تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها

اهداف مدیریت دانش,تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها,تعریف مدیریت دانش چیست,رهبری تحول آفرین چیست؟,رهبری تحول گرا چیست,رهبری تحول گرا و نوآوری,مدیریت تحول گرا,مدیریت دانش در سازمان,مراحل مدیریت دانش
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها،در قالب Word و 160 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیدهدر عصر اطلاعات و ارتباطات ، همانطور که تجارت و بازرگانی دستخوش تغییر سرعت ،نوآوری و جلب نظر بیشتر مشتریان شده ،نوع رهبری نیز دچار تغییر شده است .از این رو ،رهبران نیز باید با شرایط جدید و مدرن رهبری کنند (احمدی ، 213 :1386) رهبر کسی است که اندکی فراتر از زمانه خود باشد کسی که دیگران را با یک نیروی خدادادی به سوی خود می کشد در این پژوهش به بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش سازمانی در صندوق های بازنشستگی پس انداز و رفاه کارمنان صنعت نفت می پردازد.یعنی از طریق رهبری که 4 ویژگی نفوذ (کاریزما) ،انگیزش الهامی ،انگیزش فکری ،و ملاحظات فردی را دارا باشد و بتواند ارتقا کیفیت و کمیت دانش سازمان و به روز بودن با محیط سازمان همراه باشد لذا با بررسی و پزوهش در سازمان صندوق های بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و جمع آوری اطلاعات میدانی این نتیجه حاصل گردید که بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد مدیریت دانش درسازمان ارتباط معنادار و مستقیمی وجود دارد .مقدمهدر ﻋﺼﺮ اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت، ﻫﻤﺎﻧﻄﻮر ﻛﻪ ﺗﺠﺎرت و ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ دﺳﺘﺨﻮش تغییر ﺳﺮﻋﺖ، ﻧﻮآوري و ﺟﻠﺐ ﻧﻈﺮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺷﺪه، ﻧﻮع «رﻫﺒﺮي» ﻧﻴﺰ دﭼﺎر ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺷﺪه اﺳﺖ.  از اﻳﻦ رو، رﻫﺒﺮان ﻧﻴﺰ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﺷﺮاﻳﻂ ﺟﺪﻳﺪ و ﻣﺪرن رﻫﺒﺮي ﻛﻨﻨﺪ (اﺣﻤﺪي ،213 :1386).اﺻﻄﻼﺣﺎت «رﻫﺒﺮ» و«رﻫﺒﺮي»ﺑﻪآﺳﺎﻧﻲ در ادﺑﻴﺎت و زﺑﺎن روزﻣﺮه ﺑﻜﺎر ﻣﻲرود،واﻗﻌﻴﺖ آن اﺳﺖ ﻛﻪ ﺳﻮءﺗﻔﺎﻫﻢ ﺑﺰرﮔﻲ در اﻳﻨﻜﻪ ﭼﻪ ﻣﻌﻨﺎﻳﻲ ازآﻧﻬﺎ ﻣﺮاد ﻛﻨﻴﻢ وﺟﻮد دارد. در زﺑﺎن ﻋﺎﻣﻴﺎﻧﻪ، رﻫﺒﺮ ﻛﺴﻲ اﺳﺖﻛﻪ اﻧﺪﻛﻲ ﻓﺮاﺗﺮ از زﻣﺎﻧﻪ ﺧﻮد ﺑﺎﺷﺪ، ﻳﻌﻨﻲ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ دﻳﮕﺮان ر اﺑﺎ ﻳﻚ ﻧﻴﺮوي ﺧﺪادادي ﺑﻪ ﺳﻮي ﺧﻮد ﻣﻲ ﻛﺸﺪ. او ﻛﺴﻲ اﺳﺖﻛﻪ دﻳﮕﺮان ﻣﺎﻳﻠﻨﺪ از او ﭘﻴﺮويﻛﻨﻨﺪ و اﻋﺘﻤﺎد، اﺣﺘﺮام و وﻓﺎداري ﭘﻴﺮوان را ﺟﻠﺐ ﻣﻲﻛﻨﺪ. اﻳﻦ در ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺗﺼﻮﻳﺮ رﻫﺒﺮ  ﻇﻬﻮرﻳﺎﻓﺘﻪاﺳﺖ(ﻣﺨﺘﺎري،1382،ص17). بیان مسالهرﻫﺒﺮان در سازمان در ﻣﻘﺎم ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰ، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻛﻨﻨﺪه راﻫﻜﺎر، در ﻣﻘﺎم ﻛﺎرﺷﻨﺎس، در ﺳﻤﺖ ﻛﻨﺘﺮل ﻛﻨﻨﺪه رواﺑﻂ ﺑﻴﻦﮔﺮوه و در ﻣﻘﺎم ﺑﻮﺟﻮد آورﻧﺪه ﺗﻨﺒﻴﻪ و ﺗﺸﻮﻳﻖ ﺑﻮده و ﺑﻪ ﻋﻨﻮانﺳﺮﻣﺸﻖ، ﺳﻤﺒﻞ ﮔﺮوه، در ﻣﻘﺎم ﭘﺪري و در ﻣﻘﺎم ﺳﭙﺮ ﺑﻼي ﮔﺮوه ﺧﻮد اﺳﺖ(ﺳﻴﺎدت وﻫﻤﻜﺎران، 1383،ص54). در زمینه رهبری مکاتب و نظریات مختلفی وجود دارد که تئوری رهبری تحول گرا یکی از جدیدترین این تئوری ها می باشد.