تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاری از کودکان

    دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاری از کودکان برچسب ها: مقاله پرستاری کودکاننشریه پرستاری کودکانمجله علمی پژوهشی کودکانارشد پرستاری کودکانمجله پرستاریمجله علمی پژوهشی نوزادان ایرانمجله سلامت کودکسایت مجله کودک رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاری از کودکان دسته…

  • ادبیات و پیشینه تحقیق آلکسی تایمیا و تیپ های شخصیتی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري نظریه پنج عامل شخصيت,چارچوب نظري آلکسی تایمیا,دانلود مباني نظري ابراز هیجان,فصل دوم پايان نامه ارشد آلکسی تایمیا,مباني نظري هوش هيجانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)شخصیت و تیپ شخصیتی دانلود فایل اصلی ادبیات و پیشینه تحقیق…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها,پیشینه پژوهش,پیشینه تحقیق دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها,چارچوب نظری دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها,فصل دوم پایان نامه دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها,مبانی نظری دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • موانع و راهکارهای حسابداری دولتی

    پایان نامه موانع و راهکارهای حسابداری دولتی,پروژه موانع و راهکارهای حسابداری دولتی,حسابداری دولتی,مقاله موانع و راهکارهای حسابداری دولتی دانلود فایل اصلی موانع و راهکارهای حسابداری دولتی از سایت دانلود فایل تحقیق موانع و راهکارهای حسابداری دولتی در حجم 122 صفحه…

  • پیشینه و مبانی نظری نظریه سبد دارایی ها نقدشوندگی و قیمت دارایی ها

    پیشینه و مبانی نظری نظریه سبد دارایی ها نقدشوندگی و قیمت دارایی ها دانلود پیشینه و مبانی نظری نظریه سبد دارایی ها نقدشوندگی و قیمت دارایی ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • پاورپوینت آموزش گزارش نویسی

    پاورپوینت آموزش گزارش نویسی برچسب ها: موزش گزارش نویسی خبرینمونه گزارش نویسیانواع گزارش نویسینحوه گزارش کار نویسینمونه گزارش نویسی خبرینمونه گزارش نویسی از بازدیدنحوه نوشتن گزارش کار روزانهنمونه گزارش نویسی نگهبانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش گزارش نویسی دسته…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی و روانشناختی فرد

    پیشینه پژوهش توانمندسازی فرد,توانمندسازي منابع انساني,توانمندسازی چیست,توانمندسازی روانشناخ,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی و روانشناختی فرد,مبانی نظری توانمندسازی,مبانی نظری روانشناختی فردی,مبانی نظری و پیشینه توانمندسازی کارکنان دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی و روانشناختی فرد…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش استرس تحصیلی(فصل دوم)

    ادبيات نظري استرس,پيشينه پژوهش استرس شغلی,پيشينه تحقيق استرس کارکن,پيشينه نظري استرس تحصیلی,چارچوب نظري استرس سازمانی,دانلود مباني نظري عوامل استرس تحصیلی,فصل دوم استرس تحصیلی,مباني نظري علل استرس تحصیلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش استرس تحصیلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • تحقیق بررسی تدوین استراتژی مدیریت منابع انسانی با استفاده از دو مدل BSC و SWOT در بیمه

    استراتژی مدیریت منابع انسانی با استفاده از دو مدل BSC و SWOT,پایان نامه بررسی تدوین استراتژی مدیریت منابع انسانی با استفاده از دو مدل BSC و SWOT در بیمه,پروژه,تحقیق بررسی تدوین استراتژی مدیریت منابع انسانی با استفاده از دو مدل…

  • پيشينه پژوهش پايان نامه رضایت زناشویی

    پيشينه پژوهش پايان نامه رضایت زناشویی دانلود پيشينه پژوهش پايان نامه رضایت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت زناشویی تاریخچه رضایت زناشویی رضایت از زندگی زناشویی مفهومی است که از سالیان بسیار…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي مدرسه فوتبال

    برنامه فیزیکی طراحي معماري مدرسه فوتبال,پایان نامه معماري طراحي مدرسه فوتبال,رساله معماري طراحي مدرسه فوتبال,طراحي معماري مدرسه فوتبال,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري مدرسه فوتبال,مطالعات و رساله معماري طراحي مدرسه فوتبال,معماري مدرسه فوتبال دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحليل پوششي داده‌ها

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحليل پوششي داده‌ها دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحليل پوششي داده‌ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعريف تحليل پوششي داده‌ها اين روش در ابتدا با تز دکتري رودز مطرح…

  • تاثیر فناوری اطلاعات بر رفتار حرفه ای حوزه منابع انسانی استانداری تهران

    تاثیر فناوری اطلاعات بر رفتار حرفه ای حوزه منابع انسانی استانداری تهران برچسب ها: پروژه تاثیر فناوری اطلاعات بر رفتار حرفه ای حوزه منابع انسانی استانداری تهرانمقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر رفتار حرفه ای حوزه منابع انسانی استانداری تهرانمبانی نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری

    پیشینه و مبانی نظری اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری دانلود پیشینه و مبانی نظری اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل سوم : مباني نظري…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسي مديريت سازماني

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسي مديريت سازماني برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي مديريت سازمانيکاراموزي بررسي مديريت سازمانيکارورزي بررسي مديريت سازمانيدانلود گزارش کارآموزي بررسي مديريت سازمانيبررسي مديريت سازمانيمديريت سازماني رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسي مديريت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات افسردگی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات افسردگی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات افسردگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالات افسردگی کلیات حدود 2500 سال است که اختلالات…

  • بررسی رابطه بین مسئولیت‌پذیری و کمال‌گرایی با جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

    بررسی رابطه بین مسئولیت‌پذیری و کمال‌گرایی با جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برچسب ها: کمال گرایی مسئولیت پذیری جهت گیری هدف رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه بین مسئولیت‌پذیری و کمال‌گرایی با جهت‌گیری هدف در دانشجویان دانشگاه آزاد…

  • پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار

    پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار دانلود پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : 2 - 1 - مقدمه 2 - 2 - بورس…

  • ادبیات نظری پژوهش نظریه ها و دیدگاه های تعلیم و تربیت

    ادبیات,پژوهش,تربیت,تعلیم,دیدگاه,نظری,نظریه,های دانلود فایل اصلی ادبیات نظری پژوهش نظریه ها و دیدگاه های تعلیم و تربیت از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه ها و دیدگاه های تعلیم و تربیت (فصل دوم) در 49 صفحه در قالب…

  • پاورپوینت يولاف

    پاورپوینت يولاف برچسب ها: قیمت یولافپرک یولاف چیستمضرات جو دوسرطریقه مصرف جو دو سریولاف وحشیجو دوسر برای لاغریجو دوسر از کجا بخرمقیمت جو دوسر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت يولاف دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي باغ موزه فرهنگ ايراني

    برنامه فیزیکی طراحي باغ موزه فرهنگ,پایان نامه مماری طراحي باغ موزه فرهنگ,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي باغ کودکان,رساله معماري طراحي باغ موزه فرهنگ ايراني,طراحي باغ موزه فرهنگ,ظوابط و استانداردهای طراحي باغ موزه فرهنگ دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و…

  • پاورپوینت تریپس پنبه

    پاورپوینت تریپس پنبه برچسب ها: سم عسلک گلابیسنک پنبهدرمان عسلک گیاهآفت عسلک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تریپس پنبه دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع تریپس پنبه    ، در قالب ppt…

  • پاورپوینت Zoom از دنياي کوچک تا دنیای بزرگ

    پاورپوینت Zoom از دنياي کوچک تا دنیای بزرگ برچسب ها: پاورپوینت Zoom از دنياي کوچک تا دنیای بزرگ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت Zoom از دنياي کوچک تا دنیای بزرگ دسته بندي : هنر جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و اهمیت کیفیت رابطه با والدین

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و اهمیت کیفیت رابطه با والدین برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و اهمیت کیفیت رابطه با والدینروابط متقابل والدین و فرزندانارتباط موثر والدین با فرزندان در محیط خانوادهارتباط فرزندان با والدینبرقراری…

