ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت مدیریت بحران و بلایا در بیمارستان

    پاورپوینت مدیریت بحران و بلایا در بیمارستان دانلود پاورپوینت مدیریت بحران و بلایا در بیمارستان دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت بحران و بلایا در بیمارستان، در حجم 21 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : عدد و رقم

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : عدد و رقم برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث عدد و رقم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : عدد و رقم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت روش تعيين انبساط سيمان (سلامت سيمان)

    اتوكلاو,انبساط,پاورپوینت روش تعيين انبساط سيمان,پاورپوینت روش تعيين انبساط سيمان (سلامت سيمان),دانلود پاورپوینت روش تعيين انبساط سيمان (سلامت سيمان),روش تعيين انبساط سيمان (سلامت سيمان),سلامت سيمان,سیمان دانلود فایل اصلی پاورپوینت روش تعيين انبساط سيمان (سلامت سيمان) از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت…

  • پاورپوینت سیستم حسابداری و فرایندهای سیاسی

    پاورپوینت سیستم حسابداری و فرایندهای سیاسی دانلود فایل اصلی پاورپوینت سیستم حسابداری و فرایندهای سیاسی از سایت دانلود فایل دانلود پاورپوینت  با موضوع بررسی سیستم حسابداری و فرایندهای سیاسی در 25 اسلاید در قالب پاورپوینت , قابل ویرایش ، آماده…

  • مبانی نظری تعاریف و نظریه های خودافشاسازی (فصل دوم)

    پیشینه نظری خودافشاسازی,چارچوب نظری خودافشاسازی,ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته,فصل دوم پایان نامه خودافشاسازی,مبانی نظری خودافشاسازی,مقاله خودافشاسازی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تعاریف و نظریه های خودافشاسازی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری خودافشاسازی (فصل دوم)در 51 صفحه…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولید نخ از ضایعات نساجی

    توجیه فنی تولید نخ,تولید نخ,تولید نخ از ضایعات پلاستیکی,دانلود طرح تولید نخ,طرح توجیهی تولید نخ با الیاف طبیعی,طرح کارافرینی تولید نخ,طرح گسب و کار تولید نخ پلاستیکی,طرح ولید نخ از ضایعات,کارآفرینی تولید نخ پلاستیکی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پاورپوینت بررسی کاهش از انگ وتبعیض نسبت به افرادی که با ویروس ایدز زندگی میکنند

    پاورپوینت بررسی کاهش از انگ وتبعیض نسبت به افرادی که با ویروس ایدز زندگی میکنند برچسب ها: مصاحبه با افراد ایدزیفیلم ویروس ایدزعکس بیماری ایدز در دهاندرمان ایدز با سیرنقاشی در مورد بیماری ایدزمراحل بیماری ایدزدانلود فیلم تکثیر ویروس ایدزانتقال…

  • توضیحات فایل پاورپوینت معماری يونان

    توضیحات فایل پاورپوینت معماری يونان برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری يونانمعماری يونانپاورپوینت معماری یونان باستانمعماری یونان باستانپاورپوینت معماری يونانپاورپوینت آشنایی با معماری یونان باستانمعماری در دوره کلاسیک معماری در دوره هلنیپاورپوینت بررسی معماری یونان باستان رفتن به سایت اصلی توضیحات…

  • ارتباط بین اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی

    اخلاق مدیریتی 2,سلامت سازمانی 3,کارکنان 4,مدیران 5 دانلود فایل اصلی ارتباط بین اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی از سایت دانلود فایل تحقیق حاضر با عنوان بررسی ارتباط بین اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی  از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد.…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ، در حجم 238 اسلاید قابل ویرایش.…

  • بررسی ارزیابی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و کیفیت گزارشگری مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس

    بررسی ارزیابی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و کیفیت گزارشگری مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس برچسب ها: مسئوليت اجتماعي کيفيت گزارشگري ماليپایان نامه بررسی ارزیابی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و کیفیت گزارشگری مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورسپروژه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئوليتهای اجتماعی سازمانها و شرکتها (فصل 2)

    تعریف مسئولیت اجتماعی,دانلود مباني نظري مسئوليت اجتماعي شركت ها در ايران و موانع موجود,مباني نظري مسئولیت های اجتماعی شرکت,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) مسلیت اجتماعی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئوليت های اجتماعی سازمانها و شرکتها,مسئولیت دانلود فایل اصلی…

  • تحقیق درباره دستگاه تنفس

    تحقیق درباره دستگاه تنفس دانلود تحقیق درباره دستگاه تنفس دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود تحقیق با موضوع دستگاه تنفس ؛ در قالب Word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.     بخشی از متن…

  • یارانه و نقش آن در اقتصاد ایران

    یارانه دانلود فایل اصلی یارانه و نقش آن در اقتصاد ایران از سایت دانلود فایل تحقیق یارانه و نقش آن در اقتصاد ایران در حجم 40 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرست مطالب1-…

  • مبانی نظری تشريح مفهوم عملكرد

    مبانی نظری تشريح مفهوم عملكرد دانلود مبانی نظری تشريح مفهوم عملكرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد سازمانی تشريح مفهوم عملكرد 2 - 2 - 2 ) تعریف عملکرد سازمانی 2 - 2…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید کاسه نمد خودرو

    پروژه کارآفرینی کارگاه تولید کاسه نمد,پروژه کارافرینی تولید کاسه نمد,دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولید كاسه نمد,طرح توجیهی تولید کاسه نمد,طرح توجیهی کاسه نمد,طرح توجیهی کاسه نمد جدید,طرح توجیهی مکانیک,طرح کارافرینی کاسه نمد,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و…

