ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت نقش آب در معماری (باغ موزه آب)

    پاورپوینت نقش آب در معماری (باغ موزه آب) برچسب ها: دانلود پاورپوینت نقش آب در معماری (باغ موزه آب)نقش آب در معماری (باغ موزه آب)نقش آب در معماریپاورپوینت نقش آب در معماریباغ موزه آبپاورپوینت باغ موزه آبپاورپوینت نقش آب در…

  • جهانی شدن مدیریت و تجارت الکترونیک(مدیریت نوین)

    تجارت الکترونیک,جهانی شدن دانلود فایل اصلی جهانی شدن مدیریت و تجارت الکترونیک(مدیریت نوین) از سایت دانلود فایل تحقیق جهانی شدن مدیریت و تجارت الکترونیک(مدیریت نوین) در حجم 42 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از…

  • بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران

    بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران برچسب ها: پروژه بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهراندانلود مقاله بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران رفتن به سایت اصلی بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی…

  • پاورپوینت کفپوش سالن های ورزشی

    انواع کفپوش ورزشی داخل سالن,بررسی کفپوش سالن های ورزشی,پاورپوینت کفپوش سالن های ورزشی,پاورپوینت کفپوش سالن ورزشی,پوشش انواع کفپوش ها,دانلود پاورپوینت کفپوش سالن های ورزشی,کفپوش,کفپوش اختصاصی اسکواش,کفپوش اختصاصی ایروبیک,کفپوش سالن های ورزشی دانلود فایل اصلی پاورپوینت کفپوش سالن های ورزشی از…

  • دانلود مقاله بررسی رابطه ی بین مصرف انرژیهای تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر بر رشد اقتصادی

    پایان نام,پروژه بررسی رابطه ی بین مصرف انرژیهای تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر بر رشد اقتصادی,تحقیق بررسی رابطه ی بین مصرف انرژیهای تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر بر رشد اقتصادی,دانلود مقاله بررسی رابطه ی بین مصرف انرژیهای تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر بر رشد اقتصادی دانلود…

  • مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل رابطه بین انعطاف پذیری و کاهش کیفیت حسابرسی با توجه نقش پارادایم

    مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل رابطه بین انعطاف پذیری و کاهش کیفیت حسابرسی با توجه نقش پارادایم برچسب ها: تجریه و تحلیل مقاله حسابداری ترجمه مقالهISI کیفیت حسابرسیپارادایم استرس رفتن به سایت اصلی مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل…

  • اثر تغيير پارامترها بر پايداري ديناميكي و تداخل PSS ها

    پایداری دینامیکی,پروژه اثر تغيير پارامترها بر پايداري ديناميكي و تداخل PSS ها دانلود فایل اصلی اثر تغيير پارامترها بر پايداري ديناميكي و تداخل PSS ها از سایت دانلود فایل تحقیق اثر تغيير پارامترها بر پايداري ديناميكي و تداخل PSS ها…

  • پاورپوینت تفسیر نتایج آنالیزهای آب و فاضلاب بر اساس استانداردها

    پاورپوینت استانداردهای آب و فاضلاب,پاورپوینت تفسیرنتایج آنالیزهای آب و فاضلاب بر اساس استانداردها,پروژه تصفیه آب و فاضلاب,تفسیر نتایج آنالیزهای آب و فاضلاب بر اساس استانداردها,دانلودپاورپوینت تفسیر نتایج آنالیزهای آب و فاضلاب بر اساس استانداردها دانلود فایل اصلی پاورپوینت تفسیر نتایج…

  • بررسی پیش بینی امیدواری بر اساس مولفه های معنویت با واسطه گری سلامت روان در دانشجویان

    بررسی پیش بینی امیدواری بر اساس مولفه های معنویت با واسطه گری سلامت روان در دانشجویان برچسب ها: بررسی پیش بینی امیدواری بر اساس مولفه های معنویت با واسطه گری سلامت روان در دانشجویانامیدواریمولفه های معنویتسلامت روانامید به زندگیرابطه معنویت…

  • دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي مجتمع مسکونی (طرح معماری 5 )

    استانداردهاي مجتمع مسکونی,برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی,پاورپوینت پروژه طراحی مجتمع مسکونی,پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي مجتمع مسکونی (طرح معماری 5 ),پاورپوینت طراحی معماری مجتمع مسکونی,فضاهای مجتمع مسکونی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي مجتمع مسکونی (طرح معماری 5 ) از…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی (فصل دوم )

    ادبیات نظری مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی,پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی,فصل دوم پایان نامه حل مساله در روابط زناشویی,مبانی نظری مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • دانلود پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس (DASS-۲۱)

    استرس dass,اضطراب,پرسشنامه استرس بک,پرسشنامه استرس کوهن,پرسشنامه استرس هری,پرسشنامه افسردگی و اضطراب,دانلود پرسشنامه dass,دانلود پرسشنامه استرس,روایی و پایایی پرسشنامه dass,مقیاس افسردگی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس (DASS-۲۱) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس (DASS-۲۱)…

