ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM

پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات,فصل دوم پایان نامه تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ،  تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات (فصل دوم پایان نامه)در 131 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمه در سال‌هاي اخير با تحولات صورت گرفته در فن آوري‌هاي اطلاعات و ارتباطات با بوجود آمدن مفاهيم جديد در جهاني شدن ، فعاليت آزادانه ، افزايش نوآوري ، كاهش مستمر چرخه عمر محصولات و … شاهد طلوع مفهوم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به عنوان يك رويكرد مهم در كسب و كار بوده‌ايم كه هدف آن بازگشت به دوره‌ي بازاريابي شخصي است . اين مفهوم نسبتاً ساده‌اي است كه بيان مي‌دارد مشتريان مختلف محصولات مختلفي را مي طلبند ( الهي 1385) CRM به سازمان‌ها و شركت‌ها كمك مي‌كند تا بفهمند كدام مشتري ارزش به دست آوردن ،‌كدام ارزش نگه‌داشتن ، كدام مشتري استراتژيك بوده ، كدام سودآور است و از كدام يك مي‌توان صرف نظر کرد ( عابدين 1385) ،‌شركت‌ها اغلب در فهم CRM دچار مشكل مي‌شوند ، آنها تصور مي‌كنند كه مي‌توانند تنها با پياده سازي تكنولوژي به مزاياي CRM دست يابند ، ولي آنها نمي‌دانند ، كه تنها در صورتي ميتوانند از مزاياي عمده كسب و كار CRM بهره گيرند . كه به اتخاذ استراتژي كسب و كار مشتري محور كه موجب فرهنگ سازماني مشتري محور مي‌شود مبادرت نموده و سپس تكنولوژي مناسب و يكپارچه با زير ساخت IT شركت را پياده سازي كنند .دليل ديگري كه شركت‌ها را هنگام انتخاب CRM دچار مشكل مي‌كند اين است كه هيچ فروشنده‌اي همه قابليت‌هاي CRM كه مورد نياز شركت مي‌باشد را ارائه نمي‌دهد (‌ خانلري ، 1385)نكته اساسي و لازمي كه بايد دراينجا به آن اشاره شود اين است كه CRM به معني مديريت ارتباط با مشتري است نه بازاريابي ارتباط با مشتري . مديريت مفهومي گسترده‌تر از بازاريابي داشته و شامل توليد ، منابع انساني ،‌مديريت خدمات ، فروش و تحقيق و توسعه است بنابراين CRM مستلزم رويكردي سازماني و در تمام سطوح كسب و كار است كه براي انجام كسب و كار و نه استراتژي‌ ساده بازاريابي مشتري محور . .CRM تمام كاركردهاي سازمان ( بازاريابي ، توليد ، خدمت به مشتري و غيره ) را كه نيازمند تماس مستقيم يا غير مستقيم با مشتريان است را در بر مي گيرد . Glay & Byun 2001))  تاريخچه‌ پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري 1- از توليد دستي تا توليد انبوه : انقلاب صنعتيطي قرن‌ها قبل از سيستم توليد انبوه ، هردم عادت داشتند كه لباس‌هايشان را خياط برايشان بدوزد و معاملات را به شكل پاياپاي با گفتگوي شخصي و ديده بوسي‌ انجام دهند ولي در محيط توليد انبوه ، سفارش‌هاي ديگر امكان پذير نبود شركت‌ها مشتاق بودند كه بدانند چگونه يك محصول خاص را توليد و بازاريابي نمايند كه بيشترين كارايي و صرفه اقتصادي به دست آيد . 2- از توليد انبوه تا بهبود مستمر : انقلاب كيفيتهنگاميكه شركت‌هاي آمريكايي در حال حركت روي منحني يادگيري دوباره توليد انبوه اختراع‌هايشان بودند ، شركت‌هاي ژاپني در حال كشف اين نكته بودند كه بهبود مستمر فرآيندهايشان منجر به توليد هزينه‌هاي كمتر و كيفيت بيشتر مي‌شود . 3- از بهبود مستمر تا توليد سفارشی : انقلاب مشتريامروزه تمركز شركت‌ها از محصولات و فرآيندها به سوي موضوعات مربوط به مصرف كننده تغيير يافته است . اگر شركت بخواهد در دوره مشتري محور امروزي موفق بماند بايد تلاش‌هاي خود را از فرآيندهاي ساخت و كارايي به سوي يافتن راههايي براي جلب رضايت و حفظ مشتريان متمركز نمايد ( حاجي زمانعلي 83) براي شناخت و درك مفهوم مشتري‌مداري و سازو كار آن نياز است تا با مفاهيم ديگري نظير بازاريابي كيفيت خدمت مشتري و … آشنا شويم .قسمتی از پیشینه تحقیق: مفهوم مديريت ارتباط با مشتري با اينكه داراي قدمت نسبتاً زيادي مي باشد ولي ورودش به كشورمان و توجه به آن داراي سابقه طولاني نمي‌باشد با توجه به اينكه بسياري از سازمان‌ها و شركت‌هاي تجاري در ايران به اهميت موضوع مشتري و مشتري مداري پي برده‌اند استفاده از اين فرآيند موضوع قابل اتكا و عامل پژوهشي براي اين سازمانها مي باشد بسياري از دانشجويان و اساتيد فن در اين زمينه تحقيقات و پژوهش‌هايي را انجام داده‌اند كه به تعدادي از آنها به شرح ذيل اشاره مي گردد.فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :مقدمهبخش اول :تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری2-2  تاريخچه‌ پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري2-3 تعاريف CRM:2-3-1 اهداف CRM 2-3-2 اصول CRM2-3-3  مولفه‌هاي CRM2-3-3-1 مشتري2-7-3-2 روابط2-3-3-3 مديريت2-3-4  فوايد مديريت ارتباط با مشتري :2-3-5  فرايندهاي اصلي CRM 2-3-6  چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM ) :2-3-6-1 كشف دانستني‌ها: 2-3-6-2 تعامل با مشتري 2-3-6-3 برنامه‌ريزي بازار2-3-6-4  تجزيه و تحليل و پالايش 2-3-7 ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM2-3-8 گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري2-3-9  ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري :شكل 2-3 – ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري2-3-9-1 مدير بازاريابي CRM2-3-9-2  بخش تحليل بازاريابي :2-3-9-3  مديريت عملياتي :2-3-9-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك :2-3-9-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي :شکل2-4 ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان ( همان منبع )شکل2-5 ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه2-3-9-6 كاركنان :2-3-10 فن آوري CRM:2-3-11 راه حل تلفيقي CRM2-3-12 وضعيت موجود CRM2-3-13-1 فرآيندهاي مشتري محور:2-3-13-2 ارتباط چهره به چهره :2-3-14 CRM  عملياتي :2-7-14-1 اهداف CRM عملياتي2-3-14-2 مزاياي CRM عملياتي2-3-14-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري2-3-14-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان2-3-15 CRM تحليلي2-3-15-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي :2-3-15-2 مزاياي CRMتحليلي2-3-16 CRM مشاركتي2-3-16-1 مزاياي CRM مشاركتي CRMعملیاتیشکل2-6 بخش‌هاي مختلف CRM2-3-17 CRM در بانكداريبخش دوم :  تعیین فاکتورهای موثر بر           CRM2-4  تعاريف بازاريابي2-5  ارزش مشتري2-5-1  پيش نيازهاي مدل ارزشيانتخاب يك الگوي عملياتي ارزش گرا است كه در آن ساختار سازماني ، فرهنگ سازماني ، نظام مديريتي و غيره لحاظ گردند .2-5-2 نظام ارزش :2-5-3  انواع مشتري از نظر رفتاريشكل 2-7  هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري ( حاجي زمانعلي ، 1383 ، ص 21)شكل 2-8 ارتباط بين سود و درصد مشتريان (‌حاجي زمانعلي ، 1383 ، ص 23)شكل 2-9 توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد ( حاجي زمانعلي ، 1383 ، ص 24 )3) ‌بودجه ارزيابي عظيمي معمولاً روي غير مشتريان هزينه مي شود(شكل 2-11 ) مفهوم مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه دسته‌بندي مشتري ( حاجي زمانعلي ،1383 ، ص 25) 2-6 مشتري وفادار2-6-1  قانون پاره تو يا قانون 20-802-6-2 تعريف وفاداري مشتري2-6-3 عوامل موثر بر وفاداري مشتري2-6-4  سطوح وفاداري2-6-5  مفهوم رضايتمندي مشتري :2-6-6 اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري2-6-7  وفاداري ابزاري :2-6-8 وفاداري انگيزشي 2-6-9 ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي2-6-10 اندازه‌گيري وفاداري مشتري :2-6-11 شبكه سودآوري بالقوه :نمودار 2-2 مأخذ: The profile/potential grid.(2000)2-6-12 رابطه بين وفاداري و رضايتمندي :نمودار 2-4 رابطه بين رضايتمندي و وفاداري مشتري 2–6-13 وفاداري يك فرد به يك بانكنمودار 2-5 عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان بانكنمودار 2-6 رابطه بين عوامل موثر برايجاد وفاداري در مشتريان بانك2-6-14 انواع وفاداري جدول 2-3 ماتريس انواع وفاداريجدول 2-4 انواع مشتريان وفادار2-6-15 فرآيند رويگرداني مشتري :2-7  تعريف خدمات :2-7-1  تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات :2-7-2 سازمان‌هاي خدماتي و CRM2-7-3 ويژگي‌هاي خدمات2-7-4 تعريف كيفيت :2-7-5 كيفيت كالا – كيفيت خدمات بانكينمودار2-7 مقهوم نظریه فاصله2-7-5-1 كيفيت عملياتي  يا فرآيند :2-7-5-2 كيفيت ستاره يا فني  :2-7-5-3 كيفيت فيزيكي :2-7-5-4  كيفيت وارتباط يا تعاملات :2-7-5-5 كيفيت در سازمان :2-7-6 ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري :2-7-6-1 مقياس كيفيت خدمت :2-7-6-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت :2-7-6-2 مدل عملياتي / فني كيفيت خدمت2-7-7  مديريت كيفيت خدمات بانكمدل مفهومي كيفيت خدماتنمودار2-8  مدل مفهومی کیفیت2-8 روش‌هاي سنجششکل2-14 تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي مشتري2-8-1  SERVQUAL شکل2-15 متغيرهاي مدل SERVQUALSERVPERFجدول 2-7 مقياس مجرد SERVPERF2-8-3  SERIMPERF بخش سوم : بانک صادرات2-9-2– تعريف بيانيه ماموريت 2-9-3– بيانيه ماموريت بانك صادرات2-9-3-1- ارزش‌هاي مندرج در بيانيه ماموريتطبق تحليل SWOT نقاط ضعف و قوت بانك صادرات و فرصت‌ها يا تهديدها به صورت زير شناسايي شده است . جدول: جدول نقاط ضعف ، قوت ، فرصت‌ها و تهديدها براي بانك صادرات ايران2-9-6 عوامل حياتي موفقيت و مزيت ساز در صنعت بانك‌داري2-9-7  بررسي برنامه‌هاي آتي بانك صادرات در زمينه فناوري اطلاعاتبخش چهارم : پیشینه تحقیقمنابع فارسيمنابع انگليسيپشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات فصل دوم پایان نامه تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات (فصل دوم پایان نامه)در 131 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکارآمدی و رضایت از زندگی و انواع سرمایه ها

