه به تغییر و تحولات گسترده در زمینه های مختلف كسب و كار، نیاز سازمان ها به افزایش سطح كیفی محصولات و خدماتشان افزایش یافته است. بنابراین در این راستا سازمان ها نیازمند توسعه توانمندی های سازمانی در جهت ارائه محصولات و خدمات با كیفیت بالا هستند. كاركنان به عنوان مشتریان داخلی سازمان نقش اساسی را برعهده دارند. بنابراین جذب توسعه، انگیزش و ارتقای كمی و كیفی توانائیها ارزش آفرینی، بهبود مستمر ارائه خدمات به آنها و بالابردن سطح كیفیت كار به عنوان یك محصول و مشاركت آنها در انجام فرایندها به كمك مدیریت، سازمان را در جهت ارائه سطح بالای كیفیت محصولات و خدمات رهنمون می سازد كه در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی در میان مشتریان خارجی سازمان را به همراه خواهد داشت. تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلیبازاريابي دروني، متمركز بر روابط دروني مناسب بين افراد در همة سطوح در سازمان ها مي باشد؛ بنا براين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان در تماس با مشتريان ايجاد مي شود.  بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانة سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. اولاً موجب مي شود كه تمام كاركنان در همة سطوح سازمان، كسب وكار وفعاليت ها، فرايند هاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوماً موجب مي شود كه همة كاركنان براي فعاليت در يك طريق خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند (Gronroos, 2000). دنيس (1995) بازاريابي دروني را نوعي فلسفة مديريت استراتژيك مي داند كه كار جذب، توسعه، انگيزه مند كردن و حفظ كاركنان مهم و برجسته را با فراهم كردن محيط كار با كيفيت و تأمين نياز هاي آنان، به انجام مي رساند. رفیق و احمد نیز بازاریابی داخلی را تلاشی برنامه ریزي شده با استفاده از یک رویکرد همانند بازاریابی جهت غلبه بر مقاومت هاي سازمانی در برابر تغییر و متوازن کردن ،انگیزه مند کردن و هماهنگی بین وظیفه اي و یکپارچه کردن کارکنان در جهت اجراي اثر بخش استراتژیهاي شرکتی و وظیفه اي به منظور ایجا د رضایت مشتري ازطریق فرایند ایجادکارکنان با انگیزه و مشتري محور تعریف می کنند(Mishra, 2010).  بازاريابي دروني یا داخلی از مهم ترين عواملي است كه مي تواند رفتا رها، نگرش ها و تعاملات كاركنان را در جهت ارائة هر چه بهتر كيفيت خدمات به كار گيرد، فلسفه بازاريابي دروني، اين مهم است كه كاركنان به عنوان مشتريان دروني در نظر گرفته شوند.  كاتلر (2006) بيان داشت كه خدمات مستلزم سه نوع بازاريابي بيروني، دروني و متقابل (رابطه مند) مي باشد . بازاريابي بيروني  شامل آماده كردن، قيمت گذاري، توزيع و ترفيع خدمات به مشتري مي باشد. بازاريابي متقابل مهارت كاركنان در خدمت رساني به مشتري را تشريح مي كند و بيش تر به رفتار كاركنان با مشتري مي پردازد. بازاريابي دروني آموزش و انگيزش كاركنان در ارائة خدمات را مدنظر قرار مي دهد (کاتلر و آرمسترانگ، 1384). به اعتقاد كاتلر بازاريابي دروني بايد از بازاريابي بيروني پيشي گيرد(Narver and Slater, 1990).  نارور و اسلا تر (1990) نیز بيان داشتند كه توسعة يك رويكرد بازاريابي دروني منجر به ايجاد فرهنگي مي شود كه به كاراترين و اثربخش ترين شكل ايجاد رفتار هايي مي كند كه منجر به تدارك خدمات برتر به مشتري خواهد شد (Hitt et al., 2007).بازاريابي دروني تلاشي است توسط سازمان كه براي آموزش و انگيزش كاركنان براي حفظ مشتريان انجام مي شود. اين موضوع بيشتر يك وظيفه مديريتي است تا يك وظيفه بازاريابي، اما با زاريابي ناميده مي شود زيرا لازم است تا سلسله عمليات بازاريابي به درستي انجام گيرد. بنا به نظر كاتلر، بازاريابي دروني موجب ارتقا بازاريابي خارجي مي گردد. زيرا بازاريابي دروني از اينكه تنها وعده خدمات عالي به مشتريان داده شود، قبل از اينكه كارمند آماده فراهم كردن آن باشد، جلوگيري مي كند (Cooper and Cronin, 2000). بنابراين در بازاریابی خدمات مهمترین جزء بازاریابی درونی است.  