  • بررسي رابطه بين تيپ‌هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان از ديدگاه ذي نفعان در ناحيه 5 مشهد

    بررسي رابطه بين تيپ‌هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان از ديدگاه ذي نفعان در ناحيه 5 مشهد برچسب ها: استعداد های انسانی متخصص راهبردی رفتن به سایت اصلی بررسي رابطه بين تيپ‌هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان از ديدگاه ذي…

  • پاورپوینت فیزیک پرتوها ، رادیوبیولوژی

    پاورپوینت فیزیک پرتوها ، رادیوبیولوژی برچسب ها: رادیوبیولوژی چیستبازار کار کارشناسی ارشد رادیوبیولوژیرادیوبیولوژی pdfجزوه رادیوبیولوژیمنابع رادیوبیولوژیرادیوبیولوژی pptرادیوبیولوژی برای رادیولوژیستدکتری رادیوبیولوژیدانلود جزوه فیزیک پرتوهادانلود رایگان کتاب فیزیک تشعشع و رادیولوژ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فیزیک پرتوها ، رادیوبیولوژی دسته بندي…

  • مبانی نظری پیشینه تاریخی وجغرافیایی سیستان

    مبانی نظری پیشینه تاریخی وجغرافیایی سیستان دانلود مبانی نظری پیشینه تاریخی وجغرافیایی سیستان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اشاره به پیشینه تاریخی وجغرافیایی سیستان 1 - 2 - 1 جغرافیای سیستان سیستانِ کنونی…

  • پیشینه و مبانی نظری روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري

    پیشینه و مبانی نظری روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري دانلود پیشینه و مبانی نظری روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روش…

  • پیشینه ومبانی نظری شخصیت

    پیشینه ومبانی نظری شخصیت دانلود پیشینه ومبانی نظری شخصیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری پایان نامه روانشناسی درباره شخصیت فهرست مطالب : 1 - شخصیت 2 - 1 تعریف شخصیت 2…

  • پاورپوینت سلامت شير از توليد تا مصرف و اهميت تغذيه ای آن

    پاورپوینت سلامت شير از توليد تا مصرف و اهميت تغذيه ای آن برچسب ها: پاورپوینت سلامت شير از توليد تا مصرف و اهميت تغذيه ای آنشیر یک ماده غذایی ارزشمندسهم گروه شير و فرآورده هاي آن در سبد غذايي خانوارهاي…

  • پاورپوینت در مورد اخلاق حرفه ای پزشکی

    پاورپوینت در مورد اخلاق حرفه ای پزشکی دانلود پاورپوینت در مورد اخلاق حرفه ای پزشکی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن فایل : هر حرفه‌ای که به طور مستقیم با ارباب رجوع برخورد دارد،…

  • مبانی نظری روش يادگيري در حد تسلط

    مبانی نظری روش يادگيري در حد تسلط دانلود مبانی نظری روش يادگيري در حد تسلط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روش يادگيري در حد تسلط : مفهوم تسلط : مراحل روش يادگيري در…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بهزیستی ذهنی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بهزیستی ذهنی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بهزیستی ذهنی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 - پیشینه‌ی نظری 2 - 2 - 1…

  • پیشینه و مبانی نظری مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظريه حل ابداعانه مساله )

    پیشینه و مبانی نظری مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظريه حل ابداعانه مساله ) دانلود پیشینه و مبانی نظری مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظريه حل ابداعانه مساله ) دسته بندي : روانشناسی و…

  • رساله معماری طراحی دبيرستان دخترانه با رويکرد معماری پایدار

    دانلود رساله معماری دبیرستان دخترانه با رویکرد معماری پایدار,دانلود رساله و مطالعات هنرستان دخترانه,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی دبيرستان دخترانه با رويکرد معماری پایدار,طراحی مدرسه ابتدایی دخترانه‌,معماری و طراحی داخلی مدرسه دخترانه دانلود فایل اصلی رساله معماری طراحی دبيرستان…