  • پاورپوینت عایق های ساختمانی

    پاورپوینت عایق های ساختمانی برچسب ها: دانلود پاورپوینت عایق های ساختمانیعایق های ساختمانیپاورپوینت عایق های حرارتیپاورپوینت عایق های صوتیپاورپوینت آشنایی با عایق هامصالح آگوستیکیعایق کاریپاورپوینت عایق کاریانواع عایق ساختمانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عایق های ساختمانی دسته بندي :…

  • آموزش های کاربردی تلگرام (کاملا تصویری)

    آموزش های کاربردی تلگرام (کاملا تصویری),ترفند های کانال تلگرام,ترفندهای تلگرام کامپیوتر,ترفندهای حرفه ای تلگرام,ترفندهای موبوگرام,ترفندهای هک تلگرام,خواندن پیام تلگرام بدون تیک خوردن,خواندن پیامهای تلگرام دیگران,دانلود آموزش ترفندهای تلگرام دانلود فایل اصلی آموزش های کاربردی تلگرام (کاملا تصویری) از سایت دانلود…

  • بررسی اثربخشي نقاشي‌درماني بر سلامت روان دانش‌آموزان پسر مدارس ابتدايي

    بررسی اثربخشي نقاشي‌درماني بر سلامت روان دانش‌آموزان پسر مدارس ابتدايي برچسب ها: مدرسه ابتداییتحقیق سلامت روانپایان نامه نقاشی درمانیمعنویت و سلامت رواناختلال وسواسی اجباری(ocd )عوامل موثر بر پرخاشگریمهارت های شناختیتعارض به کودکاننقاشی درمانی در کودکانتاثیر نقاشی بر روح و روان…

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تعاریف ودیدگاهای انواع و شیوع رفتارهای پر خطر (فصل دوم)

    پاورپوینت رفتارهای پرخطر,پيشينه تحقيق رفتارهای پرخطر در نوجوانان,دانلود رایگان پرسشنامه رفتارهای پرخطر,دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تعاریف ودیدگاهای انواع و شیوع رفتارهای پر خطر,مباني نظري انواع رفتارهای پرخطر,مقاله در مورد رفتارهای پرخطر دانلود فایل اصلی مبانی نظری و وپیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری مديريت سود و سياست هاي تقسيم سود

    پیشینه و مبانی نظری مديريت سود و سياست هاي تقسيم سود دانلود پیشینه و مبانی نظری مديريت سود و سياست هاي تقسيم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه…

  • پاورپوینت جزوه شیمی و تکنولوژی مواد غذایی(پی. جی. فیلاوز)

    پاورپوینت جزوه شیمی و تکنولوژی مواد غذایی(پی. جی. فیلاوز) برچسب ها: کاربرد شیمی در صنایع غذاییشیمی مواد غذایی chemistryکتاب شیمی مواد غذاییرشته شیمی مواد غذاییشیمی مواد غذایی pdfشیمی و غذاشیمی مواد غذایی دکتر حسن فاطمیجزوه شیمی مواد غذایی رفتن به…

  • پاورپوینت ضوابط و استاندارد های معماری خانه تئاتر و سینما

    ارتفاع سقف سالن سینما,دانلود پاورپوینت با موضوع ضوابط و استاندارد های معماری خانه تئاتر وسینما,سرانه های طراحی سینما,ضوابط طراحی آمفی تئاتر,طراحی سینما,مساحت سالن سینما,معماری دانلود فایل اصلی پاورپوینت ضوابط و استاندارد های معماری خانه تئاتر و سینما از سایت دانلود…

  • پاورپوینت معماری باغ ژاپنی

    پاورپوینت معماری باغ ژاپنی دانلود پاورپوینت معماری باغ ژاپنی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری باغ ژاپنی(پروژه انسان،طبیعت،معماری)،در حجم 71 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: باغ ژاپنی (به…

  • محلول رویش مو جدید سال 1396,تونیک گیاهی و قرص رویش مو و درمان ریزش موی دکتر نوروزی بافرمول شگفتی ساز

    محلول رویش مو جدید سال 1396,تونیک گیاهی و قرص رویش مو و درمان ریزش موی دکتر نوروزی بافرمول شگفتی ساز برچسب ها: داروی رویش موی سر دکتر نوروزیانمحلول رویش موی سر دکتر نوروزیانمحلول ریزش موی سر دکتر نوروزیانمحلول ریزش موی…

  • دانلود پرسشنامه سلامت خانواده اصلی(FOS)

    پرسشنامه fos,پرسشنامه رایگان سلامت خانواده,پرسشنامه سلامت,پرسشنامه مقیاس سلامت خانواده اصلی,پرسشنامه مقیاس سلامت خانواده اصلی(FOS),دانلود پرسشنامه سلامت خانواده,مقیاس سلامت خانواده اصلی(FOS),نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سلامت خانواده اصلی(FOS) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه سلامت خانواده اصلی(FOS) در 11…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مکانیک،بررسي ماشين ابزار CUC