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکارآمدی و رضایت از زندگی و انواع سرمایه ها دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکارآمدی و رضایت از زندگی و انواع سرمایه ها دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل…

  • پاورپوینت حسابداری تورمی

    پاورپوینت حسابداری تورمی دانلود پاورپوینت حسابداری تورمی دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل   بخشی از متن پاورپوینت با افزایش درآمدهای نفتی طی دو سال اخیر با توجه به وابستگی بودجه به نفت، دولت برای استفاده از…

  • مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش روش های پولشویی,پيشينه تحقيق پولشویی به انگلیسی,پيشينه نظري پولشویی,چارچوب نظري مفاهیم پولشویی چیست؟,دانلود مباني نظري پولشویی در ایران,مباني نظري مراحل پولشویی,مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل…

  • پاورپوینت نمونه آثار نورمن فاستر

    پاورپوینت نمونه آثار نورمن فاستر دانلود پاورپوینت نمونه آثار نورمن فاستر دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی برج هلوکاست وایستگاه جزایر قناری از نمونه آثار نورمن فاستر،در حجم 44 اسلای قابل ویرایش. در…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد مدیران تحصیل کرده و غیر تحصیل کرده

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد مدیران تحصیل کرده و غیر تحصیل کرده دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد مدیران تحصیل کرده و غیر تحصیل کرده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری اضطراب و یادگیری

    پیشینه و مبانی نظری اضطراب و یادگیری دانلود پیشینه و مبانی نظری اضطراب و یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب ویادگیری پیشینه نظری انواع اضطراب اضطراب و يادگيري…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت سود، مدیریت سود و کارایی سرمایه گذاری

