تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • پاورپوینت سموم و تقسیم بندی انواع سموم

    پاورپوینت سموم و تقسیم بندی انواع سموم برچسب ها: طبقه بندی سموم کشاورزیانواع سموم کشاورزی pdfانواع سموم فسفرهانواع سموم کشاورزی و کاربرد آنهاتعریف سموم کشاورزیکتاب سموم کشاورزیتعریف سموم سیستمیکلیست سموم کشاورزی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سموم و تقسیم بندی…

  • پرسشنامه استاندارد شایسته سالاری

    پرسشنامه استاندارد شایسته سالاری دانلود پرسشنامه استاندارد شایسته سالاری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه استاندارد شایسته سالاری پرسشنامه استاندارد شایسته سالاری مصلحی ( 1391 ) که شامل 51گویه و هشت مولفه مهارت های ارتباطی…

  • پیشینه و مبانی نظری اثر اشاعه نرخ ارز در اقتصاد

    پیشینه و مبانی نظری اثر اشاعه نرخ ارز در اقتصاد دانلود پیشینه و مبانی نظری اثر اشاعه نرخ ارز در اقتصاد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 16 2…

  • پاورپوینت بهداشت روانی خانواده

    پاورپوینت بهداشت روانی خانواده دانلود پاورپوینت بهداشت روانی خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اسلام برای پیشگیری و بهداشت روانی در دوران مختلف، آموزه های دستوری و ارشادی دارد نخست به دوره جنینی پرداخته زیرا سهم…

  • پاورپوینت سد بتنی کوبیده غلطکی

    پاورپوینت سد بتنی کوبیده غلطکی برچسب ها: سد بتنی کوبیده غلطکیمعرفی بتن کوبیده غلطکیتاریخچه استفاده از بتن غلطکیموارداستفاده از RCCجایگاه RCCدر سد سازیدسته بندی سدهای بتن غلطکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سد بتنی کوبیده غلطکی دسته بندي : عمران…

  • سمینار: ماهیت حقوقی شرط ضمن عقد

    سمینار: ماهیت حقوقی شرط ضمن عقد برچسب ها: دانلود سمینار حقوقدانلود سمینار حقوق خصوصیسمینار حقوق خصوصیماهیت حقوقی شرط ضمن عقدسمینار ماهیت حقوقی شرط ضمن عقددانلود ماهیت حقوقی شرطخرید سمینار رشته حقوقدانلود سمینار رشته حقوق رفتن به سایت اصلی سمینار: ماهیت…

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های شیمی و داروسازی

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های شیمی و داروسازی دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های شیمی و داروسازی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های شیمی و داروسازی قالب های…

  • پاورپوینت مدیریت محیط زیستی

    پاورپوینت مدیریت محیط زیستی برچسب ها: پاورپوینت مدیریت محیط زیستیتعریف محیط زیستتفاوت محیط زیست با طبیعت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت محیط زیستی دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مدیریت محیط زیستیقالب…

  • مبانی نظری اعتماد به نفس

    مبانی نظری اعتماد به نفس دانلود مبانی نظری اعتماد به نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد به نفس تعریف اعتماد به نفس : 2 - 2 - 2 - 2 - عزت…

  • پاورپوینت کابردهای مختلف مبدل‌های حرارتی

    پاورپوینت کابردهای مختلف مبدل‌های حرارتی دانلود پاورپوینت کابردهای مختلف مبدل‌های حرارتی دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کابردهای مختلف مبدل‌های حرارتی،در حجم 38 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اساسا یک سیستم پمپ…

  • پاورپوینت بررسی چالش ها و مشکلات پیش رو در اجرا و بهره برداری از سدها و شبکه های آبیاری و زهکشی

    پاورپوینت بررسی چالش ها و مشکلات پیش رو در اجرا و بهره برداری از سدها و شبکه های آبیاری و زهکشی برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی چالش ها و مشکلات پیش رو در اجرا و بهره برداری از سدها و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق میل به یادگیری و فهمیدن (فصل دوم)