زماني كه سازمان منابع دروني و سرمايه هاي انساني متناسب با استراتژي ها و اهداف بازاريابي خود را نداشته باشد، دستيابي به اهداف بسيار مشكل خواهد شد. در نتيجه زماني استراتژي بازاريابي سازمان اثر بخش خواهد بود كه بازاريابي بيروني و دروني به طور نظام مند بررسي شوند (طباطبایی هنزایی واخوان، 1389).بازاريابي دروني بر روابط دروني مناسب بين افراد در همه سطوح سازمان متمركز است، بنابراين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان ايجاد مي شود. بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانه سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. نخست موجب مي شود كه تمام كاركنان در همه سطوح سازمان، فرايندهاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوم آن كه موجب مي شود تا همه كاركنان براي فعاليت در يك مسير خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند  (سيد جوادين و همکاران، 1389).بري و پاراسورامان   بازاريابي داخلی را نگاه به كاركنان به عنوان مشتريان دروني و نگاه به مشاغل را به عنوان محصولات دروني مي دانند به طوري كه خواسته ها و نيازهاي مشتريان برآورده شده و رضايت آن ها جلب گردد البته به شرط آن كه تمام اين امور در راستاي اهداف شركت باشد (Mosahab et al., 2010).قسمتهایی از پیشینه پژوهش:  ابزری و همکاران (2011) در پژوهشی با عنوان “تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی: از دیدگاه بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران ” به بررسی چگونگی اثرگذاری بازیابی داخلی بر تعهد سازمانی پرداختند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان داد که بازاریابی داخلی به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق بازارگرایی بر تعهد سازمانی تاثیر می گذارد. بدان معنی که عوامل بازاریابی داخلی به طور مستقیم بر بازارگرایی و پس از آن بازارگرایی بر تعهد سازمانی به طور مستقیم تاثیر می گذارد.   تسای و وو  (2011) در پژوهشی با عنوان ” استفاده از بازاریابی داخلی در جهت ارتقاء تعهد سازمانی و کیفیت خدمات” ادراک پرستاران سه بیمارستان منطقه ای در تایوان را مورد بررسی قرار دادند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان می دهد که بازاریابی داخلی نقش مهمی در تبیین ادراکات کارکنان از تعهد سازمانی و کیفیت خدمات سازمان داشته است. بطوریکه بازاریابی داخلی هم بر تعهد سازمانی و هم بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است. از این رو آنها پیشنهاد می کنند تا از بازاریابی داخلی در راستای نفوذ در کارکنان و در نتیجه کمک به ایجاد تعهد سازمانی و کیفیت خدمات بهتر استفاده شود.فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) بازاریابی        2-2) فرآیند بازاریابی         مرحله اول : درك بازار و نيازهاي مشتري          نيازها، خواسته ها، تقاضا ها            پيشنهادهاي بازاريابي             ارزش و رضايت           تبادل و ارتباط             بازار          مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری           انتخاب مشتری برای خدمتگذاری             انتخاب  طرح ارزش        مرحله سوم: ایجاد یک  استراتژی بازاریابی        مرحله چهارم: ايجاد رابطه سودمند با مشتري      مرحله پنجم: كسب ارزش از مشتريان        2-3) بازاريابي كل نگر         2-4) بازاریابی داخلی         2-5) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی       2-6) ضرورت بازاریابی داخلی        2-7) عناصر بازاريابي داخلي        2-8) مدل های بازاریابی درونی        2-8-1) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ      2-8-2) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی           بازاریابی درونی نوع اول            بازاریابی درونی نوع دوم            بازاریابی درونی نوع سوم           بازاریابی درونی نوع چهارم        2-8-3) مدل بازاریابی درونی بری         2-8-4) مدل بازاریابی درونی گرونروس        2-8-5)  مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق       2-9) بازاريابي دروني و مزيت رقابتي      پیشینه تحقیقاتمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی مقاله فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی پيشينه نظري مدل های باز

