مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود پاورپوینت فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع مفاهیم اولیه - قوانین نیوتن

    دانلود پاورپوینت فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع مفاهیم اولیه - قوانین نیوتن برچسب ها: قانون دوم نیوتنمثال قانون سوم نیوتنفرمول قانون سوم نیوتنقوانین نیوتن به زبان سادهقانون اول نیوتنقانون چهارم نیوتنتعریف قانون اول نیوتنفرمول قانون دوم نیوتنفیزیک پیش…

  • پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی کالبدی با عنوان حمل و نقل شهری

    پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی کالبدی با عنوان حمل و نقل شهری دانلود پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی کالبدی با عنوان حمل و نقل شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با برنامه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع قدرت پرواز(درس پنجم دین و زندگی پیش دانشگاهی)

    دانلود پاورپوینت با موضوع قدرت پرواز(درس پنجم دین و زندگی پیش دانشگاهی) برچسب ها: درس دهم دین و زندگی پیش دانشگاهیدرس 9 دینی پیش دانشگاهیدرس هفتم دین و زندگی پیش دانشگاهیدرس چهارم دینی پیش دانشگاهیسوالات درس به درس دین و…

  • پيشينه پژوهش روش های نیازسنجی آموزشی

    پيشينه پژوهش روش های نیازسنجی آموزشی دانلود پيشينه پژوهش روش های نیازسنجی آموزشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نیازسنجی آموزشی 2 - 1 مقدمه امروزه آموزش و بهسازی و توسعه منابع انسانی به…

  • بررسی نقش اقلیمی گودال باغچه در پایداری معماری ایران نهال اقتصادی

    اقلیم گرم وخشک,بررسی نقش اقلیمی گودال باغچه در پایداری معماری ایران نهال اقتصادی,پروژه بررسی نقش اقلیمی گودال باغچه در پایداری معماری ایران نهال اقتصادی,گودال باغچه,معماری ایرانی,معماری ایرانی در طراحی بومی,نقش اقلیمی گودال باغچه دانلود فایل اصلی بررسی نقش اقلیمی گودال…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ و نظريه و تحقيق هافستد در خصوص فرهنگ

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ و نظريه و تحقيق هافستد در خصوص فرهنگ دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ و نظريه و تحقيق هافستد در خصوص فرهنگ دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری و پیشینه آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی

    مبانی نظری و پیشینه آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی دانلود مبانی نظری و پیشینه آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه کیفیت زیست محیطی نواحی روستایی

    مبانی نظری و پیشینه کیفیت زیست محیطی نواحی روستایی دانلود مبانی نظری و پیشینه کیفیت زیست محیطی نواحی روستایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ضرورت اهمیت و توجه به محیط…

  • دانلود مقاله تجلّی حکمت اشراق در معماری مکتب اصفهان

    اشراق سهروردی,اشراق یعنی چه,حکت اشراق در معماری,حکت اشراق در معماری اصفهان,حکمت مشاء,دانلود مقاله تجلّی حکمت اشراق در معماری مکتب اصفهان,فلسفه اشراق pdf,فلسفه اشراق به زبان ساده,فلسفه اشراق در معماری,کتاب حکمت اشراق,معنی اشراق دانلود فایل اصلی دانلود مقاله تجلّی حکمت اشراق…

  • پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير

    پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير برچسب ها: ایران چندمین کشور فقیر جهان استفقیر ترین کشور جهان در جدولرتبه ایران در کشورهای ثروتمندثروتمندترین کشورهای جهانثروت کشورهافقیرترین کشور جهان کجاستثروتمندترین کشور جهان کجاستکشورهای ثروتمند اروپا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تفاوت…

  • دانلود مقاله طراحی فضاها و مبلمان شهری درراستای پایداری شهری با تاکید بر سنگ فرش یاده ومطالعه موردی

    پایداری,تاکید,دانلود,درراستای,سنگ,شهری,طراحی,فرش,فضاها,مبلمان,مقاله,موردی:,ومطالعه,یاده دانلود فایل اصلی دانلود مقاله طراحی فضاها و مبلمان شهری درراستای پایداری شهری با تاکید بر سنگ فرش یاده ومطالعه موردی از سایت دانلود فایل چکیده: چشم انداز شهری یکی از مهم ترین فرم های بصری است که ویژگی…

  • پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو

    پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو برچسب ها: علائم تب کریمه کنگو در ایرانپمفلت آموزشی تب کریمه کنگوتب کریمه کنگو pdfعکس بیماری تب کریمه کنگوعکس تب کریمه کنگوعلائم تب کریمه کنگو در گوسفندانعکس کنه کریمه کنگوراهنمای کشوری تب کریمه کنگو…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري اعتیاد به مواد مخدر,پيشينه پژوهش پايان نامه مواد مخدر,پيشينه تحقيق اعتیاد,پيشينه نظري معتاد,چارچوب نظري اعتیاد,دانلود مباني نظري اعتیاد و سلامت,فصل دوم تعریف اعتیاد,مباني نظري اعتیاد,مباني نظري و پيشينه پژوهش اعتیاد دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • دانلود طرح توجیهی تولید سس سویا

    پروژه تولید سس سویا,پروژه کارافرینی تولید سس,توجیه فنی کارخانه تولید سس سویا,دانلود طرح توجیهی تولید سس سویا,طرح توجیهی تولید سس سویا,طرح تولید سس سویا,طرح کارآفرینی توليد سس سویا,طرح کسب و کار تولید سس سویا,کارافرینی تولید سس سویا دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت کف و کفسازها

    پاورپوینت کف و کفسازها دانلود پاورپوینت کف و کفسازها دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کف و کفسازها ،در حجم 125 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف کف :هر مایعی که تولید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : رهبری خدمتگزار 2 - 3 - 1 تعریف رهبری :…

  • تحقیق بنیادگرایی سلفی؛ روش شناسی معرفتی (روش شناسی فهم دین)

    بنیادگرایی سلفی,بنیادگرایی و اسلام گرایی,پروژه بنیادگرایی سلفی,تبارشناسی بنیادگرایی,تحقیق بنیادگرایی سلفی,جامعیت دین (نظریه حداکثری دین),روش شناسی معرفتی (روش شناسی فهم دین) دانلود فایل اصلی تحقیق بنیادگرایی سلفی؛ روش شناسی معرفتی (روش شناسی فهم دین) از سایت دانلود فایل دانلود تحقیق بنیادگرایی…

  • مبانی نظری ایران خودرو

    مبانی نظری ایران خودرو دانلود مبانی نظری ایران خودرو دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ایران خودرو 2 - 33 برند ايران خودرو 2 - 34 گروه صنعتي ايران خودرو 2 - 35 سبد…

  • طرح توجیهی تولید شیشه و صنعت شیشه سازی

    امکان سنجی کارخانه شیشه بری,توجیه فنی مواد اولیه تولید شیشه,دانلود طرح توجیهی شیشه سکوریت,طرح تولید شرکت شیشه سازی,طرح کسب و کار تولید ظروف شیشه ای,کارآفرینی تولید شیشه دانلود فایل اصلی طرح توجیهی تولید شیشه و صنعت شیشه سازی از سایت…

  • پاورپوینت تعريف و علل سالمندي

    پاورپوینت تعريف و علل سالمندي برچسب ها: پاورپوینت تعريف و علل سالمنديتعريف و علل سالمنديسالمندي در جهاناهداف برنامه سلامت سالمندانبرنامه مراقبت ادغام يافته سالمندانارزيابي كردن سالمند رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تعريف و علل سالمندي دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • پیشینه و مبانی نظری نمایش خلاق

    پیشینه و مبانی نظری نمایش خلاق دانلود پیشینه و مبانی نظری نمایش خلاق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نمایش خلاق نمایش : نمايش به عنوان يك شيوة ارتباطي خاص ، در ابعاد گوناگون…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه های فکری

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه های فکری دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه های فکری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه های فکری با وقوع انقلاب تکنولوژی و فناوری اطلاعات ، از سالهای…

  • دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم تعاریف ودلایل ورشکستگی(فصل 2)

    دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم تعاریف ودلایل ورشکستگی(فصل 2) دانلود دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم تعاریف ودلایل ورشکستگی(فصل 2) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پاورپوینت نماتودها

    پاورپوینت نماتودها برچسب ها: نماتودهاpdfنماتودها pptکرمهای لولهای enopleaسستودهاترماتودهااسپیکول چیستسلوم در کرم لوله ایچرخه زندگی کرم لوله ای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نماتودها دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع نماتودها،در قالب ppt…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مرور كلي اپيدميولوژ‍ي بيماري پريودنتال