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مکانیک،بررسي ماشين ابزار CUC برچسب ها: گزارش کاراموزي ماشين ابزار CUC کاراموزي ماشين ابزار CUC کارورزي ماشين ابزار CUC دانلود گزارش کارآموزي ماشين ابزار CUC ماشين ابزار CUC ماشين ابزار CUC رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری مادران کودکان کم شنوا و نا شنوا

    پیشینه و مبانی نظری مادران کودکان کم شنوا و نا شنوا دانلود پیشینه و مبانی نظری مادران کودکان کم شنوا و نا شنوا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مادران کودکان کم‌شنوا در ابتدا…

  • بررسی ارزیابی نقاط قوت وضعف نظام فنی و اجرایی کشور و ارایه راهکارهای اصلاحی

    بررسی ارزیابی نقاط قوت وضعف نظام فنی و اجرایی کشور و ارایه راهکارهای اصلاحی برچسب ها: نظام فنی واجراییمدیریت پروژهپدیدآوری طرح های سرمایه گذاریاسنادمعیارها وضوابط فنیپایان نامه بررسی ارزیابی نقاط قوت وضعف نظام فنی و اجرایی کشور و ارایه راهکارهای…

  • جزوه تایپ شده آئین دادرسی مدنی 1

    جزوه تایپ شده آئین دادرسی مدنی 1 برچسب ها: جزوه آئین دادرسی مدنی 1دانلود جزوه آئین دادرسی مدنی 1دانلود جزوه آئین دادرسیآیین دادرسی مدنیدانلود جزوه رحیم معروفیجزوه آئین دادرسی مدنی رحیم معروفیرحیم معروفی09358978227نگار زمانی رفتن به سایت اصلی جزوه تایپ…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری سبک های دلبستگی(فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش پايان نامه سب,پیشینه نظری نظریه های دلبستگی,چارچوب نظري سبک های دلبستگی بزرگسالان,دانلود مباني نظري سبک های دلبستگی بالبی,فصل دوم پایان نامه سبک های دلبستگی,مباني نظري انواع سبک های دلبستگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش سبک های دلبستگی دانلود فایل…

  • مبانی نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه (فصل دوم روانشناسی)

    ادبيات نظري طرحواره ناسازگار,پیشینه نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه,دانلود مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,فصل دوم طرحواره ناسازگار یانگ,مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,مباني نظري و پيشينه پژوهش طرح واره های ناسازگار اولیّه دانلود فایل اصلی مبانی…

  • ادبيات نظري درمان اضطراب اجتماعی

    ادبيات نظري درمان اضطراب اجتماعی دانلود ادبيات نظري درمان اضطراب اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اضطراب اجتماعی تعامل با دیگران ، لازمه بقاء انسان است ، چرا که بدون ارتباط اجتماعی ،…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی کشتارگاه گوشت گاو و گوسفند

    دانلود پروژه کارآفرینی کشتارگاه دام,دانلود رایگان طرح توجیهی کشتارگاه دام,طرح احداث کشتارگاه دام,طرح توجیهی کشتارگاه دام,طرح توجیهی کشتارگاه صنعتی مرغ,طرح توجیهی کشتارگاه طیور,طرح کارآفرینی کشتارگاه دام,نگین فایل,هزینه راه اندازی کشتارگاه دام دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی…

  • پاورپوینت معماری ارگانیک

    معماری ارگانیک دانلود فایل اصلی پاورپوینت معماری ارگانیک از سایت دانلود فایل پاورپوینت معماری ارگانیک در حجم 56 اسلاید و در قالب ppt ,و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: با پیشرفت روزافزون جامعه صنعتی، اتکا به منطق و…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ سازمانی

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ سازمانی دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرهنگ سازمانی 2 - 3 - 2 - تعاریف مختلف پیرامون فرهنگ سازمانی جدول 2…

  • قالب پاورپوینت شیمی 1

    قالب پاورپوینت شیمی 1 دانلود قالب پاورپوینت شیمی 1 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت شیمی 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …     اسلاید…

  • پاور پوینت بررسی آماری در مورد سطح نمرات میانگین دانش آموران در رشته ی نظری ( ریاضی – تجربی – انسانی

    پاور پوینت بررسی آماری در مورد سطح نمرات میانگین دانش آموران در رشته ی نظری ( ریاضی – تجربی – انسانی برچسب ها: آمار تجربی انسانی نظری چارک میانهمیانگین رفتن به سایت اصلی پاور پوینت بررسی آماری در مورد سطح…

  • مبانی نظری و پیشینه مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری

    مبانی نظری و پیشینه مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری دانلود مبانی نظری و پیشینه مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2…