مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش ضرورت بازاریابی بانک ها,پيشينه تحقيق بازاریابی اجتماعی بانک,پيشينه نظري روشهای نوین بازاریابی بانکی,جذب مشتر,چارچوب نظري بازاریابی بانکی pdf,مباني نظري بازاریابی خدمات بانکی,مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزش مشتری و یادگیری محوری (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم) در 35 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی بانکیبانك ها، شريان حياتي اقتصاد هر كشورند. تلاش مؤسسات مالي و بانكي در سطح جهان در جهت افزايش كارايي است. بايد براي جلب و تشويق مردم به پس انداز، جمع آوري سرمايه هاي كوچك و به كارانداختن آن ها در رشته هاي توليدي وخدماتي، نقش مهمي ايفا كنند. بانك ها به عنوان بازار پول در كنار بازار بورس كه نوعي بازار سرمايه است بخشي از بازار مالي كشور محسوب مي شوند و همانطور كه جريان و گردش خون در بدن ضامن حيات انسان است، وجود بانك ها نيز ضامن حيات اقتصادي كشور به شمار مي رود. يكي از اهداف مديريت، افزايش منابع بانك است كه اين مهم را مي توان يكي از مسئوليت هاي مديريت بازاريابي بانك دانست. نخستين و مهم ترين اصل بازاريابي، توجه به خواسته مشتري است.  سازمان ها بدون توجه خواسته مشتري نمي توانند به حيات خود ادامه دهند. توجه به خواسته و ترجيحات مشتري، موجب رضايت وفاداري او مي شود و در نتيجه، افزايش شهرت و اعتبار شركت و همچنين افزايش سودآوري آتي شركت را به دنبال دارد. آگاه بودن از ترجيحات مشتريان مي تواند داراي اهميت بسيار باشد. آگاهي از ترجيحات مشتريان، پيش بيني و كنترل رفتار آنان را آسان مي نمايد . ترجيح مشتري، ناشي از نگرشي است كه به يك محصول يا نام تجاري خاص دارد.احتمالا عوامل اصلی که مستقیما  می توانند بر میزان خرید ونوع کالای خریداری شده تاثیر بگذارند از دامنه وسیعی برخورداربوده واز عوامل شخصی تا عوامل محیط بازاریابی گسترده می باشد.(بلوریان تهرانی ، 1376، 17 )ضرورت بازاریابی بانک هااستراتژی بازاریابی در موسسات مالی و بانک ها نوعی هدف گذاری و تعیین جهت است. این استراتژی در اغلب موارد با عبارات کلید که موید اهداف سازمان است بیان می گردد.(نورا و اوریان ،2007، 55 )             علاوه بر این موفقیت در سیستم های مالی و بانکی نیازمند حمایت از منابع انسانی و پتانسیل های سازمان و استفاده از این پتانسیل های سازمان و استفاده از این پتانسیل ها در اجرای فرآیند ها است.(بری ،1999، 15 )ورود بانک هاي خصوصی، رقابت بالایی آورده و توقعات و خواسته هاي مشتریان را با توجه به تغییر نوع زندگی و خدمت رسانی به آنها متحول ساخته است. در محیط هاي سنتی، ارتقاء کیفیت خدمات داراي تبعات استراتژیکی همچون افزایش وفاداري مشتریان و رشد بهره وري مبادلات اقتصادي خواهد بود.(Sheng & Liu,2010,273)                سازمان ها باید بر حفظ و نگهداری مشتریان فعلی و ایجاد رابطه بلند مدت و سودآور با آن ها تاکید نمایند. دیدگاه اصلی حفظ مشتریان این است که باید به صورت پیوسته با عرضه خدمات برتر به مشتریان رضایت آن ها را تامین کرد.بازاریابی رابطه مند مستلزم ایجاد حفظ و ارتقا روابط با مشتریان است به طوری که اهداف هر دو طرف تامین شود.