    دانلود پاورپوینت با موضوع مرور كلي اپيدميولوژ‍ي بيماري پريودنتال برچسب ها: درمان بیماری پریودنتالانواع بیماری های پریودنتالجراحی پریودنتالبافت پریودنتالپریودنتال چیستپاکت پریودنتال چیستدرمان پریودنتیتپریودنتال دندان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مرور كلي اپيدميولوژ‍ي بيماري پريودنتال دسته بندي :…

  • پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن

    پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن دانلود پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شیوه فرزندپروری و تعاریف آن اصطلاح فرزندپروری از ریشه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع روانشناسي كار

    دانلود پاورپوینت با موضوع روانشناسي كار برچسب ها: مقاله روانشناسی کارروانشناسی کار چیستروانشناسی کارpdfجزوه روانشناسی کارکتاب روانشناسی کارروانشناسی کار دکتر محمود ساعتچیروانشناسی کار pptروانشناسی کار ساعتچی pdf رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع روانشناسي كار دسته بندي :…

  • مبانی نظری سازمان همکاری شانگهای

    مبانی نظری سازمان همکاری شانگهای دانلود مبانی نظری سازمان همکاری شانگهای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دلایل و ضرورتهای شکل گیری سازمان همکاری شانگهای روند شکل گیری سازمان همکاری شانگهای اهداف و حوزههای…

  • بررسی اثر مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد بر ارتباط ارزشی

    بررسی اثر مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد بر ارتباط ارزشی,تحقیق اهداف حاکمیت شرکتی,تحقیق حسابداری گزارشهای حسابداری,مبانی نظری تعاریف حاکمیت شرکتی,مقاله حسابداری اهداف گزاشگری مالی,نیازهای اطلاعاتی مدیریت دانلود فایل اصلی بررسی اثر مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد بر ارتباط…

  • پاورپوینت اخلاق حرفه ای پرستاری

    پاورپوینت اخلاق حرفه ای پرستاری دانلود پاورپوینت اخلاق حرفه ای پرستاری دسته بندي : پرستاری جزئیات و دریافت گزارش فایل روشنایی قلب پرستار و انجام مسئولیت ها و وظایف انسانی با کمال آرامش، تنها با یاد خدا ممکن می شود…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با مدل CMMI

    دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با مدل CMMI برچسب ها: cmmi مخفف چیست چیستکاربرد مدل بلوغ cmmi و بهره گیری از آن در تعریف و توسعه سطوح بلوغانواع مدل های بلوغ سازمانیمدل بلوغ قابلیت cmmiمدل بلوغ…

  • کوپآشنایی با مکانیک خودرو(کوپلینگ،کلاچ،ترمز،فلای ویل)

    پروژه کوپ آشنایی با مکانیک خودرو(کوپلینگ,ترمز,فلای ویل),کلاچ دانلود فایل اصلی کوپآشنایی با مکانیک خودرو(کوپلینگ،کلاچ،ترمز،فلای ویل) از سایت دانلود فایل تحقیق آشنایی با مکانیک خودرو(کوپلینگ،کلاچ،ترمز،فلای ویل) در حجم 74 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فصول زیر:فصل…

  • ادبیات پایان نامه هویت

    پرسشنامه,سبک هویت دانلود فایل اصلی ادبیات پایان نامه هویت از سایت دانلود فایل ادبیات پایان نامه هویت•    ماهیت و مفهوم هویتکلمه ی هویت ازنظر لغوی به معنی هستی، وجود، ماهیت و سرشت است و ریشه ی لغوی آن از واژه‌ی…

  • پیشینه تحقیق پرخاشگری

    پیشینه تحقیق پرخاشگری دانلود پیشینه تحقیق پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری پرخاشگری به عنوان یک غریزه 2 - 2 - 3 - 2 - پرخاشگری رفتاری 2 - 2 - 3…

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه

    پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه برچسب ها: بازار رقابت انحصاری چند جانبهمدل کورنو چیستبنگاه انحصاریانواع بازار در اقتصاد کلانعلل ایجاد انحصاربازار رقابت ناقصبازار رقابت کامل به انگلیسیانحصار طبیعی در اقتصاد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی…