تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • پاورپوینت با موضوع اوتیسم

    پاورپوینت با موضوع اوتیسم دانلود پاورپوینت با موضوع اوتیسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اوتیسم (اتیسم)، نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی ، کلامی غیر طبیعی مشخص می شود. علائم این…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي موزه فرش همراه با پاورپوینت نقد و بررسی معماری موزه فرش

    برنامه فیزیکی طراحي معماري موزه فرش,پایان نامه معماري طراحي موزه فرش,رساله معماري طراحي موزه فرش,طراحي موزه فرش,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري موزه نجوم و کی,مطالعات معماري طراحي موزه فرش,معماري موزه فرش دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي موزه…

  • فایل پاورپوینت حسينيه اميني های قزوين

    فایل پاورپوینت حسينيه اميني های قزوين برچسب ها: دانلود پاورپوینت حسينيه اميني های قزوينحسينيه اميني های قزوينخانه و حسینیه امینی های قزوینحسینیه امینی هاپاورپوینت تحلیل حسینیه امینی های قزوینپاورپوینت حسينيه اميني های قزوينبررسی و تحلیل حسینیه امینی ها رفتن به…

  • مبانی نظری و ابعاد اختلالات رفتاری (فصل 2)

    ابعاد,اختلالات,رفتاری,فصل,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ابعاد اختلالات رفتاری (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد اختلالات رفتاری (فصل دوم) در 53 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • پاورپوینت درمورد نگرشی نوین بر تحلیل اطلاعات فنی پتنتها

    پاورپوینت درمورد نگرشی نوین بر تحلیل اطلاعات فنی پتنتها برچسب ها: پاورپوینت درمورد نگرشی نوین بر تحلیل اطلاعات فنی پتنتهااقسام مالكيت فكريانواع مالكيت صنعتي شرايط پتنت شدن يك اختراع (Patentability) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد نگرشی نوین بر تحلیل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده (فصل دوم )

    ادبیات نظری کارکرد خانواده,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده (فصل دوم پایان نامه),پیشینه تحقیق کارکرد خانواده,رويكردها و ديدگاه هاي تبيين خانواده,فصل دوم پایان نامه کارکرد خانواده,مبانی نظری کارکرد خانواده دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نظام سلامت در کشور افریقای جنوبی

    دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نظام سلامت در کشور افریقای جنوبی برچسب ها: بررسی نظام سلامت در کشور افریقای جنوبیبیمه و نظام سلامت آفریقاوضعیت شاخصهای بهداشتینظام تامین مالی سلامتبررسی نظام های بهداشتی و درمانی توسط سازمان بهداشت جهانیبررسی عملکرد هزینه…

  • ارائه یک مدل نوآورانه جهت ارزیابی نوآوری دانشگاه ها با رویکرد تلفیقی تحلیل عاملی اکتشافی

    ارائه یک مدل نوآورانه جهت ارزیابی نوآوری دانشگاه ها با رویکرد تلفیقی تحلیل عاملی اکتشافی برچسب ها: نوآوری خلاقیت تحقیق و توسعهارائه یک مدل نوآورانه جهت ارزیابی نوآوری دانشگاه ها با رویکرد تلفیقی تحلیل عاملی اکتشافیپایان نامه ارائه یک مدل…

  • پاورپوینت ضرورت كار تیمي

    پاورپوینت ضرورت كار تیمي برچسب ها: روانشناسی کار گروهیتقویت کار تیمیبازیهای کار تیمیتاثیر کار گروهی بر یادگیریمدل های کار تیمیمشکلات کار گروهی در ایرانتمرین کار تیمیجملات کار تیمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ضرورت كار تیمي دسته بندي : علوم…

  • پیشینه و مبانی نظری رضایت شغلی و سلامت

    پیشینه و مبانی نظری رضایت شغلی و سلامت دانلود پیشینه و مبانی نظری رضایت شغلی و سلامت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت شغلی و سلامت چارچوب این پژوهش پنداشتی است و بر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : تعریف عدالت اهمیت رعایت عدالت عدالت اجتماعی عدالت سازمانی عدالت…