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

    پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن دانلود پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • دانلود مقاله مروری بر روشهای تشخیص خودکار رتینوپاتی دیابتی

    دانلود مقاله مروری بر روشهای تشخیص خودکار رتینوپاتی دیابتی دانلود فایل اصلی دانلود مقاله مروری بر روشهای تشخیص خودکار رتینوپاتی دیابتی از سایت دانلود فایل چکیده تأثیر مخرب بیماری دیابت بر روی شبکیه را رتینوپاتی دیابتی مینامند که عامل اصلی…

  • پیروی کردن دانشجویان دارای اختلالات خلقی از الگوی درماندگی فراگرفته شده در برخورد با رویدادها

    اختلالات خلقی دانلود فایل اصلی پیروی کردن دانشجویان دارای اختلالات خلقی از الگوی درماندگی فراگرفته شده در برخورد با رویدادها از سایت دانلود فایل تحقیق پیروی کردن دانشجویان دارای اختلالات خلقی از الگوی درماندگی فراگرفته شده در برخورد با رویدادها…

  • قالب پاورپوینت آماده ( زیبا )

    قالب پاورپوینت آماده ( زیبا ) دانلود قالب پاورپوینت آماده ( زیبا ) دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای…

  • بررسی تحلیل عمل به نظریه اقتصادی قراردادها در بانکداری اسلامی

    اصول حاكم بر بانكداري اسلامي,بانکداری بدون ربا به جای بانکداری متعارف,بررسی تحلیل عمل به نظریه اقتصادی قراردادها در بانکداری اسلامی,پروژهبررسی تحلیل عمل به نظریه اقتصادی قراردادها در بانکداری اسلامی,تحقیق بررسی تحلیل,نظام بانكداري مبتني بر بهره دانلود فایل اصلی بررسی تحلیل…

  • طرح کسب و کار احداث مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی

    تجهیز مرکز خدمات بالینی,طرح توجیهی تجهیز بهداشت,طرح توجیهی تجهیز مرکز خدمات بالینی,طرح توجیهی خدم,طرح توجیهی و کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل,طرح کارافرینی احداث بیمارستان,طرح کسب و کار بهداشت خانگی,کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی دانلود فایل اصلی طرح کسب…

  • اصول بازرسی و نصب پیچ و مهره های سازه های فلزی

    اصول بازرسی و نصب پیچ و مهره های سازه های فلزی دانلود اصول بازرسی و نصب پیچ و مهره های سازه های فلزی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل اصول بازرسی و نصب پیچ و مهره های…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت تحصیلی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت تحصیلی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : رضایت تحصیلی خودتوانی اینترنتی یادگیرنده پاسخگویی به موقع مدرس انعطاف پذیری دوره…

  • پیشینه و مبانی نظری وضعیت اجتماعی واقتصادی زنان سرپرست

    پیشینه و مبانی نظری وضعیت اجتماعی واقتصادی زنان سرپرست دانلود پیشینه و مبانی نظری وضعیت اجتماعی واقتصادی زنان سرپرست دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق وضعیت اجتماعی واقتصادی زنان سرپرست…

  • پاورپوینت کاربرد شرح حال ومعاینه بالینی برای تشخیص کمردرد

    پاورپوینت کاربرد شرح حال ومعاینه بالینی برای تشخیص کمردرد دانلود پاورپوینت کاربرد شرح حال ومعاینه بالینی برای تشخیص کمردرد دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت کاربرد شرح حال ومعاینه بالینی برای تشخیص کمردرد ،در حجم 15…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آزمون برنامه های کاربردی تحت وب

    دانلود پاورپوینت با موضوع آزمون برنامه های کاربردی تحت وب برچسب ها: انواع نرم افزارهای تحت وبنرم افزارهای تحت وب چیستسیستم های تحت وبدانلود نرم افزار تحت وبنرم افزار های تحت وبآموزش طراحی نرم افزار تحت وبنرم افزار تحت وب…

  • پاورپوینت بررسی مدرسه آقا بزرگ کاشان

    پاورپوینت بررسی مدرسه آقا بزرگ کاشان دانلود پاورپوینت بررسی مدرسه آقا بزرگ کاشان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت پاورپوینت بررسی مدرسه آقا بزرگ کاشان،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.…

  • تحقیق سیاره زهره

    تحقیق سیاره زهره دانلود تحقیق سیاره زهره دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن فایل: سیاره زهره از نظر اندازه ششمین سیاره و از نظر نزدیکی به خورشید دومین سیاره منظومه شمسی محسوب می‌شود و…

  • پاورپوینت مباني طراحي بوژي(مكانيك تماس چرخ و ريل)

    پاورپوینت مباني طراحي بوژي(مكانيك تماس چرخ و ريل) برچسب ها: چسبندگي چرخ و ريلاثر سایش پروفیل چرخ مكانيك تماس چرخ و ريلخزش و نيروهاي خزشالمانهاي اساسي مكانيزم تماس چرخ و ريلچسبندگي چرخ و ريلمدلهاي نيروي خزش CFMتعمیرات خودرواصول مکانیکی خودور…

  • پاورپوینت هدایت کردن

    پاورپوینت هدایت کردن برچسب ها: معنی هدایت کننده در جدولهدایت در حل جدولهدایت شده در حل جدولعموی عرب در جدولوالایی در جدولترازو در جدولپذیرش مسئولیت در جدولبسیار بخشنده در حل جدول رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هدایت کردن دسته بندي…

  • پاورپوینت با موضوع گرما و سرما

    پاورپوینت با موضوع گرما و سرما دانلود پاورپوینت با موضوع گرما و سرما دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل پاورپوینت با موضوع گرما و سرما، آسیب های ناشی از سرما و گرما و علائم…

  • مبانی نظری چربی ها و روغن ها در تغذیه طیور، روغن سویا، روغن آفتابگردان، روغن ماهی، سیستم ایمنی طیور

    مبانی نظری چربی ها و روغن ها در تغذیه طیور، روغن سویا، روغن آفتابگردان، روغن ماهی، سیستم ایمنی طیور دانلود مبانی نظری چربی ها و روغن ها در تغذیه طیور، روغن سویا، روغن آفتابگردان، روغن ماهی، سیستم ایمنی طیور دسته…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و اقسام ضمانت نامه های بانکی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ضمانت نامه بانکی,پيشينه تحقيق انواع ضمانت نامه بانکی,چارچوب نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و اقسام ضمانت نامه های بانکی,دانلود مباني نظري اقسام ضمانت نامه بانکی,فصل دوم پايان نامه ارشد ضمانت,مباني نظري اهمیت و کاربرد ضمانت نامه بانکی دانلود…

  • پاورپوینت نظام حسابهای ملی

    پاورپوینت نظام حسابهای ملی برچسب ها: تعریف حسابهای ملیتحلیل حسابهای ملی ایرانبانک مرکزی حسابگزارش حساب های ملی ایرانحساب های ملی سرمایه گذاریآمار تولید ناخالص داخلی ایران در سال 95حسابهای بانک ملیآمار پس انداز در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • دانلود مقاله سیستم تولید ناب گامی به سوي تولید سبز

    دانلود مقاله سیستم تولید ناب گامی به سوي تولید سبز برچسب ها: دانلود مقاله سیستم تولید ناب گامی سوي تولید سبز رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله سیستم تولید ناب گامی به سوي تولید سبز دسته بندي : گوناگون جزئیات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نماتد چغندرقند

    دانلود پاورپوینت با موضوع نماتد چغندرقند برچسب ها: بهترین روش مبارزه با نماتد چغندرقندﮐﻨﺘﺮل ﻧﻤﺎﺗﺪ ﺳﯿﺴﺘﯽ ﻣﺰارع ﭼﻐﻨﺪرﻗﻨﺪنماتد کش هانماتد سیست چغندر قند رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نماتد چغندرقند دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و…

  • عناصر آمیخته بازاریابی 4p

    عناصر آمیخته بازاریابی 4p دانلود عناصر آمیخته بازاریابی 4p دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل عناصر آمیخته بازاریابی 4p فهرست مطالب : بازاریابی چیست ؟ جدول 2 - 1 عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در…

  • کار تیمی مورچه ها: الگویی برای مهارت های رهبری

    کار تیمی مورچه ها: الگویی برای مهارت های رهبری دانلود کار تیمی مورچه ها: الگویی برای مهارت های رهبری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع کار تیمی مورچه ها: الگویی برای مهارت…

  • دانلود پاورپوینت برنامه سازي پيشرفته

    دانلود پاورپوینت برنامه سازي پيشرفته برچسب ها: رامتین خسروی برنامه نویسی پیشرفتهبرنامه سازی پیشرفته 2برنامه برنامه سازی پیشرفتهدانلود جزوه برنامه نویسی پیشرفته دانشگاه شریفمکتب خونه برنامه نویسی cمکتب خونه برنامه نویسی وبجزوه برنامه سازی پیشرفته 2 کاردانیدانلود کتاب برنامه سازی…