    پیشینه نظری پژوهش میل به دانستن و تل,پیشینه ومبانی نظری پژوهش میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,مبانی نظری پژوهش میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,مبانی نظری میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,مبانی نظری وپیشینه تحقیق میل به…

  • معماری بیونیک

    معماری بیونیک دانلود معماری بیونیک دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل انسان-طبیعت-معماریمعماری بیونیک فهرست تعریف بیونیکاولین معماران در کاربرد بیونیکبرج بیونیک در شانگ های چینگروه معماری برج بیونیکایده گیاهی مجتمع تجارینتیجه گیریمنابع بیونیک چیست؟ بیونیک در لغت…

  • پاورپوینت بیماریهای مزمن و کودک بیمار

    پاورپوینت بیماریهای مزمن و کودک بیمار دانلود پاورپوینت بیماریهای مزمن و کودک بیمار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بیماریهای مزمن و کودک بیمار اهداف رفتاری (ویژه )دانشجو در پایان این جلسه درس قادر…

  • دانلود پایان نامه بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه

    پایان نامه بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه,پوشاک,دانلود پایان نامه بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه,رنگ,شاهنامه,نشانه دانلود فایل اصلی دانلود پایان نامه بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه از سایت دانلود فایل دانلود پایان…

  • بررسي رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگاني با فروش شركت

    بررسي رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگاني با فروش شركت برچسب ها: بررسي رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگاني با فروش شركتتحقیق رشته مدیریت بازرگانیاستراتژي متقاعد كردن منطقيمذاكره تلفيقيتاكتيك هاي اساسي در مذاكرهشش اصل كليدي موفقيت در مذاكرهاصول مذاكرات فروشجنبه…

  • پاورپوینت کنتاکتور

    پاورپوینت کنتاکتور دانلود پاورپوینت کنتاکتور دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با کنتاکتور،در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مزایای کنتاکتور : -امکان کنترل مصرف کننده از راه دور -امکان…

  • پاورپوینت معماری دوره تیموریان

    پاورپوینت معماری دوره تیموریان برچسب ها: 09358978227نگار زمانیمعماری دوره تیموریانپاورپوینت تیموریانتحقیق دوره تیموریاندوره تیموریانپروژه رشته معماریآشنایی با معماریدانلود پاورپوینت دوره تیموریاندانلود پاورپوینت رشته معماریدانلود پاورپوینت آشنایی با معماریمسجد کبود تبر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری دوره تیموریان دسته بندي…

  • بررسی رابطه عدم تقارن اطلاعاتی با نقدینگی و ریسک نقدینگی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

    بررسی رابطه عدم تقارن اطلاعاتی با نقدینگی و ریسک نقدینگی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار برچسب ها: عدم تقارن اطلاعاتی نقدینگیریسک عدم نقد شوندگی شکاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام مازاد بازده سهامپایان نامه بررسی رابطه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای منجر به بارش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای منجر به بارش دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای منجر به بارش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - مبانی نظری تحقیق 12 2 - 1…

  • پاورپوینت امامزاده نور گرگان

    پاورپوینت امامزاده نور گرگان دانلود پاورپوینت امامزاده نور گرگان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت امامزاده نور گرگان،در حجم 31 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: آرامگاه امامزاده اسحاق که به امامزاده…

  • پاورپوینت اصول بیوسکیوریتی خوراک طیور

    پاورپوینت اصول بیوسکیوریتی خوراک طیور برچسب ها: بهترین غذا برای مرغ تخمگذارتغذیه مرغ با کرماصول بیوسکیوریتی خوراک طیورغذای مرغروش های تکهداری غذای طیورپرورش و تولید غذای طیور رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول بیوسکیوریتی خوراک طیور دسته بندي : زیست…

  • بررسی میزان تأثیر رشد غیر بهینه مخارج دولت در ناکارایی شاخص مالیات به هزینه های دولت