  • پاورپوینت برهان صدیقین

    پاورپوینت برهان صدیقین برچسب ها: برهان صدیقین سادهبرهان صدیقین در قرآنتاریخچه برهان صدیقینتقریرهای برهان صدیقینمتن برهان صدیقینتقریر ساده برهان صدیقینبرهان صدیقین جوادی آملیبرهان سینوی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت برهان صدیقین دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پیشرفت تحصیلی دانش آموز (فصل 2)

    ادبيات نظري خانواده و پیشرفت تحصیلی,پيشينه پژوهش,پيشينه نظري پیشرفت تحصیلی,چارچوب نظري تعریف پیشرفت تحصیلی,دانلود مباني نظري عملکرد تحصیلی,فصل دوم پیشرفت تحصیلی دانش آموز,مباني نظري عوامل پیشرفت تحصیلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت عملکرد

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت عملکرد دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت عملکرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت عملکرد تعریف عملکرد واژه performance که به معنای عملکرد است از کلمه انگلیسی perform…

  • پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان

    پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان دانلود پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه علاقه به ریاضی ردیف سؤالات خیلی زیاد زیاد کم خیلی کم اصلاٌ 1 درس ریاضی تا چه حد برای شما…

  • بررسی مزایا و معایب نظام پرداخت کارمزد و مقایسه تطبیقی آن

    بررسی مزایا و معایب نظام پرداخت کارمزد و مقایسه تطبیقی آن برچسب ها: پایان نامه بررسی مزایا و معایب نظام پرداخت کارمزد و مقایسه تطبیقی آنپروژه بررسی مزایا و معایب نظام پرداخت کارمزد و مقایسه تطبیقی آنتحقیق بررسی مزایا و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امیدواری (فصل 2)

    ابعاد امی,پیشینه تحقیق در مورد امیدواری,چارچوب نظري نظریه های امیدواری,دانلود مباني نظري تعاریف امیدواری,فصل دوم پايان نامه ارشد امیدواری در زندگی,مباني نظري ابعاد امیدواری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)امیدواری,نقش موانع در پرورش امیدواری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگی و اختلالات افسردگی و صرع (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تعریف افسردگی pdf,پيشينه تحقيق تعریف افسردگی با ذکر منبع,چارچوب نظري افسردگی ماژور چیست؟,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگی واختلالات افسردگی وصرع (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه تعریف افسردگی در dsm5,مباني نظري تعریف علمی افسردگی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بودجه و بودجه ریزی (فصل دوم)

    ادبیات نظری انواع روشهای بودجه ریزی,بودجه ریزی عملیاتی pdf,پیشین تحقیق تعریف بودجه ریزی,فصل دوم پایان نامه مراحل بودجه ریزی عملیاتی,مبانی نظری بودجه ریزی ا,مبانی نظری بودجه ریزی چیست؟,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل…

  • بررسی عوامل مؤثر بر تبليغات شفاهي مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد

    بررسی عوامل مؤثر بر تبليغات شفاهي مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد برچسب ها: بازاریابی رابطه ای ارزش ادراک شده کیفیت خدمات پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر تبليغات شفاهي مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگادپروژه بررسی عوامل مؤثر بر تبليغات شفاهي…

  • دانلود نمونه رزومه کاری فارسی

    دانلود رزومه آماده,دانلود نمونه رزومه,رزومه آماده,رزومه پژوهشی,رزومه تحصیلی,رزومه شغلی,رزومه کاری,روش نگارش رزومه,فایل رزومه آماده,نحوه نوشتن رزومه,نگین فایل,نمونه رزومه کاری دانلود فایل اصلی دانلود نمونه رزومه کاری فارسی از سایت دانلود فایل انتخاب شغل مناسب نیازمند ارائه یک رزومه مناسب می…

  • ارزشیابی برنامه های آموزشی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه آموزش های بلند مدت از دیدگاه مدیران