هدف اصلی بازاریابی در بلند مدت افزایش تعداد مشتریان وفادار به سازمان است که این امر به خصوص در موسسات خدماتی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. ایجاد احساس وفاداری در مشتریان نه تنها سبب تداوم ارتباط آن ها با سازمان می گردد، بلکه این دسته از مشتریان به عنوان مبلغان سازمان در جامعه نیز نقش ایفا می نماید. بنابراین تنها سازمان هایی در عرصه رقابت موفق اند که محور اصلی فعالیت خود را بر مبنای مشتری مداری قرار دهند. دوام موسسات مالی و بانکی از آنجایی که در دسته موسسات خدماتی قرار می گیرند علاوه بر شرایط اقتصادی به مشتری مداری و حفظ مشتریان نیز بستگی دارد. (راشید ،2003 ،742)____________________  -Nora & Oryan  -Berry  -Rashidبازاریابی خدمات بانکیبازاريابي عبارت است از تجزيه و تحليل، طرح ريزي، اجرا و كنترل برنامه هاي تعيين شده براي فراهم آوردن  مبادلات  مطلوب  با بازارهاي مورد نظر به منظور دستيابي به هدف هاي سازمان است.(روستا،ونوس،1383) بازاريابي خدمات بانكي، مستلزم تعهد در بخش مديريت براي اتخاذ يك رويكرد مشتري مدار به عنوان فلسفه کار مؤسسه است.  (Ta &Har,2000,176)در حقيقت، بازاريابي بانك، تطبيق بين منابع بانك و نيازهاي مشتري جهت دستيابي به بهترين حالت سودآوري است. هدف اصلي هر سازمان، فراتر از فروش محصولات خويش، ايجاد نوعي رابطه و پيوند پايدار بين محصول و گروه خاصي از مشتريان است كه عصاره آن نوعي تعهد و وفاداري مشتري نسبت به محصول سازمان خواهد بود. ايجاد چنين تعهدي، طي فرآيندي صورت مي گيرد كه شامل آشنا شدن مشتري با محصول، شناخت پيدا كردن نسبت به آن و سپس ترجيح محصول است. در صورت موفقيت-آميز بودن اين فرآيند، رضایت و وفاداري مشتري كسب مي شود. (Alreck,1999,134)بحث مديريت ارتباط با مشتري ركن بسيار حساسي در مديريت بازاريابي خدمات بانكي است . مديريت ارتباط با مشتري ديدگاهي است كه بر همكاري مشترك بين طرفين مبادله در جهت ايجاد ارزش تاكيد مي كند. اين ديدگاه كه معلول پيشرفت هاي اخير فناوري اطلاعات است با جمع آوري و سازماندهي داده-هاي مشتريان در پايگاه هايي درصدد پاسخگويي بهتر و سريعتر به خواسته و نيازهاي آنان و در نتيجه، تثبيت ارتباط با مشتري و بقاي سازمان است.(طاهری،حیدری، 1382 ،58)       قسمتهایی از پیشینه تحقیق:•    استراتژی های مهم در بازاریابی بانکی توسط شاه رجبیان (1388)  مورد بررسی قرار گرفته است. محقق با بیان اهمیت تغییرات سریع در عرصه بانکداری و تنوع فنون بازاریابی به این نکته اشاره دارد که اتخاذ بازاریابی درست می تواند به موفقیت بانک کمک شایانی نماید در این مسیر محقق علاوه بر دسته بندی موضوعی انواع استراتژی های بازاریابی بانکی مواردی همچون لزوم حفظ یا گسترش سرمایه گذاری، اعتماد آفرینی، نوآوری، حفظ مشتریان فعلی، لزوم سرمایه گذاری بر بانکداری الکترونیکی و آسان نمودن عملیات های بانکی را به عنوان عوامل مهمی که باید در تدوین استراتژی بازاریابی بانکی مد نظر قرار گیرند معرفی نموده است. محقق به عنوان نتیجه، اساس و بنیان موفقیت در بانکداری را جذب مشتری و بازاریابی مناسب می داند. متاَسفانه این تحقیق کیفی بوده و منابع استفاده شده در آن اندک هستند لیکن این مقاله در تحقیق حاضر مورد بررسی قرار گرفته است تا از نگاه و رویکرد دیگر محققین به این مقوله اطلاعات بیشتری بدست آید.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی مباني نظري بازاریابی خدمات بانکی پيشينه تحقيق بازاریابی اجتماعی بانک پيشينه پژوهش ضرورت بازاریابی بانک ها چارچوب نظري بازاریابی بانکی pdf پيشينه نظري روشهای نوین بازاریابی بانکی جذب مشتر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت زراعت کلزا (آفات، بیماری ها وعلف های هرز)

