ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری بر خودپنداره کودکان پسر 8 تا 12 ساله بیش فعال نارسایی توجه

    بررسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری بر خودپنداره کودکان پسر 8 تا 12 ساله بیش فعال نارسایی توجه برچسب ها: پایان نامه درمان شناختی رفتاریپرسشنامه خودپندارهکودکان بیش فعالاختلالهای دوران کودکیتعاریف اختلال نارسایی توجه بیش فعالیاختلال نارسایی توجهتأثیرات بر عملکرد شناختی…

  • پاورپوینت مراقبتهای ویژه و تروما

    پاورپوینت مراقبتهای ویژه و تروما برچسب ها: مراقبتهای ویژه و تروما اندوکاردیت عفونیپرولاپس دریچه میترالنارسایی میترال طبقه بندی بالینیسندرم دیسترس تنفسی منحنی تفکیک اکسی هموگلوبین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مراقبتهای ویژه و تروما دسته بندي : پزشکی جزئیات و…

  • پاورپوینت میکروارگانیسم ها

    پاورپوینت میکروارگانیسم ها برچسب ها: طبقه بندی میکروارگانیسم هامیکروارگانیسم خاکدسته بندی میکروب هامیکروارگانیسم ها و کاربردشانمیکروب های مفید و مضرتفاوت میکروب و باکتری چیستزیست شناسی میکروارگانیسم هاعکس میکروب ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت میکروارگانیسم ها دسته بندي : عمران…

  • بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی بانک پارسیان

    بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی بانک پارسیان برچسب ها: بانک مهارت كاركنان تنوع وکیفیت خدمات عوامل و شرایط فیزیکی تعداد شعب سپرده تسهیلات اعطایی مدیریت نقدینگی مدیریت هزینهبررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی…

  • بررسی ارزیابی توان تبیین معیارهای ریسک نامطلوب در بورس

    بررسی ارزیابی توان تبیین معیارهای ریسک نامطلوب در بورس برچسب ها: مدل شرطی قیمت گذاری داراییهای سرمایه ای کاهشی بتای منفی استرادا گامای استراداریسک سیستماتیک نیمه واریانسپایان نامه بررسی ارزیابی توان تبیین معیارهای ریسک نامطلوب در بورسمبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial

    پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial برچسب ها: پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorialتعریف پروژه جدید(New Project) گانت چارت Gantt Chartاضافه نمودن فعالیت و نقطه عطف در پروژه رفتن به…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی جوانان

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی جوانان دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی جوانان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی جوانان پیشینه ی تحقیق در تحقیقي کرمی و عساکره (…

  • پیشینه و مبانی نظری اضطراب و استرس

    پیشینه و مبانی نظری اضطراب و استرس دانلود پیشینه و مبانی نظری اضطراب و استرس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اضطراب و استرس 2 - 1 مقدمه امروزه اضطراب و دلواپسی برای میلیونها…

  • پروژه کاردانی بررسی فرایندهای شبکه های سیسکو

    ICT,الکترونیک,برق,پایان نامه,پروژه,دانلود پایان نامه رشته ICT,دانلود پایان نامه روترهای سیسکو,دانلود پایان نامه کاردانی,دانلود پروژه,دانلود پروژه برق مخابرات,دانلود پروژه کاردانی,سیسکو,شبکه,کاردانی ICT,مخابرات دانلود فایل اصلی پروژه کاردانی بررسی فرایندهای شبکه های سیسکو از سایت دانلود فایل عنوان پروژه: روترهای سیسکومقطع و رشته…

  • مبانی نظری هراس اجتماعی وعزت نفس

    مبانی نظری هراس اجتماعی وعزت نفس دانلود مبانی نظری هراس اجتماعی وعزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری هراس اجتماعی وعزت نفس فصل دوم پيشينه تحقيق 4 تعريف هراس 6 زمينه…

  • پاورپوینت سیستمِ متدولوژی های سیستمی

    پاورپوینت سیستمِ متدولوژی های سیستمی دانلود پاورپوینت سیستمِ متدولوژی های سیستمی دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت سیستمِ متدولوژی های سیستمی ،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: علم سایبرنتیک…