    بررسی میزان تأثیر رشد غیر بهینه مخارج دولت در ناکارایی شاخص مالیات به هزینه های دولت برچسب ها: مخارج دولت درآمدهای مالیاتی درآمدهای نفتی نرخ بیکاری اقتصادسنجیپروژه بررسی میزان تأثیر رشد غیر بهینه مخارج دولت در ناکارایی شاخص مالیات به…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چسبندگی هزینه هاو مدیریت سود (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چسبندگی هزینه هاو مدیریت سود (فصل دوم) دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چسبندگی هزینه هاو مدیریت سود (فصل دوم) دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان

    پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان برچسب ها: دانلود پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمانتاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمانپاورپوینت معماریکاهش مصرف انرژی در تابستانمصرف انرژی در زمستانطراحى بادشکنهاى گياهىپاورپوینت صرفه جویی…

  • پیشینه تحقیق مدیریت پژوهش

    پیشینه تحقیق مدیریت پژوهش دانلود پیشینه تحقیق مدیریت پژوهش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه صنعت براي بهبود مديريت پژوهش خود نيازمند جذب نتايج تحقيق است . ( Dearing , Kurzeja , 2007…

  • پاورپوینت درباره والیبال

    پاورپوینت درباره والیبال دانلود پاورپوینت درباره والیبال دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره والیبال،قالب پاورپوینت با فرمت ppt در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: والیبال در سال ۱۸۹۵ میلادی مطابق…

  • نقش بازار در توسعه شهر

    نقش بازار در توسعه شهر دانلود نقش بازار در توسعه شهر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نقش بازار در توسعه شهر فهرست تعریف بازارانواع بازارتصاویری از بازارهای ایرانراسته بازار، قیصریه، دالان، کاروانسرا، سرا،…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بهداشت مواد غذایی

    دانلود پاورپوینت با موضوع بهداشت مواد غذایی برچسب ها: بهداشت مواد غذایی چیستبازار کار رشته بهداشت مواد غذاییاستخدام بهداشت مواد غذاییتعریف بهداشت مواد غذاییدروس رشته بهداشت مواد غذاییگرایش های ارشد رشته بهداشت مواد غذاییرشته بهداشت مواد غذایی دامپزشکیبهداشت مواد غذایی…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل2)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل2),پيشينه پژوهش معیارهای ارزیابی عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان,دانلود مباني نظري تعریف ارزیابی عملکرد,فصل دوم پا,مباني نظري تاریخچه ارزیابی عملکرد دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • فایل پاورپوینت ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن بتنی آب زمینی

    فایل پاورپوینت ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن بتنی آب زمینی برچسب ها: دانلود پاورپوینت مخازن بتنی آبضوابط و معیارهای طرح و محاسبه مخازن بتنی آب زمینیپاورپوینت اصول و مبانی طراحی مخزنمخزن بتن مسلحمخزن نگهدارنده آبپاورپوینت مخزن بتنیپاورپوینت مخزن…

  • بررسی آسيب شناسي مديريت پژوهشي در شركت ملي حفاري ايران

    بررسی آسيب شناسي مديريت پژوهشي در شركت ملي حفاري ايران برچسب ها: بررسی آسيب شناسي مديريت پژوهشي در شركت ملي حفاري ايرانمدل های آسیب شناسی منابع انسانیآسیب شناسی سازمانی چیست؟مدل آسیب شناسی هاریسونمدل های آسیب شناسی سازمان رفتن به سایت…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید خوراک دام و طیور(به ظرفیت تولید 15000 تن در سال )

    پروژه کارآفرینی تولید خوراک دام و طیور,خوراک دام و طیور,خوراک طیور,طرح توجیهی تولید خوراک دام,طرح کسب و کار تولید غذای دام و طیور,طرح کسب و کار راه اندازی کارگاه تولید خوراک دام,کارخانه خوراک پرنده دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری (فصل دوم )

    ادبیات نظری گزارشهای حسابداری و اهداف عمده حسابداری,پیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری,چارچوب نظری گزارشهای حسابداری و,فصل دوم پایان نامه اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری,مبانی نظری اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه شاخص هاي کيفيت زندگي شهري

    مبانی نظری و پیشینه شاخص هاي کيفيت زندگي شهري دانلود مبانی نظری و پیشینه شاخص هاي کيفيت زندگي شهري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 14 2 - 1 - پيدايش شهر و…