تئوري رهبري تحول گرا نخست توسط برنز (1978) به منظور تمايز بين آن دسته از رهبران که روابط قوي و انگيزشي با زيردستان و پيروان برقرار مي‌کنند و آن دسته از آنها که به طور گسترده اي متمرکز بر مبادله يا تعامل براي ايجاد نتايج اند به وجود آمد. او مشخص کرد که يک رهبر تحول‌گرا، به دنبال انگيزه هاي بالقوه در پيروان و ارضاي نيازهاي بالاتر آنان است. رهبران تحول گرا، رابطه انگيزشي متقابلي را برقرار مي کنند که پيروان را به رهبران تبديل مي کند. بنابراين رهبري تحول گرا، تعاملي و دوسويه است(دوکت و مک فارلان،2003). رهبران تحول گرا بر تحول و مبادلاتی که بین رهبر و کارکنان اتفاق می افتد اهمیت زیادی قائل بوده و در مقررات سازمان هایشان آن چه را که مورد انتظار بوده و به آن پاداش داده می شود،کاملا شفاف بیان کرده اند.(ایسنبیس،2008). باس و آوولیو(1993)بیان می کنند که رهبری تحول گرا هنگامی اتفاق می افتد که رهبر علاقه ای را میان همکاران و پیروان خود برمی انگیزد که کارشان را از یک دیدگاه جدید نگاه کنند.رهبرتحول گرا یک آگاهی از رسالت یا بینش سازمان ایجاد کرده و همکاران و پیروان را برای سطوح بالاتر توانایی و ظرفیت توسعه می دهد.علاوه بر این،رهبر تحول گرا همکاران و پیروان را تحریک می کند که فراسوی منافع خودشان،به منافعی توجه کنند که به  گروه نفع برساند(معایر حقیقی فرد و دیگران،1389). رهبری تحول گرا با استفاده از مکانیزمهای سازمانی مانند پاداش، ارتباطات، سیاستهای سازمانی و شیوه ها و روشها باعث ایجاد فرهنگ مولد روانی با ویژگی های معنوی بودن، شخصی، مولد، منفعل و تمایل به حفظ وضع موجود می شود که این فرهنگ موجب می شود که رهبری تحول گرا در محیطهای پویا موفق عمل کند .رهبری تحولگرا  سبکی از رهبری است که برای عبور از بحران و مرحله گذار سیستم بسیار موفقیت آمیز است. رهبران تحول گرا کسانی هستند که پیروان خود را الهام می بخشند،می توانند به آنها روحیه دهند و در مسیری هدایتشان کنند که منافع سازمان تامین شود.هم چنین رهبران می توانند موجب شوند که زیر دستان با روحیه ای بسیار بالا کار کرده و بدین وسیله اثراتی عمیق بر سازمان بگذارند.این گونه رهبران به نیازها و جنبه های پیشرفت و ترقی زیردستان توجه خاصی دارند،بر آگاهی های آنها می افزایند و می توانند به گونه ای افراد را هدایت نمایند که انها از دیدگاه های جدیدتر به مسائل قدیمی نگاه کنند.رهبری که در افراد تحول ایجاد می کند،پیوسته می کوشد این اندیش را در افکار پیروان خود تزریق کند که آنها صاحب قدرت و توانایی های برتر بوده و نه تنها به مسائل جاری بپردازند بلکه باید از دیدگاه جدید نیز به امور نگاه کنند(رابینز،ترجمهی پارسائیان و اعرابی،1381).به طور کلی در اکثر مطالعات برای بیان رهبری تحول گرا از چهار ویژگی نفوذ(کاریزما) رهبر،انگیزش الهامی رهبر،انگیزش فکری رهبر و ملاحظات فردی رهبر استفاده می شود.الف- ملاحظات فرديبرقراری ارتباط فردی با کارکنان و اهمیت دادن به همه کارکنان  و توجه به اینکه از دیدگاه رهبر آنها برای سازمان مهم هستند(دوکت و مک فارلان،2003). ملاحظات فردي مرتبط با رفتارهاي رهبري تحول گرا، در رابطه به رفتار با افراد، به عنوان مشارکت کنندگان مهم به محيط کار است. رهبراني که از اين شيوه رهبري استفاده مي کنند، ملاحظاتي براي نيازهاي کارکنانشان نشان مي دهند و آماده‌اند تا توسعه رفتار محيط کار مناسب را تشويق و مربيگري کنند(سانتورا و ساروس،2001).ب- انگيزش الهاميدر برگیرنده یادآوری اهداف سازمان برای کارکنان و تشویق آنها برای متعهد  شدن نسبت به این اهداف است. افزايش هشياري کارکنان درباره رسالت و بينش سازمان و تشويق ديگران در شناخت و تعهد به آنها، جنبه اصلي شيوه انگيزش الهامي رهبري تحول گرا است. انگيزش الهامي، به اصل وجودِ (ماهيت) سازماني مي پردازد، تا به شخصيت رهبر. رهبراني که از انگيزش الهامي به عنوان رفتار رهبري استفاده مي کنند، ايده ها و بينش خود را به کارکنانشان با شيوه هاي واضحي منتقل كرده، کارکنان را تشويق مي کنند تا فراتر از استانداردها توسعه يابند و بنابراين خود آنها و سازمان رشد و توسعه يابد(سانتورا و ساروس،2001).ج- انگیزش فکریرهبراني که از نظر فکری کارکنان را تحريک مي کنند خلاقيت و پذيرش چالشها را به عنوان بخشي از کارشان تشويق مي‌کنند. آنها شيوه هاي رفتار با مسائل و مشکلات، را در يک رفتار عقلايي به کار مي برند. آنها در تمام مشکلات در يک شيوه آرام و محاسبه شده با کارکنانشان کار مي کنند و از تکنيک هاي حل مسأله براي رسيدن به تصميمهايي استفاده مي کنند که اتفاق نظر متقابل بين رهبران و کارکنان را منعکس مي سازد(سانتورا و ساروس،2001).د- نفوذ(کاریزما)نفوذ، رفتاري است که پيروان را به استفاده از رهبرانشان به عنوان الگو تشويق مي کند. اصطلاح ديگري که براي تشريح اين شکل رهبري استفاده شده، کاريزما است. در مرکز و هسته تأثير ايده‌آل، ايجاد ارزش هايي قرار دارد که الهام‌آور و معنادار هستند و حس هدفمندي را در افراد ايجاد مي کنند.رهبراني که در نفوذ یا کاریزما بالا هستند، همچنين حس قوي ثبات کنترل عاطفي دارند. آنها باور دارند که تغيير و متحول کردن پيروانشان از راه ارتباطات، الگو دهي نقش و تشويق، استراتژيهاي مناسب براي رسيدن به مأموريت و هدفهاي سازمان است.به طور خلاصه، شاخصهاي اصلي نفوذ(کاریزما)، عبارتند از: الگودهي، ايجاد و تشريح ارزشها، مهم و معني‌دار بودن، حس هدفمندي، اعتماد و اطمينان به پيروان، عزت نفس، حس کنترل عاطفي و خود سازماني(خود تعييني)(سانتورا و ساروس،2001).از طرفی یکی از ویژگی های اقتصاد دانشی،تغییر دائمی موقعیت ها و شرایط است.بنابراین سازمان ها باید پیوسته دانش خود را غنی کرده،دانش جدید ایجاد نمایند و این دانش را در فرایندها،تولیدات و خدماتشان به کار ببرند.برای این که سازمان ها بتوانند در اقتصاد دانشی موفق باشند،نوآوری مستمر و پیوسته به عنوان یک عامل حیاتی محسوب می شو(رمضانی،1389).هر سازمان دارای سه نوع دانش می باشد:دانش ضمنی که در تخصص و تجربه افراد قرار دارد،دانش صریح یا دانش مبتنی بر قوانین که در محصولات،رویه ها و قوانین وجود دارد و دانش فرهنگی که در مفروضات و باورهایی است که در جهت تعیین ارزش و امنیت اطلاعات جدید یا دانش ،توسط افراد استفاده می شود.ایجاد دانش از طریق شناخت شکاف ها در دانش موجود سازمان تسریع می شود.چنین شکاف های دانشی را می توان در روش حل یک مساله،توسعه یک محصول جدید یا استفاده از مزایای یک فرصت مشاهده کرد.