  • بررسی ارزيابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقيت (CSF) بانکداری الکترونيک در بانک ملت با رويکرد TOPSIS

    بررسی ارزيابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقيت (CSF) بانکداری الکترونيک در بانک ملت با رويکرد TOPSIS برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکيبررسی ارزيابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقيت (CSF) بانکداری الکترونيک در بانک ملت با…

  • مجموعه قالب های پاورپوینت با موضوع توربین بادی

    مجموعه قالب های پاورپوینت با موضوع توربین بادی دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت با موضوع توربین بادی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل چهار قالب پاورپوینت با موضوع توربین بادی جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان…

  • بررسي اختلال شخصيت ضد اجتماعي ميان نوجوانان والد دار و بدون والد

    بررسي اختلال شخصيت ضد اجتماعي ميان نوجوانان والد دار و بدون والد برچسب ها: بررسي اختلال شخصيت ضد اجتماعي ميان نوجوانان والد دار و بدون والداختلال شخصیت ضد اجتماعیpdfپرسشنامه اختلال شخصیت ضد اجتماعیعلل اختلال شخصیت ضد اجتماعیدرمان اختلال شخصیت ضد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سبک های مقابله و انواع آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سبک های مقابله و انواع آن,پیشینه پژوهش سبک های مقابله و ان,پیشینه تحقیق سبک های مقابله و انواع آن,چارچوب نظری سبک های مقابله و انواع آن,سبک های مقابله و انواع آن,فصل دوم پایان نامه سبک های مقابله,مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 12 2 - 2 - مبانی نظری 12 2 -…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و عملکرد کارکنان

    چارچوب نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و عملکرد کارکنان دانلود چارچوب نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و عملکرد کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه ...................................................................................................................... 14 2…

  • نقش بازار در توسعه شهر

    نقش بازار در توسعه شهر دانلود نقش بازار در توسعه شهر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نقش بازار در توسعه شهر فهرست تعریف بازارانواع بازارتصاویری از بازارهای ایرانراسته بازار، قیصریه، دالان، کاروانسرا، سرا،…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی و عزت نفس و عوامل مداخله گر

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی و عزت نفس و عوامل مداخله گر دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی و عزت نفس و عوامل مداخله گر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه پزوهشی مفاهیم و تعاریف یارانه (فصل دوم)

    پایان نامه تعریف یارانه,پیشینه پژوهشی تاریخچه یارانه,تحقیق مبانی نظری هدفمندی یارانه‌ها,مبانی نظری انواع یارانه‌ها,مبانی نظری روش های پرداخت یارانه,مبانی نظری و پیشینه پزوهشی مفاهیم و تعاریف یارانه (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پزوهشی مفاهیم و تعاریف…

  • تحقیق درمورد اقدامات تاميني در حقوق تطبيقي

    تحقیق درمورد اقدامات تاميني در حقوق تطبيقي برچسب ها: تحقیق درمورد اقدامات تاميني در حقوق تطبيقي رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد اقدامات تاميني در حقوق تطبيقي دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق درمورد…

  • مبانی نظری فرسودگی شغلی

    مبانی نظری فرسودگی شغلی دانلود مبانی نظری فرسودگی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - فرسودگی شغلی - مفهوم فرسودگی شغلی : - نظریه های مرتبط با فرسودگی شغلی خستگی عاطفی : مسخ…

  • پاورپوینت برفندیل(برف چال)