    پاورپوینت زراعت کلزا (آفات، بیماری ها وعلف های هرز) برچسب ها: زراعت کلزا pdfمراحل رشد کلزاکودهای مورد نیاز کلزاآبیاری کلزاآفات مهم کلزاپاورپوینت زراعت کلزازمان اخرین ابیاری کلزاسنک کلزا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت زراعت کلزا (آفات، بیماری ها وعلف های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ و مرحله نوجوانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ و مرحله نوجوانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ و مرحله نوجوانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بلوغ ومرحله نوجوانی مرحله نوجواني…

  • تحقیق بررسی مطالعه پیرامون عملکرد لرزه ای قاب های خمشی بتن مسلح دارای طبقه نرم

    اثر طبقه نرم بر زمان ت,چگونگی طراحی برای جلوگیری از ایجاد طبقه نرم,عملکرد لرزه ای قاب های خمشی بتن مسلح دارای طبقه نرم,قاب خمشی ویژه چیست,محاسبه ضریب زلزله در قاب های مورد مطالعه,محاسبه میزان سختی طبقه در قاب های مدلسازی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی (فصل دوم )

    پیشینه تحقیق در پایان نامه تست کمال گرایی,چارچوب نظری تحقیق در پا,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پایان نامه انواع کمال گرایی,مبانی نظری پایان نامه کمال گرایی pdf,نمونه فصل دوم پایان نامه کمال…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله با استرس و اختلالات اضطرابی (فصل دوم پایان نامه)

    دانلود مباني نظري مقابله با استرس,فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه,مباني نظري راهبردهای مقابله با استرس,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) نظریه ها طلاق,مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله با استرس و اختلالات اضطرابی (فصل دوم پایان نامه)…

  • مبانی نظری روان نمايشگري

    روان,مبانی,نظری,نمايشگري دانلود فایل اصلی مبانی نظری روان نمايشگري از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روان نمايشگري ( نمایش درمانی) (فصل دوم) در 57 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت…

  • بررسی رابطۀ بین سبک های دلبستگی و انگیزه پیشرفت

    بررسی رابطۀ بین سبک های دلبستگی و انگیزه پیشرفت برچسب ها: بررسی رابطۀ سبک های دلبستگیپایان نامه انگیزه پیشرفتپایان نامه سبک های دلبستگیپایان نامه روانشناسی دلبستگیرابطه دلبستگی و پیشرفتانگیزه پیشرفت و دلبستگیمراحل دلبستگی و پیشرفترابطه دلبستگی و انگیزه رفتن به…

  • پاورپوینت با موضو تاثیر ورزش بر قلب

    پاورپوینت با موضو تاثیر ورزش بر قلب دانلود پاورپوینت با موضو تاثیر ورزش بر قلب دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل فرد باید سه تا پنج بار در هفته برای مدت زمان بیست تا پنجاه دقیقه ورزش کند…

  • پاورپوینت تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و شورای عالی استان ها تاریخ

    پاورپوینت تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و شورای عالی استان ها تاریخ برچسب ها: پاورپوینت تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و شورای عالی استان ها تاریخموضوع تفاهم نامهاقدامات سازماناقدامات شورای عالی استان هااقدامات مشترکنظارت و هماهنگی…

  • ادبيات نظري سرسختی روانشناختی

    ادبيات نظري سرسختی روانشناختی دانلود ادبيات نظري سرسختی روانشناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرسختی تاریخچه سرسختی سرسختی روانشناختی یک سازه شخصیتی مثبت است که برای اولین بار توسط مدی و کوباسا در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق توسعه…

  • ادبیات نظری تحقیق نفت خام به عنوان یک کالای سیاسی راهبردی

    ادبیات نظری تحقیق نفت خام به عنوان یک کالای سیاسی راهبردی دانلود ادبیات نظری تحقیق نفت خام به عنوان یک کالای سیاسی راهبردی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گفتار اول - نفت خام…