    ارزشیابی برنامه های آموزشی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه آموزش های بلند مدت از دیدگاه مدیران برچسب ها: ارزشیابی برنامه های آموزشی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه آموزش های بلند مدت از دیدگاه مدیرانپایان نامه ارزشیابی برنامه های آموزشی وزارت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش يادگيري در حد تسلط (فصل دوم)

    آموزش برای یادگیری در حد تسلط,الگوی تدریس یادگیری در حد تسلط,پاورپوینت و,تأثیر الگوی یادگیری در حد تسلط,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش يادگيري در حد تسلط (فصل دوم),مقاله,نظریه یادگیری در حد تسلط,یادگیری در حد تسلط,یادگیری در حد تسلط بلوم…

  • قالب پاورپوینت هنر 1

    قالب پاورپوینت هنر 1 دانلود قالب پاورپوینت هنر 1 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت هنر 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم…

  • پاورپوینت مروری بر سیستمهای بس الکترونی

    پاورپوینت مروری بر سیستمهای بس الکترونی برچسب ها: فیزیک کوانتوم ویکی پدیاذره کوانتوماصل کوانتوممعادلات کوانتوممکانیک کوانتومتکانه کانونیکفیزیک کوانتوم چیستنظریه کوانتوم چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مروری بر سیستمهای بس الکترونی دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سوگیری توجه (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سوگیری توجه,پیشینه پژوهش سوگیری توجه,پیشینه تحقیق سوگیری توجه,چارچوب نظری سوگیری توجه,فصل دوم پایان نامه سوگیری توجه,مبانی نظری سوگیری توجه دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سوگیری توجه (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی

    پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شبکه های عصبی زیستی ، در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: آشنایی با شبکه…

  • پاورپوینت نکات جالب قرآن

    پاورپوینت نکات جالب قرآن برچسب ها: نکات آموزنده قرآنیدانستنی های جالب قرآنیمطالب قرآنی جالبعجایب قرآنیاطلاعات عمومی درباره قرآنمطالب قرآنی زیباقرآن چیستانشا در مورد خواندن قرآن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نکات جالب قرآن دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و…

  • پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه ) بخش تاریخ

    پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه ) بخش تاریخ برچسب ها: پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه ) بخش تاریخ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره…

  • مبانی نظری میزان علاقه به مطالعه وخواندن

    مبانی نظری میزان علاقه به مطالعه وخواندن دانلود مبانی نظری میزان علاقه به مطالعه وخواندن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری میزان علاقه به مطالعه وخواندن فصل دوم پيشينه تحقيق مقدمه كودك…

  • تم پاورپوینت حرفه ای

    تم پاورپوینت حرفه ای دانلود تم پاورپوینت حرفه ای دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی…

  • پاورپوینت آشنایی با وب کاوی

    پاورپوینت آشنایی با وب کاوی دانلود پاورپوینت آشنایی با وب کاوی دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با وب کاوی (Web Mining) ، در حجم 39 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • طرح توجیهی و کارافرینی تولید و نصب ایزوگام

    ایزوگام,پروزه کارافرینی تولید ایزوگام,پروژه کارافرینی احداث کارخانه ایزوگام,طرح توجیهی ایزوگام,طرح توجیهی تولید عایق سقف,طرح توجیهی کارخانه ایزوگام,طرح توجیهی و کارافرینی تولید و نصب ایزوگام,طرح کارافرینی کارخانه تولید ایزوگام دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارافرینی تولید و نصب ایزوگام از…

  • پیشینه ومبانی نظری رضایت از زندگی

    پیشینه ومبانی نظری رضایت از زندگی دانلود پیشینه ومبانی نظری رضایت از زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت از زندگی فهرست مطالب : آغاز توجه به بهزیستی تعریف بهزیستی ابعاد مختلف بهزیستی…

  • پاورپوینت معماری معاصر

    پاورپوینت معماری معاصر دانلود پاورپوینت معماری معاصر دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری معاصر ،در حجم 41 اسلاید. در این فایل به معرفی و بررسی معماری معاصر پرداخته شده است. در دو بخش…