  • پاورپوینت ريزمغذي

    پاورپوینت ريزمغذي برچسب ها: ریز مغذی ها در کشاورزیریز مغذی های مورد نیاز بدندرشت مغذی هانقش ریز مغذی ها در بدنکمبود ریز مغذی هاریز مغزی چیستریز مغذی های مواد غذاییکود ریز مغذی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ريزمغذي دسته بندي…

  • پاورپوینت مراقبت بیماری سرخجه و سندرم سرخجه مادرزادی

    پاورپوینت مراقبت بیماری سرخجه و سندرم سرخجه مادرزادی برچسب ها: مراقبت بیماری سرخجه و سندرم سرخجه مادرزادیبيماري سرخجه علائم سرخجهتعريف مورد سرخجهمراقبت CRSتعريف مورد مشكوك CRSبررسی زن باردار مشكوك به سرخجه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مراقبت بیماری سرخجه و…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل وفاداری مشتری فهرست : مفهوم وفاداری 2 - 8 - 1 - 1…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان درمانی حمایتی(فصل دوم)

    ادبيات نظري روان درمانی,پيشي,پيشينه پژوهش روان درمانی حمایتی,پيشينه نظري روان درمانی,چارچوب نظري روان درمانی حمایتی,دانلود مباني نظري روان درمان حمایتی,فصل دوم خود روان درمانی,مباني نظري اهداف روان درمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش روان درمانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • پاورپوینت معرفی اندیشه های ژان نوول و آثارش

    پاورپوینت معرفی اندیشه های ژان نوول و آثارش برچسب ها: سبک معماری ژان نوولآثار معماری ژان نوولزندگینامه ژان نوولپاورپوینت معرفی اندیشه های ژان نوول و آثارشمعمار ژان نوولپاورپوینت ژان نوولژان نوولپاورپوینت آشنایی با ژان نوولمعرفی ژان نوول رفتن به سایت…

  • نقشها و وظایف خانواده در تعلیم و پرورش کودکان

    تعلیم و پرورش دانلود فایل اصلی نقشها و وظایف خانواده در تعلیم و پرورش کودکان از سایت دانلود فایل تحقیق نقشها و وظایف خانواده در تعلیم و پرورش کودکان در حجم 77 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…

  • تحقیق بررسی تسطیح منابع نامحدود پروژه با در نظر گرفتن منابع متعدد و اهداف چندگانه

    الگوریتم های تک,برنامه ریزی و زمانبندی,پایان نامه رشته مدیریت صنعتی,تحقیق بررسی تسطیح منابع نامحدود پروژه با در نظر گرفتن منابع متعدد و اهداف چندگانه,روشهای تولید برنامه زمانبندی,ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰی و کنترل پروژه,ﻫﺰﻳﻨﻪﻫﺎی ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﻭ ﻏﻴﺮ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﭘﺮﻭﮊﻩ دانلود فایل اصلی تحقیق…

  • بررسی رابطه استرس شغلی و سلامت روان با تاکید بر نقش واسطه ای راهبردهای مقابله ای کارمندان

    بررسی رابطه استرس شغلی و سلامت روان با تاکید بر نقش واسطه ای راهبردهای مقابله ای کارمندان برچسب ها: بررسی رابطه استرس شغلی و سلامت روان با تاکید بر نقش واسطه ای راهبردهای مقابله ای کارمندانمقاله استرس شغلیرابطه استرس شغلی…

  • پيشينه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    پيشينه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دانلود پيشينه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشرفت تحصیلی تربیت نیروی انسانی کارآمد از جمله وظایف اصلی دانشگاه ها محسوب می گردد…

  • پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان

    پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان دانلود پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه علاقه به ریاضی ردیف سؤالات خیلی زیاد زیاد کم خیلی کم اصلاٌ 1 درس ریاضی تا چه حد برای شما…

  • پیشینه پژوهش ابعاد خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی

    ابعاد,پژوهش,پیشینه,تحصیلی,خودکارآمدی,عملکرد دانلود فایل اصلی پیشینه پژوهش ابعاد خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی(فصل دوم) در 35 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده…