بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • پاورپوینت مدرسه خان شیراز

    پاورپوینت مدرسه خان شیراز دانلود پاورپوینت مدرسه خان شیراز دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت مدرسه تاریخی خان واقع در شیراز، در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مدرسه خان مدرسه تاریخی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفهوم روانشناختی مدیریت زمان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش اصول مدیریت زمان,پيشينه تحقيق مدیریت زمان فایل صوتی,چارچوب نظري مهارت های م,دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفهوم همگرایی و امنیت (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه تعریف مدیریت زمان,مباني نظري مدیریت زمان چیست,مقاله مدیریت زمان دانلود فایل اصلی…

  • بررسی امکان سنجی پتانسیل های گردشگری در شهر سرعین با استفاده از مدل SWOT

    بررسی امکان سنجی پتانسیل های گردشگری در شهر سرعین با استفاده از مدل SWOT,تحقیق بررسی امکان سنجی پتانسیل های گردشگری در شهر سرعین با استفاده از مدل SWOT,گردشگری سرعین مدلSWOT,مقاله بررسی امکان سنجی پتانسیل های گردشگری در شهر سرعین با…

  • پاورپوینت بررسی و ارزیابی صنایع چوب و کاغذ

    پاورپوینت بررسی و ارزیابی صنایع چوب و کاغذ برچسب ها: مجله چوب و کاغذ دانشگاه تهرانمجله صنایع چوب و کاغذ ایرانتحقیق در مورد صنایع چوبمجله محصولات چوبیصنایع چوب و کاغذ ابوذرمجله انجمن علمی صنایع چوبتحقیق در مورد صنایع چوب و…

  • ادبیات نظری تحقیق رويكرد قرآن به جايگاه سياست خارجي و روابط بين‌الملل در حكومت نبوي

    ادبیات نظری تحقیق رويكرد قرآن به جايگاه سياست خارجي و روابط بين‌الملل در حكومت نبوي دانلود ادبیات نظری تحقیق رويكرد قرآن به جايگاه سياست خارجي و روابط بين‌الملل در حكومت نبوي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی

    پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی دانلود پیشینه و مبانی نظری خانواده و روابط خانوادگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خانواده وروابط خانوادگی فهرست مطالب : تعريف…

  • مبانی نظری روش تحلیل پوشش داده ها (DEA)

    مبانی نظری روش تحلیل پوشش داده ها (DEA) دانلود مبانی نظری روش تحلیل پوشش داده ها (DEA) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روش تحلیل پوشش داده ها 2 - 2 - 13 اندازه…

  • مبانی نظری و پیشینه شاخص هاي کيفيت زندگي شهري

    مبانی نظری و پیشینه شاخص هاي کيفيت زندگي شهري دانلود مبانی نظری و پیشینه شاخص هاي کيفيت زندگي شهري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 14 2 - 1 - پيدايش شهر و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی ماهیت حسابرسی و بودجه زمانی (فصل دوم)

    پیشینه پژوهش انواع روش های حسابرسی,پیشینه تحقیق بودجه زمانی حسابرسی,ماهیت حسابرسی داخلی,ماهیت روشهای حسابرسی,مبانی نظری بودجه زمانی در حسابرسی,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی ماهیت حسابرسی و بودجه زمانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی ماهیت حسابرسی و بودجه…

  • پاورپوینت معماری به سبک ساختارشکنی

    آشنایی با معماری به سبک ساختارشکنی,پاورپوینت بررسی معماری به سبک ساختارشکنی,پاورپوینت سبک ساختارشکن در معماری,پاورپوینت معماری به سبک ساختارشکنی,دانلود پاورپوینت معماری به سبک ساختارشکنی,سبک ساختارشکن در معماری,معماری به سبک ساختارشکنی دانلود فایل اصلی پاورپوینت معماری به سبک ساختارشکنی از سایت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف پیشرفت تحصیلی

    پرسشنامه پیشرفت تحصیلی,پیشینه پژوهش,پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگري مالي و تصميم گيري اقتصادي,مبانی پیشرفت تحصیلی,مبانی روانشناسی,مبانی نظری پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری متغیر پیشرفت تحصیلی,مبانی و پیشینه نظری پیشرفت تحصیلی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و اختلال وسواس بي اختياري

    پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و اختلال وسواس بي اختياري دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و اختلال وسواس بي اختياري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های رهبری خدمتگزار(فصل دوم)

    pdf,پرسشنامه رهبری خدمتگزار,تعریف رهبری خدمتگزار,رهبری خدمتگزار,رهبری خدمتگزار چیست,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های بررسی صادرات(فصل دوم),مقاله رهبری خدمتگزار,مولفه های رهبری خدمتگزار دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های رهبری خدمتگزار(فصل دوم) از…

  • بسته آموزش صوتی و تصویری زبان انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان

    آشنایی با کلمات مهم در زبان انگلیسی,آموزش تصویری حیوانات,آموزش حروف الفبای انگلیسی,آموزش زبان انگلیسی برای کودکان,آموزش صوتی و تصویری زبان انگلیسی,بسته آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان,به فرزندمان انگلیسی بیاموزیم,گیاهان,میوه ج دانلود فایل اصلی بسته آموزش صوتی و تصویری زبان انگلیسی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق انگیزش و مدیریت و مدیران (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری انگیزش و مدیریت و مدیران,پیشینه پژوهش انگیزش و مدیریت و مدیران,پیشینه تحقیق انگیزش و مدیریت و مدیران,چارچوب نظری انگیزش و مدیریت و مدیران,فصل دوم پایان نامه انگیزش و مدیریت و مدیران,مبانی نظری انگیزش و مدیریت و مدیران دانلود…

  • خلاصه آیین زندگی اخلاق کاربردی (PDF)

    خلاصه آیین زندگی اخلاق کاربردی (PDF) دانلود خلاصه آیین زندگی اخلاق کاربردی (PDF) دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل فرا اخلاق به بررسی تحلیل و فلسفی درباره مفاهیم و احکام اخلاقی می پردازد. موضوع این نوع پژوهش،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سيستم مديريت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سيستم مديريت دانش دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سيستم مديريت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1مقدمه ................................................................................................................................ 13 2 - 2 مديريت…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازدهی سهام و سهام جایزه با سياست تقسيم سود

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازدهی سهام و سهام جایزه با سياست تقسيم سود دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازدهی سهام و سهام جایزه با سياست تقسيم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پروپوزال شناخت و تحليل رابطه رضايت شغلي با تعهد سازماني کارکنان بانک سينا

    پروپوزال شناخت و تحليل رابطه رضايت شغلي با تعهد سازماني کارکنان بانک سينا,دانلود کاملترین پروپوزال شناخت و تحليل رابطه,شناخت و تحليل رابطه رضايت شغلي با تعهد سازماني کارکنان دانلود فایل اصلی پروپوزال شناخت و تحليل رابطه رضايت شغلي با تعهد…

  • جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور " ریاضی دهم دبیرستان - رشته های ریاضی و تجربی"

    تدریس کامل تمام مطالب ریاضی 10,جزوه ریاضی کنکور,جزوه کامل ریاضی 10,جزوه کامل ریاضی دهم دبیرستان,ریاضی 10 در کنکور,ریاضی اول دبیرستان برای کنکور,ریاضی دهم تجربی,ریاضی دهم رشته ریاضی,نکات ریاضی 10 برای کنکور دانلود فایل اصلی جزوه تایپ شده ، رنگی و…

  • تحقیق بررسی تجارت جهاني و پيوستن ايران به WTO و تأثير آن بر صنعت بيمه كشور

    پیوستن ایران به وتو,تاثیر پیوستن ایران به وتو بر صنعت بیمه,تاثیرات وتو بر صنعت بیمه,تحقیق بررسی تجارت جهاني و پيوستن ايران به WTO و تأثير آن بر صنعت بيمه كشور,تحقیق صنعت بیمه ها,رابطه صنعت بیمه و تجارت جهانی دانلود فایل…

  • پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهری

    پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهریمدل CA در مطالعات شهریبررسی مدل CAپاورپوینت مدل CELLULAR AUTOMATA در شهرسازیپاورپوینت بررسی و معرفی مدل CA در مطالعات شهریمدل CAپاورپوینت مدل CA در مطالعات شهریآشنایی…

  • بررسی نقش پیش بینی کنندگی سبک های تفکر و نگرش های ناکارآمد فرزند پروری والدین بر اضطراب کودکان