  • پاورپوینت تاریخ مغرب زمین و پیش از رنسانس

    پاورپوینت تاریخ مغرب زمین و پیش از رنسانس برچسب ها: تاریخ مغرب زمین و پیش از رنسانسجنگ های صلیبی مرمت سبکیدوره رمانتیکاولین ساختمان های مدرن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخ مغرب زمین و پیش از رنسانس دسته بندي :…

  • عایق هاي مایع در برق قدرت

    برق قدرت,عایق های مایع دانلود فایل اصلی عایق هاي مایع در برق قدرت از سایت دانلود فایل تحقیق عایق هاي مایع در برق قدرت در حجم 186 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرست…

  • بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی

    بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی برچسب ها: سرمایه اجتماعیکیفیت زندگیاعتمادمشارکتبررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگیپایان نامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگیپروژه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه سرمایه…

  • تحقیق مدیریت زنجیره تامین

    پروژه تحقیق مدیریت زنجیره تامین,زنجیره تامین,مقاله تحقیق مدیریت زنجیره تامین دانلود فایل اصلی تحقیق مدیریت زنجیره تامین از سایت دانلود فایل تحقیق مدیریت زنجیره تامین در حجم 138 صفحه و در قالب word ,و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات…

  • مبانی نظری تحقیق پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر در آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی,چارچوب نظری پیشرفت تحصیلی,فصل دوم پایان نامه پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر در آن,مبانی نظری پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر در آن دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر در…

  • پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل آلا

    پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل آلا برچسب ها: پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل آلاارجحیت پرورش ماهی قزل آلا محیط زیست طبیعی قزل آلا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل آلا دسته بندي : دام و طیور جزئیات و دریافت گزارش…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تصميم گيري با معيارهاي چند گانه

    دانلود پاورپوینت با موضوع تصميم گيري با معيارهاي چند گانه برچسب ها: تصمیم گیری با معیارهای چندگانه pdfدانلود کتاب تصمیم گیری با معیارهای چندگانه اصغرپورتصمیم گیری چند معیارهpdfانواع مدل های تصمیم گیری چند معیارهتصمیم گیری چند معیاره اصغرپور pdfروش تصمیم…

  • ادبیات نظری تحقیق سوابق پژوهش مفاهیم و ابعاد مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل دوم)

    ادبیات نظری تحقیق سوابق پژوهش مفاهیم و ابعاد مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل دوم) برچسب ها: دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل دوم)تفاوت مدیریت منابع انسانی با مدیریت استراتژیک منابع انسانیمدیریت استراتژیک…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و پرورش موز گلخانه ای

    پرورش موز,پرورش موز گلخانه ای,پروژه کارآفرینی موز گلخانه ای,تولید مثل موز,تولید موز,تولید موز در ایران,تولید موز گلخانه ای,دانلود طرح توجیهی تولید موز گلخ,طرح توجیهی احداث گلخانه,طرح کارافرینی پرورش موز گلخانه ای,طرح کسب و کار تاسیس گلخانه دانلود فایل اصلی طرح…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم حوزه در XBRL و گزارشگری در XBRL

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم حوزه در XBRL و گزارشگری در XBRL دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم حوزه در XBRL و گزارشگری در XBRL دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پسته و مشکلات تولید وتوزیع آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پسته و مشکلات تولید وتوزیع آن دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق پسته و مشکلات تولید وتوزیع آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق پسته…

  • پاوزپوینت ذرات یکسان

    پاوزپوینت ذرات یکسان برچسب ها: ذرات تشکیل دهنده اتمانواع اتماتم چیست به زبان سادهالکترون و پروتون و نوترون چیستتوزیع فرمی دیراکتاریخچه اتمنقش نوترون در هسته اتمنام تمام ذرات زیر اتمی رفتن به سایت اصلی پاوزپوینت ذرات یکسان دسته بندي :…

  • پاورپوینت کیفیت آب

    پاورپوینت کیفیت آب دانلود پاورپوینت کیفیت آب دسته بندي : صنایع غذایی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کیفیت آب ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: نفوذ (Infiltration): ورود آب به داخل خاک سرعت…

  • پاورپوینت قضا و قدر

    پاورپوینت قضا و قدر دانلود پاورپوینت قضا و قدر دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع قضا و قدر؛ در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش بلوغ سازمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش بلوغ سازمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش بلوغ سازمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل بلوغ سازمانی به تازگی مفهومی جدید در مبانی نظری مدیریت مطرح شده است که از…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بارقه‌های شعر فارسی(درس چهاردهم ادبیات و زبان فارسی پیش دانشگاهی)

    دانلود پاورپوینت با موضوع بارقه‌های شعر فارسی(درس چهاردهم ادبیات و زبان فارسی پیش دانشگاهی) برچسب ها: درس بارقه های شعر فارسی ادبیات پیش دانشگاهیمعنی درس 14 ادبیات پیش دانشگاهیمعنی درس ادبیات پیش دانشگاهیمتن درس بارقه های شعر فارسیمعنی درس بارقه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک دانش آموزان (رفتار معلمان) (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش ادراك دانش آموزان,پيشينه نظري نظريه در مورد رفتار نامناسب معلمان,چارچوب نظري ادراك مثبت از معلمان,فصل دوم پايان نامه ارشد رفتار مثب معلمان,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک دانش آموزان (رفتار معلمان) (فصل 2 پایان نامه) دانلود فایل اصلی…

  • آشنایی با سنسور و اهمیت آن

    سنسور دانلود فایل اصلی آشنایی با سنسور و اهمیت آن از سایت دانلود فایل تحقیق آشنایی با سنسور و اهمیت آن در حجم 66 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:- مقدمه :با…

  • تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى

    تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى برچسب ها: تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى قالب بندی: وردتعداد…