    چارچوب ن,دانلود مباني نظري کیفیت سود,فصل دوم پايان نامه ارشد کارایی سرمایه گذاری,مباني نظري حسابداري سرمایه گذاری,مباني نظري سود,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدیریت سود,مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت سود,مدیریت سود و کارایی سرمایه گذاری دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت آشنايي با چرخه بهره وری

    پاورپوینت آشنايي با چرخه بهره وری دانلود پاورپوینت آشنايي با چرخه بهره وری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنايي با چرخه بهره وری 1 1 بهره‌وری: نسبت ستانده به داده است.به عبارتی بهره‌وری نسبت توليد…

  • پاورپوینت برنامه ریزی بهبود بهره وري

    پاورپوینت برنامه ریزی بهبود بهره وري برچسب ها: چرخه مدیریت بهره وری چیستطراحی چرخه مدیریت بهره وری در واحد سازمانیانواع شاخص های بهره وریانواع بهره وریانواع مدل های اندازه گیری بهره وریمراحل عملی استقرار چرخه مدیریت بهره وری درواحد سازمانیانواع…

  • پرسشنامه ارزيابي خلاقيت دانش آموزان توسط معلمين

    پرسشنامه ارزيابي خلاقيت دانش آموزان توسط معلمين دانلود پرسشنامه ارزيابي خلاقيت دانش آموزان توسط معلمين دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه ارزيابي خلاقيت دانش آموزان توسط معلمين اين آزمون ( ضميمه شماره 3 ) در…

  • جنبه‌هاي رواني اعتياد کنترل و درمان آن

    جنبه روانی,کنترل دانلود فایل اصلی جنبه‌هاي رواني اعتياد کنترل و درمان آن از سایت دانلود فایل تحقیق جنبه‌هاي رواني اعتياد کنترل و درمان آن در حجم 19 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:فهرست…

  • پاورپوینت طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكي

    پاورپوینت طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكي برچسب ها: طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكيCPT رده هاي CPT رده هاي Separate Procedur روشهای مجزا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكي دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت…

  • مبانی نظری نشاط اجتماعی (فصل دوم)

    ادبیات نظری نشاط اجتماعی (فصل دوم),پیشینه پژوهش تعاریف شادی و نشاط اجتماعی,پیشینه تحقیق شاد زیستن چیست؟,چارچوب نظری مشت,دانلود مبانی نظری نشاط اجتماعی (فصل دوم),فصل دوم پایان نامه صفات مرتبط با شادمانی,مبانی نظری تاثیرات شادی بر روابط اجتماعی دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری مهارت ابراز وجود

    پیشینه و مبانی نظری مهارت ابراز وجود دانلود پیشینه و مبانی نظری مهارت ابراز وجود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مهارت ابراز وجود ابراز وجود کردن ، پروریی کردن نیست ، حق دیگران…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاربورس و روشهاي تامين مالي شرکت ها (فصل دوم)

    pdf,word,پيشينه پژ,پيشينه پژوهش تامین مالی چیست,پيشينه تحقيق روش های تامین مالی,پيشينه نظري تعریف تامین مالی,چارچوب نظري روش های تامین مالی,فصل دوم پايان نامه ابزارهای تامین مالی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاربورس و روشهاي تامين مالي (فصل دوم) دانلود فایل اصلی…

  • فضاهای بی دفاع شهری

    فضاهای بی دفاع شهری دانلود فضاهای بی دفاع شهری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل فضاهای بی دفاع شهری جامعه شناسي شهري فهرست طرح موضوع و مساله روانشناسي محيطي در شهرسازیمدعيان اين رويكرد در شهرسازيماهيت روانشناسي محيطيماهيت…

  • پاورپوینت کسب رضایت و برائت از بیمار

    پاورپوینت کسب رضایت و برائت از بیمار برچسب ها: دستورالعمل رضایت آگاهانهدستورالعمل اخذ رضایت آگاهانهفرم رضایت و برائت نامه آگاهانهفرم رضایت نامه بیمار دندانپزشکیلیست اقدامات درمانی و تشخیصی تهاجمی در بیمارستاننمونه فرم رضایت نامه دندانپزشکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • مبانی وپیشینه نظری تدریس

    مبانی وپیشینه نظری تدریس دانلود مبانی وپیشینه نظری تدریس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه : آموزش ‌و پرورش یکی از نهادهای اصلی جامعه است که تعلیم و تربیت و ساختن انسان مطلوب…