سازمان ها دانش جدید را از طریق تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح،انسجام و ترکیب دانش و انتقال دانش به بخش های مختلف ایجاد می کنند.به بیان دیگر،ایجاد دانش نتیجه تعامل مستمر بین دانش ضمنی و صریح می باشد(بونتیس و چو،2002).دانش ضمني معمولا در قلمرو دانش شخصي، شناختي وتجربي قرار مي گيرد. در حاليكه دانش صريح بيشتر به دانشي اطلاق مي گردد كه جنبه عيني تر، عقلاني تر و فني تر دارد شامل داده ها ، خط مشي ها، روش ها، نرم افزارها، اسناد و … .برای ایجاد دانش در سازمان 4 مرحله اصلی وجود دارد:1- سهیم سازی دانش ضمنی یا جامعه پذیری:از ضمنی به ضمنی،افراد دانش ضمنی را به طور مستقیم از دیگران به وسیله تجربیات مشترک،بررسی،تقلید و موارد دیگر کسب می کنند.2-خلق مفاهیم یا بیرون سازی:از ضمنی به صریح،در این فرایند دانش ضمنی بوسیله مفاهیم تبدیل به ابزار می شود.3-توجیه مفاهیم و ساخت الگوی اصلی یا ترکیب:از صریح به صریح،فرایند ترکیب بوسیله طراحی سیستماتیک مفاهیم در مجموعه اشکال مختلف دانش صریح صورت می گیرد.4-دانش چند سطحی و درونی سازی:از صریح به ضمنی، این فرایند از طریق فرایند یادگیری بوسیله انجام دادن،بیان کردن و مستند سازی تجربیات انجام می شود. مدیریت دانش تلاش استراتژيكي سازمان دانسته شده كه سعي مي كند از راه كنترل و استفاده از دارايي هاي فكري كه در نزد كاركنان و پشتيبان سازمان وجود دارد، در رقابت به برتري دست يابند. به دست آوردن، ذخيره كردن و توزيع دانش، موجب مي شود كه كاركنان سازمان هوشمندتر كار كنند، از دوباره كاري بكاهند و در نهايت توليدات و خدمات خلاقانه تري توليد كنند كه نياز مشتريان را بهتر بر آورند(میچالوا،2003). مديريت دانش چيزي است كه در محيط سازماني رخ مي دهد؛ مواد كار آن دانش سازماني يا سرمايه فكري يا دارايي فكري است ( افشار زنجانی،1383). مديريت دانش شامل فرآيند تركيب بهينه دانش و اطلاعات در سازمان و ايجاد محيطي مناسب به منظور توليد، اشتراك و به كارگيري دانش و تربيت نيروهاي انساني خلاق و نوآور است. هدف مديريت دانش ايجاد يك سازمان يادگيرنده و شراكت با ايجاد جرياني بين مخازن اطلاعات ايجاد شده توسط افراد قسمت هاي مختلف سازمان (مالي، عملكرد، هوش رقابتي، وغيره) و مرتبط كردن آن ها با يكديگر است(مااوری،2002). مديريت دانش چهار عنصر اساسي دارد: دانش، مديريت، تكنولوژي اطلاعات و فرهنگ سازماني هر كدام از اين اجزا نقشي عمده در مديريت دانش داشته و مي تواند تأثيري بسزا در موفقيت يا شكست آن داشته باشد(پارک،2004). ایجاد دانش بطور اساسی به دانش و انگیزش افراد در سازمان وابسته است(نوناکا،1994). پس با این توصیف می توان گفت رهبر سازمان،شاید یکی از مهمترین عواملی باشد که بر ایجاد دانش سازمانی تاثیرگذار است.با توجه به این مطالب این تحقیق به دنبال بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمان صندوق های بازنشستگی،پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در سال 1392 می باشد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها رهبری تحول گرا چیست رهبری تحول آفرین چیست؟ مدیریت تحول گرا رهبری تحول گرا و نوآوری تعریف مدیریت دانش چیست مراحل مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان اهداف مدیریت دانش