    پاورپوینت برفندیل(برف چال) برچسب ها: پاورپوینت برفندیل(برف چال)علل پیدایش برف اندیلموارد استفاده برفنديل اجزاي برفنديلگنجایش برفندیلعلل از بین رفتن برفندیل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت برفندیل(برف چال) دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش گردشگری و جهانگردی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري جهانگردی,چارچوب نظري گردشگری جهان,دانلود مباني نظري جهانگردی,فصل دوم پايان نامه ارشد گردشگری ایران,مباني نظري توریست,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) گردشگری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش گردشگری و جهانگردی (فصل 2) از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عقب ماندگی ذهنی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري عقب ماندگی ذهنی,پيشينه نظري عقب ماندگی ذهنی,پیشینه درمان عقب ماندگی ذهنی,طبقه بندی عقب ماندگی ذهنی,عقب ماند,عقب ماندگی جسمی,عقب ماندگی ذهنی ppt,عقب ماندگی ذهنی ژنتیک,مباني نظري و پيشينه پژوهش عقب ماندگی ذهنی,مقاله عقب ماندگی ذهنی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر

    پروژه فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر,تحقیق فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر,تحقیق کیفیت زندگی,دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر,مقاله کیفیت زندگی شهری دانلود فایل اصلی دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر…

  • ادبیات نظری تحقیق راهبردهای نوین پلیس برای کاهش ترس از جرم

    ادبیات نظری تحقیق راهبردهای نوین پلیس برای کاهش ترس از جرم دانلود ادبیات نظری تحقیق راهبردهای نوین پلیس برای کاهش ترس از جرم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل راهبردهای نوین پلیس برای کاهش…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان

    برنامه فیزیکی بیمارستان,پایان نامه طراحی بیمارستان,رساله معماری طراحی بیمارستان,ریز فضاهای طراحی بیمارستان,ظوابط و استانداردهای طراحی بیمارستان,کاملترین رساله طراحی بیمارستان,مطالعات معماری طراحی بیمارستان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله…

  • دانلود مقاله اساس عملکرد بیو سنسورها و کاربرد آنها در صنعت غذا

    آنها,اساس,بیو,دانلود,سنسورها,صنعت,عملکرد,غذا,کاربرد,مقاله دانلود فایل اصلی دانلود مقاله اساس عملکرد بیو سنسورها و کاربرد آنها در صنعت غذا از سایت دانلود فایل چکیده بیوسنسور دستگاهی است شامل یک جز تشخیص مولکولی که در تماس با یم مبدل فیزیکی که جز مورد شناسایی…

  • پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی

    پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی دانلود پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سیستم اطلاعات منابع انسانی سیستم اطلاعات مدیریت 2 - 2 - 2 - تکنولوژي پيشرفته…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه ای از زندگانی امام حسین علیه السلام

    دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه ای از زندگانی امام حسین علیه السلام برچسب ها: خلاصه زندگی امام حسین برای کودکانزندگینامه امام حسین از تولد تا شهادتزندگینامه امام حسین عتحقیق کوتاه در مورد امام حسینخلاصه زندگی امام حسنزندگینامه امام حسین pdfانشا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحمل استرس میان دانشجویان دختر وپسر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحمل استرس میان دانشجویان دختر وپسر دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحمل استرس میان دانشجویان دختر وپسر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحمل…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف، مفاهیم و نظریه های طرحواره های هیجانی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف,پيشينه پژوهش طرحواره هیجانی چیست,پيشينه طرحواره درمانی هیجانی,فصل دوم پايان نامه مفهوم طرحواره هیجانی و مدل های طرحواره,مباني نظري تعریف طرحواره های هیجانی,مفاهیم و نظریه های طرحواره های هیجانی (فصل دوم),مقالاتِ دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پاورپوینت مدیریت دانش

    پاورپوینت مدیریت دانش دانلود پاورپوینت مدیریت دانش دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت دانش؛ در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: مدیریت دانش را…

  • بررسي رابطه ارزش اطلاعاتي جريان هاي نقدي و اقلام تعهدي جاري و غيرجاري و ارزش بازار سهام

    بررسي رابطه ارزش اطلاعاتي جريان هاي نقدي و اقلام تعهدي جاري و غيرجاري و ارزش بازار سهام برچسب ها: بررسي رابطه ارزش اطلاعاتي جريان هاي نقدي و اقلام تعهدي جاري و غيرجاري و ارزش بازار سهامتحقیق ارزش اطلاعاتي جريان هاي…