  • پاورپوینت اصول اساسی فارماكولوژی(فارماكوكينتيك هوشبري هاي استنشاقي)

    پاورپوینت اصول اساسی فارماكولوژی(فارماكوكينتيك هوشبري هاي استنشاقي) برچسب ها: فارماکولوژی داروهارشته فارماکولوژی چیستفارماکولوژی pdfتعریف فارماکولوژیکتاب فارماکولوژیفارماکولوژی پزشکیفارماکولوژی داروسازیفارماکولوژی پرستاری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول اساسی فارماكولوژی(فارماكوكينتيك هوشبري هاي استنشاقي) دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود…

  • مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی

    مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی دانلود مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اهمال کاری تحصیلی : تاریخچه : • 4 مولفه ضروری در تعریف اهمال کاری : • اهمال…

  • پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی دانلود پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل   پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی،در حجم 10 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق متغیرها و ابعاد ساختار سازمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق متغیرها و ابعاد ساختار سازمانی (فصل دوم پایان نامه),پيشينه پژوهش ابعاد محتوایی سازمان,پيشينه تحقيق ابعاد ساختار سازمانی رابینز,ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﻌﺮﯾﻒ اﺑﻌﺎد ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ,فصل دوم پايان نامه ارشد م,مباني نظري ﻣﺤﻮر ﻫﺎی داﻧﺶ اﺑﻌﺎد ﺳﺎﺧﺘﺎری دانلود فایل اصلی…

  • مبانی وپیشینه تحقبیق کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی

    مبانی وپیشینه تحقبیق کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دانلود مبانی وپیشینه تحقبیق کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه ................................................................................................................... 25 2 -…

  • پيشينه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    پيشينه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دانلود پيشينه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشرفت تحصیلی تربیت نیروی انسانی کارآمد از جمله وظایف اصلی دانشگاه ها محسوب می گردد…

  • مبانی نظری تفكر استراتژيك

    مبانی نظری تفكر استراتژيك دانلود مبانی نظری تفكر استراتژيك دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تفكر استراتژيك 2 - 2 - 1 - 1 - ماهيت تفكر استراتژيك : شكل ( 2 - 1…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه الگوهای ارتباطی

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه الگوهای ارتباطی دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه الگوهای ارتباطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری الگوهای ارتباطی , رویکرد ارتباطی خانواده فهرست مطالب : الگوهای ارتباطی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تغذیه و یادگیری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تغذیه و یادگیری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تغذیه و یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تغذیه ویادگیری فصل دوم : مطالعه ادبيات…

  • پاورپوینت جنگل زدايي مرگ سبز

    پاورپوینت جنگل زدايي مرگ سبز برچسب ها: مضرات جنگل زداییجنگل زدایی in englishمعایب جنگل زداییجنگل زاییتخریب جنگل هاتحقیق در مورد جنگلراه های مقابله با جنگل زداییاهمیت جنگل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جنگل زدايي مرگ سبز دسته بندي : جغرافیا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری،سنجش سرمایه فکری و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری،سنجش سرمایه فکری و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (فصل دوم) برچسب ها: دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق سرمایه فکریسنجش سرمایه فکری و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (فصل دوم) مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق…

  • مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته های ژنتیک و زیست شناسی

    مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته های ژنتیک و زیست شناسی دانلود مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته های ژنتیک و زیست شناسی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه  4 قالب یا تم پاورپوینت آماده…

  • پاورپوینت تکنیک ها و جنبه های بالینی MRI

    پاورپوینت تکنیک ها و جنبه های بالینی MRI برچسب ها: سرفصل دروس رشته رادیولوژیکارشناسی ناپیوسته رادیولوژی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تکنیک ها و جنبه های بالینی MRI دسته بندي : علوم آزمایشگاهی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود…

  • ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده

    ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده برچسب ها: سازمان یادگیرندهآمادگی برای تغییرپایان نامه ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرندهپروژه ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرندهتحقیق ارتباط میان آمادگی برای تغییر و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران و رضایت مشتری

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران و رضایت مشتری دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران و رضایت مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزيابي روشهاي تأمين مالي

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزيابي روشهاي تأمين مالي دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزيابي روشهاي تأمين مالي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار…

  • پیشینه و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تعهد سازمانی و انواع تعهد

    پیشینه و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تعهد سازمانی و انواع تعهد دانلود پیشینه و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تعهد سازمانی و انواع تعهد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعهد سازمانی مفهوم…