  • دانلود تحقیق آشنایی با بورس

    دانلود تحقیق آشنایی با بورس دانلود دانلود تحقیق آشنایی با بورس دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف بورس:  بورس ها(اعم از اوراق بهادار یا کالا) بازارهای متشکل و سازمان یافته ای هستند که نظام مبادله را…

  • مبانی نظری جامعه پذیری سازمانی

    مبانی نظری جامعه پذیری سازمانی دانلود مبانی نظری جامعه پذیری سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جامعه پذیری سازمانی جدول 2 - 1 : تعاریف جامعه پذیری سازمانی 2 - 1 - 2اهمیت…

  • پاورپوینت حجم و سطح (فصل ششم ریاضی سال هفتم)

    پاورپوینت حجم و سطح (فصل ششم ریاضی سال هفتم) برچسب ها: پاورپوینت حجم و سطح (فصل ششم ریاضی سال هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حجم و سطح (فصل ششم ریاضی سال هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت…

  • سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادی

    افسرده,سبک اسنادی,عادی دانلود فایل اصلی سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادی از سایت دانلود فایل تحقیق سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادیدر…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد عملکرد سازمانی (هرسی و گلداسمیت)

    پرسشنامه رایگان عملکرد سازمانی,پرسشنامه عملکرد سازمانی,پرسشنامه عملکرد سازمانی اچیو,دانلود پرسشن,دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد سازمانی,دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد شغلی هرسی و گلداسمیت دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد عملکرد سازمانی (هرسی و گلداسمیت) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه عملکرد سازمانی…

  • دانلود پاورپوینت آماده درمورد اسيد فوليك

    اسید فولیک و بیماری قلبی,اسید فولیک و سرطان,پاورپوینت درمورد اسيد فوليك,تقویت سیستم ایمنی,دریافت زیاد اسید فولیک,کمبود اسید فولیک,مقدار نیاز به اسید فولیک,نقش اسید فولیک در سلامتی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت آماده درمورد اسيد فوليك از سایت دانلود فایل مشخصات…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه شادکامی و شادمانی (فصل 2)

    پيشينه,پيشينه پژوهش شادکامی و بعد عاطفی,پيشينه نظري دیدگاه های شادکامی,چارچوب نظري تعاریف شادکامی,دانلود مباني نظري شادکامی و شادمانی,فصل دوم پايان نامه ارشد اثرات شادکامی,مباني نظري نظریه های شادكامي,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) شادکامی دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق…

  • پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس سوم(فارسی اول دبستان)

    پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس سوم(فارسی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت آموزش نشانه ها درس سوم(فارسی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس سوم(فارسی اول دبستان) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ريزي و كنترل پروژه(PERT)

    دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ريزي و كنترل پروژه(PERT) برچسب ها: آموزش روش pertروش پرت در کنترل پروژهمثال روش pertروش پرت چیستروش gertمثال نمودار پرتروش pert در کنترل پروژهروش های برنامه ریزی شبکه ای رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت…

  • تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا

    تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دانلود تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دارای 22…

  • بررسی تجزیه وتحلیل فرآیند هزینه یابی فعلی براساس مراکز هزینه و امکان سنجی اجرای هزینه یابی

    بررسی تجزیه وتحلیل فرآیند هزینه یابی فعلی براساس مراکز هزینه و امکان سنجی اجرای هزینه یابی برچسب ها: بررسی تجزیه وتحلیل فرآیند هزینه یابی فعلی براساس مراکز هزینه و امکان سنجی اجرای هزینه یابیتحقیق سيستمهاي هزينه يابيسيستم هزينه يابي بر…

  • مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

    مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی دانلود مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی 2 - 7 - 1 - کلیک تبلیغات…

  • پاورپوینت تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن

    پاورپوینت تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن برچسب ها: ورزش ویلیامز برای دیسک کمرفیلم ورزشهای ویلیامز برای درد کمردانلود فیلم ورزش های ویلیامزورزش ديسك كمر ويليامزورزش درمانی برای کمر درد و سیاتیکفیلم ورزش دیسک کمردیسک کمر مهره 4و5درمان معجزه…

  • دانلود فایل پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی زنجان

    دانلود فایل پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی زنجان برچسب ها: دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی زنجانتنظیم شرایط محیطی زنجانپاورپوینت آشنایی با استان زنجانپروژه تنظیم شرایط محیطیبررسی شهر زنجانشرایط اقلیمی زنجانپاورپوینت شرایط اقلیمی زنجانپاورپوینت تنظیم شرایط محیطی زنجانزنجانآشنایی با استان رفتن به…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر TQM

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر TQM دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر TQM دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت کیفیت فراگیر به طور وسیعی به عنوان…

  • بررسی رابطه بین هوش معنوی ،رضایت شغلی و تعهد سازمانی

    بررسی رابطه بین هوش معنوی ،رضایت شغلی و تعهد سازمانی برچسب ها: تعهد سازمانی رضایت شغلی هوش معنوی مدیریت رفتار سازمانی مدیریت منابع انسانیپایان نامه بررسی رابطه بین هوش معنوی رضایت شغلی و تعهد سازمانیپروژه بررسی رابطه بین هوش معنوی…

  • پاورپوینت استان اردبیل

    پاورپوینت استان اردبیل دانلود پاورپوینت استان اردبیل دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان اردبیل؛ در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: استان اردبیل که…

  • پاورپوینت روانــشناسی عمومی (2)

    پاورپوینت روانــشناسی عمومی (2) برچسب ها: نمونه سوال مباحث اساسی در روانشناسی 2 پیام نورنمونه سوالات درس مباحث اساسی در روانشناسی 2دانلود نمونه سوالات مباحث اساسی در روانشناسی 2دانلود نمونه سوال مباحث اساسی در روانشناسی 2جزوه مباحث اساسی در روانشناسی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مت آمفتامین ،عود مصرف مواد،اعتیاد و ذهن آگاهی (فصل دوم )

    ادبیات نظری مت آمفتامین,اعتیاد و ذهن آگاهی,پیشنه پژوهش عود مصرف مواد و اعتیاد,پیشینه تحقیق مت آمفتامین,چارچوب نظری مت آمفتامین و ذهن آگاهی,عود مصرف مواد,عود مصرف مواد اعتیاد و ذهن آگاهی,فصل دوم پایان نامه عود مصرف مواد اعتیاد و ذهن آگاهی…

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران

    پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات کامل : توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران ، در…

  • پاورپوینت مدیریت استرس

    پاورپوینت مدیریت استرس دانلود پاورپوینت مدیریت استرس دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با مدیریت استرس ، در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش.  بخشی از متن: استرس قرار گرفتن در یک موقعیت خاص…

  • مبانی نظری و پیشینه اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا

    مبانی نظری و پیشینه اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا دانلود مبانی نظری و پیشینه اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های شخصیت و ابعاد تیپ های شخصیتی(فصل 2 پایان نامه)