    بررسی نقش پیش بینی کنندگی سبک های تفکر و نگرش های ناکارآمد فرزند پروری والدین بر اضطراب کودکان برچسب ها: سبک های تفکرنگرش های فرزند پروریاضطراب کودکانبررسی نقش پیش بینی کنندگی سبک های تفکر و نگرش های ناکارآمد فرزند پروری…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم وابعاد کیفیت (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ابعاد و شاخص های سنجش کیفی,پيشينه تحقيق مفهوم کیفیت خدمات,تعاریف مفاهیم و ابعاد کیفیت,دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی,مباني نظري مروری بر مفاهیم مدیریت کیفیت,مقاله بازشناسی مفاهیم کیفیت دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت تاریخچه آموزش

    پاورپوینت تاریخچه آموزش دانلود پاورپوینت تاریخچه آموزش دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب دوران صفویه دوران افشاریه، زندیه و قاجار مکتب خانه دوران عباس میرزا و محمد شاه تاسیس دارالفنون دوران مشروطیت قوانین…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق آموزش زندگی خانواده(F.L.E ) (فصل دوم)

    آموزش,ادبیات,پیشینه,تحقیق,خانواده(F,دوم,زندگی,فصل,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق آموزش زندگی خانواده(F.L.E ) (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش زندگی خانواده(F.L.E ) (فصل دوم) در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • پاورپوینت نظام تقسیمات شهری

    پاورپوینت نظام تقسیمات شهری دانلود پاورپوینت نظام تقسیمات شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نظام تقسیمات شهری،در حجم 22 ایسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: نظام تقسیمات شهری: در…

  • پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازارهای مالی و توسعه مالی

    پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازارهای مالی و توسعه مالی دانلود پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازارهای مالی و توسعه مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی وتوسعه…

  • پاورپوینت سوختگي ها

    پاورپوینت سوختگي ها برچسب ها: عفونت در سوختگیتعریف سوختگیپمادهای سوختگیشستشوی زخم سوختگیسوختگی چند درصد باعث مرگ میشودعلت خارش زخم سوختگیسوختگی درجه دو در کودکانآنتی بیوتیک خوراکی برای سوختگی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سوختگي ها دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • بررسی لزوم تداوم استراتژی های تجدیدساختار صنعت برق ایران

    بررسی لزوم تداوم استراتژی های تجدیدساختار صنعت برق ایران برچسب ها: اصلاحات صنعت برق تجدیدساختار مقررات گذاری مقررات زدایی خصوصی سازیپایان نامه بررسی لزوم تداوم استراتژی های تجدیدساختار صنعت برق ایران رفتن به سایت اصلی بررسی لزوم تداوم استراتژی های…

  • پیشینه و مبانی نظری زنجیره تامین و تعریف سیستم تولید بهنگام(JIT)

    پیشینه و مبانی نظری زنجیره تامین و تعریف سیستم تولید بهنگام(JIT) دانلود پیشینه و مبانی نظری زنجیره تامین و تعریف سیستم تولید بهنگام(JIT) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق زنجیره…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خلاقیت و نوآوری در مدیریت

    دانلود پاورپوینت با موضوع خلاقیت و نوآوری در مدیریت برچسب ها: خلاقیت و نوآوری در مدیریت pptخلاقیت و نوآوری pdfتعریف خلاقیت و نوآورینقش خلاقیت در مدیریتخلاقیت و نوآوری چیستتحقیق در مورد خلاقیت و نوآورینوآوری و خلاقیت در کارآفرینیتفاوت خلاقیت و…

  • پاورپوینت استانداردها و الگوهای مصرف

    پاورپوینت استانداردها و الگوهای مصرف برچسب ها: کتاب آشنایی با مبانی و اصول استانداردها و الگوهای مصرفنقش سازمان ملی استاندارد در تحقق سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرفاستانداردهاي مصرف انرژي در صنايعتأثیر اجباری‌شدن استانداردهای تعیین معیار مصرف انرژی در کاهش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشد بهینه جمعیت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشد بهینه جمعیت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشد بهینه جمعیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه 9 2 - 2 ) معرفی…

  • پیشینه و مبانی نظری فرار و اقسام فرار

    پیشینه و مبانی نظری فرار و اقسام فرار دانلود پیشینه و مبانی نظری فرار و اقسام فرار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرار واقسام فرار فصل دوم ادبيات و…