  • بررسی تأثیر ساختار هیأت مدیره شرکتها بر سیاستهای متهورانه مالیاتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس

    بررسی تأثیر ساختار هیأت مدیره شرکتها بر سیاستهای متهورانه مالیاتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس برچسب ها: سیاست های متهورانه مالیاتی حاکمیت شرکتی درآمد مشمول مالیات قطعی سود مشمول مالیات ابرازیپایان نامه بررسی تأثیر ساختار هیأت مدیره شرکتها بر سیاستهای…

  • پاورپوینت پل جوبی اصفهان

    پاورپوینت پل جوبی اصفهان دانلود پاورپوینت پل جوبی اصفهان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت پل جوبی(چوبی) اصفهان ،در حجم 28 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: پل جوبی یا…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي تیمارستان

    استانداردهای طراحي معماري تیمارستان,برنامه فیزیکی معماري تیمارستان,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي تیمارستان,رساله معماري طراحي تیمارستان,طراحي معماري تیمارستان,مطالعات معماري طراحي تیمارستان,معماري تیمارستان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي تیمارستان از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه معنادرمانی (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه,چارچوب نظري,دانلود مباني نظري معناخواهي,فصل دوم پايان نامه ارشد,فنون معنادرمانی,کتاب های ویکتور فرانکل,مباني نظري مقاله معنا درمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) معنا درمانی,معنا درمانی pdf,معنا درمانی در قرآن,نظریه لوگوتراپی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه…

  • پاورپوینت آموزش نرم افزار spss و کار با داده ها و توابع در spss

    پاورپوینت آموزش نرم افزار spss و کار با داده ها و توابع در spss برچسب ها: آموزش spss 24 pdfآموزش spss 25آموزش جامع spsspdfآموزش spss به زبان سادهآموزش spss pptآموزش نرم افزار spss 23آموزش spss 16آموزش spss 25 pdf رفتن…

  • بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران

    بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران برچسب ها: سرمایه اجتماعی توانمندی پلیس تبلیغات پلیس اقتدار پلیس پلیس دانش بنیانپایان نامه بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایرانپروژه بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران رفتن به…

  • پاورپوینت معماری باغ ژاپنی

    پاورپوینت معماری باغ ژاپنی دانلود پاورپوینت معماری باغ ژاپنی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری باغ ژاپنی(پروژه انسان،طبیعت،معماری)،در حجم 71 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: باغ ژاپنی (به…

  • قالب پاورپوینت شیمی 4

    قالب پاورپوینت شیمی 4 دانلود قالب پاورپوینت شیمی 4 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت شیمی قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …       اسلاید…

  • تحقیق بررسی راهکارهاي حقوقي تضمين سرمايه‌گذاري بين‌المللي (با تاکید بر شروط ثبات و التزام)

    آژانس تضمين سرمايه‌گذاري چندجانبه,پایان نامه بررسی راهکارهاي حقوقي تضمين سرمايه‌گذاري بين‌المللي,پایان نامه تضمين سرمايه‌گذاري بين‌المللي,پروژه بررسی راهکارهاي ح,پروژه تضمين سرمايه‌گذاري بين‌المللي,تحقیق سازوکارهای حقوقی تضمين سرمايه‌گذاری خارجی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی راهکارهاي حقوقي تضمين سرمايه‌گذاري بين‌المللي (با تاکید بر شروط…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عقب ماندگی ذهنی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري عقب ماندگی ذهنی,پيشينه نظري عقب ماندگی ذهنی,پیشینه درمان عقب ماندگی ذهنی,طبقه بندی عقب ماندگی ذهنی,عقب ماند,عقب ماندگی جسمی,عقب ماندگی ذهنی ppt,عقب ماندگی ذهنی ژنتیک,مباني نظري و پيشينه پژوهش عقب ماندگی ذهنی,مقاله عقب ماندگی ذهنی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم

    پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم برچسب ها: پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالمپاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث زنگ علوم و هوای سالم آب سالم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم دسته بندي : زیست…

  • دانلود پاورپوینت