    آزمون تیپ های شخصیتی,پيشينه نظري تیپ های شخصیتی از نظر یونگ,تیپ های شخصیتی a b c d,چارچوب نظري تیپ های شخصیتی انیاگرام,دانلود مباني نظري تیپهای شخصیتی,مباني نظري شخصیت و تیپهای شخصیت,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) شخصیت,نظریه های شخصبت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع فنون موثر در تدریس موفق

    دانلود پاورپوینت با موضوع فنون موثر در تدریس موفق برچسب ها: ویژگی های تدریس موفقروشهای کلاسداری موفقنحوه تدریس معلم در کلاسچگونگی شروع کلاس درسفنون کلاسداریانواع روشهای تدریس فعالروش تدریس مبتنی بر بازینحوه ورود معلم به کلاس رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس ، نظریه ها و علل آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس ، نظریه ها و علل آن دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس ، نظریه ها و علل آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب :…

  • پاورپوینت بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،طبقه ای)

    پاورپوینت بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،طبقه ای) برچسب ها: در قالب ppt و در 23 اسلاید قابل ویرایش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،طبقه ای) دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…

  • پاورپوینت آنالیز اجزای محدود رفتار هیسترتیک فریم های فولادی نیمه صلب

    پاورپوینت آنالیز اجزای محدود رفتار هیسترتیک فریم های فولادی نیمه صلب دانلود پاورپوینت آنالیز اجزای محدود رفتار هیسترتیک فریم های فولادی نیمه صلب دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مطالعه تجربی و آنالیز اجزای…

  • پاورپوینت آناتومی قلب

    پاورپوینت آناتومی قلب دانلود پاورپوینت آناتومی قلب دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع آناتومی قلب؛ در قالب ppt و در 42 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: قلب از چهار…

  • پیشینه و مبانی نظری محافظه كاری در گزارشگري مالی

    پیشینه و مبانی نظری محافظه كاری در گزارشگري مالی دانلود پیشینه و مبانی نظری محافظه كاری در گزارشگري مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق محافظه كاري در گزارشگري مالي…

  • بررسی علل گرايش جوانان به مصرف مواد مخدر

    بررسی علل گرايش جوانان به مصرف مواد مخدر برچسب ها: پایان نامه بررسی علل گرايش جوانان به مصرف مواد مخدرپایان نامه مصرف مواد مخدرپایان نامه گرایش جوانان به اعتیادتاريخچة مواد مخدر در جهان و ايرانشناخت شخصيت و طرز رفتار معتاديناعتیاد…

  • پرسشنامه امید به زندگی میلر (MHS)

    امید به زندگی میلر (MHS),پرسشنامه,پرسشنامه امید به زندگی میلر (MHS) دانلود فایل اصلی پرسشنامه امید به زندگی میلر (MHS) از سایت دانلود فایل پرسشنامه امید به زندگی میلر (MHS) در 5 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده…

  • بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید با استفاده از رویکردDEA

    بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید با استفاده از رویکردDEA برچسب ها: ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه مدیریت خرید تحلیل پوششی داده هاپایان نامه بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید با استفاده از رویکردDEAپروژه بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه…

  • بررسي رابطه بين اختلالات رواني و مکانيزمهاي دفاعي در دانشجويان

    بررسي رابطه بين اختلالات رواني و مکانيزمهاي دفاعي در دانشجويان برچسب ها: بررسي رابطه بين اختلالات رواني و مکانيزمهاي دفاعي در دانشجويانتعریف اختلال روانیدرمان اختلالات روانیاختلالات روانی چیستانواع اختلالات شخصیتیکتاب مکانیزم های دفاعی فرویدمکانیسم های دفاعی pdfمکانیسم دفاعی فرافکنیمکانیسم های…

  • پاورپوینت آموزش فوتبال

    پاورپوینت آموزش فوتبال دانلود پاورپوینت آموزش فوتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت مقدمه فوتبال، جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است. اکثر جوانان و بزرگسالان علاقمند به فوتبال برای گذراندن…

  • مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی

    مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی دانلود مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی فصل دوم…